Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Togtråden!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-06-11, 23:16   #1151
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

GRATULERER, Nnem !

Stå på !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 23:38   #1152
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Åh, jeg er skikkelig skuffa nå Har gått og gledet meg til tysk ostesuppe gjennom hele kveldsvakta mi, så jeg lagde suppe da jeg kom hjem, og den smakte bare ikke godt i dag Vet ikke helt hva som gikk galt, men noe må det ha vært

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 16:50   #1153
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Sitter i avslapningsvogna jeg.. Unga kom hjem fra sydentur med faren i går og var knallsinte og knallsure... Vurderte returnere dem tvert UTEN ev avsenderadresse....Men i dag er de blide!

Sambo er på jobb, ute regner det og jeg har resten av dagen HELT for meg selv! Og jeg skal sove! Når klokka blir seks skal jeg ta meg en laaaaang lur, til sambo kommer hjem. Jeg liker å sove... dvs, jeg sover ikke så mye. jeg ligger like å tenke. Noen tenker mens de trener, jeg tenker mens jeg ligger pal med hodet godt plantet på hodeputa. Trenger ikke musikk engang!
Jeg liker faktisk være alene med tankene mine, jeg kjenner at jeg trenger det av og til.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 17:09   #1154
KimPossible
Seniormedlem
 
KimPossible sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 2.632
KimPossible er en juvelKimPossible er en juvelKimPossible er en juvel

Sv: Togtråden!

Bra vi er flere som liker å bare sitte/ligge og tenke, og "se ut i lufta", Kanutten.

__________________
Kim
Journalen: http://forum.lavkarbo.no/showthread....37376&page=131
KimPossible er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo -stoffskiftetrøbbel Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 17:13   #1155
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

sånt elsker jeg også. Jeg er en person som trives veldig godt i mitt eget selskap, med bare tankene mine og det å snakke til meg selv. Deilig å nyte freden og bare litt å plundre litt i hodet og slappe av

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 17:14   #1156
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av KimPossible, her.

Bra vi er flere som liker å bare sitte/ligge og tenke, og "se ut i lufta", Kanutten.


Ja, jeg elsker det!!! Du verden så mye jeg har utrettet bare ved å bevilge meg selv "middagshvil" uten å soven, men bare ligge leeeeeenge og tenke!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 19:46   #1157
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

åå i morgen er det veiedag og jeg tror det har kommet på en del vannvekt grunnet eggløsning.. har verdens verste EL denne gangen. Det kniper og murrer, hakket før jeg føler at jeg får bekkenløsning også. Jeg har aldri hatt noe problemer med EL før og som regel kjenner jeg det ikke heller, et lite stikk eller noe sånt om det skulle ha vært noe, men nå har det verket og murret i 2 dager og jeg tror jeg dauer.. håper ikke det er noe galt Hvordan opplever dere eggløsning? Har dere vondt? føles ut som sterke menssmerter nå..

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 21:48   #1158
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Av og til er det så ille at jeg kunne drept.... Andre tider er det over i løpet av noen få timer....
Det hjelper med sex....

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 23:39   #1159
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

Av og til er det så ille at jeg kunne drept.... Andre tider er det over i løpet av noen få timer....
Det hjelper med sex....

Jasså du! Tror det var akkurat det som satte det i gang men er villig til å prøve!

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 30-06-11, 07:33   #1160
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill
Cool

Sv: Togtråden!

aiai, 300g ned denne uken, mindre enn jeg hadde håpet på, men jeg har bare meg selv å takke for det.. Jeg innser at jeg må spise for å gå ned i vekt, så jeg har herved innført obligatorisk frokost kl 10 hver dag! samme hvor mye jeg spiser så er det bra. Så til tross for det lave resultatet, så er jeg ganske motivert til å begynne ei ny uke! Neste torsdag skal det bli et mye høyere tall som står oppført.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 30-06-11, 08:02   #1161
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 30-06-11, 08:31   #1162
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Togtråden!

Jeg oppsumerer oppgang/nedgang slutten av hver måned for å se hvordan jeg ligger an. Og denne mnd har jeg gått opp 2,9 kg. Juni har virkelig vært en dårlig måned. Motivasjonen er enda på bånn, men for håpentligvis finner jeg tilbake til motivasjon i løpet av juli måned.

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 30-06-11, 08:41   #1163
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Men det er så braaaaa at du ER her, Nnem. Det hadde vært mye verre om du bare hadde gitt blaffen og logget deg ut, - slik jeg gjorde for to og et halvt år siden. Hurraaaa for deg.

Og flinke Regret ! Spise, ja. Det må man, - men er du sikkert på at du skal innføre sånne 'må'-regimer ? Funker det ikke å spise når du er sulten ?

Nei, vi er så forskjellige, og hver og en av oss må finne VÅR vei. Det kan jo ta litt tid. Hurra for deg, også !

Og hurra for meg som har gått ned 1,2 kilo denne uka. Men jeg er nok kommet til et slikt nivå som gjør at jeg går opp en kilo én uke og så ned igjen den neste, og så opp, - og ned. . . .

Time will show.

Nå drar jeg på Nordnorgetur og er tilbake neste søndag !

Hold stø kurs ! Gerd, konduktøren, er borte. Kunne du overta for henne Nnem ? Og for meg, Regret ?

TAKK ! og

Og mange, mange sommer til resten av gjengen !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-06-11, 08:47   #1164
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Men det er så braaaaa at du ER her, Nnem. Det hadde vært mye verre om du bare hadde gitt blaffen og logget deg ut, - slik jeg gjorde for to og et halvt år siden. Hurraaaa for deg.

Jeg gir ikke opp . Takk for klemmen Antoinette6. Du er bare helt super og flink
Skal prøve å være flinkere til å kommentere. God sommer

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 30-06-11, 09:01   #1165
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Nei, nei ! Jeg vil ikke at du skal være 'flink' - det blir så 'stramt' liksom. Bare vær her og hygg deg ! Og sakte, men sikkert så blir du motivert igjen. Tror jeg.

Og du tar over toget nå ! Eller ?

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-06-11, 09:08   #1166
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Nei, nei ! Jeg vil ikke at du skal være 'flink' - det blir så 'stramt' liksom. Bare vær her og hygg deg ! Og sakte, men sikkert så blir du motivert igjen. Tror jeg.

Og du tar over toget nå ! Eller ?

Jeg tar over toget Alle ombord *tut-tut*

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 30-06-11, 09:20   #1167
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Og flinke Regret ! Spise, ja. Det må man, - men er du sikkert på at du skal innføre sånne 'må'-regimer ? Funker det ikke å spise når du er sulten ?

Nei, vi er så forskjellige, og hver og en av oss må finne VÅR vei. Det kan jo ta litt tid. Hurra for deg, også !

Og hurra for meg som har gått ned 1,2 kilo denne uka. Men jeg er nok kommet til et slikt nivå som gjør at jeg går opp en kilo én uke og så ned igjen den neste, og så opp, - og ned. . . .

Time will show.

Nå drar jeg på Nordnorgetur og er tilbake neste søndag !

Hold stø kurs ! Gerd, konduktøren, er borte. Kunne du overta for henne Nnem ? Og for meg, Regret ?

TAKK ! og

Jeg må nesten innføre sånt.. testet litt i går hvor lang tid det tok før jeg ble sulten, det gikk 17 timer mellom kvelds og neste måltid og da var jeg ikke særlig sulten heller, jeg spiste middag mer fordi 'alle de andre' gjorde det. Det er jo ikke snakk om et herremåltid. Bare jeg tar en frukt eller en yoghurt til frokost så er det bra, i verste fall så kan jeg drikke grønn te for å få forbrenningen i gang, de dagene jeg absolutt ikke greier å få i meg mat.

Hurra for fin vektnedgang! Du har jo vært superflink!
God tur til nordnorge, selvsagt stepper jeg inn for deg ! Kos deg masse!

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 30-06-11, 10:00   #1168
KimPossible
Seniormedlem
 
KimPossible sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 2.632
KimPossible er en juvelKimPossible er en juvelKimPossible er en juvel

Sv: Togtråden!

I morgen er det veiedag, og jeg gruer meg....
Frokosten i dag blir fløtegrøt. Kraftig kost!

__________________
Kim
Journalen: http://forum.lavkarbo.no/showthread....37376&page=131
KimPossible er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo -stoffskiftetrøbbel Svar med sitat
Gammel 30-06-11, 10:31   #1169
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Nnem, her.


Jeg tar over toget Alle ombord *tut-tut*

Kjempebra ! Hold deg her, schnuppa !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-06-11, 10:32   #1170
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Jeg må nesten innføre sånt.. testet litt i går hvor lang tid det tok før jeg ble sulten, det gikk 17 timer mellom kvelds og neste måltid og da var jeg ikke særlig sulten heller, jeg spiste middag mer fordi 'alle de andre' gjorde det. Det er jo ikke snakk om et herremåltid. Bare jeg tar en frukt eller en yoghurt til frokost så er det bra, i verste fall så kan jeg drikke grønn te for å få forbrenningen i gang, de dagene jeg absolutt ikke greier å få i meg mat.

Hurra for fin vektnedgang! Du har jo vært superflink!
God tur til nordnorge, selvsagt stepper jeg inn for deg ! Kos deg masse!

Høres klokt ut, kjære Regret !

Og hjerrrrtelig takk ! Jeg må jo sørge for at toget går så det suser med flotte folk ombord !

heia: for alle oss !!!

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-06-11, 13:08   #1171
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

aiai, 300g ned denne uken, mindre enn jeg hadde håpet på, men jeg har bare meg selv å takke for det..

Woooops!
Jeg må slutte å veie i 6 tiden på morgenen, det er alt for tidlig når jeg ikke spiser før 10 uansett. Jeg har nemlig gått ned 300g til, altså 600g denne uken i steden for 300g Da ble jeg litt mer fornøyd ja!

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 30-06-11, 16:35   #1172
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Woooops!
Jeg må slutte å veie i 6 tiden på morgenen, det er alt for tidlig når jeg ikke spiser før 10 uansett. Jeg har nemlig gått ned 300g til, altså 600g denne uken i steden for 300g Da ble jeg litt mer fornøyd ja!

Så flott.

Jeg har vært på tur og klattret i dag, så virkelig aktivitet her i gården. Noen hadde med sjokolade, kjeks, plommer og nektariner, men jeg styrte unna alt. (Frukten fristet litt da...) Hadde med lavkarbomatpakke og den vakte interesse. I tillegg fortalte jeg at jeg spiste lavkarbo og da skal det liksom litt ekstra til for å sprekke. Dagens utskeielse ble noen markjordbær på vei hjem

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 30-06-11, 22:12   #1173
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

I dag har jeg vært så ute av toget at det ikke fins ord Vært på sverigetur, med alt det medbringer av pommes frites, sjokolade og annet gøy Båtturen hjem igjen er alltid en utfordring, så jeg har tatt den helt ut i dag med baguette og greier men det gjør ingenting, i morgen er jeg tilbake igjen

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 30-06-11, 22:47   #1174
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Togtråden!

Etter et lengre opphold helt andre steder enn på toget, føler jeg at det er på tide å gå ombord igjen.
Har nok blitt litt mer frihet enn det kroppen takler
Så selv om jeg er på vedlikeholdsopplegg i disse dager, trenger jeg å stramme inn opplegget mitt.
Har brukt kvelden på å lage karbonader samt en kjøttgryte, så nå har jeg lunch/middag for de neste dagene klare

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 00:59   #1175
Sunfrid
Medlem
 
Sunfrid sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Alder: 53
Innlegg: 124
Sunfrid er ny på veien

Sv: Togtråden!

God kveld godt folk....

Tror dere ikke jeg ramlet av i en eller annen sving..... Men nå har jeg spent meg fast og her blir jeg sittende skulle noen se at jeg er på feil kurs vennligst led meg tilbake på plass

Jeg har vært uten nett forbindelse en stund men har lest igjennom og ser at det er noen som fortsatt er fantastisk flinke, GRATULERER !

__________________


Sunfrid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no