Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-05-10, 06:52   #1151
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 46
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

God morgen damer

Status etter mens er opp 500 gram. 69,3 i dag og laveste notering før mens var 68,8. Det er jo kjempebra Var ferdig i går da - så det er nok enda litt vann som kroppen tviholder på

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 09:21   #1152
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Så bra superteddy!
Namba, vet du hva?! I gr når du sa det snødde og jeg sa at da hadde jeg blitt drit lei meg, her snør det som bare det i dag! Litt skummelt at det skjedde rett etter jeg sa det til deg, for her har det vært ikke-jakkevær i flere uker nå! Helvete!

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 09:46   #1153
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Vi har hatt det kaldt lenge vi. Kaldt og sunnmørsk høst og vintervær. Kaldt, regn, vind og de siste dagene har vi hatt litt sol sammen med regn-, hagl-, sludd- og snøbyger. Nå har vi i det minste sol, men snøen er ikke borte enda. Jeg har så lyst på vår! Naturen innbiller seg at det er vår altså, men jeg er ikke så lettlurt bare for at kalenderen viser mai måned. Den varmeste dagen vi har hatt var det 13 grader!

Jeg er skikkelig forkjølet og er fortsatt 400 gram fra 10 kilo ned bare fire dager før jeg har vært på ketolyse i 3 måneder... Nå er jeg redd for at jeg ikke rekker det altså.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 10:03   #1154
pheona
Medlem
 
pheona sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 145
pheona er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

I dag veide jeg 100,3.... næææærmer seg nå gitt!
Siste jeg veide under 100kg var før jeg fikk sønnen min for 3 år siden. så det er vel 4 år siden jeg var under 100 kg.. blir godt ja!

er jo litt morsomt å tenke på hvor mye man faktisk har gått ned... i dag har jeg gått ned 13 kg

__________________

pheona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 11:10   #1155
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Håper du kommer ned på 10 kg snart, namba! Krysser fingrene!
Gratulerer, Pheona

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 11:15   #1156
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 46
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Oi....jeg har faktisk 3 mnd jubileum i dag jeg

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 15:52   #1157
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Gratulerer med 3 mnd Stegforsteg.
I dag har jeg drukket kakao med krem. Mmmmm. Lagde med 70 % sjokolade og fløte. Litt kvalmende, men når fløten var steama, var det faktisk ganske godt

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 21:44   #1158
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Har akkurat spist en hjemmelaga hjortehamburger med bacon, ost, salat og rømmedressing! Blir enda så glad når æ kan spise sånt med god samvittighet. YUMMI!!! Kongediett.

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 23:30   #1159
slektskap
Medlem
 
slektskap sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 48
Innlegg: 153
slektskap er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av wevi, her.

Har akkurat spist en hjemmelaga hjortehamburger med bacon, ost, salat og rømmedressing! Blir enda så glad når æ kan spise sånt med god samvittighet. YUMMI!!! Kongediett.

Det høres kjempegodt ut!! Her ble det ost og Nannahs knekkebrød m.m. da min onkel og tante plutselig kom på besøk. Fint å kose seg med brie, camembert, philadelphiaost osv. Og oppskriften på knekkebrødene måtte deles ja.

__________________


slektskap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 01:00   #1160
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av pheona, her.

I dag veide jeg 100,3.... næææærmer seg nå gitt!
Siste jeg veide under 100kg var før jeg fikk sønnen min for 3 år siden. så det er vel 4 år siden jeg var under 100 kg.. blir godt ja!

er jo litt morsomt å tenke på hvor mye man faktisk har gått ned... i dag har jeg gått ned 13 kg

Gratulerer så mye med 13 kg ned. Nå er du jammen nært 90 tallet. Tipper det er spennende å gå på vekta om dagen.

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Oi....jeg har faktisk 3 mnd jubileum i dag jeg

Gratulerer med 3 måneder på ketolyse!

Opprinnelig lagt inn av wevi, her.

Har akkurat spist en hjemmelaga hjortehamburger med bacon, ost, salat og rømmedressing! Blir enda så glad når æ kan spise sånt med god samvittighet. YUMMI!!! Kongediett.

Ja, det kan du si. Det er helt merkelig at hamburger, bacon og rømmedressing er ja-mat. Og veldig godt.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 01:01   #1161
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Det er tydeligvis begrenset hvor glad man får lov til å være. Jeg hadde brukt for mange smileyer i innlegget over, så jeg måtte fjerne to og begrense meg til åtte.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 02:26   #1162
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av pheona, her.

I dag veide jeg 100,3.... næææærmer seg nå gitt!
Siste jeg veide under 100kg var før jeg fikk sønnen min for 3 år siden. så det er vel 4 år siden jeg var under 100 kg.. blir godt ja!

er jo litt morsomt å tenke på hvor mye man faktisk har gått ned... i dag har jeg gått ned 13 kg

Så flink du er !
Er helt magisk når man kommer under den 100kg grensen..
Ikke lenge siden jeg var der jeg heller..

Ps dere er flinke alle sammen!
Jeg er så oppatt om dagen at jeg får ikke fulgt med..

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 06:12   #1163
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Hei hei

Huff, klarer ikke lenger å henge med her inne.. Jobber så mye nå. Men ville bare gratulerer alle som har gjort det bra denne uka

Selv så står jeg stille eller går opp og ned annenhver dag... Men orker ikke stresse med det for da blir det vel værre ...

Ha en fin dag!

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 08:40   #1164
pheona
Medlem
 
pheona sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 145
pheona er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

GOOOOOOOOOOOOOOOOD morning ladies... (and possibly men???)

__________________

pheona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 09:17   #1165
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 46
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Goood morgen

Null snø og sola skinner i dag

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 09:26   #1166
pheona
Medlem
 
pheona sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 145
pheona er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Goood morgen

Null snø og sola skinner i dag


Er det ikke DEILIG!!!!

__________________

pheona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 09:33   #1167
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 46
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av pheona, her.

Er det ikke DEILIG!!!!

Det er fantastisk

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 10:09   #1168
Superteddy
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Lillehammer
Alder: 42
Innlegg: 239
Superteddy er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

God morgen!! Sola skinner fra blå himmel i sommerfjord og jeg har trent, levert snuppa i bhg og vært og kikka på huset vårt. Nå er det frokost og så er det full fres resten av dagen.

Jeg har drevet og fundert fælt på om det kanskje ikke er mulig å gå ned i vekt når jeg trener 30 days shred hver dag (støl og styrketrening), men nå ser jeg jo at andre trener hard styrke flere ganger i uka og fremdeles raser ned. Vekta mi vil bare ikke nedover!! Nå ligger jeg på den vekta som jeg har vært på ca de ti siste årene da, så mulig kroppen min bare synes den skal være sånn. Tenker og tenker på at jeg kanskje hadde gått ned på lavkalori siden jeg er så flink å trene, men det er jo helt umulig å gjette seg til da... What to do???

__________________


Superteddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 10:09   #1169
Ana
Medlem
 
Ana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 394
Ana er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Gooood morning alle sammen. Null snø og strålende sol her også i dag. Gleder meg til å se de nye tulipanene jeg plantet i fjor åpne seg, de er i svak mintgrønn nede, rosa oppe på bladet og hvitt mellom.

Og ellers er vekten min som før, har begynt med mer fett og håper det kan få ting til å løsne snart.

__________________
Julemålet



Ana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 10:11   #1170
slektskap
Medlem
 
slektskap sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 48
Innlegg: 153
slektskap er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Her står det fremdeles stille, og jeg er suuuur og har lyst til å slutte, men er jo ganske sta heldigvis. Gleder meg til hyggelig besøk i kveld, og så får jeg gi den dumme vekta mi en pause og håpe det ser bedre ut om et par dager...

__________________


slektskap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 10:15   #1171
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 46
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Superteddy, her.

God morgen!! Sola skinner fra blå himmel i sommerfjord og jeg har trent, levert snuppa i bhg og vært og kikka på huset vårt. Nå er det frokost og så er det full fres resten av dagen.

Jeg har drevet og fundert fælt på om det kanskje ikke er mulig å gå ned i vekt når jeg trener 30 days shred hver dag (støl og styrketrening), men nå ser jeg jo at andre trener hard styrke flere ganger i uka og fremdeles raser ned. Vekta mi vil bare ikke nedover!! Nå ligger jeg på den vekta som jeg har vært på ca de ti siste årene da, så mulig kroppen min bare synes den skal være sånn. Tenker og tenker på at jeg kanskje hadde gått ned på lavkalori siden jeg er så flink å trene, men det er jo helt umulig å gjette seg til da... What to do???

Men altså - du skal ned 11 kilo, og har gått ned nesten 6. De sier jo at de 5 siste er de vanskeligste Tror det er viktig å holde ut jeg. Det er jo tydelig at så langt har det du gjør funka

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 12:22   #1172
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg er glad i dag. Jeg har gått ned litt, og nå er jeg på 9,9 kg ned og jeg øyner håpet om 10 kg innen lørdag (3 mnd jubileet på ketolyse) likevel. *krysser fingrene* De to siste dagene så er det tre stykker som har påpekt at jeg har gått ned i vekt, og det er kjempekjekt å høre at det vises.

superteddy: jeg forstår at du er skuffa, men husk at du totalt sett ikke har så mange kilo som skal av (selv om du selvfølgelig mistrives like mye med de kiloene du har for mye som alle oss andre). Kanskje vil du ha like mye utbytte av generell lavkarbo som ketolyse? og du må jo huske at du sikkert bygger litt muskler også når du trener så hardt, så konsistensen på kroppen din blir nok bedre uansett. det er ikke fint å være tynn når det vises at man er slapp i fisken. Man kan ha finere kropp med noen ekstra kilo dersom man er veltrent.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 16:33   #1173
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Superteddy, her.

Tenker og tenker på at jeg kanskje hadde gått ned på lavkalori siden jeg er så flink å trene, men det er jo helt umulig å gjette seg til da... What to do???

Jeg står også stille og har gjordt det siden uka etter påsken mener jeg å huske. Går gjerne opp og ned en til to kilo innimellom, men aldri under laveste notering på 77,5 kg. Sinnsykt irriterende, men jeg tror det er dels fordi jeg trener mye og dels fordi jeg ikke er flink nok å spise grønnsaker og nok fett... Jeg ville fortsatt hadde jeg vært deg. Du skal ikke ned så mye så de siste kg sitter nok litt hardt


Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

Jeg er glad i dag. Jeg har gått ned litt, og nå er jeg på 9,9 kg ned og jeg øyner håpet om 10 kg innen lørdag (3 mnd jubileet på ketolyse) likevel. *krysser fingrene* De to siste dagene så er det tre stykker som har påpekt at jeg har gått ned i vekt, og det er kjempekjekt å høre at det vises. .

Krysser fingrer og tær for deg
Når jeg begynte å jobbe igjen så fikk jeg MANGE kommentarer på hvor tynn jeg var blitt. Kjempe gøy



Elllers så har jeg fått ketolyse tab. i dag Håper det skal hjelpe på vektnedgangen!! Hvis ikke, så må jeg gå i sømmene å finne ut hva jeg gjør gale eller om evt partystoppere.. Men tipper det er grønnsakene og fett som gjør det!

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 17:50   #1174
Ana
Medlem
 
Ana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 394
Ana er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Nye ketolysetabletter i posten i dag her også, har tenkt på å bestille dem lenge uten å ha fått gjort noe mer enn bare å tenke. Det står at de øker fettforbrenningen, så jeg håper det løsner snart. Ikke gått ned siden påske, nå er det min tur

__________________
Julemålet



Ana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 18:00   #1175
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Ana, her.

Nye ketolysetabletter i posten i dag her også, har tenkt på å bestille dem lenge uten å ha fått gjort noe mer enn bare å tenke. Det står at de øker fettforbrenningen, så jeg håper det løsner snart. Ikke gått ned siden påske, nå er det min tur

DA får vi håpe at de funker Jeg har ikke gått ned noe mer etter påsken jeg heller Får håpe at de hjelper oss

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skulle vi hatt en egen middagstråd/oppskriftstråd for ED? Titti Eurodiett 2 23-10-10 20:11
Æsj jeg har hatt sprekk....:( Iset Atkins kosthold 5 05-04-04 12:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no