Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Togtråden!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-04-11, 17:27   #101
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Hittils har dagen gått veldig bra.
Vanndrikking i rute, og flink med vitaminer

Er i ketose, i flg. gubbelille... Prøvde å gi han et morrakyss i dag tidlig, men han sa grøss, og drog dyna over ansiktet.....

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 27-04-11, 18:02   #102
Cassiopeia
Seniormedlem
 
Cassiopeia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 582
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Sv: Togtråden!

ÅÅÅ, Togtur, og jeg vil være med!
Jeg har i grunnen ikke skeia ut stort i påska. Har spist normalt, dvs ketogent, og den lille ekstrakosen har vært hjemmelaga lavkarbogodis, så jeg har full kontroll på inntaket. -Men det gikk med to flasker Cava fordelt utover påsken. Lurer på om det er de som har satt seg fast jeg?

Status er +2 kg på knappe to uker, og jeg liker det ikke. Kjenner jeg er full av vann, men samma søren... jeg vil ha dem vekk! og jeg burde kvitte meg med 5 kg til før sommeren setter inn for fullt. Da er jeg halvveis til det ultimate målet.

Jeg drømmer om -5kg til sankthans, og så får vi se hvordan det går.

Tuuut tuuuuuuut!!!

__________________



Journalen min
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat
Gammel 27-04-11, 18:02   #103
tora trollmor
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
Innlegg: 2.279
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt

Sv: Togtråden!

Da har jeg tatt plass i vogna med forkjølelse
Må nok sitte der i noen dagen. Dette slår ikke feil vær gang jeg begynner å kutte ut karbo - da blir det forkjølelse på meg. Har ikke klart å drikke vann, men faris er godt. Maten er også så som så med, men jeg har ikke spist søtt. men heller ikke nok fett sovet meste parten av dagen i dag
Ønsker alle lykke til å vi er så flinke

__________________
Min journal
tora trollmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-04-11, 18:03   #104
Hjørdis
Seniormedlem
 
Hjørdis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.137
Hjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Flink i dag, etter 2 vinglass i går kveld tilbrakte jeg natta i sovevogna, og sov hele natta
I dag har jeg spist to egg og fire skiver bacon, samt en halv tomat, mao standard frokost. Kaffe med cocosa og kremfløte er like standard, vann og vitaminer likeså
Dårlig med morsjon i dag, vært for sliten. da blir jeg heller ikke sulten så lunsjen hoppet jeg over
Nå tar jeg en tur i spisevogna, der vet jeg det blir servert elggryte med sopp og grønnsaker med masse fløte/rømme i. Sulten nå

__________________
Nå 80 kg, to igjen før vi er tilbake til førjulvekt


Jeg går aldri over streken - jeg skyver den bare foran meg
Du må gjerne besøke journalen min
Hjørdis sin journal
Hjørdis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å følge "bedre uten brød" en periode Svar med sitat
Gammel 27-04-11, 18:19   #105
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Det er ganske enkelt i grunn, der er 15 timer om dagen jeg ikke spiser. Fra klokken 22 til 13, og da er jo søvn inkludert, og siden jeg ikke er frokostmenneske, så går det kjempefint også. Jeg spiser så mye jeg bare gidder i løpet av den tiden jeg ikke er i faste, og jeg får en fin fordeling på de timene. Jeg rekker 2-3 måltider, og jeg kan drikke i alle timer i løpet av døgnet. Vekten sto stille en stund shø, og det var dette som løsnet det hele, og jammen hjalp det bra også

Aha! Jeg forbinder faste med å ikke spise på flere dager, prøvde meg på det når jeg var i begynnelsen av 20 årene, og husker fremdeles noen av urteteene *grøss*

Periodisk faste som du beskriver det er nok veldig vanlig når man er i ketose, og ikke spiser mer enn 2-3 ganger om dagen.

Jeg spiser heller ikke frokost når jeg er i ketose - og første måltid blir da lunsj rundt halv tolv, kanskje jeg skal kutte ut å spise litt tidligere på kvelden. Jeg har ofte tatt litt tyrkisk yoghurt og fløte hvis jeg har fyst på kvelden, noen ganger litt bringebær i tillegg.. Det er kanskje synderen min

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Gammel 27-04-11, 18:20   #106
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

Nå er middagen fortært, hadde ikke lyst på noe i dag - så da ble det egg og bacon. Det må iallefall være greit når man skal i ketose. Har ikke spist noen grønnsaker i dag, men tror ikke jeg orker heller. Det får bli morgendagens plan..

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Gammel 27-04-11, 19:05   #107
tora trollmor
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
Innlegg: 2.279
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt

Sv: Togtråden!

Tar en tur innom matvogna for å bestille en kopp løvetannte

__________________
Min journal
tora trollmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-04-11, 20:01   #108
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Togtråden!

Er så fornøyd med meg selv, for på tross av jobb-reise med påspandert lunch så har jeg greid denne vanskelige dag-2-dagen helt etter boka
Kunne også registrere en liten vektnedgang fra i går; 300g ned
Da er jeg klar for et opphold i SPA-vognen, kroppen formelig roper på behandling *løper og henter morgenkåpen*

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 27-04-11, 21:39   #109
jegerjenta
Seniormedlem
 
jegerjenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 2.277
jegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Er i rute her jeg også. Deilig å kjenne at halsbrannen slipper, og at magen fungerer igjen Nå er jeg snart klar for sovevogna

__________________
Min dagbok



jegerjenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-04-11, 21:49   #110
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: Togtråden!

Gikk meg vill og fant ikke zumbakupeen i dag men har faktisk vært i bevegelse hele dagen
Klart meg unna alle fristelser underveis i dag, medbrakt matpakke (flink pike)
Tror dette skal gå veldig bra

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-04-11, 22:46   #111
mocc@
Seniormedlem
 
mocc@ sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Hedmark
Innlegg: 707
mocc@ er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Fant Zumbavogna etterhvert ikveld.. Rusle over til sovekupeen og satse på at jeg ikke er så veldig støl imorgen...

Klart dag 2 ganske bra.

__________________


mocc@ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-04-11, 23:12   #112
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Togtråden!

I dag har jeg faktisk ikke spist Freias 70% sjokolade...

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 00:00   #113
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Da er kl snart midnatt og denne dagen har vært slitsom og rast avgårde!! Tror ikke det har noe med avsukringen å gjøre, men vært så mye å styre med bare+tung vakt på jobb! Men trøtt næhikke akkurat!...skal finne sovekupeen snart likevel, må vel vekke jentene mine i morgen som vanlig. Stått imot dagens fristelser også-dag 2 unnagjort på denne togturen!Har dessuten funnet igjen en lue jeg mistet på en trimtur i vinter, nede i en grøft, snodig!!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 06:36   #114
Laila Jo
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 6
Laila Jo er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Jeg blir med på den togturen. Har stortsett ikke skeiet ut i påska men slit virkelig med å gå ned.
Og ikke skjønner jeg hva jeg gjør galt heller.
Men står på fortsatt. Skal jo ned i hvertfall enda 10 kg.

Laila Jo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 07:00   #115
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Togtråden!

Starter dagen i treningsvognen i dag, og det etter å ha registrert en nedgang på 900g siden i går

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 08:41   #116
mocc@
Seniormedlem
 
mocc@ sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Hedmark
Innlegg: 707
mocc@ er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Morgen.. Startet dagen så vidt det var litt i turvogna.. Gått opp 500g siden i går så jeg vet ikke

__________________


mocc@ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 08:45   #117
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Jeg er med videre, slapp å rykke tilbake til start
Dagen gikk fint i går, kanskje litt lite karber bare.Ellers alt bra.

Den halvkiloen jeg gikk opp i påsken er borte

Tut tut!

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 09:01   #118
Orkide
Seniormedlem
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 3.961
Orkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt likt

Sv: Togtråden!

Hadde en fin dag på toget i går.

Og vekta har begynt å krabbe nedover, men jeg vil ikke si hvor mye enda.
Det går i allefall den rette veien.

__________________
Orkide -64

Start 16/6-13, (3/7: -1,8), (31/7: +1,7), (14/8 -1,5), (4/9. -1) (11/9: +0,4), (18/9: -1,1), (2/10: -0,7), (19/11: +0,6),
Orkide er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 09:18   #119
Annne
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 134
Annne er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Jeg startet dag fire helt sinnsykt trøtt og etter frokost også litt kvalm. Mest trøtt kanskje. Jeg føler meg helt lealøs i kroppen. Får ta en kopp kaffe etterhvert, og satse på at det går over. Apropos det så har jeg et spørsmål: Pulverkaffe har jeg hørt at ofte er tilsatt sukker og at det inneholder mindre koffein enn vanlig kaffe. Det med koffeinet får så være, men jeg drikker Nescafe instant espresso og der står det vitterlig bakpå at det kun er laget av tørkede kaffebønner... Bør jeg gå over til vanlig kaffe? Så at Tilbords hadde tilbud på presskannekoppen fra Bodum

Jeg hadde gått opp 400g siden i går, men ettersom middagen (og litt snacking etterpå) besto av MASSE spekeskinke (sikkert 150g) så er det vel ikke så helt usannsynlig at kroppen holder på litt vann...

I morgen har jeg eksamen!! Da blir det deilig frokost og kanskje noen valnøtter å knaske på mens jeg skriver..

__________________
~Min Journal~


Annne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 09:23   #120
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 46
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

tut-tuuut!
her går det så det suser. fikk sendt begge barna mine på skolen og gått tur med hunden min og tanteungen min som jeg har fått låne fra i går til i dag han er snart 6 uker og våken noen ganger på natta også, så da har jeg vært i kjøleskapet noen ekstra runder for å hente morsmelk- uten å putte noe i munnen selv så nå skal jeg kose meg videre med baby på togtur. han sovner nok snart igjen og da skal jeg visittere kaffevogna før jeg skal ut og trille igjen

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 10:53   #121
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Under ett døgn på toget og 700g er vekke Kjenner jeg er i ketose nå og jeg stortrives. Håper mer forsvinner til i morgen, for da er det veiing og jeg SKAL se et lavere tall enn sist torsdag, til tross for påsken! Basta.

Jeg gikk ikke noe mer ned i dag, men jeg fikk ta til takke med 100g i forskjell fra sist veiedag til i dag. MEN det er jo tross alt 600g opp og 700g ned på den tiden, så kroppen har jobbet effektivt allikevel Neste torsdag derimot! Da skal det ha rast her!

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 10:58   #122
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

Ingen endringer på vekta enda... men er i ketose nå kjenner jeg. Skal sjekke med stix etter middag.

Sitter og leser til hjemmeeksamen senere i dag, og det er utrolig lett å logge seg på forumet for å lese litt...

... nei - tilbake til bøkene!

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 11:32   #123
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Annne, ikke kjennskap til om det er sukker i pulverkaffe, tror ikke det altså, har en supersprek dame på jobben som sverger til pulverkaffe, hun sier det er den minst skadelige for kroppen, hva hun legger i det har jeg ikke spurt om. Selv har jeg alltid brukt den vanlige, nescafe gull pulverkaffe.


900 gram ned i dag , juhuuu og en velkjent murring i hodet, ketose ja..Pleier ikke vare så lenge heldigvis!Hodepinen altså800 gram til førpåskevekt og 6,5 til mitt ultimate mål

Må visst holde meg i rengjøringsvognen i dag enda det er det kjedeligste som finnes

Ha en god tur videre i dag!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 12:07   #124
KimPossible
Seniormedlem
 
KimPossible sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 2.632
KimPossible er en juvelKimPossible er en juvelKimPossible er en juvel

Sv: Togtråden!

Kjempebra, Streber! Og alle dere andre også. Selv tryna jeg i fiskepinner og potetmos i går, men skal skjerpe meg, og hente meg inn igjen iløpet av helga... litt uforutsette ting som skjedde, så da ble det litt surrete i hodet. (noen har vel fått med seg at jeg er i muligens gravid-vogna.... blir å holde meg der i perioder en liten stund til. høhø)

__________________
Kim
Journalen: http://forum.lavkarbo.no/showthread....37376&page=131
KimPossible er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo -stoffskiftetrøbbel Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 12:36   #125
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

I går endte jeg opp i en vogn uten internett da jeg forlot kontorvogna. Men det var fint der og. Jeg lagde spagetti og kjøttdeig til familien. Og siden vi ikke hadde noen vanlig spagettisaus så komponerte jeg en egen med litt tacokrydder, fløte, rømme og ost. De syntes det var kjempegodt. Lillegutt på 5 måtte ha flere porsjoner Så jeg spiste opp restene av kjøttdeigen med saus, rømme og revet ost på. Deilig

I dag har jeg ligget lenge i sovevogna, for jeg hadde ikke reservert plass i kontorvogna før 12. Hadde tenkt å stå opp litt tidligere å gå litt, men senga fristet mer. Jeg spiste ikke frokost før jeg kom til jobb. Og da ble det salat og makrell i tomat og noen skiver ost på grove knekkebrød.

Venter på at ketosen skal komme, men er ikke stresset for jeg går litt ned fra dag til dag. Så gleder meg til den store veiedagen på søndag!

God tur alle sammen. Håper dere får en flott tur i dag!

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no