Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starter 1. juni - Blir du med?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-06-11, 12:44   #1151
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Veldig bra artikkel, Sanna1, tok opp en problemstilling som sikkert gjelder mange av oss. Tålmodighet - det er så enkelt - og så vanskelig.....

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 13:01   #1152
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

Les dette hvis du er i ferd med å gi opp.

Så bra du legger ut denne Sanna1. Dette er meg det, akkurat meg slik jeg har og har hatt det. 5 kg på 11 mndr, ja det er greit nok, men du verden for en tålmodighetsprøve. Når jeg leser artikkelen så tenker jeg på alt jeg har prøvd av varianter innen lavkarbo, kuttet ut det ene og det andre osv. i den tiden jeg har holdt på. Det har kanskje trigget kroppen slik at det har tatt lengre tid? Jeg bokmerker artikkelen og tar den fram hvis behovet for litt "trøst" skulle dukke

  Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 14:33   #1153
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Heisann. Jeg kom over denne siden i dag; http://www.frozzypack.se/ noen som har noen erfaring med denne matboksen? Den ser jo direkte genial ut - så fremt den holder det den lover.

  Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 14:37   #1154
Foksy
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 47
Innlegg: 301
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Enda flere kloke ord fra deg Sanna
Jeg er selvfølgelig helt enig!
Men jeg er allikevel ganske sikker på at jeg har spist for mye melkeprodukter, og nå som jeg har spist masse salat, kjøtt eller sashimi, majo og god olje, så har jeg gått ned igjen en kg. Skal fortsette med å kun bruke fløte i kaffen og heller pøse på med andre fettkilder.

I dag skal jeg løpe 5kmløpet til Iform i Oslo...grøss!!! Jeg skulle liksom trene meg opp før løpet, men det har jeg ikke rukket i eksamenstida...men det står at man kan velge om man vil gå eller løpe, så jeg skal vel komme meg i mål på et vis Jeg har ladet opp nå med en god porsjon salat, roastbiff, masse majones og extra virgin olivenolje Skikkelig omvendt av alles anbefalinger, hihi...

Hei på meg!!

__________________


Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 14:48   #1155
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Heier på deg Foksy - masse lykke til, tøffa

-Og grattis med å ha fått nedgang på vekta igjen - hvis du føler det hjelper å redusere på melkeproduktene, så gjør det - finnes masse andre gode fettkilder også

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 15:00   #1156
Sanna 1
Medlem
 
Sanna 1 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 317
Sanna 1 er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Heier på deg Foksy - masse lykke til, tøffa

-Og grattis med å ha fått nedgang på vekta igjen - hvis du føler det hjelper å redusere på melkeproduktene, så gjør det - finnes masse andre gode fettkilder også


Jeg istemmer her.
Bare ikke slit deg ut på løpet, da er det bedre å gå litt !
Lykke til !!

Sanna 1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 17:42   #1157
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

I dag har jeg ryddet i skapene. Kastet alt som var slitt og kjørt brukbare ting på ferex. En symbolsk handling overfor meg selv: Et løfte om at jeg aldri skal inn i de klærne igjen. Føles deeeeilig!! Anbefales

Samtidig lette jeg litt etter noe klær til jeg skal på fest i kveld. Prøvde et skjørt og tenkte, det ville sikkert se bedre ut med en "hold-in" truse under. Men vet dere hva - "hold in" -trusa mi holdt ikke inn mgen lenger - den var blitt for løs... Tihihi - man må ta med seg alle små gleder her i livet

Nå skal jeg straks lage middag, så blir det fest etterpå. Har tenkt å kjøre, så det blir ingen utskjeielser. Alle utskjeielser skal være planlagt tenker jeg. Ha en fin kveld

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 17:47   #1158
Foksy
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 47
Innlegg: 301
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Jeg klarte det!!
Løp på 00:38:59
Jeg gikk i alle oppoverbakker og løp alle flater og nedoverbakker, skikkelig fornøyd nå Hadde egentlig bestemt meg for å ikke møte siden jeg ikke har fått trent, veldig glad jeg ombestemte meg i dag tidlig!!
Ha en deilig lørdag alle sammen!

__________________


Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 17:50   #1159
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.

Jeg klarte det!!
Løp på 00:38:59
Jeg gikk i alle oppoverbakker og løp alle flater og nedoverbakker, skikkelig fornøyd nå Hadde egentlig bestemt meg for å ikke møte siden jeg ikke har fått trent, veldig glad jeg ombestemte meg i dag tidlig!!
Ha en deilig lørdag alle sammen!

Så flott!!!!

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 17:52   #1160
Appelsinpiken
Medlem
 
Appelsinpiken sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 36
Innlegg: 369
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Herlig Foksy. Kjempebra jobba. Og ikke minst sporty. (Og motiverende. Fikk litt lyst til å prøve noe sånt jeg også!)

I dag spiste jeg og kjæresten ikke frokost før halv fire ! Føler at hele døgnrytmen er ødelagt nå (en ting er at vi ikke spiste før halv fire.. Men det hører jo med at vi ikke stod opp før klokka to!)
Nå er jeg så usikker på hva jeg skal gjøre resten av kvelden med tanke på mat.
Tenkte å lage en slags wok til middag, men de er jo gjerne magre.. Og så skal vi på kino i kveld. Noen som har tips til kinosnacks man kan ordne seg når man ikke er hjemme. Jeg er tross alt på besøk...

__________________




Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 20:24   #1161
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

God kveld alle sammen! Her er det stille i heimen; er alene hjemme. Kjekt med ungdommer som "sørger for" at mor ikke drikker alkohol Noen må jo hente etter festen og. Er det rart jeg kan ta meg et glass vin en ukekveld?

Hadde planer om litt blåbær og bringebær i kveld sammen med fløte. Helt til jeg la det inn på diett.no. Pr nå har jeg greid å spise 12 g KH, og hvis jeg supplerer med desserten (3/4 dl bringebær, 1/2 dl blåbær og 1 dl fløte) blir summen nesten 19 g kh! Og jeg som ligger mellom 5 og 10 til vanlig. Må finne meg noe annet å kose meg med i kveld tror jeg, selv om jeg ikke helt vet hva... Forslag anyone?

Har vært ute og gått en lang tur; deilig! Resten av kvelden tilbringes på Hurtigruta hvor jeg er ærespassasjer foran TV'n. Kanskje flere er med på samme båt? Hva med en nellik i jakkeslaget for å kjenne igjen hverandre?

  Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 20:36   #1162
Foksy
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 47
Innlegg: 301
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Dette får du til også Appelsinpiken! Det var jenter i alle aldre og fasonger som var med
Har ingen forslag til kinosnacks, annet enn en Atkinsbar kanskje?

Må du ligge så lavt Dollsine? Syntes det hørtes veldig strikt ut, men du må jo gjøre det som funker for deg

Har sett mye på Hurtigruta jeg også, men nå skal jeg kose meg med en Atkinsbar og film
Ha en fin kveld!

__________________


Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 21:46   #1163
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.

Må du ligge så lavt Dollsine? Syntes det hørtes veldig strikt ut, men du må jo gjøre det som funker for deg

Godt poeng Foksy! Men det har bare blitt sånn, ut fra hvilken mat jeg liker å spise. Men - i dag skal jeg "ta de helt ut" og spise bærene og så sjekke de to neste dagene om det vises på stixen. Da vet jeg litt mer om hvor grensen min går. Gleder meg allerede!!

  Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 22:12   #1164
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Addict, her.

Hei jenter!

Får jeg henge meg på? Startet 14 juni, da.. Hehe

Siden 5. april har jeg gått ned 3 kg med herbalife/lavkarbo og trening, men jeg synes det går treeegt, så 14. juni begynte jeg på ketolyse. Trener 3-4 dager i uka (zumba og styrke), og i dag veier jeg svimlende 79 kg! Det er -7 kg :O 4 av dem takker være ketolyse. Det er nok mye vann, for det vises ikke og jeg kan ikke helt tro det! :O

Velkommen

Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.

Jeg klarte det!!
Løp på 00:38:59
Jeg gikk i alle oppoverbakker og løp alle flater og nedoverbakker, skikkelig fornøyd nå Hadde egentlig bestemt meg for å ikke møte siden jeg ikke har fått trent, veldig glad jeg ombestemte meg i dag tidlig!!
Ha en deilig lørdag alle sammen!

Woooow!!! Så flink du har vært. tøfft gjort!!=)=)

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Men vet dere hva - "hold in" -trusa mi holdt ikke inn mgen lenger - den var blitt for løs... Tihihi - man må ta med seg alle små gleder her i livet

Så gøy!!=) Gratulerer med innskrumping

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

Og så skal vi på kino i kveld. Noen som har tips til kinosnacks man kan ordne seg når man ikke er hjemme.

Nå regner jeg med kinoturen er ferdig altså, men til neste gang; bacongull er jo lavt på karbo(husker ikke hvem type som er lavest, det må du se på pakka), og det er jo bare å kjøpe en pose i butikken.. Stort enklere enn det får du det ikke

Det har vært litt roligere her idag ser jeg, jeg har jo klart å lese meg opp å skrive allerede til og med!=)
Frokosten min idag: Andebryst med brokkoli, stekt løk og champignon Litt løping har det blitt idag også, men roa seg ned nå i ti-tia=) og jammen er jeg blitt støl i den ene armen etter ventil-skruing igår

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 22:33   #1165
Foksy
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 47
Innlegg: 301
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Velkommen
...
Det har vært litt roligere her idag ser jeg, jeg har jo klart å lese meg opp å skrive allerede til og med!=)
Frokosten min idag: Andebryst med brokkoli, stekt løk og champignon Litt løping har det blitt idag også, men roa seg ned nå i ti-tia=) og jammen er jeg blitt støl i den ene armen etter ventil-skruing igår

Fy søren som du jobber! Merker du det noe på klærne eller?
Blir spennende å høre hvordan det har gått når du kommer hjem

__________________


Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 23:55   #1166
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.

Fy søren som du jobber! Merker du det noe på klærne eller?
Blir spennende å høre hvordan det har gått når du kommer hjem

Jeg bruker jo ingen "vanlige klær" når jeg er her ute, joggebukse, t-skjorte og en svær jakke-genser de timene jeg har fri og ikke sover.. Er så vanskelig å kjenne etter på kjeledressen liksom
Åååh, ja.. Lurer veldig på hvordan det har gått jeg og! Vet jo at det kan ligge skjulte karbohydrater her og der, så er vrient å ha kontroll... Men jeg har ihvertfall gjort mitt beste, selv om den snickerskaka så faaarlig god ut idag klarte jeg å holde meg unna Heller ikke rørt sjokoladen, potetgullet eller brusen, så uansett hvordan resultatet er når jeg kommer hjem er jeg veldig fornøyd med at jeg ikke har falt for noen fristelser

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 00:20   #1167
Foksy
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 47
Innlegg: 301
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Jeg bruker jo ingen "vanlige klær" når jeg er her ute, joggebukse, t-skjorte og en svær jakke-genser de timene jeg har fri og ikke sover.. Er så vanskelig å kjenne etter på kjeledressen liksom
Åååh, ja.. Lurer veldig på hvordan det har gått jeg og! Vet jo at det kan ligge skjulte karbohydrater her og der, så er vrient å ha kontroll... Men jeg har ihvertfall gjort mitt beste, selv om den snickerskaka så faaarlig god ut idag klarte jeg å holde meg unna Heller ikke rørt sjokoladen, potetgullet eller brusen, så uansett hvordan resultatet er når jeg kommer hjem er jeg veldig fornøyd med at jeg ikke har falt for noen fristelser

Du har vært kjempeflink! Er en stor utfordring og spise lavkarbo borte 2 uker i strekk!
Når du kommer hjem kan du feire med å lage deg denne Snickerskaka

__________________


Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 01:10   #1168
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Den hørtes gooood ut!!! mmmmmmmm Takk for link!=) Har planer om å prøve å lage meg is jeg har funnet en oppskrift på også, gleder meeeg Glad i kake? Jeg? Neeeeida *Tenker fortsatt litt på hvor god Snickerskaka og suksessterta så ut ved middagen*

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 01:13   #1169
Foksy
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 47
Innlegg: 301
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Den hørtes gooood ut!!! mmmmmmmm Takk for link!=) Har planer om å prøve å lage meg is jeg har funnet en oppskrift på også, gleder meeeg Glad i kake? Jeg? Neeeeida *Tenker fortsatt litt på hvor god Snickerskaka og suksessterta så ut ved middagen*

De har iskremmaskin på tilbud til 199kr hos Siba nå! Jeg var innom nærmeste Siba i dag, men de var utsolgt, kjøper på mandag om de har fått inn igjen. Fullpris er 299kr, så ikke all verden det heller. Elsker is!!

__________________


Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 02:11   #1170
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Hjelpes meg rett, altså. Dratt på helgebesøk til ei venninne, holdte meg i skinnet fram til 02 i natt, da kom det tyrker på bordet. Rett ut fra ketosen på en brutal måte, har måtta dempa det litt i dag med litt brødskiver og slikt, rett og slett fordi jeg har vært så ufattelig dårlig (fyllesyk). I morgen starter vi på frisk begge to med omelett til frokost, eggekaffe til lunsj og cheeseburger til middag Er ikke annet enn å hoppe på hesten igjen.

Er litt ødelagt i følelsene i dag. Vi dro en yderst liten tur på ene uteplassen her. Vi gikk bare rundt å kikka på folk og fe. Der sitter han som har gjort de siste 6 månedene til et sant mareritt. Jeg har det med å falle for feil mann, igjen og igjen og igjen. Jeg har vært slem mot han, så han så bare litt på meg, så ned i bordet og så oppriktig trist ut. Man ligger som man reder.

Håper alle har hatt en fin helg

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 02:43   #1171
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Hjelpes meg rett, altså. Dratt på helgebesøk til ei venninne, holdte meg i skinnet fram til 02 i natt, da kom det tyrker på bordet. Rett ut fra ketosen på en brutal måte, har måtta dempa det litt i dag med litt brødskiver og slikt, rett og slett fordi jeg har vært så ufattelig dårlig (fyllesyk). I morgen starter vi på frisk begge to med omelett til frokost, eggekaffe til lunsj og cheeseburger til middag Er ikke annet enn å hoppe på hesten igjen.

Er litt ødelagt i følelsene i dag. Vi dro en yderst liten tur på ene uteplassen her. Vi gikk bare rundt å kikka på folk og fe. Der sitter han som har gjort de siste 6 månedene til et sant mareritt. Jeg har det med å falle for feil mann, igjen og igjen og igjen. Jeg har vært slem mot han, så han så bare litt på meg, så ned i bordet og så oppriktig trist ut. Man ligger som man reder.

Håper alle har hatt en fin helg

Starte på ny frisk høres lurt ut Er i grunn det eneste man kan gjøre og, så er det inn i ketose igjen og prøve å ikke bli frista neste gang=) Vet selv at den er vrien sånn utpå kvelden i helga, rart hvordan dømmekraften endrer seg <-- meg til høyre
Off, det hørtes ikke ut som noen trivelige siste 6 mnd da Håper du har kommet deg i alle fall, jeg vet GODT hvordan det der er... Plei deg selv etter en hard helg og bare kos deg imorgen, så er du back on track før du vet ordet av det
God natt og sweet dreams

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 07:54   #1172
MariaB
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 525
MariaB er ny på veien

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Den hørtes gooood ut!!! mmmmmmmm Takk for link!=) Har planer om å prøve å lage meg is jeg har funnet en oppskrift på også, gleder meeeg Glad i kake? Jeg? Neeeeida *Tenker fortsatt litt på hvor god Snickerskaka og suksessterta så ut ved middagen*

Har også lyst å prøve meg på is. Neste helg kanskje? Når kommer du hjem da? du har vært kanonflink!

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Hjelpes meg rett, altså. Dratt på helgebesøk til ei venninne, holdte meg i skinnet fram til 02 i natt, da kom det tyrker på bordet. Rett ut fra ketosen på en brutal måte, har måtta dempa det litt i dag med litt brødskiver og slikt, rett og slett fordi jeg har vært så ufattelig dårlig (fyllesyk). I morgen starter vi på frisk begge to med omelett til frokost, eggekaffe til lunsj og cheeseburger til middag . Er ikke annet enn å hoppe på hesten igjen.

Er litt ødelagt i følelsene i dag. Vi dro en yderst liten tur på ene uteplassen her. Vi gikk bare rundt å kikka på folk og fe. Der sitter han som har gjort de siste 6 månedene til et sant mareritt. Jeg har det med å falle for feil mann, igjen og igjen og igjen. Jeg har vært slem mot han, så han så bare litt på meg, så ned i bordet og så oppriktig trist ut. Man ligger som man reder.

Håper alle har hatt en fin helg

Uff, fyllesyke kombinert med teite menn er ikke gøy du I dag er en ny dag, det går nok så fint!


Jeg har hatt en fin helg! Været slo jo til og ble fantastisk igår, så da ble det soling og grilling på terassen. Grilling er jo virkelig genialt for oss lavkarbere Til neste gang tror jeg at jeg skal prøve meg på en potetsalatvariant

Neste uke blir meget travel med bursdager, avslutninger, utdrikningslag og en mann som reiser. Bør kanskje planlegge maten litt i dag!

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 08:54   #1173
Sanna 1
Medlem
 
Sanna 1 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 317
Sanna 1 er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Sitat:

Åååh, ja.. Lurer veldig på hvordan det har gått jeg og! Vet jo at det kan ligge skjulte karbohydrater her og der, så er vrient å ha kontroll... Men jeg har ihvertfall gjort mitt beste, selv om den snickerskaka så faaarlig god ut idag klarte jeg å holde meg unna Heller ikke rørt sjokoladen, potetgullet eller brusen, så uansett hvordan resultatet er når jeg kommer hjem er jeg veldig fornøyd med at jeg ikke har falt for noen fristelser

Jeg synes du hat vært fabelaktig flink.
Det er søren ikke lett å få til dette, selv når en er hjemme. Og du har jo i grunnen alle forhold mot deg der ute. Ingen kjøkkenvekt, ingen inneholdsfortegnelse på maten og maaaange fristelser.
Så all honnør til deg !

Sanna 1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 11:26   #1174
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Godmorgen alle sammen, ønsker dere en god dag

RikkemOr: For meg høres det ut som om du har gjort absolutt alt du kan for å få dette til der ute. Håper virkelig det vises på vekten for deg også. Men som Sanna1 skriver - dette er vanskelig nok hjemme der vi har full kontroll, så uansett om det vises på vekten eller ikke, så kan du ikke forlange mer av deg selv

Pruttilutt: Opp på hesten igjen i dag ja, helt riktig innstilling! Skummel den alkoholen, får oss til å gjøre valg vi ellers ikke ville gjort. Føler veldig med deg ang. den mannen. Har selv hatt fire år med masse følelsesmessige opp og nedturer, resulterende i veksling mellom slankekurer og trøstespising pga en mann. Etter samlivsbrudd i fjor trøstespiste jeg sjokolade tilsvarende nesten 10 kg opp.... Samtidig som jeg nå nå legger om kostholdet mitt, jobber jeg også med følelsene mine og selvfølelsen min. Vet at mye av vektproblemene mine har sammenheng med at jeg bruker mat (les sjokolade) som trøst. Ja, jeg faller også for feil type menn, og jeg ser at følelsesmessige sår fra barndommen og for dårlig selvfølelse er en viktig årsak til at jeg gjør det. Så vet veldig godt hvordan du har det. Stor klem

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 13:22   #1175
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Hjertelig takk for gode ord Gjorde mer vondt enn jeg først forstod at jeg så ham. Jeg vet at han så meg, og jeg fikk en sittevinkel som gjorde at jeg kunne se på ham uforstyrret og diskret. Han så så trist ut der han satt. Får vondt i meg når jeg ser ham for meg. Måtte sende han en SMS (han har ikke hørt fra meg siden 18. mai), men har ikke fått svar. Like greit. Er jeg som går med hodet hevet. Det som er viktigst.

Q-skyr inntatt. Snart cheeseburger med fetaostsalat og aioli. Er ikke noe annet å gjøre enn å bite tenna sammen.

Jeg jobber aktivt med følelsene mine. Jeg skriver en god del, både dikt og lengre tekster. Alt ligger i bevisstgjøring. Man må være bevisst før man kan gjøre endringer. Kommer vekta på igjen har man ikke gjort en god nok jobb med følelsene sine. Kan man si det sånn?

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? Fofa Trening 1875 27-01-15 16:10
6. juni thomas71 Generell diskusjon 6 06-06-11 20:57
Noen som starter i morgen 8. juni? Thida Ketolysekuren 24 13-06-09 19:16
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no