![]() |
#101 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!Jeg har gått ned mye, men det meste var jo vann, og det trengtes. Jeg tror nok at det vil gå ganske mye tregere nå fremover, så det jevner seg nok fort ut. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
![]() |
![]() |
#102 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!Du har rett, nå sjekka jeg, det står 40 dager på fase to... Men det varierer nok fra person til person... Kjenner en som skulle tilbake på fase en nå, hun startet med ed i april! Så det er nok litt av hvert. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat
![]() |
![]() |
#103 |
Juniormedlem
Medlem siden: May 2007
Hvor: Vest Agder
Alder: 54
![]() |
Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!Hei Indi, ja jeg har gått ned alle mine kilo på ED. De første 30 dagene på fase 1 gikk jeg ned ni kilo. I løpet av fase to gikk jeg ned 11, fase to har jeg "holdt" meg i siden. Jeg gikk jevnt og trutt ned og siden jeg bare var halvveis så ble jeg enig med legen om å fortsette i fase 2. Trenger litt strengt opplegg for jeg har lett for å skjære ut... Og det har jeg gjort til de grader. Ble dritlei av den forferdelige maten (sorry) og gikk over til ketolysemat i sommer, klarte det ikke helt 100 % men har ihvertfall holdt vekten. Gikk opp litt i sommer og satset på nytt på ED i høst, har gått ned sommer kiloene mine (ca + 3), men klarer liksom ikke komme videre. Klarer meg fint frem til lørdagskvelden så sklir det ut og henter meg inn igjen fra mandag, da står vekten min som regel stille... Fint for vedlikehold men ikke når jeg vil ned mer!!! Føler motivasjonen kommer tilbake igjen og satser fullt på fase 2 og mer trim og skal veie meg 19 desember. Kryss det dere har! Takker dere her inne for mot til å kaste meg inn i det igjen og selvfølgelig for all gevinsten med å gå ned i vekt, det er jo bare helt deilig. Når det "røyner" på som verst så spiser jeg noen dager ketolysekost fra boka til Torkil, jeg holder meg i ketose og det er skjønt å kjenne "mat" i munnen. Det er min måte å takle dette på, det er jo som sagt hundre veier til Rom, og jeg er jo sletts ikke i mål enda. MEN jeg gir meg ikke |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Eurodietten
![]() |
![]() |
#104 |
Seniormedlem
Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!
Du har jo vært kjempeflink! Vedr lørdagskvelder så kan vi jo lage en "FARE-nå er det lørdagskveld"-tråd, med obligatorisk oppmøte her inne og passe på hverandre! |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!Jeg begynner å lure påom jeg skal kutte hele ED jeg... jeg har ikke gåttned mer enn 4 kg på de to første fasene, og dyrt er det også. særlig når det ikke virker bedre enn det gjør... Jeg hadde en plan om annenhver uke i fase 1 og 2 nå frem til jul, men nå har jeg blitt skikkelig syk, så jeg må bare vente til jeg er i bedre form... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Fedon
![]() |
![]() |
#106 |
Seniormedlem
Skjønner godt at man blir lei... no problem. Men hva gjør du i stedet da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Seniormedlem
Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre egentlig... Jeg føler jo det har hjulpet bedre enn noe annet jeg har prøvd, men det koster ganske mye og nå har jeg 1000 kr som skal vare til 12 februar, og jeg har ikke kjøpt julegaver enda... |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Seniormedlem
Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!Huff ja, dårlig råd er temmelig usunt for helsa, og lager masse unødvendig stress. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Seniormedlem
Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!Stor klem fra meg og Jeff |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Seniormedlem
Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!Jeg sliter kanskje mest med å ut med så myepenger til ED mat på en gang... hadde jeg kunnet handle en gang pr uke, så hadde det kanskje vært lettere også da... Jeg har jo spist Fedonsk to år, og lagt på meg 7 kg... men jeg har litt ED mat igjen, så når jeg blir frisk nå så skal jeg være flink igjen |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Seniormedlem
Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!Så på bestillingsskjemaet til ED idag, (nytt) at de har fått paella! Noen som har prøvd?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Seniormedlem
Det er jeg også spent på.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Seniormedlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Seniormedlem
Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!Ingen av dere som vil kjøpe nyyydelig suppe da? jeg har grønnsak, potet og kylling |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Seniormedlem
He he... tusen takk, men neeei...takk, pga. at de smaker død og grønne jævler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Seniormedlem
Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!Eh, nå har jeg bestilt to pakker Paella sammen med ei lang liste over andre ting. Det ble ikke så veldig lang liste altså, for det ble mest puddinger og barer, for et kosthold.. Blomkålen får rette opp inntrykket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Seniormedlem
Nei takk! Morsom du! Men jeg klarte nesten å få ned en hel brokkolisuppe idag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Seniormedlem
Jeg skal nå prøvde paellaen jeg og, og barer, capuccino, kakao, brownies og pannekaker! Ikke mye til kosthold det heller, men til å holde ut! Sammen med min venn blomkålen |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Seniormedlem
Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!Jeg drar til ED-legen nå... Får se om han har en fremtidsplan for lille jeef... Jeg har igjen en del ED mat, så jeg får ta meg sammen og kjøre på fram til jul (for julaften og 1. juledag har jeg FRI fra matstyr... Ikke at jeg kommer til å spise så mye kaker og godteri, men jeg vil kose meg med ribbe, karamellpudding og mandariner de to dagene... |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Seniormedlem
Hvordan gikk det hos legen? Håper du snart blir frisk og at ED-legen er snill og kjekk!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#121 |
Seniormedlem
Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!kjekk er han nok ikke |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Seniormedlem
Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!Jeg skal også på fase tre i julen, men syns det er leeeeenge til! Men det må jo gå bra det og! Prøver å finne litt ekstra motivasjon her! |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Seniormedlem
Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!Nå har jeg både lagt inn en avatar og ticker! Litt usikker på endelig mål da, første delmål er 10 kg mer enn endelig målet (i tickeren) som er 65... Blir utrolig spennende! Kan det gå tro? Har ambisjoner om masse muskler og sykkelritt og sånn, så da kan det jo være at vekten ender litt høyere enn det jeg har tenkt, men det vet jeg nok ikke før det er sommer |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Seniormedlem
Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!Jeef, det er jo helt knall. Da fortsetter du på ED og det hjelper! Flott med jobb også. Du skal se at det stemmer det de sier: |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Seniormedlem
Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!Og du har jo vært knallflink med bare fire dager igjen i fase 1!! Bra! Jeg antar at det er ganske mange som hopper av lenge før det! |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|