Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Den store felles ED-tråden

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-02-11, 12:08   #1126
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg gikk ned ca. 12 kg. Var ferdig i sommer. På Forusakutten fikk jeg høre at jeg kunne forvente å gå opp igjen ihvertfall 1 kg. Denne nye vekten har jeg da satt som en ny normalverdi og tillater meg selv å svinge 1 kg fra den. Vekten har egentlig holdt seg ganske stabilt de siste 6 måneder. Men jeg må som sagt passse ganske nøye på. I boken etter Slankekuren til Torkil Andersen skriver han at ca. 90% går opp igjen etter endt slankekur. Jeg har bestemt at det ikke skal bli meg. Jeg har fremdeles litt mage som jeg kan tenke meg å få bort (alt setter seg der), men jeg kom ikke lengre med eurodiett i denne omgang. Jeg tenker at jeg vil stabilisere vekten der jeg er nå et par år, for så å ta på en runde til for å ta resten. Jeg har nå en BMI på 24,7, noe jeg egentlig synes er ganske bra.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 12:12   #1127
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei Pearl - kjekt å "se" deg igjen
Og så flott at det går bra med deg etter endt nedgang, høres ut som om du har et godt grep om kostholdet.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 12:17   #1128
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Kjekt å stikke innom å se at det fremdeles er noen gamle kjente her ennå. Jeg tror forresten aldri jeg kommer til å bli ferdig med dette forumet. Tar bare noen pauser i ny og ne. Jeg fikk høre på Forusakutten at jeg hadde veldig mye kunnskaper om kosthold og kropp. Det skyldes ene og alene alle her inne på Forumet som så villig deler med sine kunnskaper og erfaringer. Ellers hadde jeg vært ganske så forvirret når eurodietten var over.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 12:22   #1129
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Enig - blir nok aldri ferdig med forumet selv etter endt vektreduksjon.
Her er så masse herlige folk, for ikke å snakke om alle de deilige oppskriftene som publiseres her

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 13:00   #1130
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Så flott at du fortsatt holder vekta, Pearl.
Jeg er blitt tipset av legen min og veie meg hver mandag resten av livet, da skjerper man seg fort inn igjen hvis det har sklidd litt ut i helgen...

Enig med dere, har lært utrolig mye her inne, legen min anbefalte meg disse sidene også, men jeg visste jo om de forlengst.

Mille, JA til nye sko!

Ha en fin dag dere, jeg skal egentlig gå løs på studiene....men skulle bare først.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 18:27   #1131
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

hei pearl. høres ut som du har en smart plan fremover. jeg har sagt til meg selv at når jeg er ferdig, altså bmi under 25, SKAL jeg være fornøyd. så skal jeg heller jobbe med å holde vekten og være glad i meg selv.

IDAG begynte jeg å trene. fikk litt kick av det, styrke er ikke så aller værst, og så flink jeg føler meg. trengte det etter helgen, og etter matteprøven dag, den gikk ikke supert nei(den har heldigvis ikke noe å si, den er bare veiledende)
fikk litt veiledning på treningen av en venninne men skal på veiledningstime på torsdag for å snakke om målene mine og hvordan nå de. tror det er smart. tenker i utgangspunktet to ganger i uken, og mer hvis jeg føler for det.

monica: neste gang jeg føler meg ekstra fin skal jeg huske å ta bilde

titti: ble ikke noen sko idag, men det ble treningsBH. minipupper!

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 22:35   #1132
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Høres ut som en god plan.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 23:34   #1133
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Enig - blir nok aldri ferdig med forumet selv etter endt vektreduksjon.
Her er så masse herlige folk, for ikke å snakke om alle de deilige oppskriftene som publiseres her

Samme her Signerer på den!

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Så flott at du fortsatt holder vekta, Pearl.
Jeg er blitt tipset av legen min og veie meg hver mandag resten av livet, da skjerper man seg fort inn igjen hvis det har sklidd litt ut i helgen...

Mandag som veiedag...kjempe forslag. Liker egentlig ikke mandager, men sikkert lettere å få full skjerpings når man har kost seg i helgen! Skal begynne med det jeg Godt forslag! Men må ha en aldri så liten veiengs imorgen tidlig...apropos det...natta alle. Trøtt ja....

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 08:37   #1134
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Mandag er absolutt den beste dagen for veiing, nettopp fordi helgen er den største utfordringen
Hadde mandag som veiedag helt til oktober i fjor, da ble den flyttet til lørdag.
Ikke våken nok kl 5 på morgenen til å huske å svinge innom vekta
Skal tilbake til mandagsveiinger når jeg får tilbake førerkortet og kan stå opp til litt mer normalt tidspunkt.....

Btw;
Fikk brev fra fylkesmannen hvor de ber om en ytterligere forklaring fra meg på hvorfor jeg mener jeg skal få tilbake førerkortet før det er gått 1 år.
Så nå har jeg fått sjefen til å skrive en attest på de tiltak jobben har iverksatt, og så får jeg vel skrive noen velvalgte ord om hvordan jeg oppfatter det som skjedde.
Stress folkens, det var bare stress!!!
Ja da, og sånn går no dagan

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 10:29   #1135
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg hadde dødd uten førerkort.
Håper du snart får det tilbake.

Jeg liker å ha mandagen som en kontroll på hvordan helgen har gått og særlig når man skal stabilisere vekta og holde et øye med den, men synes nedgangen synes best midt i uka, så derfor holder jeg en knapp på veiing for nedgang på onsdager fortsatt. (glemte det i morges...så da ble det torsdag denne uka. )

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 18:52   #1136
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Så kjipt med den lappen Gro! mannen min hadde samme greie for 4 år siden. Han klarte å få den igjen etter 9 mnd, med mye masing....det er virkelig stress for hele familien....jeg krysser fingrene for at du må få den igjen!!!!

Jeg er skikkelig IKKE-NOT motivert idag. Har gått rundt å hatt lyst på crossaint og baguette hele dagen....er det mulig altså! Men har mot alle odds stått imot å holdt meg til planen. Er bare så utrolig demotiverende og håpløst å kjenne på den følelsen av at man ikke gidder, at det ikke er verdt å bli slank....idag ville jeg bare drite i alt.....æsj å'!
Får håpe jeg kommer meg....har blitt endel smågodt (sukkerfritt vel og merke) og mørk sjokolade i det siste, men må bare si gang på gang at nå må jeg kutte på en stund. Jeg bare vil ha mer når jeg tar litt. Samt stillestand på vekten.
Så det var veldig gledelig å klare å være konsekvent idag tross det dårlige odds i hodet mitt idag....
Skal starte med veiedag på mandag for da er fredag for nærme, jeg vil merke avsporing i helgen fort og da er det ikke verdt det.

Jeg må bare ikke lure meg selv, men heller lure meg selv med nye metoder så jeg holder kursen rett frem mot bikini målet mitt

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 21:39   #1137
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg ser dere er flinke og har en veiedag i uken. Selv har jeg vært "uskikkelig" i flere år og stort sett veid meg hver dag. Det fungerer fint for meg da. Blir ikke stresset av det.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 21:54   #1138
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Hipp hurra for deg, Monica, som klarte å stå i mot. Det er de dagene man forbrenner mest.Det er jeg overbevist om

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 22:29   #1139
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Kjempebra Monica

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 23:57   #1140
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

haha titti den likte jeg. jeg tror også det er de dagene man forbrenner mest!!

Og monica, neste gang du har en lite motiverende dag idag, litt tilbake i denne tråden. Og les hva DU har skrevet. Du har vært en av mine største motivatører nå i min litt "NOT" periode! Og tenk på hvor godt det føltes å få på seg det fine skjørtet, og tenk på at det er faktisk DU som har gjort dette. For deg selv. Tenk på hvor fantastisk flink du er nå. Og om du spiser litt sukkerfri sjokolade så er det vel greit, men ikke tenk at det ikke er verd det, for du vet jo at det er det. DU er verdt det. (heia heia!!!) Og jøsses godt gjort å stå imot sllike dager, jeg er ikke så flink på det.

Jeg tenkte kanskje å lage noe lavkarbo (ikke nødvendigvis helt ED-vennlig) snop til helgen. Drittlei sukkerfri sjokolade Og idag smakte jeg skyr av blåbær. Fysj!! (men allikevel grei krisemat)

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 09:13   #1141
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Mille89, her.

haha titti den likte jeg. jeg tror også det er de dagene man forbrenner mest!!

Og monica, neste gang du har en lite motiverende dag idag, litt tilbake i denne tråden. Og les hva DU har skrevet. Du har vært en av mine største motivatører nå i min litt "NOT" periode! Og tenk på hvor godt det føltes å få på seg det fine skjørtet, og tenk på at det er faktisk DU som har gjort dette. For deg selv. Tenk på hvor fantastisk flink du er nå. Og om du spiser litt sukkerfri sjokolade så er det vel greit, men ikke tenk at det ikke er verd det, for du vet jo at det er det. DU er verdt det. (heia heia!!!) Og jøsses godt gjort å stå imot sllike dager, jeg er ikke så flink på det.

Jeg tenkte kanskje å lage noe lavkarbo (ikke nødvendigvis helt ED-vennlig) snop til helgen. Drittlei sukkerfri sjokolade Og idag smakte jeg skyr av blåbær. Fysj!! (men allikevel grei krisemat)

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ...tusen takk alle sammen! Titti, hvis det er fakta forbrente jeg UTROLIG mye igår! Tror også motivasjonen ikke er på topp fordi jeg er veldig forkjølet og trøtt for tiden. Slipper ikke helt taket den hosten og nesa. Men snart er det mars....første vår måneden.

MILLE: Idag motiverte du meg, TUSEN TAKK!!!!!!!!!!!!!!!
Man blir liksom ikke motivert av seg selv når man er i "skyggedalen"....men det klarte du med meg idag.....kanskje jeg skal gjøre som deg, lage noe annet godt av lavkarbo til helgen. Så har jeg også noe å se frem til...ikke bare alle andre Vafler kanskje....har fått oppskriften av Gro Er spent på om barna liker de også.....sunt for de og å slippe alt sukkeret.
OG helt enig.....jeg fikser heller ikke helt de Skyrene....æsj, men grei nødproviant.
Her pøser regner det og det var herlig å stå opp med alle positive tilbakemeldinger.....

...klemmer til Gro, Titti og Mille ...

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 12:37   #1142
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Stoooor klem tilbake, Monica.
Vi har alle slike dager. Da har jeg en tendens til å sky litt unna forumet her, rare greier, det er jo egentlig da man trenger støtte...hmmm...

Var på vekta i morges og det står på stedet hvil, trodde liksom det skulle rase nedover jeg...hehe, vet jo det går sakte, men blir alikevel skuffet, opp og ned på vekta hundre ganger, håper jeg får glimt av et nytt tall. Helt håpløs.

I dag skulle jeg egentlig på trening før jeg satte meg ned med studiene, men fikk sånn mageknip på vei til SFO at jeg bare måtte snu etter at jeg hadde levert gutten på skolen. Men det gikk seg til etter en tur på do og to paracet. Så nå har jeg fått trent litt zumba (dvd), støvsuget og ryddet og levert inn ukesoppgaven.

Om en måned har jeg time på Hexenbergklinikken, sitter og tenker at jeg håper jeg har gått ned en kilo til da, det er jo mulig, men hva hvis ikke, det er jo ikke min feil, men alikevel føler jeg liksom på det. Vil så gjerne vise til gode resultater....og har lyst til å avlyse timen hvis jeg ikke har gått ned noe siden sist liksom. Håpløs, ja jeg vet.

Ha en fin dag da, dere, må springe videre her.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 14:58   #1143
Becky
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 149
Becky er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei dere! Tenkte bare å tipse om at jeg nå har lagt ut produkter i salgstråden med en del produkter til halv pris.

Jeg skrev jo litt her inne tidligere, men etter bare ti dager på eurodietten gikk jeg over på lvkarbokosthold/lchf.
Har foreløpig ikke hatt noen vektnedgang, noe som er ganske nedslående... Men kan kanskje ha noe med at jeg levde litt "ekstremt" på eurodietten? Gikk jo ned 6,3 kg da. Etter det har det først gått litt opp, så litt ned, og så litt opp igjen... Men håper det er bare det at det tar litt tid for kroppen og stabilisere seg... Har fortsatt masse kviseutbrudd og er mye trøtt, og det betyr kanskje nettopp det. I tillegg trener jeg mer nå. Ikke vet jeg, har holdt på to uker til, og skal gi det litt tid enda. Hvis ikke kommer jeg vel tilbake hit igjen.

Lykke til allesammen, dere er noen kjempeflinke flotte damer!

__________________


Becky er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 15:16   #1144
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Stoooor klem tilbake, Monica.
Vi har alle slike dager. Da har jeg en tendens til å sky litt unna forumet her, rare greier, det er jo egentlig da man trenger støtte...hmmm...

Var på vekta i morges og det står på stedet hvil, trodde liksom det skulle rase nedover jeg...hehe, vet jo det går sakte, men blir alikevel skuffet, opp og ned på vekta hundre ganger, håper jeg får glimt av et nytt tall. Helt håpløs.

Vil så gjerne vise til gode resultater....og har lyst til å avlyse timen hvis jeg ikke har gått ned noe siden sist liksom. Håpløs, ja jeg vet.

AKKURAT sånn har jeg det også. Men veldig greit at jeg var frustrert her inne igår for jeg fikk så mye god støtte idag!
Rart man bare vil være for seg selv når ting går litt skeis.....
Skal egentlig ha kontroll neste uke, men kommer til å flytte timen til om en mnd. jeg. har vært så mye syk og litt av og på, så da vil jeg heller vente! Det er jo ikke vits å betale nesten 600,- for å se at jeg ikke har gått ned....selv om jeg vet det er oppmuntrende å gå på kontroll. Tror denne gangen jeg trenger litt mer tid før neste veiing på klinikken.

Har vært like kjesken og sulten idag, men idag orker jeg ikke bry meg om det dumme suget. Men er så sulten.....har spist når jeg har blitt sulten, men blir jo det etter bare 2 timer idag. Drikker vann og te for å holde ut en time ekstra. Jeg får spise mye fisk og brokkoli til middag, så håper jeg å være mett for kvelden. Skal trene ikveld...så vi får se!

Lykke til Eurojente, høres ut som kroppen din jobber på! Bare la den få tid. Har lest om andre på ditt opplegg at det kan gå opp til en måned før det "løsner" og kroppen lar seg selv kvitte seg med fettet....

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 16:38   #1145
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Tenk på meg som betaler 900 kr timen pluss kjøring en drøy halvannen time.

Lykke til, håper du kommer deg gjennom dagen...sulten her selv jeg...

OG lykke til til deg også, Eurojenta, koselig du stikker innom.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 20:39   #1146
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

hei eurojente! kjekt at du stikker innom. jeg tror at hvis du er tålmodig kommer dette til å løsne seg. det er jo litt av en omveltning fra eurodiett til lchf. kroppen din hadde sikkert akkuratt vendt seg til lite kalorier. men gi den litt mer tid så skal du se at det får fart på sakene. Drikker du nok vann? så vidt jeg har fått med meg bør man ha myyye mer vann på lchf enn på eurodiett? uansett, lykke til! og stikk innom her så mye du vil

monica og titti: jeg er jo sik selv, skyr forumet når jeg er nede. apropo sist time jeg hadde, hvor jeg fant ut av det samme dag som timen var, hadde jeg egentlig ikke lyst å gå. men det var en skikkelig motivasjonsboost. Så det kommer kanskje litt ann på hva man trenger? og monica, om du er sulten, så synes jeg du skal spise. du trenger jo gjerne ikke så mye, men en bar eller brownie er jo ingenting uansett. litt tullete og måtte gå rundt sulten tenker jeg? husk at vi skal holde ut en stund og om du vet at du spiser de rette tingene er jo sulten reel og at kroppen faktisk trenger næring.

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 20:44   #1147
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

jeg var på treningsveiledning idag, og har fått et opplegg som jeg nå skal følge. gikk gjennom opplegget to ganger (det er tre ganger jeg skal gå gjennom det) og jeg har sååååå vondt i hele kroppen skjelver i bena når jeg går i trappene. herregud så sprek jeg kommer til å bli når jeg følger dette. er styrke og kondis i ett. tenker å gjøre det to ganger i uken, pluss en trening i helgen de dagene jeg har tid, gjerne da en "kosetrening" som spinning eller noe. herregud, så hardt har jeg ikke kjørt kroppen min på år og dag, og gjennomførte ikke hele en gang. heldigvis var det en sympatisk muskelmann som gikk gjennom opplegget med meg, tror forresten han trodde jeg var ltt sterkere enn jeg er det fislegreiene jeg holdt på med på tirsdag på apparatene var tydligvis bare tull.

fuuuuh, kjekt var det da. men jeg gruer meg til imorgen, håper jeg klarer å gå til skolen i det hele tatt

ps: skyr jordbær var slett ikke værst, greit etter trening tenker jeg

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 21:33   #1148
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Så flink du er som er har kommet så godt i gang med treningen, Mille. Det er jo så deilig....etterpå hvertfall.

Ja, det er ofte når en ikke har gått ned at en faktisk trenger det piffet, det erfarte jeg selv i høst.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 23:04   #1149
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Idag har jeg spist når jeg er sulten. Så får vi se på mandag hva vekten er! Det er sant at man skal holde ut i det lange løp....men som Titti sa vil man gjerne at det skal rase av....he, he! Men kjenner at huden skal følge med, den er ganske "krøllete" for tiden.

Herlig trening Mille, og om to tre uker merker du at det som var bly tungt føles helt ok! bare gled deg- og musklene kommer til å bli mer definerte

Titti; 900,- så dyrt......ja,ja en dag skal vi være ferdige...får trøste oss med det!

Jeg er helt gåen etter Pilates med stor ball....klarte å sitte på knærene idag, oppe på ballen...helt av meg selv......gøy å klare det

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 14:04   #1150
Hapylady
Medlem
 
Hapylady sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 137
Hapylady er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Det var sånn jeg holdt på Eurojente - så jeg er veldig spent på hvordan det går med denne dietten - og ikke minst etterpå når man skal tilbake til annen kost . Lenge til jeg er der da . Lykke til. Håper virkelig det løsner for deg.

Så flinke dere er til å trene å stå på - moro å følge med her inne. Blir skikkelig innspirert. Takk alle sammen.

I dag var min veiedag. Og jeg er happy. 1.2 kg ned denne uken også. Moro å se at vektnålen går nedover. Leeeeeeenge siden jeg så det. Har 0.8 kg igjen til jeg er på første delmål - jihaaaaaaaaa.

Er det noen som har gode forslag til "dressing" til salat?? Er ikke så glad i råe grønnsaker uten dressing. Og jeg blir litt lei av de samme kokte/dampede grønnsakene.

__________________



Hapylady er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Svar

Emneord
eurodiett, fase 1, fase 2, fase 3, fase 4


Aktive brukere som ser på denne tråden: 5 (0 medlemmer 5 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den store tips-tråden Pruttilutt Ketolysekuren 9 13-10-10 22:33
Den Store Gullprodukt Tråden KarboKiller Spørsmål om matvarer og oppskrifter 18 20-01-08 14:49
Den Store Musikk-Tråden firth Generell diskusjon 6 20-07-06 12:01
Den store HTML-tråden mofe Generell diskusjon 20 23-05-06 00:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no