![]() |
#1126 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 47
![]() ![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Ja det trur æ no. Æ spiser vanvittige mengda med meierismør. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon.
![]() |
![]() |
#1127 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?jeg spiser meg stort sett alltid god og mett, men mengdene er likevel små. Kan det være at du spiser for mye fett da, sånn at kcal innholdet blir litt i høyeste laget? Det er så vanskelig å vite hva (og om) man gjør galt på ketolyse, synes jeg. Det kan jo være at du spiser for mye grønnsaker og salat som du skriver. Jeg tipper at jeg vanligvis spiser omtrent lite mye grønnsaker/salat som kjøtt. Hundre gram kjøtt og hundre gram grønt. Jeg har ikke veid så det er bare gjetning. For alt vi vet så kan det jo hende at du ikke gjør noe som helst som skulle tilsi at vekta skal stå stille. I den platå-tråden står det jo at vekta ikke skal rikke seg opp eller ned på en måned før man skal tenke på det. Lettere sagt enn gjort. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LKHF
![]() |
![]() |
#1128 |
Seniormedlem
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Ja, glemte helt å gratulere deg, 65kg. Jeg tenker "åå, så flinke de er", men glemmer å si det her |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥
![]() |
![]() |
#1129 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Hvis dere andre blir her (og det håper jeg jo) så kommer jeg fortsatt til å henge i denne tråden jeg. Den er det kjekkeste med hele lavkarboen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1130 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Enig. lm staying! Vi har jo blitt venninner, så må fortsette å snakke sammen |
![]() |
![]() |
![]() |
#1131 |
Medlem
Hvor: Lillehammer
Alder: 43
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Ingen fare for at jeg blir ferdigslanket med det første... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#1132 |
Medlem
![]() ![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?å.. sandefjord blir litt omvei. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon.
![]() |
![]() |
#1133 |
Medlem
![]() ![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Æ vil forresten ikke slutte å henge her selv om æ plutselig skulle begynne å gå ned i vekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1134 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?åå, så irriterende, Superteddy. Har det likt her i huset. Han ser nesten litt på meg med avsky når jeg dypper maten i creme fraiche. Hallo! Det virker jo. Smaboeren min har bokset profesjonellt og vært norgesmester i boksing, så han må liksom gni det inn at han kan alt. "Går ikke an å leve sånn. Man trenger karbohydrater bla bla bla" Shut the fuck up og spis lavkalori maten din! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1135 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?[quote=Elinee;871339]åå, så irriterende, Superteddy. Har det likt her i huset. Han ser nesten litt på meg med avsky når jeg dypper maten i creme fraiche. Hallo! Det virker jo. Smaboeren min har bokset profesjonellt og vært norgesmester i boksing, så han må liksom gni det inn at han kan alt. "Går ikke an å leve sånn. Man trenger karbohydrater bla bla bla" Shut the fuck up og spis lavkalori maten din![/quote] |
![]() |
![]() |
![]() |
#1136 |
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
Jeg også sa det til han! Hvordan tror du jeg har gått ned 6 kg?? Han mente det var vann... Jeg bare: hallo, om jeg hadde veid like mye som deg så hadde det kanskje vært 6 kg vann! Han sender meg linker til GR, og tyter i lange baner om at det bare er lavkalori som funker! Jeg sa jeg skulle spørre han om jeg ville ha hans mening, og ellers kunne han klappe igjen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1137 |
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Namba: Så utrolig deilig altså! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1138 |
Medlem
![]() ![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Jammen glad æ har en gubbe som støtter mæ hundre prosent og ler når han ser ka æ kan spise. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1139 |
Medlem
![]() ![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Har forresten lagd mæ en skikkelig drømmedessert i dag, som æ konstruerte sånn i farta. Knallgodt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1140 |
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?åååhh.. Jeg begynner å nærme meg 100kg grensa med stormskritt!!! neste uke SKAL jeg være tosiffra!!!!!! 100,7kg nå... *krysser fingrene* faktisk skal jeg være tosiffra før helgen! For atte... da skal jeg nemlig feire med en heidundranes fest i helgen.. *flirer* |
![]() |
![]() |
![]() |
#1141 |
Seniormedlem
Hvor: Kristiansund
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Æsj - jeg er skikkelig sur i dag! Det snør STORE filler her |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#1142 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 49
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Æsj, SNØ da? Stakkar. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig
![]() |
![]() |
#1143 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 49
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Herlighet for en snarvei vi tok med middagen idag, ikke særlig imponert over næringsinnholdet i maten som ble servert (av meg altså), men alle spiste jo til en forandring veldig godt da. Barna spiste fiskepinner (neida, ikke noe hjemmelaget her idag, findus er vår beste venn...) og 5-minutters makaroni og litt maiskorn, og jeg spiste to coop chilli-grillpølser (litt mye karb: 3,9 pr gram, så 7,8 totalt bare i pølsene), et par store ss seterrømme og 3/4 avokado. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig
![]() |
![]() |
#1144 |
Seniormedlem
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Jeg sitter på overtid, de andre rundt meg har spist pizza, kebab og skikkelig junk - jeg kjørte på butikken og fant Fjordland blomkålsuppe gitt. Ganske stolt av meg selv ja |
![]() |
![]() |
![]() |
#1145 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Namba, ja er det ikke deilig! Men i dag var jeg i Oslo og tok bare med en topp uten å prøve den, men den var for stor. Det har jeg ikke opplevd så mange ganger. Litt kjipt egentlig, men, men. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1146 |
Medlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: barteby
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Innom å ønsker dere alle en flott uke. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#1147 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Koselig med heing, myrull. DU er også kjempeflink |
![]() |
![]() |
![]() |
#1148 |
Seniormedlem
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Ah - lang dag på jobb i dag. 13 timer faktisk - så nå var det deilig å komme hjem, skifte på senga, hoppe i dusjen og slenge rompa på sofaen |
![]() |
![]() |
![]() |
#1149 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Wevi: takk for opplæring i lavkarbo brun saus. Det blir nok ikke selvlagd kjøttkraft her, det blir for avansert, men brun saus skal det bli etterhvert. Jeg skal lagre fremgangsmåten og prøve den etterhvert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1150 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
Krysser fingrene for at du når målet ditt innen helgen. Det blir sikkert kjempegodt å komme under 100 igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Skulle vi hatt en egen middagstråd/oppskriftstråd for ED? | Titti | Eurodiett | 2 | 23-10-10 20:11 |
Æsj jeg har hatt sprekk....:( | Iset | Atkins kosthold | 5 | 05-04-04 12:42 |