Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Apriltreningsutfordringen - 2010

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 12-04-10, 20:33   #101
65kgmamma=perfekt
Medlem

65kgmamma=perfekt sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Apriltreningsutfordringen - 2010

Gått trilletur i 60 min i dag Og spinning i 60 min

65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 20:48   #102
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

55 minutter Zumba Cardio Party

Jammen ble det 90 minutters gåtur i godt driv i tillegg

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 20:49   #103
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Dortemor, her.

Ser det er flere som driver med Zumba her. Er det den TV-shop varianten dere bruker? Og fortsetter det å være like morsomt etter noen uker? Vurderer innkjøp.... Tror ikke det er noe treningssenter her som tilbyr Zumba.. og det ser veldig gøy ut

Jeg begynte med å danse etter snutter på you-tube. Så kjøpte jeg dvd'er i februar... Og jeg syns det blir mer og mer morro ettersom jeg kommer inn i det

Gammel 12-04-10, 20:56   #104
StegforSteg
Seniormedlem

StegforSteg sin avatar

Hvor: Kristiansund
Alder: 47
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Jeg begynte med å danse etter snutter på you-tube. Så kjøpte jeg dvd'er i februar... Og jeg syns det blir mer og mer morro ettersom jeg kommer inn i det

Hvor kjøpte du dvd'ene?

Mål til påske:

StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 20:58   #105
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Hvor kjøpte du dvd'ene?

Her : http://www.zumbafitness.no/?utm_sour...paign=Zumba_NO

Gammel 12-04-10, 21:00   #106
blåbær
Seniormedlem

blåbær sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 42
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Akkurat ferdig med ukas første pilates. Ble litt lettere nå som jeg har prøvd det et par ganger - heldigvis! Følte meg veldig lite elegant første gangen. Da var jeg glad jeg var aleine i stua gitt!

Må nok modifisere målet mitt litt. Det var en time på treningssenter hver uke, pluss pilates to ganger i uka og totalt 400 minutter joggingg/svømming i april. Jeg tror jeg vil gjøre alt om til minutter. Da trenger jeg ikke å tenke at jeg har missa når jeg jeg ikke klarer en uke. Jeg trenger heller ikke tenke så mye på hva jeg gjør, men kan trene som jeg føler for der og da. Derfor blir det totalt 800 minutter i april. Da har jeg totalt greid 130 av dem til nå, med turer og pilates. April er snart halvgått, så her må man henge i!

blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 21:31   #107
Dortemor
Medlem

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Hedemarken
Dortemor er på en erverdig vei

Takker for svar om Zumba Blir jo i så godt humør av å danse, og da må det jo være knall å kombinere med styrke og kondis. Artig å høre at du synes det blir mer og mer moro, Gerd, for trenings-DVD'er som har kommet inn i huset her tidligere, har nok fått leve sitt eget liv i bokhylla etterhvert. Og der gjør de ikke stort til nytte Men er det moro i starten, så er det nok lettere å fortsette.

Dortemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 13:19   #108
Karissima
Seniormedlem

Karissima sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Dagens trim ble zumba fitness live og flat abs etterfulgt av rocking. Oppdatert med 45 min

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 14:16   #109
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

20 minutter 30 day shred i dag.

Fy fader det var tøft, men som sagt kvalitet over kvantitet.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 17:20   #110
blåbær
Seniormedlem

blåbær sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Alder: 42
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Pilates i dag. 150/800

blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 19:43   #111
Karissima
Seniormedlem

Karissima sin avatar

Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs
Exclamation

Opprinnelig lagt inn av Karissima, her.

Dagens trim ble zumba fitness live og flat abs etterfulgt av rocking. Oppdatert med 45 min

Så ble det en ettermiddagstur på 1 time

Gammel 13-04-10, 20:01   #112
65kgmamma=perfekt
Medlem

65kgmamma=perfekt sin avatar

65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Har vært ute å gått på tur i over 2 timer i dag Herlig med sånt vær Det er jo fare for at en når målet ;P

65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 20:52   #113
aslaug
Seniormedlem

aslaug sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
aslaug har en fantastisk aura rundt segaslaug har en fantastisk aura rundt seg

1 time på Sats; 910/1200min

aslaug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 5-25-70 Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 21:16   #114
StegforSteg
Seniormedlem

StegforSteg sin avatar

Hvor: Kristiansund
Alder: 47
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

60 min zumba i dag

330/800

15 min oppvarming på mølla, 60 min aerobic og 60 min zumba

465/800

Mål til påske:

StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 21:49   #115
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her.

Mandag:
MRL - 60 min

415/1000

Tirsdag:
Zumba - 70 min
Bosu - 60 min
= Dønn sliten

545/1000

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 21:50   #116
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Anbefaler de som har lyst til å kjøpe Zumba å gå inn på zumbafitness.no

Det er kanonmoro og jeg er overlykkelig for at vi har fått det på senteret! Og skal kjøpe det så jeg kan kjøre på hjemme også, man får overhodet ikke følelsen av at man trener, kun at man er på fest

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 00:14   #117
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Ja, ja.. forsov meg til bassengtreninga, sånn går det når man tar medisinene for seint på kvelden, he, he... direkte flaut var det... glemte gårsdagens runde og i dag to runder på mølla

60/240 minutter bassengtrening i regi av fysioterapeut
330/1440 minutter rask gange på tredemølla

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 09:08   #118
sirimor
Seniormedlem

sirimor sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 60
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Tirsdag ble det 36 minutter morgentur.

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 19:53   #119
aslaug
Seniormedlem

aslaug sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
aslaug har en fantastisk aura rundt segaslaug har en fantastisk aura rundt seg

1 time 40 min tur; 1010/1200min

aslaug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 5-25-70 Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 21:38   #120
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

55 minutter Zumba Cardio Party
60 minutters sykkeltur

Gammel 14-04-10, 22:16   #121
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

30 min svømming i går (og 1,5t boblebad, men det teller neppe som trening )

150/1000 min

Gammel 15-04-10, 00:16   #122
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Ja, da var de to obligatoriske turene på mølla overstått.

60/240 minutter bassengtrening i regi av fysioterapeut
390/1440 minutter rask gange på tredemølla

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 06:31   #123
sirimor
Seniormedlem

sirimor sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 60
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Torsdag morgen, 44 minutter rask tur.

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 12:38   #124
Karissima
Seniormedlem

Karissima sin avatar

1 times tur , zumba flat abs , vekttrening og rockering . Totalt ble det 2 timer

Gammel 15-04-10, 15:50   #125
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

45 minutter Zumba Sculpt & Tone
20 minutter Zumba Flat abs

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Februartreningsutfordring-2010 aslaug Trening 249 01-03-10 11:47

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:35.