Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starter 1. juni - Blir du med?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-06-11, 14:09   #1126
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Det er en grunn til at det står man ikke skal telle kcal.
For de fleste er det irrelevant siden ketosen fikser biffen.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 14:10   #1127
manne
Seniormedlem
 
manne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Fredrikstad
Alder: 47
Innlegg: 564
manne er ny på veien

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Batillip, her.

Men over to kilo gjør noe med psyken.
.

Det er vel derfor noen bør gjemme vekk vekten i perioder også...

(Selv veier jeg meg opptil flere ganger om dagen... vekten står jo rett utenfor doen, må vite... )

__________________
Mannemannens fulltidskokk og guttemamma til B-des99, J-aug01 og M-nov02
manne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 14:30   #1128
Batillip
Medlem
 
Batillip sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 49
Innlegg: 363
Batillip har en fantastisk aura rundt segBatillip har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av manne, her.

Det er vel derfor noen bør gjemme vekk vekten i perioder også...

(Selv veier jeg meg opptil flere ganger om dagen... vekten står jo rett utenfor doen, må vite... )

Jeg fikk venninnen min til å hente badevekten forrige uke, greide ikke å gå forbi den. Har prøvd å gjemme den i garasjen, i kjelleren, bak håndklærne etc. Det gikk fint noen dager, men i går endte det med at jeg kjøpte en ny.

Batillip er avlogget   Min kostholdsfilosofi: < 15 Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 14:35   #1129
manne
Seniormedlem
 
manne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Fredrikstad
Alder: 47
Innlegg: 564
manne er ny på veien

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Batillip, her.

Det gikk fint noen dager, men i går endte det med at jeg kjøpte en ny.

Får jeg lov til å le littegrann?

__________________
Mannemannens fulltidskokk og guttemamma til B-des99, J-aug01 og M-nov02
manne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 14:40   #1130
Batillip
Medlem
 
Batillip sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 49
Innlegg: 363
Batillip har en fantastisk aura rundt segBatillip har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Nei!

Batillip er avlogget   Min kostholdsfilosofi: < 15 Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 14:46   #1131
Eve
Juniormedlem
 
Eve sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 38
Eve er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

God morgen
Heldigvis en ny dag, og jeg føler meg mye bedre. Supertakknemlig for alle godord og hilsninger som har kommet min vei i går kveld og i natt. Setter pris på hvert eneste ord og hver og en av dere. <3
Dette er faktisk mer vanskelig enn man skulle tro, men jeg velger å bli til jeg blir hevet ut, rett og slett. Vi bidrar alle på våre måter, og da må jeg få bidra på min. Hvor fryktelig galt kan det egentlig være?

Ønsker alle en fortreffelig dag med pågangsmot, hevet hode og cocosa i kaffen

Nå ble jeg glad. Sitter å oppdaterer meg, har ikke vært inne på noen dager.
Jeg bruker rådene og tipsene dine hver dag Pruttilutt. Du har meninger om så mye og det er til stor hjelp for en nybegynner. Stå på, ikke la deg knekke

__________________
Olsokutfordringen
Eve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 15:28   #1132
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Batillip, her.

Nei!

Hehehe - ler nå likevel jeg - ikke av deg, men med deg

-Forstår veldig godt! Jeg hadde også stoore ambisjoner om at denne gangen skulle jeg så absolutt ikke bli hysterisk opptatt av den vekta. Hvor lenge varte det da, hmmmm......

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 16:13   #1133
Sanna 1
Medlem
 
Sanna 1 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 317
Sanna 1 er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

* Jeg vil gjerne dele noen tanker med dere.

Jeg vokste opp på 50-60 tallet og da fantes ingen lettprodukter og nesten ikke ferdigmat.
Vi fikk kaker, brus og godteri bare til bursdager, 17.mai og andre høytider. Is spiste vi bare om sommeren, for ingen solgte det om vinteren. Jeg husker godt gleden av å være en av de første, som sprang rundt og spredte ryktet om at isen var kommet.
Vi hadde helmelk og fløte, hjemmebakt brød og all mat ble laget fra bunnen av. Saus- og suppeposer fantes nesten ikke.
De fleste hadde iallefall ikke råd til å kjøpe sånt !
Frukt og grønsaker fråtset vi heller ikke i, for det var sesongvarer. Bananen var nykommer og lå som en raritet,
på sjeldne fruktfat.
Lørdagsgodtet fikk plass i et lite kremmerhus.

Jeg var et magert barn og aktiv som få !
Men det var jeg ikke alene om.
De som vi så på som ”tjukke” den gangen, ville blitt betegnet som slanke i dag.
Fra jeg var 18 - 40 år veide jeg ca. 50 kg. + litt ekstra under 3 svangerskap. Men de rant fort av…

Så…. sakte men sikkert begynte vekta å krype oppover, og for ikke lenge siden veide jeg 80 kg. Jeg ble deppa og utilpass.
Men heldigvis var det er kur for det. Det bugnet jo av lettprodukter, som skulle fikse den biffen.
Jeg spiste ”lett” mange ganger om dagen og dyttet innpå med frukt og grønt. Men jeg var jo så sabla sulten ! Og da stappet jeg innpå enda mere frukt.
Vel, jeg skal ikke stikke under en stol at jeg gikk ned.
Men jeg gikk også fort opp igjen ! Måtte jo stagge sulten !

Nå har jeg ”fett-spist” i snart 3 uker og er aldri skikkelig sulten.
Og vekta er bare 10-12 kg mere enn da jeg var ung.
Stort tynnere vil jeg heller ikke bli. Radmagre gamle kjerringer er ikke bra !!

Noen vil sikkert synes at bildet mitt er i ”meste laget”, men saken er at jeg lignet på Twiggy i ungdommen.
Og nå føler jeg meg litt twiggy, - litt ung og slank igjen !
Jeg er fornøyd med meg selv og føler meg vel.
Nå må jeg bare ikke falle tilbake til gamle synder !

Takk for at dere gadd lese dette, hvis ikke: ha overbærenhet med ei gammal, glad og tilfreds kjerring !!

Sanna 1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 16:38   #1134
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Tusen takk for at du delte Sanna!
Ja, vi skal jammen ikke så veldig langt bak i tid før det ble spist langt fetere mat og langt færre karbohydrater. -De burde se litt mer på historien de som velger å kritisere oss som har valgt dette kostholdet.

Og masse gratulerer med at du har nådd målene dine føler deg bra med deg selv - gleder meg til jeg også er der Når du føler deg bra på alle måter, er jeg sikker på at du greier å følge opp kostholdet framover også!

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 16:43   #1135
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Jeg synes det var godt å lese det, jeg. Det er ikke annet enn sannheten. Vi lever i en syntetisk verden med konkurranse overalt - og kanskje mest av alt i dagligvarehandelen. Her er det ene merket billigere enn det andre, og inneholdet er mer og mer kjemisk.
Samtidig som sykdommer som diabetes og kreft eksploderer rundt oss, er det sjeldent vi i dag trekker et steg tilbake og tenker over dette. Hva pakker vi i oss? Hvem har ansvaret for helsa mi? Jeg betaler jo masse i skatt, så når jeg blir syk så er det ingen sak... Hvorfor legger vi i dag opp til at vi en dag blir syke? Hvorfor tenker vi ikke mer "hva må jeg gjøre"? Er føre-var-prinsippet helt borte?

Godt å lese at du er mer fornøyd nå enn tidligere, Sanna. Det er ingen aldersgrense på å ville føle seg yngre og bedre. Du har all rett!

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 17:02   #1136
Foksy
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 47
Innlegg: 301
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Enig i dette Sanna! Godt å lese, for å bli minnet på det
Det er ikke lenge siden heller, men til og med foreldregenerasjonen min har glemt dette...

Når det gjelder meg selv så begynte ikke utålmodigheten min for en uke siden, men jeg har holdt på i rundt 3 mnd nå...med ekstremt lite forskjell fra jeg startet. Hadde håpet at dette skulle sette i gang metabolismen....men jeg får lete videre. Saken er den at om jeg må kutte alt mulig rart, har allerede kuttet nøtter for å se om det kan hjelpe, og nå melkeprodukter, så blir det for vanskelig for meg å holde dette som en livsstil. Det skal ikke bare være en slankekur

Men jeg er litt glad i dag allikevel da. Har fått igjen resultater fra eksamen og fikk nok en B Nå har jeg 5 B'er og en C! Det letter litt på humøret

__________________


Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 17:27   #1137
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Gratulerer med de flotte eksamensresultatene, Foksy - så kjekt!!!

Tenker du har hatt en stressende eksamensperiode - det kan godt virke inn på vekta det også, vet du. Kanskje du skulle slappe litt av nå, gratulere deg selv, spise godt og fornuftig lavkarbo isteden for å lete etter noe nytt, kos deg med de tingene du kan spise og liker. Meget mulig at det sakte men sikkert begynner å krype nedover hvis du senker skuldrene litt. 2-300 gram i uka er også nedgang - det tar lenger tid, men du kommer dit! -Og du kommer dit på en god måte

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 19:27   #1138
Sanna 1
Medlem
 
Sanna 1 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 317
Sanna 1 er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Husker dere diskusjonen om FiberFin / Fiberhusk ?
Det være noe som heter FiberFin, for denne oppskriften dumpet jeg over i dag:

LAVKARBO RUNDSTYKKER.
Ingredienser

50 g mandelmel
50 g linfrø
30 g solsikkekjerner
50 g fibrex
10 g FiberFin
1 dl (100 g) fløte
55 g rømme
3 små egg
125 g revet ost
100 g smør
10 g fiberhusk
2 ts bakepulver

Fremgangsmåte

Bland sammen alle ingrediensene. Deigen blir litt myk, så bruk enten muffinsformer eller muffinsbakeplate i teflon som er godt smurt.
Stekes i 12-15 minutter ved 180 grader.
Næringsinnhold per 100 gram

Energi: 299 kcal protein: 10,9 karbohydrat: 2,9 fett: 27,1 fiber: 12,3

Sanna 1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 19:30   #1139
MariaB
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 525
MariaB er ny på veien

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

hm...jammen står det fiberfin! Det er iallefall første gangen jeg hører om det!

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 21:33   #1140
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Puh... Her handler det om å ikke slurve med lesing! Men nå er jeg opplest (og nærmest vedtatt).

Jeg vil spesielt si til Foksy at du ikke må gi opp. La vær og stress. Tenk på at kroppen din har det bra. Jeg har prøvd alt det du tenker på nå og - nei; ingenting virket. Jeg spiste til og med en periode kun rent kjøtt og fett. Mistet litt vann ja, men ikke vekt. Ost, cherrytomater, sopp, lightbrus - you name it- jeg har forsøkt å kutte det ut. Det fungerte ikke. 5 kg ned på 11 måneder kan vel sies at det ikke fungerer? Og de tre første av dem forsvant i fjor sommer? Altså; forsett som før, ta det med ro. Ikke les for mye om emnet; det er en stressfaktor det og. Gå deg turer/tren, spis god mat, slapp av, nyt sommeren. Det kommer, det kommer. Det er ikke alle som raser ned i vekt; det er dessverre de vi leser/hører om. Flertallet av oss sliter faktisk.

  Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 22:27   #1141
Bytausa
Medlem
 
Bytausa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trondheim
Innlegg: 55
Bytausa er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

Husker dere diskusjonen om FiberFin / Fiberhusk ?
Det være noe som heter FiberFin, for denne oppskriften dumpet jeg over i dag:

Googlet det og fant denne
Forøvrig aldri hørt om det jeg heller

Bytausa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 22:58   #1142
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

I kveld var det usedvanlig stille her inne

Middagen i dag var kajun pølser fra Idsøe slakter, med asparges, blomkålmos og fløtesaus. Hvis dere får tak i de pølsene anbefaler jeg de veldig, kun rent kjøtt, fett og krydder, ikke noe tilsatt mel eller annen stivelse (22%fett og 0.1 på karber). Tror de selger dem enkelte andre steder i landet også, ikke på Rema-type butikker, men på Meny el. Veldig gode er de også

Til kveldskos har jeg kost meg med litt bringebær m fløte, mmmm deilig. Tror det påvirker vekten min, så kan ikke ha det så ofte - men en og annen dag får gå. -Og da smaker det faktisk desto bedre Nøt hvert bær og serverte med masse fløte.

Nå nærmer det seg leggetid, er trøtt etter en lang uke. Vil ønske dere alle en god, god natt, sove godt

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 06:41   #1143
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Gooood morning

I natt har det vært mye flying jah! Vært svett opptil flere ganger Jeg har lest hele tråden, men det er så mange timer siden jeg fikk sett over innlegga at det er blitt litt borte for meg
Nå er det bare 3 skift igjen! Hurraaaaa=) Og igår morges bestillte jeg meg 13" macbook pro (dyyyyyrt! hvem sier man SPARER penger på å være på jobb???) Blir gøy å komme hjem å trykke litt på den ja
Ellers; Frokost: hmm, det var no kjøtt og grønnsaker hvertfall=)
Lunsj: 2 ??g burgere med salat, dressing, ost og 4 sylteagurker.
Og selvfølgelig har jeg spist de 2 egga mine med majjo nå for en times tid siden=)
Blitt litt lite vann idag, eller mindre enn vanlig hvertfall.. Rett og slett fordi jeg ikke hadde tilgang på det på møtet idag som var fra 16-18, og så når jeg kom på jobb 19.00 løp jeg i ett frem til 21.15- DA var jeg tørst! Så helte nedpå en liter på direkten
Nå er det straks avløsning og sengetid for meg..
Ha en super dag alle sammen! Nattaklem

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 07:35   #1144
Addict
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 134
Addict er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Hei jenter!

Får jeg henge meg på? Startet 14 juni, da.. Hehe

Siden 5. april har jeg gått ned 3 kg med herbalife/lavkarbo og trening, men jeg synes det går treeegt, så 14. juni begynte jeg på ketolyse. Trener 3-4 dager i uka (zumba og styrke), og i dag veier jeg svimlende 79 kg! Det er -7 kg :O 4 av dem takker være ketolyse. Det er nok mye vann, for det vises ikke og jeg kan ikke helt tro det! :O

__________________


86 84 82 80 78 76 74 72 70 68 66
Addict er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 08:03   #1145
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Godmorgen alle sammen. I dag var det virkelig en strålende deilig lørdagsmorgen. Våknet mye tidligere enn jeg egentlig hadde tenkt, men ble bare glad da jeg så hvor deilig det var ute. Frokosten venter jeg med til jeg får min tenåringssønn ut av senga. Karbomamma: du som blir vekt så tiiidlig: om noen få år er det du som våkner først og må slite ungene ut av senga

Velkommen til deg Addict, og gratulerer meg flott nedgang Ser vi har omtrent samme vei å gå, jeg startet på 85 kg og skal ned på 65. Vanlig å miste 2-3 kg vann når man går inn i ketose, så du har nok mistet noe fett i tillegg, selv du ikke kan tro det, så klapp deg selv på skuldra

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 10:55   #1146
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

God morgen alle sammen! Ser nesten ut som at de fleste er mer natteranglere enn morgenfugler?

Jeg har et spørsmål: Jeg spiser en Atkins bar i ny og ne, den crispy typen. Det står at det er 14 g KH/30 gram (en bar), hvorav 1,5 g sukkerarter 13 g maltiol. Hvor mange KH har jeg da egentlig fått i meg? 5 g? Ser for såvidt bort fra maltiolen da jeg spiser de ganske sjelden.

  Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 11:06   #1147
Bytausa
Medlem
 
Bytausa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trondheim
Innlegg: 55
Bytausa er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Dollsine: da blir det vel 2 k. i en sånn bar. Det er vel det som står på pakken (og det jeg har forholdt meg til)

Vellkommen Addict, syns du har kommet veldig godt i gang jeg

Jeg har hatt en nogenlunde bra start på dagen; på do før kaffekopp= 400 g. ned fra i går
Men siden jeg har holdt på i 6 uker uten nevneverdig nedgang, skal jeg fra i morgen prøve Pruttis 6-dagers fett-kur Hjelper ikke dèt, ja da veit jeg rett og slett ikke hva jeg kan finne på

Bytausa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 11:24   #1148
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Bytausa, her.

Dollsine: da blir det vel 2 k. i en sånn bar. Det er vel det som står på pakken (og det jeg har forholdt meg til)

2 gram? Den skjønner jeg ikke; en bar inneholder 5 står det på min type?

Og et spørsmål til: er jeg helt på bærtur som synes splenda er et bedre alternativ til søtning enn sukrin/sukringmelis?

Har forresten mekket meg en solid kaffekopp nå: halv kopp fløte, halv kopp kaffe, litt kanelstrøssel og noen flak med splenda. Er ikke så veldig glad i kaffe, men denne går absolutt an!

Spiste ute u går kveld, og bestilte en salat og ba de fylle opp med fetaost, oliven og skikkelig hvitløskdressing. Føler meg stinn og fylt opp - æsj - kanskje kaffen og fløten hjelper på farten til magen??

  Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 11:36   #1149
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Dollsine: Nå spiser jeg aldri slike barer, men står det 5g på pakken, ville jeg brukt det. Du kan jo alltids sjekke om du er i ketose i kveld. -Har hørt at det ikke er alle som tåler de barene like godt.
Både Splenda og Sukrin er jo naturlige søtningsmidler, så bedre enn kunstige. Jeg synes sukrin smaker litt "kaldt" (vet ikke noen bedre beskrivelse), så jeg fortrekker egentlig også Splenda, eller en blandig av de to. Litt smak og behag, tenker jeg.

Bytausa: Sikkert smart å prøve matplanen til Pruttilutt når du står fast - hun har jo gått ned ufattelig mye, så hun vet hva hun snakker om

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 12:27   #1150
Sanna 1
Medlem
 
Sanna 1 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 317
Sanna 1 er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Les dette hvis du er i ferd med å gi opp.

Sanna 1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? Fofa Trening 1875 27-01-15 16:10
6. juni thomas71 Generell diskusjon 6 06-06-11 20:57
Noen som starter i morgen 8. juni? Thida Ketolysekuren 24 13-06-09 19:16
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no