Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#101 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du for opptatt av vekten?STOPP in the name off love |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#102 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 55
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du for opptatt av vekten?
:d:d:d |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-)
![]() |
![]() |
#104 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sogndal
Alder: 34
![]() |
Sv: Er du for opptatt av vekten?Jeg har gått fra å ikke ha vært på vekten i flere år til å bruke flere ganger daglig. Avhengig much? ja, det kan man si. Så jeg bestemte meg for å være en tid uten, og fikk derfor mamma til å gjemme den for meg. Men etter en ukes tid måtte jeg trygle om å få den tilbake igjen, jeg følte rett og slett at jeg ikke hadde noen kontroll i det hele tatt. Hadde i tillegg gått opp 900g den uken. Så kommer nok til å vente til jeg stoler litt mer på meg selv før jeg prøver det igjen. Det er merkelig hvordan ting forandrer seg. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
![]() |
![]() |
#105 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du for opptatt av vekten?Jeg innrømmer uten skam at jeg veier meg hver dag! Hadde som forsett å la vekten være fram til veiedag en gang i uka, men det raknet etter Camomilla-mannen ryddet og vekten fant veien tilbake til badet. Trofast tråkker jeg opp på den hver morgen. Jeg synes det er bedre slik; de ukene jeg ikke veide meg daglig var jeg nesten nervevrak hver fredag - livredd for resultatet lørdag morgen. Nå vet jeg hvilken vei det bærer (heldigvis nedover foreløpig), og kan senke skuldrene litt
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Krigen mot vekten | Scorpion | Lavkarbo generelt | 4 | 05-05-08 21:36 |
Hvorfor går vekten min OPP? | Millsi | Ketolysekuren | 20 | 06-01-08 23:03 |
Hvorfor er folk så innmari opptatt av | Nille | Lavkarbo generelt | 26 | 13-09-06 22:04 |
Og hva er hodet ditt opptatt av.... | Carbokiller | Generell diskusjon | 20 | 29-08-04 22:01 |