Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Togtråden!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-07-11, 10:56   #1201
Sunfrid
Medlem
 
Sunfrid sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Alder: 53
Innlegg: 124
Sunfrid er ny på veien

Sv: Togtråden!

Kjære Regret, kjenner meg godt i gjen i det å skulle bruke penger på kun meg selv... Men noen ganger kan det være godt for både kropp og sjel å unne seg noe. Jeg lever fortsatt på et 4-5 år gammelt ferieminne da vi to damer på familie-camping overlot barna til mannfolka (med dems velsignelse) og dro frisøren en formiddag med påfølgende kafe besøk
Vi var borte i kanskje 4 timer med du verden for en følelse, sitter her å smiler ved minnene....

Så gå til frisøren og kos deg, det har du fortjent !

__________________


Sunfrid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 12:59   #1202
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Togtråden!

Veiedag, ingen god erfaring... 81,1 er 0,7 opp fra forrige uke, men velgger å tro at det er tante rød som nærmer seg...

__________________




Min journal

Sist redigert av VSB : 05-07-11 kl 21:46.
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 13:36   #1203
KimPossible
Seniormedlem
 
KimPossible sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 2.632
KimPossible er en juvelKimPossible er en juvelKimPossible er en juvel

Sv: Togtråden!

tut tuuut på toget.
Håper alle har en fantastisk sommer!

__________________
Kim
Journalen: http://forum.lavkarbo.no/showthread....37376&page=131
KimPossible er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo -stoffskiftetrøbbel Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 14:33   #1204
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Togtråden!

Driver å titter innom veievogna titt og ofte for tiden. Er ikke møkklei enda, men vekta svinger som bare det. Ligger +/- 3 kg. Irriterende.
Har ikke helt motivasjon til å jobbe med det for øyeblikket, men så lenge jeg fortsatt spiser lavkarbo så får det heller være.

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 15:29   #1205
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av VSB, her.

Veiedag, ingen god erfaring... 81,1 er 9,7 opp fra forrige uke, men velgger å tro at det er tante rød som nærmer seg...

9,7 kg opp på en uke?.................

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 15:52   #1206
KimPossible
Seniormedlem
 
KimPossible sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 2.632
KimPossible er en juvelKimPossible er en juvelKimPossible er en juvel

Sv: Togtråden!

mener sikkert 0,7, kan jeg tenke meg.

__________________
Kim
Journalen: http://forum.lavkarbo.no/showthread....37376&page=131
KimPossible er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo -stoffskiftetrøbbel Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 20:24   #1207
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Jeg er s¨åvidt innom og ser at toget går mer eller mindre på skinner. Glimrnde, Regret og Nnem !

Stå på, alle sammen. Når jeg kommer hjem skal jeg fortelle om de fantastiske kakene i 50-årsdagen jeg var på i Alta. Gudbedre. Og jeg fikk dem inngående beskrevet.

Men smakte jeg ?

Nope ! Flinke, flinke meg !

Tuuuuut !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 20:30   #1208
Drømmepie
Støttemedlem
 
Drømmepie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Buskerud
Alder: 42
Innlegg: 6.953
Drømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Tuuuut tuuuut..... Jeg er med i toget jeg også, på slappe-av vogna enn så lenge!

__________________
Journalen

Startvekt 29.03..2021 89.3 kilo

Vekt per 03.08.2021 81.2
Drømmepie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunnere mat og mer aktivitet Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 21:47   #1209
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

9,7 kg opp på en uke?.................

Nei, 0,7 bommet visst på tasten der...

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 21:48   #1210
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Togtråden!

Vært i restaurant vogn i dag, deilig salat og spyd med ytrefilet, de andre spiste soft ice til dessert og jeg skeiet ut med å smake en skje av hver... Men det var vanskelig å ikke gi etter og bestille en egen til meg.

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 10:23   #1211
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Nok en depressiv dag her i gården, desverre. I morgen er det veiedag og jeg har smelt opp 2kg fra ingen plass omtrendt.. må være vann i forbindelse med mens, men æsj så kjedelig å se 70-tallet igjen når jeg så fint har ligget på 68 en stund... også så mye da! Jeg har vært litt lite forsiktig med maten i det siste, men etter handlingen i går så skal det gå bedre. Fryseren er full av wok, kjøleskapet er fylt med grønnsaker, i springen er det vann og nytt mål for trening i juli er satt.
Så i dag blir det fettfattig kost, gåtur, styrketrening og spinning, så jeg skal bli bra støl i morgen Godt det!

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 20:42   #1212
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Togtråden!

Skal si denne uka har svisjet forbi så langt
Har vært på det jevne med maten, ikke noen avvik på karbo-siden men heller ikke de helt store kulinariske opplevelsene.
Trimmet har jeg faktisk gjort alle disse dagene, men ikke like intensivt som tidligere.
Litt feriemodus må det jo være lov til å ha
Vekta har jeg ikke besøkt, men kjenner jo at kroppen fortsatt samler vann - tror nesten jeg har blitt omgjort til en svamp gitt
Derfor er brenneslete anskaffet, og skal nå inntas om et par strakser.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 21:22   #1213
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Togtråden!

Jeg har vært sååååå sulten i dag. Stupt ned i sjokolade, atkinsbar og nøtter... Aaaaaaltfor mye calorier, selv om KH er forholdsvis beskjedne.

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 10:11   #1214
KimPossible
Seniormedlem
 
KimPossible sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 2.632
KimPossible er en juvelKimPossible er en juvelKimPossible er en juvel

Sv: Togtråden!

Åkei.... veiedag i dag, og jeg har lagt på meg enda litt mer siden forrige fredag. Så på 14 dager har jeg gått fra 80,5 til 82,1......
Men, det skal sies at jeg har sittet i sofaen med gips på benet i 6 uker, og ikke klart å være i aktivitet, så noe av oppgangen her skyldes sikkert vann, og det har vært varmt den siste uken, tanta rød er på tur ut døra for denne gangen, og muskler driver og bygger seg opp igjen nå som jeg sykler og går tur og slikt igjen.
Og jeg har krympet med 2,5 cm rundt magen, så jeg er ikke så stressa med denne vektoppgangen, men har jeg gått opp enda mer til neste fredag, da må jeg se over kostholdet, og muligens kutte på noen ting, og øke på noe annet.

God helg på toget!

__________________
Kim
Journalen: http://forum.lavkarbo.no/showthread....37376&page=131
KimPossible er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo -stoffskiftetrøbbel Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 10:21   #1215
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Togtråden!

Uff, vektoppgang er ikke gøy nei, har heldigvis tatt av igjen etter skrekkmålingen på tirsdag, selv med tante rød som kom i dag... Skal reise bort noen dager nå, så da blir det pause på snikveiing og registrering på diett.no. Så nå må jeg stole på egen metthetsfølelse, det er skummelt, men jeg tror det er på tide. Har tenkt å loggføre det jeg spiser likevel, men enda mer ca. nå uten kjøkkenvekt... Har tatt siste pakketørnen, bare det som er i kjøleskap som mangler nå. Ellers blir det å hente eldstejenta før vi kan pakke bil og reise.

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 11:30   #1216
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Togtråden!

Aaaaah, merker at vannstanden minker - satser på å svippe innom vekta på mandag.
Ellers er det kake på jobb i dag, vi feirer en 60-årsjubilant, så jeg har bakt muffins med sjokoladekrem etter oppskriften til Nannah.
Men først - lunchvognen

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 09-07-11, 00:03   #1217
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Da var jeg endelig skikkelig i gang med treningen min igjen, og jeg hadde aldri i verden forventet at det skulle føles så godt å bevege på seg. I dag, med god musikk i ørene så gikk jeg temmelig raskt opp noen svært bratte bakker jeg ellers unngår, jeg pustet og peste som en strandet hval i det jeg var oppe, men jeg synes det var så godt at jeg tok like gjerne en lang omvei hjem for å gå i 2 bakker til
Jeg hater egentlig å gå turer, men i dag var det skikkelig godt. Jeg aner at det er pga hvor teit sambo er for tiden, og da er det utrolig godt å komme seg bort fra han. Merker at jeg er mindre og mindre hjemme for tiden, finner på noe hver dag og jeg er like nervøs og lei meg hver gang jeg kommer hjem til det sure trynet der. Ikke krangler vi heller, men han er så grusomt sint, sur og synes synd på seg selv hele dagen. Jeg blir så sliten og nedstemt av sånt.. Han er så sint på ungen vår også at jeg tør ikke å la han være hjemme alene med han heller lengere, for sikkerhetsskyld. Ikke at han er en direkte trussel altså, jeg bare føler angsten blusser opp når jeg ikke er til stede for å observere alt, så det har blitt et par turer med tung vogn også og det er bare bra for kroppen

For noen dager siden begynte jeg igjen på et opplegg på iphone som jeg har hatt god erfaring med før, og denne gangen var ikke noe verre. Appen heter 200 sit ups, og jeg blir så hekta at jeg tar en runde hver dag, selv om jeg skal ta pause dager innimellom. Nå har det kanskje gått en 3-4 dager om jeg ikke husker feil og magen min er betydelig strammere allerede. Kanskje ikke synlig, men under alt fettet på magen så kjenner jeg harde muskler i stedenfor mykt vev. Godt! Kort oppsummert så dreier programmet seg om å trene seg opp til 200 sit ups daglig over 6 uker, men man kan absolutt gå over 200 også, noe jeg gjør. Love it!
Vekten har såvidt begynt å tikke i riktig retning igjen også

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 15:56   #1218
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 46
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

juhuuu etter å ha gått opp 4 kg på 8 dager med grete roede og ned igjen 1 kg på 1 dag med japp dietten (ble visst noe dårlig i magen av 3 japp på 1 dag) er jeg nå endelig tilbake på lavkarbo må si at indrefilet med ratatouille er ganske mye bedre enn brød med lettost og salat med kyllingfilet og lettdressing...

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 16:27   #1219
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Jappdietten?? Hva er det?

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 17:17   #1220
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 46
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

hehehe. tror nok ikke japp dietten finnes på ordentlig, men jeg spiste 3 japp på en dag og ble fryktelig dårlig i magen. ikke å anbefale

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 18:24   #1221
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av halkatlala, her.

hehehe. tror nok ikke japp dietten finnes på ordentlig, men jeg spiste 3 japp på en dag og ble fryktelig dårlig i magen. ikke å anbefale

hehe! det tror jeg på.
Kan ikke tenke meg at det er særlig slankende heller. Er jo både mye karbo og kalorier

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 19:32   #1222
tora trollmor
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
Innlegg: 2.279
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt

Sv: Togtråden!

Da hekter jeg av London vogna å kommer tebake te ketolysevogna
Har hatt en utrolig fin tur mange fine opplevelser. Fikk også handlet enden klær Det er utrolig hvordan str på klær variere du.
Kjøpte meg klær i str 44 og i str 48. Ha en fin togtur folkens å lykke til med lavkarbo/ketolyse eller hva du følger Tut tutt.

__________________
Min journal
tora trollmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 19:49   #1223
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Jeg er nå i "harfåttenubeskriveligroisjela" vogna...

Jeg vet ikke hva som skjer...Kanskje er det stille før stormen, men jeg har en ubeskrivelig ro i kroppen... Jeg håper jeg klarer mantre tilbake denne følelsen for den er bare fabelaktig.. INGENTING som bekymrer meg eller plager meg... Og nei, jeg har verken drukket eller tatt piller.

Men jeg har meditert... Flere timer i går kveld, da vi hadde besøk av en kjempeflott herremann.. Dvs, jeg så snurten av ham før jeg rømte ned på soverommet og ble der. Jeg rømte ned som sagt, hørte på musikken sambo og herremannen spilte mens jeg fikk tid til egne tanker!

MANGE timer tid til egne tanker!

Innser at det er viktig.. Man trenger sorteringstid. Kan det kalles egenterapi?

Klokka er snart åtte, men før ni skal jeg ha lagt meg igjen... Sambo er på jobb og jeg kjenner at det var så godt å ligge alene å bare tenke at jeg skal benytte meg av anledningen mens jeg har den.

Sikkert rar jeg.. Er nok neppe mange av dere andre som liker å legge seg tidlig bare for å tenke for seg selv et par timer...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 22:06   #1224
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Sikkert rar jeg.. Er nok neppe mange av dere andre som liker å legge seg tidlig bare for å tenke for seg selv et par timer...

Jeg er kanskje ikke mange, men jeg legger meg gjerne tidlig for bare å kunne ligge å nyte roen til å tenke så skjønner hva du mener

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 21:49   #1225
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Halloooo, alle passasjerer ! Jeg er tilbake etter mange, mange dager med forumabstinenser. Men jeg har vært flink, - syns jeg selv.

Men en fantastisk softis med nøtter spiste jeg i strålende sol i Svolvær ! Mmmmmm. . . . Ellers lavkarbo. Deilig lavkarbo. Hadde bakt mange knekkebrød som var basiskosten til frokost og lønsj. Og egg.

Og vekta viste 200 gram opp. Det tar jeg med knusende ro.

Og vi kjører videre !

__________________


Kristin_B er best

Sist redigert av Antoinette6 : 12-07-11 kl 11:09.
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no