Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Bli med på Photobscuras renseuke!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-10-07, 15:57   #101
nettan
Medlem
 
nettan sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Ålesund
Alder: 46
Innlegg: 386
nettan er ny på veien

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

[quote=Trolljenta;343864]Hvordan lager du kryddersmør?[/q

Jeg syns det er godt da...kryddersmør lager jeg bare litt på gefilen...
Bruker meierismør som har stått temperert (lager en liten skål om gangen)
litt paprikakrydder
litt cayenne pepper
litt sterk karri
rører det sammen og setter det i kjøleskapet jeg syns det er godt da
Man må nesten bare smake til med krydder selv, og hva man liker

__________________


nettan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 16:04   #102
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Juhu alle i hopan!!

Godt å se dere er godt(?) igang!!

Jeg er òg fint i siget her.
Dagen ble plutselig annerledes da jeg ble oppringt imorges med spm. om å komme på jobb. Jeg sa seff ja, og avgårde med meg. Fikk stekt meg 4 egg som jeg spiste som frokost og lunsj.
Har drukket nesten 3,5 liter vann so far(!) samt 3 kopper grønn te, og nå har jeg kjøpt koffeinfri kaffe som nytes. Jeg bare må ha kaffesmaken liksom. Men at koffeinen er borte, merkes... Hodepinen som sitter overalt fra nakken og frem i panna siger innpå meg... Uh...

Men jeg står han av, og det gjør dere også, sant!!!?

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 16:11   #103
Chia
Medlem
 
Chia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 88
Chia har en fantastisk aura rundt segChia har en fantastisk aura rundt seg
Smile

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Tror jammen jeg hiver meg på sammen med dere jeg! Hvis det ikke er for sent? Begynner jo noen timer etter alle andre da, men kan jo fortsette noen timer lengre i den andre enden!

Etter sprekk i helga er det dette jeg trenger nå tror jeg!! Reiser ut og handler straks!

__________________


Tickeren oppdateres hver lørdag

Slanke-blogggen min
Chia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 16:12   #104
nomma
Seniormedlem
 
nomma sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 51
Innlegg: 1.942
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

ble ikke tur, men slengte på en trenings DVD, lett forbrenning.. sitter her svett og sliten, skal hoppe i dusjen å så er det middag..

hmm... sambo og lillmor skal spise kjøttsuppe, rester fra i går.. hvor mye karber kan det være i selve suppe kraften så lenge jeg ikke spiser grønnsakene?? Den ble så rå god..

kan ha oppi bare kjøtt og kokt blomkål.. ?????

drukket bare 1 liter vann til nå..

__________________
Ho Nomma



"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 16:15   #105
nettan
Medlem
 
nettan sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Ålesund
Alder: 46
Innlegg: 386
nettan er ny på veien

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Juhu alle i hopan!!

Godt å se dere er godt(?) igang!!

koffeinen er borte, merkes... Hodepinen som sitter overalt fra nakken og frem i panna siger innpå meg... Uh...

Men jeg står han av, og det gjør dere også, sant!!!?

Dette går som det suser...
Koffein fri kaffe går greit??
Gjør det det så skal jeg løpe og kjøpe det og ha med på jobb .
Lykke til med hode pinen god bedring

__________________


nettan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 16:20   #106
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av nettan, her.

Koffein fri kaffe går greit??

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 16:41   #107
Stinen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.055
Stinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlys

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

vondt i ryggen, på nyrevondt-måten. Kjenner igjen følelsen fra tidligere. Prøver å drikke vann, men hjelper ikke. Er det kroppen som renser seg så veldig at jeg får vondt, eller hva? Har ikke denne typen vondt når jeg spiser karbo-mat

Stinen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarb Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 18:11   #108
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Min hodepine også... mangel på koffein, går over om et par dager

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 19:14   #109
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Skulle jo være med jeg også, men glemte heeelt av at det er jo nå til helga jeg skal på min ØLTUR!!! Nytter ikke Nille i forkant, vil ikke risikere å bli dausjuk i Irland når uvant mat og øl inntas

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 19:19   #110
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Skulle jo være med jeg også, men glemte heeelt av at det er jo nå til helga jeg skal på min ØLTUR!!! Nytter ikke Nille i forkant, vil ikke risikere å bli dausjuk i Irland når uvant mat og øl inntas

hehe... tenk å glemme slikt
Hvis jeg går ned noe denne uka fortsetter jeg neste, så du får sikkert noen å "tråkke" med

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 19:31   #111
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

hehe... tenk å glemme slikt
Hvis jeg går ned noe denne uka fortsetter jeg neste, så du får sikkert noen å "tråkke" med

Høres flott ut!! Får sikkert noen ekle irske karber som legger seg på kroppen...

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 19:37   #112
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Høres flott ut!! Får sikkert noen ekle irske karber som legger seg på kroppen...

jaja... bare pass på at du har det moro så er det verdt det

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 19:49   #113
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

jaja... bare pass på at du har det moro så er det verdt det

Skal det, er blitt en kløpper på å hengsle knea alle veier

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 19:54   #114
Tussi jenta
Seniormedlem
 
Tussi jenta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 45
Innlegg: 513
Tussi jenta er ny på veien

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Hodepine her og. Men formen er ikke helt bra her, sliter både med allergi og forkjølelse nå.

Lunsj i dag ble laksefilet stekt i smør og blomkål med smør.
Middag ble kyllingklubber.
Og nå til kvelds blir det nok blomkål og sopp med smør.

Har drukket masse vann.

Kan man drikke te så lenge det ikke er koffein i den?

Det har da skjedd noe i dag og for jeg er sår i ræva allerede.

Tussi jenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 20:33   #115
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Hodepine ja. He he.

I dag har det blitt 2 kokte egg til frokost.
Kyllingfilet + salat til lunsj.
Svinekotelett og blomkålstappe til middag.
Ett kokt egg til kvelds.
Drikke: Masse vann (ca. 3 liter)

Høres det greitt ut?

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 20:40   #116
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

I dag har det blitt 2 kokte egg til frokost.
Kyllingfilet + salat til lunsj.
Svinekotelett og blomkålstappe til middag.
Ett kokt egg til kvelds.
Drikke: Masse vann (ca. 3 liter)

Høres det greitt ut?

Dersom du blir mett, er det greit. Og litt lite fett. Ellers greit ja!

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 20:42   #117
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Dersom du blir mett, er det greit. Og litt lite fett. Ellers greit ja!

Jeg må legge til at både kotelett og kyllingfilet er stekt i mye meierismør. Jeg hadde også meierismør i blomkålstappen. I tillegg så har jeg spist en spiseskje cocosa fett.

Og jeg har vært mett ja.

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 20:45   #118
nettan
Medlem
 
nettan sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Ålesund
Alder: 46
Innlegg: 386
nettan er ny på veien

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Første dag over

__________________


nettan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 20:45   #119
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Jeg må legge til at både kotelett og kyllingfilet er stekt i mye meierismør. Jeg hadde også meierismør i blomkålstappen. I tillegg så har jeg spist en spiseskje cocosa fett.

Og jeg har vært mett ja.

Da er det bare å pei.... Nei jeg mener: kjør på!!

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 20:47   #120
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Da er det bare å pei.... Nei jeg mener: kjør på!!

He, he. Da fortsetter jeg slik en stund.

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 21:17   #121
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Begynner neste uke jeg....mensen denne uka, og 12 (++) timers vakter på jobb,..,..

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 21:18   #122
safran
Seniormedlem
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 565
safran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snill

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av Zen, her.

Hvis det er ferdig blomkål/brokkoligraten fra frysedisken er vel ikke det helt lovlig under en renseuke.

Er ikke de frosne grønnsakene bare nettopp frosne grønnsaker? Og jeg som hadde tenkt å gå over til frosne fordi det er mye enklere.

Jeg er forresten med på en renseuke. Sukk. Jeg har ikke gått ned siden de to første ukene, har stått stille i over en måned. Selv om jeg er i ketose hele tiden og ikke har skeiet ut i det hele tatt. Veide meg idag, og har gått opp igjen.

Hulk!

__________________


Min journal
safran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 21:22   #123
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Er ikke de frosne grønnsakene bare nettopp frosne grønnsaker? Og jeg som hadde tenkt å gå over til frosne fordi det er mye enklere.

Frosne grønnsaker er greit, men gratengen er ikke greit!

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 22:14   #124
Solis
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Innlegg: 17
Solis er på en erverdig vei

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Hei, jeg vil også være med!
Jeg har ikke vært på nett på noen dager, og jeg så ikke tråden før nå. Jeg har spist årets første hjemmelutede lutefisk dag, med bacon og surkål, så det er ikke så ille.
Jeg tar meg den frihet og henger med på resten av uken, men kaffefri???
Skal virkelig prøve, jeg har høstferie med barna og er hjemme, så deler av dagen burde det gå bra.
Jeg har veiing søndag morgen, så nå blir det fisk, fisk og litt kjøtt resten av uka. Jeg har 8 kilo igjen til jubalov, men det hadde vært gøy å se det " magiske" tallet på søndag.
Lykke til alle sammen...

__________________


Solis er i gang igjen etter pause fra desember


Solis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Anything, bare det virker! Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 22:34   #125
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av Trolljenta, her.

Hva heter den? Eller har de bare en majo på Lidl?

Vitakrone heter den!

De som vil holde på kaffen må gjerne det, jeg har aldri gått uten, eller i alle fall ikke siden jeg var seksten, så dette kan bli spennende!

Hadde litt spenningshodepine tidlig på dagen, ellers vil jeg si at min første dag har gått smertefritt, luften er alt ute av magen, og jeg spiste en fantastisk middag.

Her er listen fra i dag. Har ikke skrevet opp cocosaen og kosttilskuddet som jeg alltid tar hver dag:

  • Frokost: Omelett av tre egg, litt løk og ca en halv boks tunfisk
  • Lunsj: Tre kokte egg med majo
  • Mellom: Speilegg av to egg
  • Middag: To laksekoteletter godt stekt sammen med brokkoli, rødløk, blomkål, squash stekt i maaasse smør med pepper, salt og spisskummen. Nam!!!
  • Ellers: En kopp grønn te på kafé, sikkert fem liter vann

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vann og vanndrikking slaskalainen Generell ernæringsdebatt 13 21-06-10 20:09
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no