Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Oktoberskravletråden til 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-10-09, 11:04   #101
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 61
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Ferdig med legesjekk, slapp unna med tre stikk.. Hva ER det med de som tar blodprøver?!?! Har gått til samme dama i snart tre år, og enda har hun ikke skjønt at hun ikke kommer til å treffe blodårene i armen, at de eneste brukbare årene jeg har er oppå hendene. Kanskje neste gang.. Nuvel. Fyr i ovnen, god bok som venter, har fri idag, jobbstart imorgen. Blir mest jobb fremover, ferdig søndags kveld, så disse timene idag skal NYTES. Når bare huset får litt mer temp, så skal jeg trene litt, og så ta en aldri så liten "spa-dag" på badet. Kjøpte boblebad i sommer, og nå brukes det flittig, fryser sånn på tær og fingre, er ikke vant til sånt, jeg.. Har kjøpt ny, svindyr, olje til å bruke i karet, tenker jeg spretter den flaska idag. Skal bli godt.. Ha en fortsatt fin dag, alle sammen!

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 11:27   #102
Elizabethcita
Seniormedlem
 
Elizabethcita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Nordmøre
Alder: 45
Innlegg: 501
Elizabethcita har en fantastisk aura rundt segElizabethcita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Da er jeg igang med dagen også. Har sykla ei mil på trimsykkelen nå, og har en pause før jeg skal ta de siste fem km. Må få rydda litt i huset etterpå, for vi får besøk i ettermiddag. Er ikke i form til besøk i dag, men har ikke hjerte til å avlyse for akkurat denne gjesten.

I morra skal jeg og ta blodprøver, og må si jeg kjenner igjen det du skriver frifuggel. Det er stort sett flaks når de finner blodårene mine, så det blir noen stikk i løpet av disse dagene...

Siden vi snakker om bøker her for tida, så kan jeg jo si at jeg driver og leser Salvadoreña av Cecilia Samartin nå, og er helt hekta... Var vanskelig å legge den fra seg i går kveld, så det ble litt sent...

I dag er det forøvrig tacorester til frokost, og det er ikke akkurat å forakte...

Vekta ligger nå jevnt 500 gram over minstevekt, men den SKAL ned igjen!! Henger nok i litt enda fra de utskeielsene jeg hadde da jeg var syk. Jaja...

__________________


Elizabethcita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I samarbeid med lege Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 11:44   #103
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Åh, det er ikkje noko kjekt når dei må stikke og stikke.. Slik var eg når eg var lita, og opp gjennom heile oppveksten. Eg såg ut som ei blå nålepute etter kvar gong...
Men siste åra har det heldigvis vorte betre. Eg har ei åre i høgrearma som eg VEIT fungerer, og eg peikar den ut kvar gong og seier at DER skal dei stikke. Bingo

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 11:59   #104
malleleo
Medlem
 
malleleo sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Stjørdal
Alder: 36
Innlegg: 213
malleleo er på en erverdig vei

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

jeg og har trasige årer på høyrearmen heelt ute til høyre er d EN som funker! når jeg lå på sykehuset fant de da fort ut at d var ikke vits i å prøve annet, så jeg var sykt bla etter 10 dager på sykehuset, med blodprøver annenhver dag

uansett da, så spiste jeg gryte til frokost, rester denne MÅ dere prøve den er så godt, og smaker helt annerledes.

1 boks fløte, ha evt. litt vann i hvis stor porsjon, men blir ikke så tykk da.
kalkun elr kyllingfile 2-3 stk
2-3 store ferske champinionger
halv paprika i små biter
tykk bacon (stjernebacon er knall, 1/3 av pakken kanskje) i ferdige spisestykker.
1 ts pesto
1 ts sennep

hiv fløten, pesto, sennep, og paprikan i kjelen, og begynn og kok. I mens steker du kyllingfilen i store spisestykker, så har dette oppi kjelen. deretter steker du bacon, når d er ferdigstekt har du oppi skiver sopp og steker d litt sammen. har alt oppi kjelen. kok til d begynner å tykner. jo lenger d står og putrer jo bedre

jeg scrapper i dag jeg da. begynner på julekalender nå.

__________________
malleleo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 12:06   #105
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av malleleo, her.

jeg og har trasige årer på høyrearmen heelt ute til høyre er d EN som funker! når jeg lå på sykehuset fant de da fort ut at d var ikke vits i å prøve annet, så jeg var sykt bla etter 10 dager på sykehuset, med blodprøver annenhver dag

Hehe, er den blodåra akkurat i knekken på albogen? Der er mi! Funkar kvar gong, takk og lov!!

Høyres ut som ei spennande gryte, forresten! Trur det er første gongen eg har sett sennep OG pesto ilag i noko. Har sjølv restar frå gårsdagens shepherd's pie til lunsj i dag, gler meg allereie!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 12:33   #106
Elizabethcita
Seniormedlem
 
Elizabethcita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Nordmøre
Alder: 45
Innlegg: 501
Elizabethcita har en fantastisk aura rundt segElizabethcita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Hehe, er den blodåra akkurat i knekken på albogen? Der er mi! Funkar kvar gong, takk og lov!!

Min også... Hehehe

__________________


Elizabethcita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I samarbeid med lege Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 12:50   #107
malleleo
Medlem
 
malleleo sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Stjørdal
Alder: 36
Innlegg: 213
malleleo er på en erverdig vei

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Elizabethcita, her.

Min også... Hehehe


ja, den ja

__________________
malleleo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 20:15   #108
Lurer*
Medlem
 
Lurer* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 412
Lurer* er på en erverdig vei

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

God kveld jenter!

Og brått hadde jeg ikke noe mer å si, men det kommer vel etterhvert, dersom en av dere andre stikker innom

__________________
29.11.09 minus 15kg.
Delmål 2: minus 15 kg til.
Min journal
Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 20:43   #109
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Hei og hå - lite som skjer her i gården bortsett fra litt overtidsjobbing (igjen!!!!) Nå må det snart bli slutt, for jeg vil ikke gå i samme felle som i fjor høst da jeg endte opp med å jobbe 150 timer overtid på 2 mnd

Men jeg har fått trimmet skikkelig i dag - hadde en to-timers tur i skogen etter jobb, og både kropp og hode hadde veldig godt av det

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 21:05   #110
Lurer*
Medlem
 
Lurer* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 412
Lurer* er på en erverdig vei

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

:sjokk: 150timer overtid på 2mnd!

Flink du har vært å trimme i dag! Jeg har droppet det i dag, men jeg litt dårlig samvitighet. Men sønnen kom hjem etter høstferie med farmor og farfar i går kveld, har vært borte 1 1/2uke borte. Så det var koslig å se han litt i ettermiddag og i kveld.

Får se om jeg kommer meg på svømming i morgen....eller så kan jeg finne frem rockeringen....

__________________
29.11.09 minus 15kg.
Delmål 2: minus 15 kg til.
Min journal
Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 21:42   #111
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Var ikke meningen å jobbe så mye, men pga diverse uforutsette greier så endte jeg altså opp med å jobbe 12 timer i snitt hver dag . Men det er mye mindre nå altså, blir vel ca 30 timer totalt i hele år tenker jeg - og det kan jeg leve med

Svømming..... høres herlig ut, det skulle jeg absolutt fått lagt inn som aktivitet.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 00:39   #112
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Hai folk!

Altså, nå skal dere høre. Jeg jobber jo som vikar i Rema-butikker, og da sitter vi som regel veldig mye i kassa. I et ledig øyeblikk i dag valsa jeg litt rundt kassen og rydda, og kom over den der "helsekosthylla" alle butikker har. Og hvaaa ser jeg der? Jo, jeg ser noe som heter "Phase 2", som påstår at det stopper karboinntaket?! Noen som har prøvd det og kan bekrefte at det er like bullsh*t som jeg mistenker det er? Eller? Jeg ble fryktelig nysgjerrig på det der altså.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 07:46   #113
lillemor88
Medlem
 
lillemor88 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 36
Innlegg: 87
lillemor88 er på en erverdig vei

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

god morgen=)

aldri hørt om det produktet vaske klut, mhmmmmmm

i dag var det veie dag, jeg håper og se 8 tallet... men jeg fikk se 7 tallet også hurraaaaaaa

så det var en fin start på dagen=)

har spurt om dette før men fikk ikke svar, så prøver igjenn.... :

er det normalt meg veldig forsinket mens i ketose? vi snakker og hoppe over en mnd.

hm..

ha en fin dag alle sammen

__________________




lillemor88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 08:22   #114
malleleo
Medlem
 
malleleo sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Stjørdal
Alder: 36
Innlegg: 213
malleleo er på en erverdig vei

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

ang. mens! JA, d er normalt, 3 uker forsinka sist jeg da vi lever farlig helt til jeg får neste mens for da skal jeg sette inn nuvaringen men er jo så vanskelig å vite ca eggeløsning når ketosen kan forskyve ting i begynnelsen

snikveide meg i dag, back on track! heldigvis! 107,6 kg, d var d jeg veide forrige uke, så nå er jeg på null og har fortsatt 5 dager igjen til veiedag.. slapper litt mer av nå

i dag skal jeg på min første time på spenst! hvor jeg gleder meg. ryggener fortsatt vond, såjeg skulle få skreddersydd program for ryggenMen tenkte meg på stram opp time på torsdag da.. føler at sånne timer går så fort og du blirvirkelig ødelagt etterpå, kroppen jobber mer enn du aner

men før d skal jeg og Mali ta bussen til trondheim. skal innom skolen å treffe gammelklassen min,såskal jeg treffe ei venninne

ble langt dette..sorry!

__________________
malleleo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 09:09   #115
malleleo
Medlem
 
malleleo sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Stjørdal
Alder: 36
Innlegg: 213
malleleo er på en erverdig vei

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

I går kveld laga jeg min første adventskalender og jeg var så stolt at hodt på å sprakk :P
hvis dere vil se litt av min hobby så legger jeg ved en link her hihi

__________________
malleleo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 09:12   #116
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Er det andre enn meg som synes Mariah Carey er utrooooooolig klein ????

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 09:43   #117
malleleo
Medlem
 
malleleo sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Stjørdal
Alder: 36
Innlegg: 213
malleleo er på en erverdig vei

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

hva mener du med klein? teit kanskj :P

__________________
malleleo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 09:49   #118
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Hai folk!

Altså, nå skal dere høre. Jeg jobber jo som vikar i Rema-butikker, og da sitter vi som regel veldig mye i kassa. I et ledig øyeblikk i dag valsa jeg litt rundt kassen og rydda, og kom over den der "helsekosthylla" alle butikker har. Og hvaaa ser jeg der? Jo, jeg ser noe som heter "Phase 2", som påstår at det stopper karboinntaket?! Noen som har prøvd det og kan bekrefte at det er like bullsh*t som jeg mistenker det er? Eller? Jeg ble fryktelig nysgjerrig på det der altså.

Dette produktet har vært diskutert her før og de fleste opplevde at den ikke virket.
Og hvorfor ta tabletter når du kan spise riktig? Tror neppe du kan hive innpå med melkesjokolade og ta phase2 bare for å bøte på skaden.
Prøv å søk på phase2 /phase her inne. Jeg har ikke prøvd selv og skal heller ikke.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 09:51   #119
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Morn!

Nå har jeg kommet inn etter en tur på 45 minutter. Brr, på tide å ta frem stillongs, jeg er iskald på lårene. -4 minus i dag, skikkelig vinter jo, nå begynner jeg å tro at snøen er kommet for å bli, så om den blir borte i neste uke, da blir jeg skuffa... Det er jo så lyst og trivelig ute nå.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 10:19   #120
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Dette produktet har vært diskutert her før og de fleste opplevde at den ikke virket.
Og hvorfor ta tabletter når du kan spise riktig? Tror neppe du kan hive innpå med melkesjokolade og ta phase2 bare for å bøte på skaden.
Prøv å søk på phase2 /phase her inne. Jeg har ikke prøvd selv og skal heller ikke.

Hehehe, nei jeg har absolutt ingen planer om å prøve det jeg heller! men det var det jeg tenkte meg ja, at det bare var noe tull. makan!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 10:26   #121
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 61
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

På jobb.. Egentlig fint med sløve formiddager noen ganger Begynte på penicillin igår (bihulebetennelse), og føler meg allerede 50% bedre. Dvs at jeg nå er rimelig 100%, siden jeg fungerte på halv fart i ukene før... Hehe

Kaldt idag, var minus 4 da jeg startet på jobb, men nå er det rundt null. Får bruke resten av denne sløve formiddagen til å lete etter en dekkforhandler som har de vinterdekkene jeg ønsker meg.. Med pigg! Annet funker ikke i bakkene heromkring. De er glatte som bobsleigh-baner til tider..

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 11:19   #122
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Morn!
Lang dag dette for meg allereie, har ikkje sove sidan 2 i natt, vakna då med null stemme, gugg og glye og knallvondt i halsen og hoste og hoste og null sjans å sove noko meir. Merka litt når eg åt middag i går, men det var berre litt ekkelt i halsen. Har heldigvis ikkje feber! Men har vore hos lege (må det i Belgia..) og er sjukmeldt ut veka med luftveginfeksjon (ingen gris i sikte). Så då blir det å ta det rolig til over helga. Har heldigvis mykje god, bra mat i hus, så skal vere prøve å vere flink og ikkje sprekke!
Fint ver her, og har nett sett til livs sein frukost med egg og bacon. Nam!
Ha ein fin dag!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 11:51   #123
Elizabethcita
Seniormedlem
 
Elizabethcita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Nordmøre
Alder: 45
Innlegg: 501
Elizabethcita har en fantastisk aura rundt segElizabethcita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av malleleo, her.

I går kveld laga jeg min første adventskalender og jeg var så stolt at hodt på å sprakk :P
hvis dere vil se litt av min hobby så legger jeg ved en link her hihi

Oi! Der var det mye fint å se på der!!! Du er flink! Masse god inspirasjon for meg som er en hobbyist som nettopp har begynt å teste ut kortlaging...

Har nettopp kommet hjem fra bytur nå. Var oppe to timer tidligere enn vanlig, så jeg var rimelig trøtt og gåen i morges. Traff en av mine hyggelige svogere på bussen, så da ble dagen så meget bedre! Labdama traff blodåra mi på første forsøk, etter å ha skrevet seg huskelapp siden sist... Hehehe
Var en tur innom senteret på vei hjem igjen. Både mamma og en av svigerinnene mine har bursdag i morra, så da måtte jeg jo ha gaver til dem. To julegaver fikk jeg med meg i samme slengen, så jeg nærmer meg stadig mer ferdig... Handla med meg litt grønt, kylling og nøtter før jeg slengte meg på båten hjem igjen.

Gikk forresten på vekta i morges, og nå var den gått ned til 100,8 etter å ha sosa et par uker oppe i 101tallet igjen. Ble jo med på minus 5 kilo til jul, og nå har jeg i det minste MINUS! Hehe Riktignok bare 100 gram minus foreløpig, men minus er minus...

Nå skal jeg bare slappe av litt før jeg tar dagens sykkelrunde. Blir vel godt å bli varm i kroppen etter å ha vært ute i kulden, tenker jeg...

__________________


Elizabethcita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I samarbeid med lege Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 18:01   #124
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av malleleo, her.

hva mener du med klein? teit kanskj :P

Ja, mener teit.....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 19:22   #125
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Ja, Mariah Carey har vore spymat LENGE. Så heilt enig!

Døll dag her, og eg klør mellom hals og øyrer! Ikkje så godt å nå til og klø midt inn i hovudet.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no