Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Togtråden!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-08-11, 15:08   #1301
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 64
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Velkommen tilbake, Nnem !

Du har vært savnet !!!

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 19:38   #1302
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Velkommen tilbake, Nnem !

Du har vært savnet !!!

Takk og tilbake

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 22:37   #1303
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Savner et aktivt tog altså! Merker at folk har tatt ferie her
I dag har vi vært å handlet inn støvler, regnklær og regnvotter, så her begynner vi for fult å forberede oss på barnehagestart på lillegutt. Det skal bli så skummelt og morsomt på en gang! Han har jo så veldig godt av det, men jeg kommer til å gråte noen store tårer den dagen jeg ikke får være der med han mere.. Jeg har jo hatt han for meg selv i 2 år nå, aldri lånt han bort i mer enn 1 time og jeg har jo opptredd som alenemamma, så dette blir uvandt. Heldigvis har jeg en psykolog å snakke om det med, og det har hjulpet meg mye med dette! Jeg har jo flere typer angst så man kan jo tenke seg hvor hardt det vil bli å slippe kontrollen over sitt eget barn.. jeg ser jo ikke hva han gjør til enhver tid og tenk om noe skjer uten at noen ser han.. huff

I dag handlet jeg også de skoene jeg skulle få ved 3kg tapt, noe som er flere måneder siden! ikke at jeg har kommet meg noe lengere, men det var jo et delmål jeg skulle få belønning for. Så siden det tok så lang tid så kjøpe jeg meg faktisk 2 par sandaler til den fine summen 218 kr Mye å bruke på seg selv, men veldig billig for sko å være

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 22:49   #1304
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

glemte å fortelle at jeg var innom gullforetningen også, og ikke med så særlig stort smil om munnen
Jeg har innsett at jeg aldri kommer til å bli så tynn som jeg var da jeg forlovet meg igjen (57kg), så jeg har gitt opp håpet om å passe ringen igjen og var derfor på jakt etter en ny.. og jeg må betale for den selv! hmpf! jaaja.. men jeg finner ingen jeg liker.
Jeg lurte også litt på hva dere anser som en forlovelsesring? Kan jeg f.eks velge en veldig billig en i sølv og med falsk diamant som er fin, men ikke verd så mye og fortsatt kalle det en forlovelsesring?
Kan man inngravere sølvringer?
Min gamle er i hvitt gull med inngravering og er verd en del, men jeg har ikke råd til enda en slik samtidig som jeg ønsker å kunne ha noe å vise fram som et symbol på forlovelsen..

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 22:49   #1305
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 46
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

tut tuuut. det humper og går. ikke i ketose, men på lavkarbo. kjenner det på kroppen at jeg må tilbake i ketose snart. vondt i knærne og ryggen og overalt

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 11:09   #1306
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 64
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

halkatlala ! Så fint å se deg igjen !!!

Og jeg er på toget igjen, Regret, - etter en uke med utskeielser på herregårdsferie. Det resulterte i over TO kilo opp. Håper mye av det er vann.

Og gratulerer med nye sko !

En forlovelsesring kan være hvilken som helst ring ! Det er jo DU som gjør den til det den er. Men hva med å levere inn den andre og bare få den utvidet ? Går ikke dét ? Eller sjekke om du får en kopi som ser litt lik ut som den gamle ? I sølv ?

Lykke til.

Og vi kjører videre, gjør vi ikke ? Jeg skal IKKE av før 24 desember, - da ser jeg forhåpentligvis 80-tallet . . .

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 19:52   #1307
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 46
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

takk Antoinette fint å se deg også
har vært på badeland med kidsa i dag og selvfølgelig spist søpplemat, da det ikke var lov til å spise medbrakt. men var ikke i ketose da, så føler jeg ikke har ødelagt for flere dager framover. nå sitter jeg og spiser ørret som faren min og sønnen min har vært på fjellet og fiska. smaker såååå mye bedre enn oppdrett

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 22:45   #1308
KimPossible
Seniormedlem
 
KimPossible sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 2.632
KimPossible er en juvelKimPossible er en juvelKimPossible er en juvel

Sv: Togtråden!

Jeg er på toget jeg også altså, men er litt travel for tiden, så jeg får desverre ikke så mye tid inne på forumet lenger. Men jeg henger med.
Har utfordret meg selv til å komme meg ned på 75 kg til halloween (31.oktober). Det skal jeg få til!

__________________
Kim
Journalen: http://forum.lavkarbo.no/showthread....37376&page=131
KimPossible er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo -stoffskiftetrøbbel Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 22:47   #1309
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 64
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Så flott å ha deg med, kjære Possible !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 10:21   #1310
KimPossible
Seniormedlem
 
KimPossible sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 2.632
KimPossible er en juvelKimPossible er en juvelKimPossible er en juvel

Sv: Togtråden!

__________________
Kim
Journalen: http://forum.lavkarbo.no/showthread....37376&page=131
KimPossible er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo -stoffskiftetrøbbel Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 12:47   #1311
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 46
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

nå har jeg og hunden tatt sykkelkupeen ned til mjøsa og svømt en tur ingen på stranda når det ikke er fint vær, så jeg lot båndtvang ryke og reise og vi har kost oss masse nå ligger det en sliten og bløt hund i senga mi og jeg sitter med kaffekopp på kjøkkenet

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 13:07   #1312
jegerjenta
Seniormedlem
 
jegerjenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Hedmark
Alder: 64
Innlegg: 2.277
jegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av halkatlala, her.

nå har jeg og hunden tatt sykkelkupeen ned til mjøsa og svømt en tur ingen på stranda når det ikke er fint vær, så jeg lot båndtvang ryke og reise og vi har kost oss masse nå ligger det en sliten og bløt hund i senga mi og jeg sitter med kaffekopp på kjøkkenet

Sikkert like fornøyd som bikkjefilla da Hun har hatt første slippet i skogen for denne sesongen. Vi glemte også helt av båndtvangen alene som vi var

__________________
Min dagbok



jegerjenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 14:50   #1313
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 46
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av jegerjenta, her.

Sikkert like fornøyd som bikkjefilla da Hun har hatt første slippet i skogen for denne sesongen. Vi glemte også helt av båndtvangen alene som vi var

ja, det er visst fort gjort å "glemme seg"

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 07:37   #1314
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Da var jeg i gang igjen med ketolyse! Sitter her med en kopp grønn te og skal lage meg en omelett når sulten melder seg. Nå skal jeg gå på ketolyse i 4 uker for å se om jeg kan gå ned noe mer i vekt enn hva jeg gjorde sist. Står vekten stille i de ukene så legger jeg ketolyse på hylla for godt,så her bør det skje noe Dette er litt lite planlagt så jeg har lite mat i huset, og med 2 bursdager denne uken så skal det bli utfordrende fra første start. Men jeg har bestemt meg for 0 sprekk disse 4 ukene og lever til punkt og prikke etter kuren, håper jeg får det til!

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 07:43   #1315
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Togtråden!

Tilbake etter 1 ukes ferie, og nå føler jeg meg klar til en lengre togtur.
Time hos legen på onsdag, og da skal planen for de neste 6 mnd legges - I'm ready

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 08:36   #1316
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 46
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

KAFFE og etterpå skal jeg til byen å se etter gave til tanteungen min som skal ha navnedag i stedenfor dåp til helgen og i 12 tiden bærer det avsted til lekeland med datter- så her blir det ikke mye sitting på en stol i dag

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 09:40   #1317
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 64
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

God trim, da, halkatlala !

Så godt å ha deg tilbake, Tingeling !

Og vi kjører videre ! Jeg grugleder meg nok en gang til veiing på fredag . . .

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 20:23   #1318
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 46
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

uæææh!!! jeg skulle lage omelett i sta og gjett hva som var inne i egget- jo det var et kyllingfoster greit nok at jeg hadde kjøpt pirst price egg, men skal ikke de også være gjennomlyst? og går haner og høner sammen så det går an å få befrukta egg???? ææææsj !!!

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 20:29   #1319
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Togtråden!

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiik - trodde alle egg i Norge måtte gjennomlyses jeg
Gi beskjed til butikken/leverandøren - sånn kan vi jo ikke ha det!

Her har dagen forløpt i god lavkarbostil, ingen problemer hverken med mat- eller vanninntak.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 10:55   #1320
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 64
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Kyllingfoster !??

Jeeeez !!!

Det minner meg om historien det et lite barn sitter og spiser frokost med sine foreldre.

"Mamma ! Det er noe rart med egget mitt!"
"For noe sludder ! Spis opp egget ditt nå!"
"jammen, jammen, - det ER noe ekkelt med det egget !"
"Ikke tøys ! Egg er godt for deg ! Vær flink og spis nå."
"Men mamma, - må jeg spise nebbet også?"

Iiiiiik !!!

__________________


Kristin_B er best

Sist redigert av Antoinette6 : 09-08-11 kl 11:54.
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 11:20   #1321
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Togtråden!

ÅÅÅÅ, tror ikke jeg fikk lyst på egg nå.

Regret: tror også du kan få tatt ut ringen, jeg tok inn min og vet andre får utvidet den, men kommer vel litt an på hvor mye og hvor tynn den er da... Angående type, vi har forlovelses/giftering i hvitt gull, vil jo ikke se så annerledes ut med sølv.

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 18:15   #1322
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Det at jeg har mest lyst å kjøpe ny enn å utvide er litt fordi jeg har ombestemt meg om hvordan den skal se ut. Da vi forlovet oss synes jeg den skulle være ganske nøytral uten så mye pynt og helst ganske simpel slik at jeg kunne ha den på uten at den kom i veien også, men nå vil jeg ha noe som glitrer litt mer om du forstår og bare det kan jo fort bli dyrt, men en sølvring kan være overkommelig. Tror jeg skal se meg litt rundt, men om jeg ikke finner ut av det så tror jeg at jeg utvider den jeg allerede har

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 19:14   #1323
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 46
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

tut tuut
nå har jeg vært i svømmekuppeen uten å svømme så mye som en meter. men har tatt 40 min med boblebad og hengt litt på kanten i varmebassenget og tatt badstu sykkelturen til og fra får telle som mosjon i dag tror jeg ja, også skal jeg jo ut å gå tur med hunden min etterpå

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 20:53   #1324
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Togtråden!

Henger meg fast på lavkarbo vogna, men synes det er litt vanskelig for tiden. Vet jeg er på vei inn i ketose og at jeg må bare prøve å holde søtsuget stabilt. Gi meg styrke

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 20:57   #1325
tora trollmor
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
Innlegg: 2.279
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Nnem, her.

Henger meg fast på lavkarbo vogna, men synes det er litt vanskelig for tiden. Vet jeg er på vei inn i ketose og at jeg må bare prøve å holde søtsuget stabilt. Gi meg styrke

Sender deg en bukkett full av . Mye blomster gir glede, glede som gir styrke til å motstå alle fristelser Ha en fin dag å nyt kvelden med blomster

__________________
Min journal
tora trollmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no