Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-05-10, 18:46   #1201
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Ana, her.

Gooood morning alle sammen. Null snø og strålende sol her også i dag. Gleder meg til å se de nye tulipanene jeg plantet i fjor åpne seg, de er i svak mintgrønn nede, rosa oppe på bladet og hvitt mellom.

Og ellers er vekten min som før, har begynt med mer fett og håper det kan få ting til å løsne snart.

Jeg gleder meg også ! Da mamma døde for litt over 2 år siden plantet jeg nærmere 500 løk rundt i hagen min siden tulipaner var min mors favoritt blomst. Jeg har plantet dem i alle verdens farger og størrelser frunste som glatte og fine, spisse og runde.. Gleder meg masse ! Det var nydelig i fjord.

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 19:13   #1202
Superteddy
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Lillehammer
Alder: 42
Innlegg: 239
Superteddy er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Gratulerer Namba!!! Fantastisk bra!!

__________________


Superteddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 22:23   #1203
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Takk for alle gratulasjonene. Jeg har en goooood dag i dag.

Wevi: Jeg elsker også pizza, så det der skal jeg jammen prøve. Første og andre gang jeg laget pizza lavkarbo style så ble den god, men siden den gang har jeg fått pizzabunnen litt i vrangstrupen og blir litt småkvalm. Jeg håper dette kan gjøre susen. Da blir det pizza i morgen eller lørdag. Jeg har kjøpt meg godis til helgen også, så dette blir første gangen jeg skal spise baconcrisp og drikke brus på veldig lenge. Jeg gleder meg!

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 07-05-10, 07:15   #1204
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Ja æ stekte bunnen litt godt uten fyll på og velvet den over på rist, så fikk den luft under også. Da blir den ikke så soggy. Smekka på fyllet, stekte til det var gyllent og kosa mæ big time, med masse salat ved siden av.

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 07-05-10, 07:23   #1205
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 46
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

God morgen Fredag og sooool her!

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-05-10, 08:30   #1206
pheona
Medlem
 
pheona sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 145
pheona er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

God morgen! nå er det endelig snart helg!!!
i morges veide jeg 100.3 igjen... kanskje jeg skal sulte meg i dag så jeg kommer under 100

næææææ sultestreiking er jeg ikke for gitt!

Men sola skinner og vi har sannsynligvis barnefri fra i dag... Livet er faktisk ganske herlig! SELV med "Tante" på besøk!

__________________

pheona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-05-10, 08:40   #1207
Ana
Medlem
 
Ana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 394
Ana er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Mona_K, her.

Jeg gleder meg også ! Da mamma døde for litt over 2 år siden plantet jeg nærmere 500 løk rundt i hagen min siden tulipaner var min mors favoritt blomst. Jeg har plantet dem i alle verdens farger og størrelser frunste som glatte og fine, spisse og runde.. Gleder meg masse ! Det var nydelig i fjord.

For en nydelig påminnelse om mamman din hver vår. I hagen vår står et kirsebærtre til minne om pappa, jeg gleder meg til det blomstrer der også. Håper det bærer frukt i år.


Og vekten nærmer seg nå laveste notering, det går faktisk nedover igjen

__________________
Julemålet



Ana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-05-10, 10:07   #1208
slektskap
Medlem
 
slektskap sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 48
Innlegg: 153
slektskap er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av wevi, her.

Pizzasuksess her i huset. Tok bare litt fiberhusk, hvitløk og kruskakli i den pizzabunnen som står på bakemixboksen. Ble så likt en ordentlig bunn at den kunne holdes i hånda uten å ramle sammen. *lykkelig* Elsker pizza....

Da skal jeg prøve det. Har bare proteinmixboksen jeg da, men det virket som det var ganske like bruksområder for de, så kjøpte bare den ene.

Det ble pannekaker (m/kjøttpølsene) hos oss, og da barna hadde fått sitt så laget jeg til meg selv med egg, fløte og litt soyaprotein. Ble veldig bra, minimal eggesmak også! Skal lages oftere. I tillegg hadde jeg oppi noen dråper stevia med vanilje, nam!!

Opprinnelig lagt inn av Ana, her.

For en nydelig påminnelse om mamman din hver vår. I hagen vår står et kirsebærtre til minne om pappa, jeg gleder meg til det blomstrer der også. Håper det bærer frukt i år.


Og vekten nærmer seg nå laveste notering, det går faktisk nedover igjen

Kirsebærtrær er nydelig!
Og så bra at det faktisk går nedover igjen!!

Var nedover litt her også idag, det var gjerne en naturlig grunn til stillstanden på denne tiden av mnden. (innbiller jeg meg...)

__________________


slektskap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig Svar med sitat
Gammel 07-05-10, 20:26   #1209
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

God helg alle sammen!

Jeg har laget meg pizza på måten Wevi tipset oss om, og det ble bedre. Jeg ble ikke kvalm, men jeg er ikke så glad i lav karbo pizzabunn. Konsistensen var bedre på denne ihvf. Jeg drakk cola zero til. OH LORD det var søtt!! Jeg har ikke spist noe søtt på tre måneder jeg, så det var litt av et sjokk. Jeg hadde egentlig planlagt å spise baconcrispen min i dag (en dag før planlagt), men nå er jeg så god og mett at jeg like så greit venter med det til i morgen. Det hadde jeg aldri klart dersom jeg ikke var på ketolyse for da hadde fristelsen blitt for stor. Jeg er så glad i denne kuren.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 07-05-10, 20:29   #1210
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 46
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg har hatt en litt lei dag i dag Vært generellt lei av jobb og folk rundt meg - men nå har jeg fått shoppet meg litt glad, samla litt krefter her hjemme og generellt kost meg litt i mitt eget selskap - så nå det så mye bedre
Jeg er bartender "på si" så jeg skal jobbe som bartender i helga. Sikler på et par sko, så hvis helga er innbringende blir det også nye sko på meg til 17 mai

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-05-10, 21:03   #1211
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

God helg alle sammen!

Jeg har laget meg pizza på måten Wevi tipset oss om, og det ble bedre. Jeg ble ikke kvalm, men jeg er ikke så glad i lav karbo pizzabunn. Konsistensen var bedre på denne ihvf. Jeg drakk cola zero til. OH LORD det var søtt!! Jeg har ikke spist noe søtt på tre måneder jeg, så det var litt av et sjokk.

Bra at ivertfall konsistensen ble bedre da. Æ begynner også å synes at zero blir for søtt! Å de e kjemperart fordi æ har vært zeroelsker på min hals.. Kosa mæ med farris bris i sted og det va helt topp. Fine greier!

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 07-05-10, 21:08   #1212
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 46
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

wevi : det er masse søtningsstoffer i farris bris. Hvis du skal drikke farris må du velge blå

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 00:33   #1213
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Graaaaaaaatulerer, Namba.
Stegforsteg, jeg drikker bonaqua og bris og alt med smaker jeg. Kanskje ikke bra det da?
Jeg er over 15 kg grensa. Juuuuhu. Men nå har jeg fått i meg litt for lite mat i de siste dagene. Har ikke giddi å lage noe. Har i hvert fall fått et syn på hvordan forhold jeg hadde til mat før. Det var liksom en viktig del av hverdagen, nå syns jeg det bare er kjipt. Men må sjerpe meg og lage ferdig ting på kvelden. (Vet ikke hvor mange gnger jeg har sagt det )
I dag har jeg tatt tatovering til minne om datteren vår vi mistet. Noe jeg skulle unne meg når jeg hadde nådd 15 kg (fant jeg ut i stad at var et fint påskudd) Tror jaggu lavkarbo hjelper på smerteterskelen, for det gjorde nesten ikke vondt denne ganen!

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 08:25   #1214
Superteddy
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Lillehammer
Alder: 42
Innlegg: 239
Superteddy er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Elinee: Helt fantastisk at du har rast ned over 15 kg! *bøyer meg i støvet*. For en fin ting å gjøre med den tatoveringen da. <3 Har du lyst til å la oss se? Jeg har så lyst på en tatovering som symboliserer barna våre, men jeg vet ikke helt hva og hvor enda. Vil bare ha noe lite og søtt noe liksom, men har så dårlig fantasi...

__________________


Superteddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 08:26   #1215
Superteddy
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Lillehammer
Alder: 42
Innlegg: 239
Superteddy er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Og Elinee? Tror ikke akkurat du skal bekymre deg for hva du drikker så lenge du bare fyker ned i vekt altså! Whatever you do -it works!!

__________________


Superteddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 09:44   #1216
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 46
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

God morgen

Lørdagplanene da damer?

Jeg skal gå tur ut til havet, få frisk havluft i nesa. Det er desverre grått her i dag men men....litt antydning til regn er det også - men jeg er krympefri, har støvler og regnjakke så tur skal det nok bli.

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 10:17   #1217
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

Jeg er over 15 kg grensa. Juuuuhu.

I dag har jeg tatt tatovering til minne om datteren vår vi mistet. Noe jeg skulle unne meg når jeg hadde nådd 15 kg (fant jeg ut i stad at var et fint påskudd) Tror jaggu lavkarbo hjelper på smerteterskelen, for det gjorde nesten ikke vondt denne ganen!

Gratulerer Elinee, du er så utrolig flink.
Håper du blir fornøyd med tatoveringen, og hvis du vil, kan du gjerne ta bilde av den så vi får se Elsker tatoveringer.

Opprinnelig lagt inn av Superteddy, her.

Elinee: Helt fantastisk at du har rast ned over 15 kg! *bøyer meg i støvet*. For en fin ting å gjøre med den tatoveringen da. <3 Har du lyst til å la oss se? Jeg har så lyst på en tatovering som symboliserer barna våre, men jeg vet ikke helt hva og hvor enda. Vil bare ha noe lite og søtt noe liksom, men har så dårlig fantasi...

Jeg også har lyst på en tatto som symboliserer dattera vår, men jeg må finne ut hvor og hvordan det blir med flere slike, skal jo ha to eller tre barn og da må de være i harmoni.. Og klarer ikke vente til jeg er ferdig med å få dem

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

God morgen

Lørdagplanene da damer?

Jeg skal gå tur ut til havet, få frisk havluft i nesa. Det er desverre grått her i dag men men....litt antydning til regn er det også - men jeg er krympefri, har støvler og regnjakke så tur skal det nok bli.

God morgen!
Her stråler solen! Så her er planen å nyte dagen





Ellers så har jeg endelig nådd -10 kg. Jippi Endelig løsner det for meg og.

Men jeg er kjempe hoven under øyet mitt. Spiste biff i går med aubergine mos i går. nam nam, men merka at det var noe rart under øyet mitt og såg meg i speilet. Fikk sjokk såg ut som et digert blåmerke! Og i dag er jeg kjempe hoven!! Lurer på om jeg ikke tåler aubergine??
Noen som har peiling??

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 10:19   #1218
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

åååååååååå.. å æ som e så glad i farris bris.. Men på flaska står det ikke noen søtningsstoffer? Bare vann, kullsyre og aroma. Dem er vel nødt til å opplyse om det vel? Men æ vet det finnes den der farristypen som smaker søtt. Den smakte jo høgg..
Forresten.. vet dåkker ka?

Æ HAR GÅTT NED TRE HUNDRE GRAM!!!!!!!!!

Ikke all verdens til sum, men når man sto på 94,2 i en mnd så smaker det fantastisk at æ har ramla ned på 93,9. Det tretallet e direkte vakkert!

Faktisk første gangen æ kan forandre på tikkern min siden æ lagde den.

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 10:25   #1219
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Men får man blåveis som allergisk reaksjon?? Kan ikke være en øyeinfeksjon du har fått da? Spesielt siden det ikke va under begge øynene? Gubben min e hyperallergiker og har hovna opp både her og der, men aldri blitt blå. :O

I dag skal æ grave ned fundamentet til en ny hundegård og gå en lang tur med vovviser. Henter valpen på torsdag!! Da blir det slutt på nattesøvnen for en stund. Men som man gleder seg!!!

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 10:47   #1220
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 46
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

for vektnedgangen Wevi! Godt når det løsner. Jeg sliter med 100 gram ned til laveste noteringen min - føler meg igrunnen oppblåst igjen. Ikke venter jeg mensen og ikke skal jeg ha eggløsning før neste uke - så jeg vet ikke helt hva det er. Muligens stress faktisk....

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 10:54   #1221
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Ja stress er ikke vår kompis. Faktisk så har æ gitt litt f.. den her uka og spist det æ har hatt lyst på, bare det ikke va karbohydrater i det. Æ så for mæ dårlige nyheter på vekta i dag så man kan jo si at overraskelsen ble særdeles gledelig.

Æ føle mæ sånn som du forklarer det når æ har spist litt for salt mat. Da er hele kroppen misfornøyd og full av vann... Har måttet kutte ut nesten helt å spise bacon bl.a... Kan du ha spist noe salt i går feks?

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 11:03   #1222
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 46
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Nei ikke noe mer salt enn jeg pleier igrunnen - men det ble ei øl istedet for rødvin mens vi rydda og stengte baren. Tenkte ikke noe over det igrunnen før jeg hadde drukket den opp Men men skal ikke gjøre det i dag da....

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 11:21   #1223
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Gratulerer Wevi Kjempe flott at det endelig løsner

Jeg er ikke blå i dag, det var i går etter jeg hadde spist. I dag er jeg bare kjempe hoven. Men ikke på øyet, men rett under så det er ikke en øyeinfeksjon.

Tror det er noe på gang i kroppen min, for de siste dagene har jeg fått utslett på hendene og armene. Kommer bare helt plutselig .. Kanskje det er noe med de ketolyse tab. dem har jeg nettopp begynt å ta....

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 14:58   #1224
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Gratulerer med ti og femten kilo ned 65kgmamma og eilinee. Så bra at vekta har begynt å røre på seg igjen Wevi.

Tre måneder på ketolyse i dag. Jeg er kjempestolt. Status på vekta er 10,5 kg ned. Jeg har gått inn en del cm også.
Overarm: - 1,5 cm
Bryst: - 9 cm...
Navle: -13 cm
Hofter: - 10 cm
Lår: - 5 cm

Tenk at vi har holdt på et kvart år nå folkens! Vi er flinke. I kveld blir det baconcrisp. Jeg gleder meg.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 16:14   #1225
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 46
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Ah - jeg har laget vafler og spist - og det er sååå godt som helgakos Siden jeg skal på jobb i kveld igjen bør jeg lage middagen ganske sent og disse vaflene metter godt et par timer

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skulle vi hatt en egen middagstråd/oppskriftstråd for ED? Titti Eurodiett 2 23-10-10 20:11
Æsj jeg har hatt sprekk....:( Iset Atkins kosthold 5 05-04-04 12:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no