Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Septemberskravletråden for 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-09-10, 18:11   #101
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Ojsann. Stryke gjer eg no ikkje med kleda vi har på oss ein gong.
Blir jo uansett ikkje noko fine etter å ha vore klemt saman i sekkar og containarar.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 18:58   #102
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Min nye favorittmiddag (til dere som ønsker tips) : kylling (jeg bruker rema sin hele grillede, og fjerner skinnet), brokkoli, purre, sopp og grønn paprika. Om kyllingen er ferdig på forhånd så wokker du grønnsakene først og tar så kyllingen i. Om ikke wokker du kyllingen, så grønnsakene. Bland sammen. Hell over kokosmelk, pepper, persille og karri. Kjempegodt!


Sist redigert av Anarko : 18-09-10 kl 15:50.
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 09:59   #103
Catalina79
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre.
Alder: 44
Innlegg: 222
Catalina79 er på en erverdig vei

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Anarko: dette skal prøves ut ja. Snadder.

Her regner det idag, og vi hangler litt. Høstforkjølelse regner jeg med. Men, desto større grunn for å fyre i peisen og tenne litt kubbelys på kveldstid, så koselig atte.

Ønsker dere en flott dag.

__________________

Startet på lavkarbo/ketolyse 8 juli. Over på vedlikehold 23 sep frem til mai/juni. Håper jeg.
Catalina79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg? Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 10:51   #104
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 61
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Min nye favorittmiddag (til dere som ønsker tips) : kylling (jeg bruker rema sin hele grillede, og fjerner skinnet), brokkoli, purre, sopp og grønn paprika. Om kyllingen er ferdig på forhånd så griller du grønnsakene først og tar så kyllingen i. Om ikke wokker du kyllingen, så grønnsakene. Bland sammen. Hell over kokosmelk, pepper, persille og karri. Kjempegodt!

Middag i dag! Hadde ikke peiling hva vi skulle ha i dag.

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 13:27   #105
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Blander meg litt inn her jeg og. Ganske nybegynner på sidene her, bare på 4. dag med ketolysekur.

Jeg er så enig med alle de her som liker Harry Potter. Var utrolig skeptisk i starten, liker egentlig ikke alt som blir hypet opp så utrolig mye, og på videregående hørte jeg om HP hver bidige dag, og gikk lei uten å ha lest en eneste side. Men så en stund etterpå, da det verste hadde roet seg, begynte jeg på 1. boka. Og siden har det gått slag i slag, og nå gleder jeg meg VELDIG til nesten filmen kommer! Da skal jeg på kino, og jobbe med å bryte innarbeidede vaner - jeg må vel egentlig ikke spise masse snop bare fordi jeg er på kino, det er jo filmen jeg kommer for å se! Ikke mer enn 2 måneder igjen nå

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 17:20   #106
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Var godt sant, Sistegang?

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 19:49   #107
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Jeg har handlet klær i dag. Og jeg har hatt en veldig god shoppingopplevelse. Det er i grunnen ikke noe særlig lettere å handle klær nå enn før, for utvalget er større og det kompliserer ting. Men hjelpes så mye gøyere det er.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 21:46   #108
Catalina79
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre.
Alder: 44
Innlegg: 222
Catalina79 er på en erverdig vei

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Hihi, så kjekt å få et slikt luksusproblem Christine76. Det er beste sort egentlig.

__________________

Startet på lavkarbo/ketolyse 8 juli. Over på vedlikehold 23 sep frem til mai/juni. Håper jeg.
Catalina79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg? Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 17:59   #109
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Luksusproblem er den beste typen problem! :P

Jeg var på konsert i går, og på jobb i dag. Men er veldig fornøyd med tingenes tilstand akkurat nå Slo til og med til med hjemmelaga hollandaisesaus i dag! Og i kveld blir det vampire diaries og true blood

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 18-09-10, 09:37   #110
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Lørdag, regn og rundvask er min oppskrift for dagen.
Har i hele sommer utsatt jobben med å olje kjøkkenbenken, men nå skal den til pers!
Må bare vaske den grundig først, og da tenker jeg det er like greit å bare vaske ned hele kjøkkenet
Og når det nå likevel striregner utenfor, why not liksom.
Dessuten er samboeren på hyttetur med gutta, og dermed blir det lite matlaging = benken får tørke skikkelig før vi bruker den igjen.
Skal senere i dag ut i regnværet og få meg en skikkelig herlig skogstur - er så herlig lukt i skogen når det regner.
Men nå = vann, såpe og kluter

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 18-09-10, 11:44   #111
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Lørdag, regn

Strålende sol her i Oslo, og jeg skal ut på Bokfestival. Hele sentrum er fylt opp av bokting. Hadde i utgangspunktet planer om å få med meg "alt", men jeg brygger på en forkjølelse så jeg har senket ambisjonene litt. Først og fremst bort i Operaen, og se om jeg får kjøpt noen julegaver. "Fyll en pose bøker til 499,-" fra pallesalg kan jo fort lønne seg

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-09-10, 12:59   #112
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Septemberskravetråden for 30+

har vært på expert og kjøpt meg stavmikser med alt like greit, stavmiksern jeg arva sliter med å knuse bacongull og kjøkkenmaskinen er ca 30 år gammel, med kun visp og eltekrok, og en liten hakkebeholder ved siden av... den funker, dog

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 18-09-10, 15:53   #113
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Septemberskravetråden for 30+

I dag skal jeg prøve noe nytt; hvitløksmarinert skinke og reker. Har troen. Fant oppskriften på nettet når jeg lette etter lc-vafler. Ellers er planen å ta det rolig, tror jeg. Kanskje en tur ned til en kompis. Men får se. God lørdag til alle!

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 18-09-10, 18:44   #114
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Huff, jeg burde også olje kjøkkenbenken på nytt. Men jeg tenker at jeg utsetter det litt til..

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-09-10, 20:18   #115
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Da er kjøkkenet vasket og benken oljet to ganger , men rakk ikke den planlagte skogsturen
Får ta den i morgen i stede

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 12:39   #116
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 53
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Lenge siden jeg har skravlet her...men jeg har hurtiglest i ny og ne.
Velkommen til <insert_scary_name_here> oversetter vi her til ISNH?

Også har jeg vært innom bildetråden på 30+. Fint å se bilde av mange av dere der. Jeg synes dere alle var blitt så flotte! Gøy å se før og etter bilder

Må ellers bare fortelle fra igår hvor jeg hadde et avbrekk fra jobbingen (noe tullball med IT-jobber som ikke var blitt overført riktig). Raste avgårde til storsenteret for å se etter ny høstjakke. Kastet meg over en i str 40 og den var for stor!! Jeg trodde str. 40 skulle være mitt mål når jeg begynte å slanke meg - og aldri hadde jeg trodd at jeg skulle komme meg ned i 38! Testet også ut str 36, som jeg fikk på meg - men aldri om jeg skal kjøpe meg for stramme klær mer.

Men noen ny jakke ble det ikke denne gangen. Er det ikke typisk at man finner klær når man bare er å vimser rundt, men straks du er på oppdrag for å finne noe spesielt, f.eks jakke finner man ingenting.

Anarko: Flott at du legger inn så mange deilig middagstips. Jeg skal teste ut den wokkede kyllingen ikveld.

Grotingling: flink pike som har oljet benken

Ha en virkelig strålende søndag

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen

Sist redigert av Popp : 19-09-10 kl 13:13.
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 12:58   #117
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Takk popp, helt greit å forkorte nicket mitt, fullt inneforstått med at det kanskje er litt langt

Å, som jeg gleder meg til å komme dit at jeg må gå ned i størrelse i forhold til hva jeg forventer, og størrelse 38 er jo bare knallbra! Tør ikke engang å håpe på å komme så langt ned. Grattis!

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 13:09   #118
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Septemberskravetråden for 30+

min aller første lavkarbokake i ovnen. skal i bursdag idag, så tenkte å ta med en kake er hos familien min som vet akkurat hva jeg driver med, så de blir ikke fornærma akkurat

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 13:12   #119
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 53
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Fretex er en kjekk løsning for å bli av med for store klær, har forsøkt å selge på Finn og andre nettsider men det er ikke allverdens til respons.
Så da er det bedre å gi det vekk enn at det hoper seg opp i skapet mitt
Dessuten har jeg selv kjøpt en del på Fretex de siste 2 årene, rett og slett for å spare penger på klær.
Har jo ikke økonomi til å bytte ut hele garderoben hver 2/3/4 mnd liksom .
Sparer heller litt ekstra for å kunne kjøpe meg en helt ny garderobe når jeg når hovedmålet mitt, og da blir det enten England eller USA for å få mest for pengene (og en tur på kjøpet)

Jeg har noen bukser og gensere i str 46 om du er intr.

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 13:59   #120
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Jeg har noen bukser og gensere i str 46 om du er intr.

Takk - men oppdaget i går at jeg nå bruker str 44

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 14:00   #121
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 53
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Takk - men oppdaget i går at jeg nå bruker str 44

Ingenting er bedre enn det! Jeg får nok heller svinge innom UFF containeren

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 14:02   #122
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Ingenting er bedre enn det! Jeg får nok heller svinge innom UFF containeren

Ja jeg fant en UFF-container ikke langt hjemmefra i forrige uke, og i dag har jeg vært og levert 2 sekker med fullt brukbare klær som har blitt for store i løpet av de siste 6 mnd

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 14:27   #123
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 53
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Ja jeg fant en UFF-container ikke langt hjemmefra i forrige uke, og i dag har jeg vært og levert 2 sekker med fullt brukbare klær som har blitt for store i løpet av de siste 6 mnd

Så flink du er med alt det administative i huset. Nå må du ikke ta i så mye at vi andre får dårlig samvittighet

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 14:31   #124
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Så flink du er med alt det administative i huset. Nå må du ikke ta i så mye at vi andre får dårlig samvittighet

Ingen fare - nå ligger jeg å slenger på sofaen og bare sløver

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 19:15   #125
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Septemberskravetråden for 30+

kaka ble god den, eneste var vel at jeg hadde litt lite søtning i kremen, og den ble litt blaut etter at jeg ladge den litt lenge før den ble spist. mektig var den og, et stykke var nok ^^

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Svar

Emneord
30+, september


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no