Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

November-startere

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-11-09, 15:18   #101
Fleskesilje
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 37
Innlegg: 24
Fleskesilje er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Hei hei

Jeg begynnte for akkurat en uke siden idag og har gått ned 5.5 kg.
Er sååå fornøyd, letteste slankingen jeg noen gang har vært borti.
Ser bare frem til å fortsette med dette.

Fleskesilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 15:50   #102
Chess79
Medlem
 
Chess79 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 76
Chess79 er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Solange, her.

Hei Chess! Jeg gjør det akkurat slik som deg, passer på at jeg ikke får for mye karbohydrater, og hva jeg synes er nok fett, og spiser ellers til jeg er passe mett. Det har gått bra hittil! Men så vet jeg endel fra før om hvor mye karbohydrater det er i ulike matvarer. Har aldri greid slankekurer med hvor man må være petimeter Får man ikke den ønskede virkningen derimot, må man vel være litt mer nøye, for da er det et eller annet man feilberegner på.


Så bra det fungere da Jeg klarer ikke å følge oppskrifter slavisk, mixser sammen det jeg synes er godt i forhold til hva jeg kan spise Hvor lenge har du holdt på da.??

Chess79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren/Atkins Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 15:55   #103
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av pleiadene, her.

Er jeg på ketolyse eller lavkarbo?

Ser ut til at det trengs litt begrepsoppklaring her.
Både Atkins og Ketolyse er lavkarbo! Lavkarbo er en paraplybetegnelse på kosthold med mindre enn 150g karbohydrater pr dag, sånn ca. Og de to nevnte er varianter av dette. I tillegg har du f.eks Fedon lindberg, optmial ernæring, south each, LCHF...
Kort forklart er det på samme måte som at Både BMW og Lada er biler, bare forskjellige typer... Eller at både VG og Dagbladet er aviser. Ble det bedre?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 16:17   #104
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ser ut til at det trengs litt begrepsoppklaring her.
Både Atkins og Ketolyse er lavkarbo! Lavkarbo er en paraplybetegnelse på kosthold med mindre enn 150g karbohydrater pr dag, sånn ca. Og de to nevnte er varianter av dette. I tillegg har du f.eks Fedon lindberg, optmial ernæring, south each, LCHF...
Kort forklart er det på samme måte som at Både BMW og Lada er biler, bare forskjellige typer... Eller at både VG og Dagbladet er aviser. Ble det bedre?

Hehe - men det err jo forskjell på BMW og Lada.... - går ut fra at forskjellen på lavkarbo og ketolyse blir det samme, det som passer best for hver enkelt ... det som passer for den ene, passer ikke for den andre, det er vel sånn. OK - fortsetter som jeg har begynt, og leser råd fra dere erfarne til øynene blir firkantet og nakken vond ... Er vel sånn i begynnelsen. Men jeg liker dere alle sammen - blir nesten litt avhengig! Takk for at dere er her.

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 19:37   #105
Linda Kristin
Medlem
 
Linda Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 44
Innlegg: 130
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Tenkte jeg bare skulle dele noen tanker med dere.
Jeg har et lite problem med livmoren etter to fødsler og barn på 2* nesten 5 kg. Var hos en spesialist igår og sjekket ut hva videre plan er. Etter undersøkelsen måtte vi fylle ut et skjema for operasjon og vekt og høyde måtte fylles inn. Mulig jeg er litt nærtagen, men dette var dialogen som fulgte:
Lege; høyde?
Jeg; 170
Lege; vekt?
Jeg; 85 kg
Lege; prøver du å gjøre noe med vekten din eller?
Jeg, litt satt ut; Ehh...ja.
Lege; Og virker det??

Greit at jeg er overvektig, men kan ikke helt skjønne hva dette har med underlivet å gjøre. Min overvekt ligger ikke noe særlig på magen da jeg hadde en BP for 1 år siden og fjernet 2 kg hud og fett.
Følte meg litt dum da jeg satt der. Vet at jeg må ned noen kg, men gjør så godt jeg kan..

Hmmm..

__________________

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 19:44   #106
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: November-startere

Dersom man har for høy BMI vil en operasjon være risikabel. Alle kirurger vil vite vekt og høyde på sine pasienter, også for å kunne regne ut narkosedoser etc.

Fedme finnes ikke bare på utsiden, men også rundt innvoller etc. Kan gi uventede problemer.

Legen din er også på en måte programforpliktet til å snakke med deg om evnt. overvekt. Mange leger har hatt lett for å overse dette temaet og fått kjeft for det.
Bare vær glad han gjør jobben sin og bryr seg, du!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 23:02   #107
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av pleiadene, her.

går ut fra at forskjellen på lavkarbo og ketolyse blir det samme,

Nei Ketolyse ER lavkarbo! Atkins er f.eks en annen from for lavkarbo.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 09:58   #108
Linda Kristin
Medlem
 
Linda Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 44
Innlegg: 130
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Dersom man har for høy BMI vil en operasjon være risikabel. Alle kirurger vil vite vekt og høyde på sine pasienter, også for å kunne regne ut narkosedoser etc.

Fedme finnes ikke bare på utsiden, men også rundt innvoller etc. Kan gi uventede problemer.

Legen din er også på en måte programforpliktet til å snakke med deg om evnt. overvekt. Mange leger har hatt lett for å overse dette temaet og fått kjeft for det.
Bare vær glad han gjør jobben sin og bryr seg, du!

Jepp, jepp. Ser den med vekt og høyde i forhold til narkose. Det har jeg vært med på, men siden dette var en lege jeg aldri har sett før så syntes jeg det var litt rart. hadde det vært fastlegen så hadde jeg ikke reagert på det.
Uansett; all is well, bare ble litt satt ut.

__________________

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 10:13   #109
Linda Kristin
Medlem
 
Linda Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 44
Innlegg: 130
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Solen skinner over Indre Østfold...

Det er rart detta med høst og vinter. Mange av oss ønsker vinteren velkommen med åpne armer. Tid for å pakke seg inn i varme klær, varmedresser og store sko. En sjans for oss "litt større" til å "gjemme" oss litt i massene. Solens varme årstid er over og alle de lettkledde menneskene som nyter sommeren pakker seg inn.
På en måte er vinteren vår sjans til ikke å tenke på hvordan vi ser ut hele tiden. På om magen henger utenfor eller lårene er for tykke.

Jeg liker ikke vinteren. Ikke bare er den kald og lang, men den er glatt. Helt siden jeg datt og brakk ankelen 30 uker på vei med nr 1 i `03 har jeg ikke likt vinteren. Ikke fordi det ikke er koselig med hvit jul og snøleker med ungene. Bikkja borer tuneller i snøfonna og alt er hvitt og "rent". Nei, jeg liker ikke vinteren fordi med all leken, ungene, bikkjene og de tykke klærne kommer muligheten til å spise seg opp noen kg. Hvem vil lissom merke det da?

Nå er det slik at jeg allerede har fått et bedre liv på de 2 ukene jeg har drevet med ketolyse og ser på vinteren som litt mindre forlokkende nå. Har medlemskap på treningsstudio og skal ta opp igjen treningen idag. Alt går egentlig den rette veien. Skal stenge ute de lokkende stemmene i hodet som forteller om tykke klær som skjuler en kg eller to..........ihvertfall frem til man tar de av seg.

Snøen har ikke kommet til Indre Østfold enda. Det har regnet i to dager, men etter regnet kommer det alltid sol. Hvis det er flere der ute med sammen tankegang som meg har jeg bare en ting å si;
Tenk på solen.



Klem fra meg

__________________


Sist redigert av Linda Kristin : 18-11-09 kl 10:33.
Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 10:23   #110
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Linda Kristin, her.

Skal stenge ute de lokkende stemmene i hodet som forteller om tykke klær som sjuler en kg eller to

Du kan jo tenke at det ser enda større ut i tykke jakker og bobleklær! En av de få tingene jeg ikke liker med vinteren er akkurat det motsatte av det du sier, jeg føler meg nemlig enorm i alle de tykke klærne. Sein vår og tidlig høst er mye bedre sånn sett

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 10:40   #111
Panterpia
Medlem
 
Panterpia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nordlenning
Innlegg: 71
Panterpia er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Åh....håper det er rom for litt klaging her....

Jeg er sliten. Har vært slagen med svineinfluensa i over en uke nå, og er såvidt begynt å føle meg bedre. Jeg har holdt kuren underveis, men med liten matlyst og litt aversjon mot "fett-eggesmak" har gjort at jeg har spist ganske lite denne uka. Jeg har veiedag på lørdager, men tok en tur på vekta idag bare for å se hvordan ståa var. Og jeg har gått opp 0,5 kg.??? Utrolig! Antar jeg har gått i sparemodus, for jeg har spist lite både mengde og kalorimessig. Og så er vel uke 3 litt "rar" på keyolysen - mener å huske at sist gang stod jeg stille i uke 4 og 4. Jaja.

__________________


My Weight Chart:
>
Panterpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - fri meg fra kroppsfettet :) Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 10:48   #112
Linda Kristin
Medlem
 
Linda Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 44
Innlegg: 130
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Panterpia

Selvfølgelig er det lov å klage litt. Man kan ikke bare smile hele tiden. Det tror jeg ingen av oss gjør. Og det er godt å få det ut.

Håper at du blir frisk snart og energien kommer tilbake igjen.

__________________

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 14:12   #113
Arwen32
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 10
Arwen32 er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Hei alle sammen
Startet på ketolyse kuren 01.11.09 ,og satser på
å gå ned 20 kilo.
Er helt fersk her inne å håper å få "være" med dere

Arwen32 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 14:32   #114
Linda Kristin
Medlem
 
Linda Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 44
Innlegg: 130
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Hei og velkommen Arwen32.
Selvfølgelig er du hjertlig velkommen her sammen med oss. Jeg personlig mener det er viktig å ha noen å dele kuren med. For støtte og trøst når det trenges.

Mvh Linda

__________________

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 14:37   #115
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg
Smile

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Nei Ketolyse ER lavkarbo! Atkins er f.eks en annen from for lavkarbo.

Det var det som forvirret meg.... - er kanskje en smule dum når det kommr til slike ting, for lite mellom øra og for mye alle ande steder .... Men det er greit med oppklaringer. Så jeg bør egentlig forandre min kostholdsfilosofi fra Atkins til lavkarbo. Pr. nå i dag har jeg fått i meg 6 karber... Vekta i dag var trist. Etter fire uker er det enda bare 2 kilo. Til tross for at jeg har fått bedre humør på dietten, var morgenen i dag en nedtur. Takk for støtten og oppklaringen, Carisma!

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 16:09   #116
Fluke
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 161
Fluke har en fantastisk aura rundt segFluke har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-startere

Jeg ble operert (fjernet mandler) da jeg veide 107 kilo -og jeg er 160 cm høy/lav. Og det var ingen som kommenterte vekten min. Jeg hadde blitt passe ilter om noen gjorde det også tror jeg.

__________________
Journalen min


Fluke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 16:24   #117
Stixiepix
Juniormedlem
 
Stixiepix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Øy på Sunnmøre
Innlegg: 40
Stixiepix er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Hvor hardt trener dere? Las at man ikke skal trene for hardt under ketolyskuren, noen synspunkt.
Håper dere som har sett vekta stoppe opp, eller gå litt opp holder motet oppe. Det er normalt, og holder dere ut vil belønningen komme.
Hvordan skal vi spise på julebord foresten dere? Typisk norsk juletallerken, er det noe på den vi kan spise? Kanskje kjøttet? Hva med rabbestappe, eller surkål?
Stå på folkens, dere gir meg inspirasjon, takk for det !

Stixiepix er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 16:28   #118
Linda Kristin
Medlem
 
Linda Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 44
Innlegg: 130
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Jeg går tur med bikkja ca 1-2 timer hver dag. Ellers trener jeg normalt på helsestudio 2-3 ganger i uken, men har ikke gjort det på en stund nå.

__________________

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 16:37   #119
Fluke
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 161
Fluke har en fantastisk aura rundt segFluke har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-startere

Jeg kommer til å spise kjøtt på julebordet. Bare kjøtt.

__________________
Journalen min


Fluke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 18:28   #120
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Nei Ketolyse ER lavkarbo! Atkins er f.eks en annen from for lavkarbo.

Ok! Tilgi maset fra en treg hjerne - jeg skjønner hva du sier, men jeg lurer på om folk teller kalorier samtidig med kullhydratene? Tror jeg ligger på 10 - 15 pr. dag,likevel er status quo minus vel 2 kg (kanskje mer, jeg HAR forstoppelse) på 4 uker. Hadde riktignok en utskeielse på to glass hvitvin en kveld jeg var bedt bort. (maten gikk fint). Lurer derfor på om jeg spiser for mye .... - spiser meg ikke mer enn mett. Vær så snill og ha overbærenhet med sånne som meg .... Eller er det slik jeg har lest et annet sted at det er først etter fire uker forbrenningen begyner for fullt?

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 18:42   #121
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: November-startere

Ja, det kan ta fire uker før forbrenningen starter for fullt. Dessuten, for å gjøre forvirringen total; jeg drakk to-tre glass vin i et selskap, og stod stille mht vekta i to uker etterpå.. Ikke alle som tåler "slinger i valsen" like godt, nei! Alkoholforbrenning (hos meg) gjør tydeligvis sitt til at leveren min tar ut ferie.. Får trøste meg med at jeg kan spise meieriprodukter uten å stå stille NÅ går det rette veien igjen, men nå skal det heller ikke bli noen "tull" før ut i februar. Glad norsk julemat nærmest kan kalles lavkarbo, sålenge jeg unngår poteter, rotmos og kaker. Blir nok jul, likevel

Edit; De som går på South Beach dietten teller både kalorier og karbohydrater, såvidt jeg skjønner.

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 20:00   #122
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av frifuggel, her.

Ja, det kan ta fire uker før forbrenningen starter for fullt. Dessuten, for å gjøre forvirringen total; jeg drakk to-tre glass vin i et selskap, og stod stille mht vekta i to uker etterpå.. Ikke alle som tåler "slinger i valsen" like godt, nei! Alkoholforbrenning (hos meg) gjør tydeligvis sitt til at leveren min tar ut ferie.. Får trøste meg med at jeg kan spise meieriprodukter uten å stå stille NÅ går det rette veien igjen, men nå skal det heller ikke bli noen "tull" før ut i februar. Glad norsk julemat nærmest kan kalles lavkarbo, sålenge jeg unngår poteter, rotmos og kaker. Blir nok jul, likevel

Edit; De som går på South Beach dietten teller både kalorier og karbohydrater, såvidt jeg skjønner.

Huff da, håper jeg ikke skal stå stille så lenge ... har så lang vei å gå. Men som kineserne sier: Selv en vei på tusen mil, begynner med et skritt! Men takk for svaret - skal prøve å være avholden fremover. Har absolutt ingen problemer der, men det blir vel ikke så lett med juletreff o.s.v., men jeg får trøste meg med den fete maten jeg kan spise!

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 20:52   #123
Linda Kristin
Medlem
 
Linda Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 44
Innlegg: 130
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Dagens tilståelse.

Idag ble fristelsen for stor og jeg har hatt min første sprekk. Merker mensen nærmer seg og jeg spiste opp 1 hvetebolle og 2 kinderegg. Selvfølgelig datt jeg ut av ketose og tro meg, kindereggene smakte skikkelig dritt..hehe

Da er det bare å dra det inn igjen. Går på med godt mot.

__________________

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 20:56   #124
Fluke
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 161
Fluke har en fantastisk aura rundt segFluke har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-startere

Så kjipt at kindereggene ikke smakte godt da. Det er liksom ekstra kjipt å sprekke når sprekkproduktet ikke smaker som forventet.

Det er litt som når jeg finner ut at jeg har lyst på røyk igjen, for det smakte jo så godt. :himle:

__________________
Journalen min


Fluke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 21:02   #125
WeWe
Nytt Medlem
 
WeWe sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Førde, Sogn og Fj.
Alder: 52
Innlegg: 6
WeWe er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Hei jeg slenger meg med her også
Begynte på ketolysekuren på mandag så i dag er tredje dagen, kjøpte ketostix på apoteket i går og prøvde og hadde lyserosa utslag.... i dag var den hakket mørkere. Jeg var veldig imponert over at det bare tok to fulle dager før jeg var i ketose, trodde liksom ikke kroppen MIN kom til å ta det så fort, he he.
Det som er litt dumt er at jeg ikke veide meg på mandag (pga batteriet på vekta ik virka) og det er en stund siden sist. Kjøpte nytt batteri i dag og skal veie meg first thing in the morning
Det har gått greitt disse dagene men jeg sliter litt med hva jeg skal finne på å spise... har ikke kjøpt boka (bare lånte den på biblioteket) så jeg surrer rundt her inne å leter etter info og tips.

Ønsker oss alle novemberstartere lykke til

__________________


WeWe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Handleliste til startere K`s choice Ketolysekuren 93 10-09-11 16:23
Noen andre oktober-startere her? KattyM Ketolysekuren 262 01-03-10 20:37
September-startere! Lillevoff Ketolysekuren 184 14-01-10 23:29
Start November 08 Nynne♥ Eurodiett 55 28-01-09 23:15
Skaldeman til Oslo i november janmesi Spis deg ned i vekt med Skaldeman 8 19-10-06 18:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no