Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-04-11, 22:27   #101
manne
Seniormedlem
 
manne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Fredrikstad
Alder: 47
Innlegg: 564
manne er ny på veien

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Jeg føler meg så ekstremt mye mere vel når jeg har litt farge.. Solariums timen min hver 14. dag kommer jeg nok aldri til å klare å legge helt fra meg

Jeg er altfor redd for hudkreft til å ta noe solarium fast... Tenk om jeg faktisk skulle fått kreft og VISST at det var selvforskyldt?

__________________
Mannemannens fulltidskokk og guttemamma til B-des99, J-aug01 og M-nov02
manne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 22:28   #102
Trj
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: I nord
Innlegg: 538
Trj er en juvelTrj er en juvelTrj er en juvel

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Jeg føler meg så ekstremt mye mere vel når jeg har litt farge.. Solariums timen min hver 14. dag kommer jeg nok aldri til å klare å legge helt fra meg

Kjære deg ! Betakarotin og soltime ? Mine kritthvite legge venter på sola ! Det blir eventuelt litt selvbruning. Kast betakarotinen iallfall. Tenk på levra !

__________________



Min journal
Trj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tja.. Lavkarbo med mye grønnsaker Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 22:39   #103
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Opprinnelig lagt inn av Trj, her.

Kjære deg ! Betakarotin og soltime ? Mine kritthvite legge venter på sola ! Det blir eventuelt litt selvbruning. Kast betakarotinen iallfall. Tenk på levra !

Se på bilde mitt kjære deg, sånn er jeg HELE ÅRET! Men ja, betakarotenen skal rett i søpla

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w1Lm5H8/]
Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 22:40   #104
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Vil bare ønske deg lykke til hos legen! Håper du finner ut av hvorfor du blir så dårlig

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 22:41   #105
manne
Seniormedlem
 
manne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Fredrikstad
Alder: 47
Innlegg: 564
manne er ny på veien

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Se på bilde mitt kjære deg, sånn er jeg HELE ÅRET! Men ja, betakarotenen skal rett i søpla

Føler du deg ikke litt merkelig som gyldenbrun blant vinterbleke nordmenn? Eller er det standardfarge på gol'ere?

__________________
Mannemannens fulltidskokk og guttemamma til B-des99, J-aug01 og M-nov02
manne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 22:49   #106
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Opprinnelig lagt inn av manne, her.

Føler du deg ikke litt merkelig som gyldenbrun blant vinterbleke nordmenn? Eller er det standardfarge på gol'ere?

Nei det skal sies at jeg er ganske mørk uten å sole meg i det hele tatt... Så har jeg bare solet meg litt for å ha litt ekstra gylden hud Nå er ikke jeg fra Gol da, men fra Spydeberg Å der er det vel ganske mange bleke vel! Hehe! Bare bor her opp på grunn av forloveden min

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w1Lm5H8/]
Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 22:49   #107
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.

Vil bare ønske deg lykke til hos legen! Håper du finner ut av hvorfor du blir så dårlig

Tusen takk søte du!

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w1Lm5H8/]
Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 22:50   #108
manne
Seniormedlem
 
manne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Fredrikstad
Alder: 47
Innlegg: 564
manne er ny på veien

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Nei det skal sies at jeg er ganske mørk uten å sole meg i det hele tatt... Så har jeg bare solet meg litt for å ha litt ekstra gylden hud Nå er ikke jeg fra Gol da, men fra Spydeberg Å der er det vel ganske mange bleke vel! Hehe! Bare bor her opp på grunn av forloveden min

Jeg tenkte du kanskje brunet deg for å passe inn der oppe...

__________________
Mannemannens fulltidskokk og guttemamma til B-des99, J-aug01 og M-nov02
manne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 22:53   #109
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Nei det skal sies at jeg er ganske mørk uten å sole meg i det hele tatt... Så har jeg bare solet meg litt for å ha litt ekstra gylden hud Nå er ikke jeg fra Gol da, men fra Spydeberg Å der er det vel ganske mange bleke vel! Hehe! Bare bor her opp på grunn av forloveden min

Sambo er også sånn gyllen i huden, og blir brun etter kort stund i sola
Jeg er så misunnelig!!

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 22:54   #110
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Opprinnelig lagt inn av manne, her.

Jeg tenkte du kanskje brunet deg for å passe inn der oppe...

Haha! Nei jeg skiller meg vel heller litt ut Men nå har jeg aldri vært redd for å gå mine egne veier her i livet

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w1Lm5H8/]
Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 22:55   #111
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Sambo er også sånn gyllen i huden, og blir brun etter kort stund i sola
Jeg er så misunnelig!!

Her er det omvendt! Forloveden min er er så blek som en engelskmann! Når jeg legger armen min over armen hans ser vi ut som ying og yang

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w1Lm5H8/]
Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 22:57   #112
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Her er det omvendt! Forloveden min er er så blek som en engelskmann! Når jeg legger armen min over armen hans ser vi ut som ying og yang

Høres kjent ut

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 08:18   #113
Zalah
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Be dem teste deg for Cushing. Hårtap og dårlige leververdier og nedsatt humør KAN være symptomer på det. Sikkert ikke det, men alltid greit å utelukke evnt. årsaker!

  Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 09:12   #114
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Jeg blir fort uggen og tung i kroppen om jeg ligger for lavt i kh inntak. Jeg ligger mellom 30-50 g kh daglig, er fortsatt i ketose men føler meg bedre enn om jeg halverer mengden. Ligger på 60-70% fett daglig, har ikke fettfobi men det passer bare å spise sånn. Føler meg vel med det og er tilfreds.

Jeg har mista uhorvelige mengder med hår det siste året og jeg har flere ganger måttet frå frisøren til å sjekke for skalla flekker. Jeg har også blitt sjekka hos legen, men de har ikke funnet noen spesiell grunn til håtapet. Det er en tråd her inne som går på dette og der blir dette hårtapet forklart med stress. Ketsoe og slanking blir stress for kroppen og da mister man hår, akkurat slik ammende kvinner gjør. Nå ser det endelig ut som om det har stabilisert seg for min del, mister ikke mer enn normalt og jeg har en glorie med korte hår som stikker gjennom det lange - lekkert

Ser du har bestilt time hos legen, er jo greit å få seg en sjekk for å se om det er noe galt. Sånn ellers vil jeg anbefale deg og øke kh-inntaket fortrinnsvis i form av ekstra grønnsaker. Kanskje du trenger et større innatak av mat i det store og hele?

Har du forresten glutenintoleranse eller laktoseinntroleranse. Det kan jo være noe som slår ut?

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 10:27   #115
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Jeg blir fort uggen og tung i kroppen om jeg ligger for lavt i kh inntak. Jeg ligger mellom 30-50 g kh daglig, er fortsatt i ketose men føler meg bedre enn om jeg halverer mengden. Ligger på 60-70% fett daglig, har ikke fettfobi men det passer bare å spise sånn. Føler meg vel med det og er tilfreds.

Jeg har mista uhorvelige mengder med hår det siste året og jeg har flere ganger måttet frå frisøren til å sjekke for skalla flekker. Jeg har også blitt sjekka hos legen, men de har ikke funnet noen spesiell grunn til håtapet. Det er en tråd her inne som går på dette og der blir dette hårtapet forklart med stress. Ketsoe og slanking blir stress for kroppen og da mister man hår, akkurat slik ammende kvinner gjør. Nå ser det endelig ut som om det har stabilisert seg for min del, mister ikke mer enn normalt og jeg har en glorie med korte hår som stikker gjennom det lange - lekkert

Ser du har bestilt time hos legen, er jo greit å få seg en sjekk for å se om det er noe galt. Sånn ellers vil jeg anbefale deg og øke kh-inntaket fortrinnsvis i form av ekstra grønnsaker. Kanskje du trenger et større innatak av mat i det store og hele?


Har du forresten glutenintoleranse eller laktoseinntroleranse. Det kan jo være noe som slår ut?


Takk for interesse i saken min lille my

Jeg har bestemt meg for å legge meg mellom 25 og 30 karber i en periode over to uker for å se om det kan hjelpe. Jeg skal ligge litt høyere i hvertfall til jeg har vært hos legen

At jeg har vært utsatt for mye stress siste par årene er ingen underdrivelse. Vi har hatt ikke mindre enn 5 dødsfall i familien, hvor et av de var under utrolig tragiske omstendigheter. Jeg har også bodd 7 måneder på sykehuset med ekstrem prematur født sønn (24+6), å alt som det følger med seg også etter hjemkomst. Jeg er fortsatt sykmeldt etter alt som har skjedd. Så at dette kan prege meg, absolutt!

Å øke karbohydrat inntaket med grønnsaker alene er helt uaktuelt! Å øke noe med grønnsaker er ok, men ikke ene og alene. Jeg spiser masse grønnsaker fra før av, å noe av saken er at jeg trenger noen nye matvarer i kosten min.

Har verken gluten eller laktose intoleranse, dette sjekket jeg opp for en stund tilbake

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w1Lm5H8/]
Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 10:28   #116
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Opprinnelig lagt inn av Zalah, her.

Be dem teste deg for Cushing. Hårtap og dårlige leververdier og nedsatt humør KAN være symptomer på det. Sikkert ikke det, men alltid greit å utelukke evnt. årsaker!

Skal nevne dette for legen min, takk for interessen Men leververdiene mine vet jeg allerede hva kommer av. Jeg har hatt alvorlige spiseforstyrrelser i mange mange år. Dette har ført til en mild leversvikt....

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w1Lm5H8/]
Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 19:02   #117
mama67
Seniormedlem
 
mama67 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Haugesund
Innlegg: 813
mama67 har en fantastisk aura rundt segmama67 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Ser du ivrer for suppe/sykehusdietten. Hold deg for all del unna den! Jeg har prøvd, og har vel knapt vært så syk i hele mitt liv - og det etter bare en dag! Fikk en hodepine jeg aldri har kjent maken til, og på kvelden den første dagen spydde jeg som en gris. Suppa tømte jeg i do, og jeg kommer aldri til å prøve meg på noe liknende igjen. Blir kvalm bare jeg leser om den dietten :P

Ser du prøver å øke karbene litt, kutte betakaroten og snakke med legen din. Det er fornuftige grep alt sammen. God bedring og lykke til

__________________


mama67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dr Lindberg Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 19:39   #118
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Oppdatering:

I dag har jeg prøvd meg på en ny vri på kostholdet mitt.

Frokost: 1 carbrite bar ( 1 karber)

Lunsj: 2 lavkarbo knekkebrød med kokt skinke, majones og agurk ( 5 karber)

Middag: 1 løvstek med ost, salat, avokado og CC ( 4 karber)

Kvelds: 2 knekkebrød med koktskinke, majones og agurk ( 5 karber)

I tillegg har jeg spist 100 gram skyr med 40 gram bringbær, friskt og godt. (6 karber)

Jeg har i dag faktisk spist mer enn jeg har gjort noen dag de siste 3 ukene. Jeg har spist litt mindre kalori messig, men har kjørt opp karbohydrat inntaket til 21 fra 15. Jeg føler meg betraktelig bedre, så jeg kommer til å forsøke å ligge mellom 20 og 30 i karbohydrat inntak de neste 2 ukene. Fungerer dette så kommer jeg til å fortsette slik!

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w1Lm5H8/]
Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 20:25   #119
mama67
Seniormedlem
 
mama67 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Haugesund
Innlegg: 813
mama67 har en fantastisk aura rundt segmama67 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Så flott! Da tror jeg nok at du er på rett spor

__________________


mama67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dr Lindberg Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 20:29   #120
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Opprinnelig lagt inn av mama67, her.

Så flott! Da tror jeg nok at du er på rett spor

Ja det håper jeg virkelig.....

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w1Lm5H8/]
Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 20:30   #121
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Så bra da
Masse lykke til

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 20:35   #122
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Så bra da
Masse lykke til

Tusen takk

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w1Lm5H8/]
Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 20:37   #123
Minni1
Seniormedlem
 
Minni1 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 52
Innlegg: 1.822
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?



Håper det er det som skal til.
Lykke til videre

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 20:41   #124
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Opprinnelig lagt inn av Minni1, her.



Håper det er det som skal til.
Lykke til videre

Ja jeg håper at det rett og slett kun er noen få endringer som skulle til.... Jeg vet vel ikke noe mere før om noen dager, men det ser i hvertfall positivt ut

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w1Lm5H8/]
Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 20:45   #125
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.


Jeg har i dag faktisk spist mer enn jeg har gjort noen dag de siste 3 ukene. Jeg har spist litt mindre kalori messig, men har kjørt opp karbohydrat inntaket til 21 fra 15. Jeg føler meg betraktelig bedre, så jeg kommer til å forsøke å ligge mellom 20 og 30 i karbohydrat inntak de neste 2 ukene. Fungerer dette så kommer jeg til å fortsette slik!

Så godt å høre, det jo ingenting i veien for å ligge så høyt i kh så lenge du føler deg vel. Blir veldig mye fokus på nok fett her inne (og ja det er viktig) men vi er alle forskjellige og det er ikke alle som fungerer skikkelig på for lite kh. Det er her vi alle, dessverre, må bruke tid på eksperimentere. Skulle ønske det fantes en fasit for alle, sukk...

Uansett, masse lykke til håper du får det bedre fremover og at det løsner

Edit: Ser du nevner løvstek i menyen din. Hvilken type bruker du? De jeg har funnet så langt inneholder jo 4-5 kh per 100 g. Ikke at det er så mye, men jeg bare spør av nysgjerrighet.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som har klart å gå ned de siste 12 kg i ketose? Dolly Spørsmål og svar 1 07-07-10 07:47
Noen som har lest noen skikkelig bra bøker i det siste? nellie Generell diskusjon 41 04-11-07 01:53
Noen som vil kjøpe av meg Fedons siste bok? Melkerull Lavkarbo generelt 1 26-04-07 16:33
Kan noen hjelpe? Gir snart opp..... LSH Spørsmål og svar 7 11-11-05 11:43


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no