Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Januarskravletråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 13-01-12, 22:17   #101
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Januarskravletråden 30+

Hvis det er blindtarmen gjør det intenst vondt å trykke inn og slippe rasskt opp.

Gammel 14-01-12, 00:28   #102
Sanney
Seniormedlem

Sanney sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 42
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

kommet hjem nå. han var veldig i tvil, men siden smertene gikk ned rett før det var min tur etter over en times venting (seff var jeg ganske dårlig akkurat når jeg skulle hatt time), ble jeg sent hjem, og skal tilbake for ny undersøkelse imorra tidlig. en del av symptomene tilsier luftsmerter, men feberen passer ikke inn.
apparatet mitt sier jeg har ca 37grader, men den til legen sa 38.3...
så nå skal jeg sove, men hvis smertene slår til igjen iløpet av natta skulle jeg tilbake med en gang, ikke vente til timen min kl 8

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 14-01-12, 00:32   #103
Anarko
Seniormedlem

Anarko sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Oi, høres ekkelt ut Sanney. Krysser fingre for rask bedring og at de finner ut hva det er som gjør at du har det vondt.

Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 14-01-12, 00:36   #104
Sanney
Seniormedlem

Sanney sin avatar

Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

har hatt random magesmerter før, men dette var værre og mer langvarig. fremdeles ganske vondt nede til høyre, men oppunder ribbeina er ikke så ille. så forhåpentligvis er det bare dumme luftsmerter.
men blodsukkeret mitt var jo skyhøyt da... 13.ettellerannet. og jeg har ikke spist siden 17:00 o.o greit det var en liten kjøpepai, men likevel...

Gammel 14-01-12, 09:34   #105
mrs kishty
Medlem

mrs kishty sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: hordaland
mrs kishty har en fantastisk aura rundt segmrs kishty har en fantastisk aura rundt seg

Huff sannay, håper du er bedre idag. god bedring

mrs kishty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 14-01-12, 09:48   #106
Sanney
Seniormedlem

Sanney sin avatar

da var jeg tilbake fra kontroll på legevakta. feberen er borte, crp'en har gått opp, og blodsukkeret er på 12. jeg har fremdeles ikke spist noe siden kl 17 igår o.o
men smertene har gitt seg såpass at det ikke blir sykehustur på meg. men jeg skulle komme tilbake med en gang hvis smertene tok seg opp. må en tur innom fastlegen på mandag og ta ny crp. men mest sannsynlig ville dette gå over. har fremdeles vondt nede til høyre, men resten av mageregionen er mer eller mindre ok mesteparten av tiden

Gammel 14-01-12, 10:12   #107
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Adrenalin skyter blodsukkeret i været, og smerte trigger adrenalin.

Gammel 14-01-12, 10:16   #108
Sanney
Seniormedlem

Sanney sin avatar

ja, var visst vanlig, spesielt blant diabetikere, at blodsukkeret fyker i været ved infeksjoner og sånt. men jeg behøvde ikke bekymre meg før den passerte godt og vel 20, nærmere 30.

Gammel 16-01-12, 01:13   #109
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Okei, oppdaget at elgkarbonader (med timian i) er helt fantastisk godt med aioli til! Tenkte jeg bare skulle tipse! Enn så merkelig det kanskje må høres ut hvitløk altså. hviiiitløk. namnamnam

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 14:28   #110
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

kjære vene. jeg er så fantastisk energiløs for tida! sover,sover og sover. sitter bare i sofaen, orker ingenting. er nabo med treningssenteret og har dårlig samvittighet for at jeg ikke orker å gå ned bare for å gå en halvtime rask gange på mølla en gang. bare så vidt jeg orker å sette på oppvaskmaskina og lage en kopp kaffe hjelp!? når kvelden kommer (sånn ca i titida) så har jeg litt energi og får faktisk gjort bittelitt. men ikke ellers. er det noen som har peiling på hva dette kan være? jeg er ikke syk eller noe (så vidt jeg vet ) eventuelt, noen som har gode råd?

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 15:06   #111
Anarko
Seniormedlem

Anarko sin avatar

Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

I dag når jeg gikk på vekta viste den 85,6 kg! Jay! Men endrer ikke tickeren før den viser 85,0.
Jeg har vært på min første nattevakt i natt. Jeg er helt skutt. En koselig vakt, og veldig kjekke penger, men hadde aldri trodd at jeg skulle bli så trøtt etterpå :P

Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 15:08   #112
Anarko
Seniormedlem

Anarko sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

I dag når jeg gikk på vekta viste den 85,6 kg! Jay! Men endrer ikke tickeren før den viser 85,0.
Jeg har vært på min første nattevakt i natt. Jeg er helt skutt. En koselig vakt, og veldig kjekke penger, men hadde aldri trodd at jeg skulle bli så trøtt etterpå :P

Glem det med tickeren. Klarte ikke å dy meg. :P

Min blogg
Gammel 17-01-12, 15:59   #113
Brokkoli
Medlem

Brokkoli sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Brokkoli er en juvelBrokkoli er en juvelBrokkoli er en juvel

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

kjære vene. jeg er så fantastisk energiløs for tida! sover,sover og sover. sitter bare i sofaen, orker ingenting. er nabo med treningssenteret og har dårlig samvittighet for at jeg ikke orker å gå ned bare for å gå en halvtime rask gange på mølla en gang. bare så vidt jeg orker å sette på oppvaskmaskina og lage en kopp kaffe hjelp!? når kvelden kommer (sånn ca i titida) så har jeg litt energi og får faktisk gjort bittelitt. men ikke ellers. er det noen som har peiling på hva dette kan være? jeg er ikke syk eller noe (så vidt jeg vet ) eventuelt, noen som har gode råd?

Vel... Har du utelukka... Du veit

Brokkoli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 17:18   #114
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Brokkoli, her.

Vel... Har du utelukka... Du veit

Hehe, tenkte jeg også!

Gammel 17-01-12, 17:43   #115
St. Cecilie
Medlem

St. Cecilie sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Stavanger
St. Cecilie er på en erverdig vei

@€&%#¥!!!! Jeg klarte å glefse til meg 2 hveteboller som mannen hadde kjøpt med seg hjem. *sukk* Så nå sitter jeg her med mageknip og er fryktelig lei og skuffa over min manglende disiplin. Gaaaaaah!

Gammel 17-01-12, 18:25   #116
Bønna200
Seniormedlem

Bønna200 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hehe, tenkte jeg også!

Jeg også..

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 19:01   #117
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

haha, ja folkens

vaskeklutpaleoblogg
Gammel 17-01-12, 19:14   #118
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Opprinnelig lagt inn av St. Cecilie, her.

@€&%#¥!!!! Jeg klarte å glefse til meg 2 hveteboller som mannen hadde kjøpt med seg hjem. *sukk* Så nå sitter jeg her med mageknip og er fryktelig lei og skuffa over min manglende disiplin. Gaaaaaah!

Jeg hadde vært mer skuffa over mannen som saboterer på den måten...

Gammel 17-01-12, 19:42   #119
St. Cecilie
Medlem

St. Cecilie sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Stavanger
St. Cecilie er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg hadde vært mer skuffa over mannen som saboterer på den måten...

Heh, ja det kan du si. Han glemte seg ut, sa han. Så laget han middag (lavkarbo, selfølgelig ) så han er tilgitt...

Gammel 18-01-12, 08:31   #120
catarntsen
Nytt Medlem

Medlem siden: Jul 2011
Hvor: bodø
Alder: 40
catarntsen er på en erverdig vei

Da sniker jeg meg og inn her Har 30 kilo som skal bort det neste året..
Startvekt i dag den 18 januar er 89,7 kg.

catarntsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf/ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 10:09   #121
Røsslyng
Medlem

Røsslyng sin avatar

Hvor: Litt sånn midt imellom..
Alder: 36
Røsslyng er på en erverdig vei

Velkommen hit catarnsten! Lykke til med nedgang!

Røsslyng er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 10:50   #122
Anarko
Seniormedlem

Anarko sin avatar

Velkommen Catarntsen Og lykke til Du har i allefall funnet en kjekk tråd med mye støtte og annet morro

Min blogg
Gammel 19-01-12, 00:54   #123
Røsslyng
Medlem

Røsslyng sin avatar

Da har jeg omsider fått bestillt "Slank med Ketolysekuren"!! Føler jeg trenger litt flere "rettningslinjer" for å klare å holde meg i skinnet Noen som vet om man får kjøpt ketostix på apoteket, eller må jeg bestille på nettet?

Gammel 19-01-12, 06:51   #124
Anarko
Seniormedlem

Anarko sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Røsslyng, her.

Da har jeg omsider fått bestillt "Slank med Ketolysekuren"!! Føler jeg trenger litt flere "rettningslinjer" for å klare å holde meg i skinnet Noen som vet om man får kjøpt ketostix på apoteket, eller må jeg bestille på nettet?

Du får kjøpt på apoteket Men folk flest merker når de er i ketose første uka. Jeg hadde verk i leggene blant annet :P Men symptomene går over like plutselig som de kommer

Min blogg
Gammel 23-01-12, 10:58   #125
Røsslyng
Medlem

Røsslyng sin avatar

Æsj, opp en halv kilo på ei uke.. Håper boka mi kommer snart

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Januarskravletråden til 30+ vaskeklut Mer enn 30 kg overvekt 178 04-01-12 11:01
Januarskravletråden til 30+ vaskeklut Mer enn 30 kg overvekt 130 31-01-10 22:49

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:38.