Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 29-11-11, 01:33   #11526
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Europris har iallefall; kjøpte der for noen måneder siden.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 29-11-11, 03:32   #11527
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Silikon bakeformer fantes jo "over alt" for et par år siden. Jeg skal gi det bort i juolegave, men nå sliter jeg med å finne det... Noen som har gode tips?

Har sett på både Clas og Jernia ganske nylig, både brød- og pai- og muffinsformgreier.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 29-11-11, 08:57   #11528
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Søstrene Grene har slike silikonformer, spørs jo hvordan kvaliteten er da.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 29-11-11, 11:56   #11529
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Masse på ebay.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 29-11-11, 14:32   #11530
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Når man leser dusinvis av råd mot bihulebetennelse og finner rådet om å stikke et hvitløksfedd opp i nesa helt fantastisk.. Et det et tegn på at man er i overkant glad i hvitløk?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 29-11-11, 14:50   #11531
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

...Enormt utvalg av silikonformer til alle formål på Traktøren (storosenteret, og cc vest tror jeg?) også - men der er det en del dyrere enn på Clas, da.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 29-11-11, 16:35   #11532
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Masse på ebay.

Jeg tar ikke sjansen på å kjøpe julegaver fra aauksjonsplasser uten å se de eller ta på de...

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

...Enormt utvalg av silikonformer til alle formål på Traktøren (storosenteret, og cc vest tror jeg?) også - men der er det en del dyrere enn på Clas, da.

Filler'n jeg gikk jo nettop fforbi traktøren på sandvika storsenter!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 29-11-11, 22:54   #11533
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvorfor er det så inmari vanskelig å komme i gang med det en burde gjøre, mens det er fryktelig enkelt å sitte og surre på nett f.eks?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 29-11-11, 23:29   #11534
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hvorfor er det så inmari vanskelig å komme i gang med det en burde gjøre, mens det er fryktelig enkelt å sitte og surre på nett f.eks?

Det lurer egentlig jeg på også *skuler bort på strykehaugen*

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 30-11-11, 00:12   #11535
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Her i huset pleier jeg og spør de andre om de har sett hvor jeg har gjort av energien min, for jeg kan ikke finne den

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 30-11-11, 00:32   #11536
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hvorfor er det så inmari vanskelig å komme i gang med det en burde gjøre, mens det er fryktelig enkelt å sitte og surre på nett f.eks?

Skippertak!! Carisma!

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 30-11-11, 10:07   #11537
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Her i huset pleier jeg og spør de andre om de har sett hvor jeg har gjort av energien min, for jeg kan ikke finne den

Den er på ferie, sammen med tiltakslysten min.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 30-11-11, 14:55   #11538
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Når man leser dusinvis av råd mot bihulebetennelse og finner rådet om å stikke et hvitløksfedd opp i nesa helt fantastisk.. Et det et tegn på at man er i overkant glad i hvitløk?

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 30-11-11, 16:48   #11539
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Har fått tid til gastroskopi og koloskopi 21.desember for og finne ut om det er cøliaki eller "bare" irritabel tarm jeg sliter med, eventuelt noe annet.
Jeg lever tilnærmet glutenfritt, med unntak av litt kruskakli i vafler og proteinbrød. Hvor mye glutenholdig mat og hvor lenge må jeg spise dette før det vil vise på prøvene/biopsien?
Kan jeg kreve lett narkose? Halsen min er pyton vond og trang pga struma (har svelgeproblem) og bakdelen min er konstant vond pga kronisk hemorrider. I tillegg er jeg av den sorten som brekker meg og kaster opp med en gang noe kommer for langt bak i svelget (brekker meg og kaster opp f.eks. hos tannlege).
Jeg har også fått beskjed om at jeg skal unngå frø + grønnsaker/frukt med frø 1 uke før + jeg skal kun drikke dagen før og dagen dette skal skje.
Jeg har diabetes 1 og MÅ spise; hvordan i all verden gjør jeg dette???
Gruer meg til dette.........

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 30-11-11, 16:58   #11540
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Har fått tid til gastroskopi og koloskopi 21.desember for og finne ut om det er cøliaki eller "bare" irritabel tarm jeg sliter med, eventuelt noe annet.
Jeg lever tilnærmet glutenfritt, med unntak av litt kruskakli i vafler og proteinbrød. Hvor mye glutenholdig mat og hvor lenge må jeg spise dette før det vil vise på prøvene/biopsien?
Kan jeg kreve lett narkose? Halsen min er pyton vond og trang pga struma (har svelgeproblem) og bakdelen min er konstant vond pga kronisk hemorrider. I tillegg er jeg av den sorten som brekker meg og kaster opp med en gang noe kommer for langt bak i svelget (brekker meg og kaster opp f.eks. hos tannlege).
Jeg har også fått beskjed om at jeg skal unngå frø + grønnsaker/frukt med frø 1 uke før + jeg skal kun drikke dagen før og dagen dette skal skje.
Jeg har diabetes 1 og MÅ spise; hvordan i all verden gjør jeg dette???
Gruer meg til dette.........

Jeg fikk det gjort i full narkose, ikke noe problem, men legen din må søke spesielt om det.
Du kan jo drikke mye som er vel så næringsrikt som å spise, da! Denne forklarer fint, syns jeg!
Jeg ble tatt først om morgenen nettopp pga diabetesen. Du må rett og slett ringe og snakke med dem om på forhånd. Sto ikke det i innkallelsen? Det sto nesten med STORE bokstaver i min, faktisk!

Ang gluten er det vel nesten for sent allerede. Inntil 3 måneder fikk min datter beskjed om, men du bør nok begynne allerede i dag! Syns du skal ringe dem å høre. Synd om du går gjennom 2 sånne "ekle" undersøkelser bare for å få et falskt negativt resultat!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 30-11-11, 17:23   #11541
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Finnes det noen måte å fjerne maling fra huden som ikke innebærer bruk av white spirit? Det er quick lack, så det ... sitter godt ... (Jeg vet ikke hvilket overmot som kommer over meg hver gang jeg skal male ting ...)
Eventuelt: Selger de normalt white spirit på dagligvarehandler?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 30-11-11, 17:26   #11542
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvordan får man vekk flekker fra ulltøy? Emma har hundre bodyer i en spesiell farge og akkurat den fargen suger til seg flekker så det ikke ligner noe annet...

Og hva med ulltøy som er spydd ned? Det holder jo ikke å vaske det på 30 grader ullprogram...

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 30-11-11, 17:41   #11543
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Finnes det noen måte å fjerne maling fra huden som ikke innebærer bruk av white spirit? Det er quick lack, så det ... sitter godt ... (Jeg vet ikke hvilket overmot som kommer over meg hver gang jeg skal male ting ...)
Eventuelt: Selger de normalt white spirit på dagligvarehandler?

White spirit får du nok ikke på dagligvare
Prøv å gni deg inn med olje, mulig det hjelper. Jeg prøvde det på en spesiell hobby-maling en gang i tiden, og det funket. Kanskje også sitron. Det virker i hvert fall på jordbærfingre

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 30-11-11, 17:42   #11544
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Finnes det noen måte å fjerne maling fra huden som ikke innebærer bruk av white spirit? Det er quick lack, så det ... sitter godt ... (Jeg vet ikke hvilket overmot som kommer over meg hver gang jeg skal male ting ...)
Eventuelt: Selger de normalt white spirit på dagligvarehandler?

da jeg dreiv med oljemaling på vgs brukte vi margarin! det funka fint til det i hvertfall. (hva med engangshansker eller oppvaskhansker på henda?)

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 30-11-11, 17:44   #11545
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Hvordan får man vekk flekker fra ulltøy? Emma har hundre bodyer i en spesiell farge og akkurat den fargen suger til seg flekker så det ikke ligner noe annet...

Og hva med ulltøy som er spydd ned? Det holder jo ikke å vaske det på 30 grader ullprogram...

Hvis du har "moderne" ull, så burde det tåle 40 graders vask i maskin, bare husk å bruke Milo e.l. pga av fibrene.
Flekkene er jeg ikke sikker på. Ville ha prøvd å gni de inn med zalo, og eventuelt prøve vanish

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 30-11-11, 17:44   #11546
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Oook! Da går jeg ut på kjøkkenet og frister olivenolje og sitron!
Jeg er vokst opp på bygda, vettu. Der får man kjøpt ALT på dagligvarehandelen, og det sitter fortsatt litt igjen etter så mange år.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 30-11-11, 17:48   #11547
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Hvordan får man vekk flekker fra ulltøy? Emma har hundre bodyer i en spesiell farge og akkurat den fargen suger til seg flekker så det ikke ligner noe annet...

Og hva med ulltøy som er spydd ned? Det holder jo ikke å vaske det på 30 grader ullprogram...

Du kjøper mårkeblått ulltøy serru. Og gir tran naken på stellebordet før bading...

Ellers skal nylonvask være det eneste som virkelig virker på ulltøy-flekker, men har ikke prøvd selv. litt skeptisk til hvordan det går med plagget..

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen
Gammel 30-11-11, 17:58   #11548
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Yes! Olivenolje funka som fy! Jeg visste egentlig innerst inne at jeg hadde hørt om det før, men har ellers alltid brukt white spirit. Takker!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 30-11-11, 18:03   #11549
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av KarMa40, her.

Du kjøper mårkeblått ulltøy serru. Og gir tran naken på stellebordet før bading...

Ellers skal nylonvask være det eneste som virkelig virker på ulltøy-flekker, men har ikke prøvd selv. litt skeptisk til hvordan det går med plagget..

Kjøper hvertfall ikke lyst lilla.

Det strides vel litt om hva ulltøy tåler og ikke tåler..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 30-11-11, 18:03   #11550
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Yes! Olivenolje funka som fy! Jeg visste egentlig innerst inne at jeg hadde hørt om det før, men har ellers alltid brukt white spirit. Takker!

Så flott Ikke noe som er værre enn å løpe rundt med malingflekker absolutt overalt. Det eneste positive må være at andre ka se at du er flink og jobber

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no