Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Den store felles ED-tråden

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-02-11, 14:47   #1226
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

stå på hapylady! ikke gi deg. jeg har fått mange tips om å bruke målebånd når vekten stopper. spesielt om du er mye aktiv

barcelona er ikke før april, men det er noe å se frem til!

monica: for å holde motivasjonen oppe. hmmm. sette av tid til å prøve ut de herlige oppskriftene som er her inne? og faktisk kose seg med mate. jeg er glad i mat, og er fortsatt glad i mat selv om jeg er i vektreduksjon. jeg vet at flere her inne snakker om at mat ikke blir så viktig, og jeg ser hva de mener. mat bør ikke være trøst, belønning og alt det der. men det å lage god mat håper jeg alltid at jeg kommer til å like, og at det kommer til å være kos. nekter at mat bare skal være "noe nødvendig". nemlig!

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 15:33   #1227
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Satser på at neste uke er ED-gjengen sin uke og at vi ser nye tall på vekta hele gjengen.

Ha en super helg alle sammen.

Super god helg alle mann! Jeg er såååååååååååååå enig med Titti! Neste uke er ED'enes uke! Tid for forandring Skal på tapas kveld idag og får ta kvelden som den kommer. Jeg skal ha med lett-brus og tapas regner jeg med jeg kan velge bort karboene!

Opprinnelig lagt inn av Mille89, her.

monica: for å holde motivasjonen oppe. hmmm. sette av tid til å prøve ut de herlige oppskriftene som er her inne? og faktisk kose seg med mate. jeg er glad i mat, og er fortsatt glad i mat selv om jeg er i vektreduksjon. jeg vet at flere her inne snakker om at mat ikke blir så viktig, og jeg ser hva de mener. mat bør ikke være trøst, belønning og alt det der. men det å lage god mat håper jeg alltid at jeg kommer til å like, og at det kommer til å være kos. nekter at mat bare skal være "noe nødvendig". nemlig!

Supert tips Mille, faktisk er jeg og min mat det som blir sist prioritert. Kanskje det er derfor jeg blir litt lei, det blir alltid så travelt med min mat.
Tror kombinasjonen planlegging, tid til lage mat og lage nye ting blir bra! Takk for godt tips. Jeg skal kose meg med maten og nyte den. Jeg slepper litt opp for ideer i hevrdagen. Skal sette meg ned å planlegge en uke frem imorgen og handle inn litt så skal jeg prioritere MEG.
Har sagt til mannen min at jeg må få tid til meg og maten min....men lettere sagt enn gjort med unger, skole, barnehage, lekser osv......må nok bare TA meg tid!
Takk for at dere er her.....sukk....

...og happy lady.....jeg hadde jublet for 200 gram nå for tiden. Har vært stille i fem uker nå......kan huske jeg var litt stille i fase en, men det renner snart av igjen. I fase 2 også går det fortere, nå i fase 3 er det vanskeligere...men så er det mer normalt og godt med mat også.

Vi gir oss aldri, livet skal jo leves, ikke bare utholdes.

Da er jeg glad jeg har stått stille og stabilisert meg om ikke annet!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 15:44   #1228
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Veldig sant, Monica, tenk om vi ga opp og gikk opp i denne perioden....

Skjønner hva du mener med å nedprioritere sin egen mat, er så mye annet som skal planlegges og taes hensyn til og så kommer gjerne vi mammaen litt i siste rekke, og det er vår egen skyld....men Mille er inne på noe viktig her ja, vi må ta oss tid til å planlegge og kose oss med maten. Jeg har jo begynt å lage knekkebrødene i Hexenberg-boka, de ble jo kjempegode....kanskje jeg skal bla litt i boka og se om jeg finner på noe godt vi kan kose oss med i helgen...

Kos deg med tapas, det går nok fint Lavkarbomessig.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 18:40   #1229
Ada/80
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 162
Ada/80 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Et lite spørsmål, er de kjeksene til Fedon som man får kjøpt på helsekost tilsvarende et EDmåltid? (ikke hele esken altså)Ser det er litt sukker i de... Jeg har ikke gått ned like mye etter jeg begynte å kose meg med de i helgene, så lurer på om de kan være årsaken?

__________________






Ada/80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 19:03   #1230
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Om jeg ikke tar mye feil er det adskillig mer kalorier i dem, eller ganske like som ED, sjekket det en gang for lenge siden, så ta det med en klype salt-sjekk på forpakningen opp mot ED produkter.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 20:21   #1231
Ada/80
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 162
Ada/80 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Takk for svar Streber Problemet er at jeg ikke har ED produkter å sammenligne med Jeg går på Allevo kombinert med EDopplegget. Men tror jeg kutter de ut og ser om det hjelper

__________________






Ada/80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 20:29   #1232
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Skal vi se.. ED kjeks: pr pk-med 6 kjeks- er det 189 kcal, 14,9 gr protein, 7,9 gr karbo, 1,82 gr sukker2,88 mettet fett, 10 gr lipider, 0,48 gr lilolsyre, fiber 6,5 gr. hvete fiber 4,08gr

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 21:24   #1233
Ada/80
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 162
Ada/80 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Takk Jeg har kjeksene, men ingen andre ED produkter å sammenligne de med Er det andre som har opplevd at de hemmer vektnedgangen? Hååååper ikke, for de er en kjærkommen kos i helgene når resten av uka er pulver

__________________






Ada/80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 26-02-11, 00:23   #1234
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg mener bestemt det er samme kjeksen, men jeg kan dobbeltsjekke i morgen

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 26-02-11, 01:11   #1235
Grubbeline
Juniormedlem
 
Grubbeline sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 25
Grubbeline er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Da har jeg sjekket de opplysningene om Fedonkjeksene som ligger på nettet mot ED-pakkene, og det ser ut til å være nøyaktig de samme kjeksene.

Grubbeline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet, Fase 1 - igjen... Svar med sitat
Gammel 26-02-11, 06:22   #1236
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

ok, da husker nok jeg feil, var sikkert pr 100 gr jeg så på fedonkjeksen og pr pakke på ED, som sagt lenge siden jeg tittet etter.

Ha en god lørdag alle sammen, på tur til tidligvakt nå.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 26-02-11, 17:46   #1237
Ada/80
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 162
Ada/80 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Tusen takk folkens!! Da skal jeg kose meg med kjeks og et glass vin i kveld Goood helg til dere alle!!

__________________






Ada/80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 26-02-11, 18:53   #1238
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Sitter her og nikker så jeg nesten får nakkesleng, mens jeg mumler; enig, enig, enig, ja jeg også, enig, jepp osv......

Denne uka ble ikke helt som planlagt, men for de som er interesserte så skriver jeg mer om dette i MUP'en min.
Nå er fokuset tilbake, og avsukring pågår.
For å unngå lammende migrene (igjen) så kjører jeg fase 4 i dag, fase 3 i morgen, fase 2 mandag og tirsdag og forhåpentligvis fase 1 fra onsdag.
NO giving up!, har alle intensjoner om at jeg skal være langt nede på 70-tallet til høsten.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"



Sist redigert av grotingeling : 26-02-11 kl 20:25.
grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 00:11   #1239
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Så bra at det var samme kjeks

ikke alltid ting går som planlagt, Gro. Men til uka er det ingen bønn, da er det full skjerping på hele gjengen her. Er dere med? : heia:

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 08:29   #1240
Hapylady
Medlem
 
Hapylady sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 137
Hapylady er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.


ikke alltid ting går som planlagt, Gro. Men til uka er det ingen bønn, da er det full skjerping på hele gjengen her. Er dere med? : heia:

Helt klart Titti. Er med. Denne uka håper jeg vi alle sammen går ned

__________________



Hapylady er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 09:51   #1241
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

JEG ER MED!!! *skjerper, spisser, kvesser motivasjonen og innsatsviljen*

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 10:58   #1242
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Klart jeg er med!
Er inne på en tråd og leser innimellom om hvor mye kcal man bør ligge på for å gå ned, det diskuteres mye, men noen skikkelige svar vet jeg ikke om de kommer fram til-eller vi-la igjen "min historie" jeg også. Men det er seriøst interresant og en smule irriterende det der-at mange kan kjøre ivei, spise det de vil,med lite karbo selvsagt, å gå ned. Mens mange, som meg, må ned i kcal OG i karbo...regner med jeg alltid må "passe meg" jeg, tenker dere på tiden etterpå??Jeg gjør, har egentlig ikke lyst å ende opp med fedon,jeg vil heller holde meg så lavt i karbo at det tillates å bruke godt med smør til stekingen feks, det er det jeg drømmer om , men må ha noe å følge for å klare det.....

masse tanker fra strebern i dag-GOD søndag folkens!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 11:23   #1243
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Søndag er en fin dag å tenke på - gjør det masse jeg, for da er det lite annet som krever min oppmerksomhet
Og livet etter ED er et tilbakevennende tema, det - også dette med energiforbruk ved trening.
Har dere tenkt på det? Ser flere her på forumet ønsker å benytte en form for kalkulator som gir svar på hvor mye en forbrenner ved trening.....
Men nå er det jo sånn at vi alle forbrenner ulikt og energiforbruket styres jo også av intensitet i treningen, så da blir det vel umulig å sette opp en kalkulator som gir oss et fasitsvar på energiforbruk???
Har diskutert temaet litt med en venninne som går på GR, og hun er hellig overbevist om at det er mulig å beregne energiforbruk ut fra type trening, antall minutter og hva det når var hun ramset opp.
I think not! En slik utregning betinger at kroppen er en maskin, og at det ikke finnes individuelle påvirkninger som f.eks. hormoner...
Men for all del, what ever works sier jeg bare.
For meg er det godt nok å vite at trening booster forbrenningen min, jeg får bedre stresskontroll og sover myyye bedre siden kroppen fungerer bedre.

Og når det gjelder livet uten ED, så havner nok heller ikke jeg helt på Fedon-kost - det blir formye stivelse for meg.
Men lavkarbo blir det!
Hadde jo en 3-måneders-test-periode i fjor sommer, hvor jeg spiste generelt etter lavkarboprinsippet og på den måten holdt vekta stabil.
Var veldig flink til å skrive ned hva jeg spiste, så jeg har allerede et godt utgangspunkt for livet etter ED føler jeg.
Apropo det; kan det være at jeg fokuserer for mye på det som kommer etter ED - kanskje det er med på å stresse meg slik at vekta står stille
Får skru fokuset over på nuet, for det er jo det som teller
Og nuet sier at nu skal jeg gå på loftet og hente fram min kjære hobby hekling!
Fortsatt god søndag dere

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 11:40   #1244
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

bra vi er flere som spekulerer litt en søndag formiddagMen du har rett i at man bør fokuserer på nuet, hvilket jeg gjør 95% av tiden, men føler jeg må innom disse tankene, føler jeg mangler enn plan-annet enn at jeg vet jeg ikke har lyst å følge fedon som virker som for mye karbo og litt for komplisert for meg i hverdagen. Enig i det der med utregning av hva kroppen forbrenner, føler det blir en smule søkt, jeg vet at trim gir meg en positiv energi og en fastere kropp, bra nok for meg

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 11:44   #1245
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden


Vi får organisere et skikkelig livet-etter-ED-treff og sette opp en PLAN
*ja da, her hekles det samtidig som jeg surfer på forumet......*

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 11:52   #1246
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Det hadde vært veldig trivelig å ha treff ja, dumt vi geografisk er så spredt!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 11:57   #1247
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Har jo masse familie både i Trondheim og på Fosen (Åfjord), og har store planer om å komme meg hjem i løpet av sommmeren (i alle fall hvis jeg får tilbake førerkortet)
Da er det jo lett å svippe bortom deg på veien.....

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 13:29   #1248
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

så vidt jeg har fått med med meg så skal man ikke trene for å gå ned i vekt, men for å vedlikeholde den? (og for det rent estetiske). Men at treningsutbytte ikke skal måles i kalorier brent men muskler bygd? Jeg mener hvertfall at ejg har hørt snakk om dette. og at da intensiv styrketrening er det beste, ikke å gå timesvis på maskiner.

selv holder jeg nesten på å ende opp på et slags lkhf-kosthold. siden torsdag har jeg skrevet ned alt jeg har spist, og tenker å ta dette med til legen. og da snakke om hvordan jeg skal fortsette videre. tenker det blil en slags fase tre. men jeg er som deg streber. om jeg kan spise ost skipper jeg lett knekkebrødet.

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 13:39   #1249
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Har jo masse familie både i Trondheim og på Fosen (Åfjord), og har store planer om å komme meg hjem i løpet av sommmeren (i alle fall hvis jeg får tilbake førerkortet)
Da er det jo lett å svippe bortom deg på veien.....



DET hadde vært kjekt ja!






streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 13:44   #1250
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Ja det er litt forvirrende disse treningsgreiene, men at vi har fordeler av trening tror jeg nok alle er enige i.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Svar

Emneord
eurodiett, fase 1, fase 2, fase 3, fase 4


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den store tips-tråden Pruttilutt Ketolysekuren 9 13-10-10 22:33
Den Store Gullprodukt Tråden KarboKiller Spørsmål om matvarer og oppskrifter 18 20-01-08 14:49
Den Store Musikk-Tråden firth Generell diskusjon 6 20-07-06 12:01
Den store HTML-tråden mofe Generell diskusjon 20 23-05-06 00:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no