Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starter 1. juni - Blir du med?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-06-11, 12:13   #1326
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

RikkemOr: Skulle jeg prøvd meg på kake nå ville det blitt lavkarbo gulrotkake eller ostekake. -Men har ikke prøvd noen av delene så er egentlig ikke kvalifiasrt til å uttale meg...

Linda69: Grattis med flott nedgang, så fint at du føler det bra på kostholdet - viser at det er riktig vei å gå

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 12:42   #1327
Foksy
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 47
Innlegg: 301
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God "morgen" ja
Har barnefri og sommerferie en stund fremover, da snuuur døgnet litt her...

Jeg har bare prøvd gulrotkaken, men jeg synes den ble veldig god altså! Blandet sukrin og flytende natreen. Ble iaf søt nok!
Syntes det var bedre med mandelmel i kaka enn "vanlig" gulrotkake! Jeg raspa gulrøttene på minste rasp, men har smakt en som ble raspet på den mer vanlige str, og det smakte like godt. Veldig mye mindre jobb!!

Lurer på hva jeg skal finne på for noe i dag, St.hans uten barn...
Har seilbåt, men jeg har solgt halvparten, så vi har den annenhver uke, og det er ikke min uke nå... Til gjengjeld fikk jeg pinsen med knallvær og mange herlige dager ute i Oslofjorden da, så jeg skal vel ikke klage. Hadde bare vært så koselig å være ute på sjøen akkurat i dag!

Rikkem0r: jeg er sikker på at denne vekta er mer reell, kroppen trenger litt tid for å hente seg inn til riktig døgnrytme, om du har veid deg på feil tid av døgnet så er det klart den viser mer. Jeg veier alltid 1 kg mer om kvelden enn om morgenen iaf...

__________________


Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 13:57   #1328
Linda69
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Jæren
Innlegg: 30
Linda69 er på en erverdig vei
Smile

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

RikkemOr: Skulle jeg prøvd meg på kake nå ville det blitt lavkarbo gulrotkake eller ostekake. -Men har ikke prøvd noen av delene så er egentlig ikke kvalifiasrt til å uttale meg...

Linda69: Grattis med flott nedgang, så fint at du føler det bra på kostholdet - viser at det er riktig vei å gå

Takker

__________________



Linda69 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 14:04   #1329
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Noen her nå? Hvor får jeg kjøpt flytende natreen? Har de det i butikken? Jeg kjøpte sånn fribol-søtning på apoteket for en stund siden, noen som har prøvd det? Stresser med å handle inn til denne kaka jeg nå

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more





Sist redigert av Rikkem0r : 23-06-11 kl 14:40.
Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 14:37   #1330
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Noen her nå? Hvor få rjeg kjøpt flytende natreen? Har de det i butikken? Jeg kjøpte sånn fribol-søtning på apoteket for en stund siden, noen som har prøvd det? Stresser med å handle inn til denne kaka jeg nå

Flytende natreen får du i så godt som alle daglivarebutikker, tom Rema, tror jeg.
Har aldri prøvd fribol - ikke hørt om det heller, så vet ikke noe om det

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 14:40   #1331
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Flytende natreen får du i så godt som alle daglivarebutikker, tom Rema, tror jeg.
Har aldri prøvd fribol - ikke hørt om det heller, så vet ikke noe om det

Aaah, da ska jeg nok finne det=) Tusen takk for svar

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 15:28   #1332
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Foksy, du som har laget denne gulrotkaka..? Burde jeg lage den samme dag eller dagen før? Har det noe å si på saftighet, smak osv?

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 15:31   #1333
Foksy
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 47
Innlegg: 301
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Foksy, du som har laget denne gulrotkaka..? Burde jeg lage den samme dag eller dagen før? Har det noe å si på saftighet, smak osv?

Tror ikke det har så mye å si. Lag den når du har best tid til det
Den ble iaf ikke vondere av å stå til dagen etter, hihi...la ikke merke til om den ble enda bedre heller da...Den gikk like fort ned første som andre dag, tredje også!
Jeg brukte forresten smørkrem, ikke bare kremost, men smør også. Du finner den kremen i oppskriften til gulrotmuffins..
Også raspa jeg litt sukkerfri mørk sjokolade på toppen

__________________


Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 15:45   #1334
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.

Tror ikke det har så mye å si. Lag den når du har best tid til det
Den ble iaf ikke vondere av å stå til dagen etter, hihi...la ikke merke til om den ble enda bedre heller da...Den gikk like fort ned første som andre dag, tredje også!
Jeg brukte forresten smørkrem, ikke bare kremost, men smør også. Du finner den kremen i oppskriften til gulrotmuffins..
Også raspa jeg litt sukkerfri mørk sjokolade på toppen

Ahaaa, kikka på den på gulrotmuffins, men der var det sånn; smak til med søtning.. Jeg er mongo på kjk uten oppskrift når det er noe jeg ikke har laga før, og spesiellt nå som det er nye matvarer også Men hvis jeg bruker oppskriften på gulrotkaka og bare legger til smør også, blir det bra? Hmmm, kanskje jeg må ut på leit etter sjokolade å raspe på toppen og ja.. Har de det på meny å sånn eller? Har liksom ikke hatt lyst på sjokolade enda, så har ikke leita heller
Heheh, da sier vi den er like god uansett hvertfall så tenker jeg at det blir baking på lørdag, bursdagen er ikke før 3 eller 4

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 18:40   #1335
Cookie Monster
Juniormedlem
 
Cookie Monster sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Drammen
Innlegg: 16
Cookie Monster er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hei igjen..
Jeg har ikke fått vært så mye innom her, det er en uke siden jeg begynte i dag og tiden har for det meste gått med på å lese bøker og finne ut av alt sammen. Men nå begynner ting så smått å falle på plass. Jeg har fått utslag på ketose stixen hele veien, så jeg vil tro jeg er i ketose. I tillegg har jeg slitt litt med kvalme og hodepine. Det verste er allikevel å bli vant til alt fettet.. Det er rett og slett litt ekkelt, men jeg håper at det er en vanesak. Uansett, det ser ut til å funke, for jeg har gått ned 2,5 kg på denne første uken! Dere som har peil på dette, er det en akseptabel nedgang? Jeg går jo ned, så jeg håper det er en indikasjon på at jeg er på rett vei.

Håper alle har en fin dag!

Cookie Monster er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 19:14   #1336
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Jeg har oppretta profil på diett.no idag.. Har ikke veid noe av maten min, bare tippa på ca vekt i forhold til hva jeg har tatt av pakker osv.. Trokke jeg kommer til å orke å drive å veie, men skal prøve på det fra imorgen eller så bare for å se et par dager Her er fordelinga mi idag:
Kcal:2052
Fett: 80 %
Protein: 18%
Karbohydrat: 3%
Ehhh, ja det går jo ikke opp i 100 engang da men Det er vel noen kommaer vi ikke ser
Dere som har peil på å regne over til gram, hvordan gjør man det? Hva får jeg i gram på hver gruppe?

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 19:14   #1337
Foksy
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 47
Innlegg: 301
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Rikem0r: det kan du helt sikkert gjøre
Eller bare lage den som det står i originaloppskriften, sikkert deilig den også. Du er ikke nødt til å ha sjokolade på toppen da. Hva med å finraspe gulrot, tørke med litt papir og ha på toppen? Mmmm!!

Nå har jeg nettopp gått 2 1/2times tur med hunden min, skikelig lett i bena i dag deilig!!! Ble bare 6km da, mange luktestopp her og der, pluss at hun er bitteliten (chihuahua) så jeg kan ikke lange ut skikkelig. Men det er koselig med en rolig tur også!

__________________


Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 19:15   #1338
Foksy
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 47
Innlegg: 301
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Rikkem0r: det står nederst på siden, der kan du se fler dager bakover, og alt står i gram
Så veeeldig bra ut da!

__________________


Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 19:22   #1339
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.

Rikem0r: det kan du helt sikkert gjøre
Eller bare lage den som det står i originaloppskriften, sikkert deilig den også. Du er ikke nødt til å ha sjokolade på toppen da. Hva med å finraspe gulrot, tørke med litt papir og ha på toppen? Mmmm!!

Nå har jeg nettopp gått 2 1/2times tur med hunden min, skikelig lett i bena i dag deilig!!! Ble bare 6km da, mange luktestopp her og der, pluss at hun er bitteliten (chihuahua) så jeg kan ikke lange ut skikkelig. Men det er koselig med en rolig tur også!

Ja, gulrot kan jeg jo også bruke ja.. Da ser den sikkert litt "friskere" ut, men ser for meg det smaker fantastisk med sjokkis på toppen Enig, er deilig med rolig kosetur

Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.

Rikkem0r: det står nederst på siden, der kan du se fler dager bakover, og alt står i gram
Så veeeldig bra ut da!

Ja, asså... Jeg tenkte ikke før jeg skreiv inn så jeg hadde visst ikke logga inn da... og når jeg da logga inn tok den ikke med alt det jeg hadde skrevet inn og det gidder jeg bare ikke å gjøre igjen Får ta det imorgen

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 20:59   #1340
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

For en herlig gjeng! Her kan en ikke ha tid til å lese innleggene ett par dager nei. Da blir en hengende etter, det er sikkert

Det er kjempeartig at flere er med oss; velkommen til alle nye!

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Veldig vanlig at man har høyere kroppstemperatur i ketose og føler seg varmere i hele kroppen. -

Da er nok ikke jeg i ketose nei; er iiiiiskald hele tiden. Varmeflaske i senga om kveldene bruker jeg fortsatt. Forresten får jeg mye senestrekk i føttene hvis de blir kalde; sånn sett hjelper varmeflaska mot det og.

Jeg har vært ute av ketose noen dager, og nå har senestrekken meldt seg igjen; mener å tro at det betyr at jeg er på vei inn igjen det. Stixen i kveld viste godt utslag i alle fall; det var nå godt.

Sliter med å få i meg nok vann nå. Er ikke tørst, men på jobb drikker jeg 1,5 l. På kveldene blir det mindre; kanskje 1/2 l tilsammen. Så nå blander jeg i smak og lager en mugge - så er det bare å tylle innpå. Må masse opp på do om natta; derfor er jeg skeptisk til å drikke så mye og. Nå skal jeg lage lappene til Prutti'n; litt annet til kvelds enn vanlig.

  Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 21:49   #1341
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hm... har alle sovnet? Jeg har spist lappene, og de ble gode. Litt for mye salt kanskje, var kanskje for raus med smøret under stekinga. Savnet syltetøyet da; rømme og syltetøy er nammis. Ønsker meg en litt annen konsistens på lappene også så de ikke blir så omelettaktige. Har noen prøvd å ha i mandelmel? Eller annet snadder?

  Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 22:10   #1342
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Halverer oppskriften på lappene, men gjør ytterligere en endring;
2 egg
1 dl fløte
1/2 ss fiberhusk
1/2 ts salt
1 ss seterrømme
1/2 ts bakepulver

Er skeptisk til den fiberhusken, altså... Men prøver!
Må vel dykke i fryser'n for å finne bacon

Heia Dollsine, se på denne da. Ble faktisk bedre synes jeg..

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 22:13   #1343
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Heia Dollsine, se på denne da. Ble faktisk bedre synes jeg..

Det var denne jeg brukte da vet du Jeg vil vel gjerne at konsistensen skal minne om vanlige lapper... Men du - hvorfor er du skeptisk på fiberhusken?

  Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 22:15   #1344
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Cookie Monster: 2,5 kg første uke er kjempebra, gratulerer!! Det viser at du er i ketose og gjør ting riktig - fortsett slik du Litt uvanlig med fettet i begynnelsen, ja, men når du kjenner hvor god og mett det gjør deg, så hjelper det etter hvert. Jeg synes også det hjelper å lete etter "sjulte" fettkilder - kyllinglår med skinn istedenfor kyllingfilet, fet fisk isteden for mager, grillribbe og nakkekoteletter istedenfor svinefilet, entrecot istedenfor oksefilet osv, da får man opp fettprosenten mye enklere. Stå på!

Dollsine: Kan jo være du er i ketose selv om du ikke er varm, da, kan være forskjellig fra person til person det der. Du ville ikke fått utslag på stiks (dersom du måler ca 2 timer etter siste måltid om dagen) hvis du ikke var i ketose. Tror imidlertid det er viktig å få i seg mye vann - spesielt dersom en spiser mye proteiner, hvis ikke kan det være litt belastende på nyrene.

RikkemOr: Flinke som har fått fettprosenten opp i 80% - det er det optimale for meg, jobber hardt for å komme dit hver dag

Da har jeg vært på bryggedans og grilling. Var flink og overså glatt alle kakene, spiste grillribbe og salat med fetaost og avokado. Danset isteden når kakene kom fram. Begynner å få litt mer energi nå, det er ganske deilig. Den første tiden jeg var i ketose ble jeg utslitt etter to danser, men nå holder jeg mye lenger. Håper alle har hatt en koselig st.hans feiring

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 22:18   #1345
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Jeg har nesten sovnet.. Se siste episoden av OTH på dekoder'n nå, så er det sengetid for meg.. Blir trøtt av å stå opp halv 7 jeg Jeg putta litt mandelmel i lappene første gang jeg laga fordi jeg synes røra var så tynn.. Men lærte jo utover i stekinga at det ikke var nødvendig Jeg får heller ikke omelettfølelse av de jeg altså, og savner ikke noe søtt til.. Jeg steker i MASSE smør, går hvertfall 100-150gr de bare suger til seg så jeg salter lite=) And I love it! Kun lapper, ingenting ved siden av.. Det blir frokosten igjen imorgen ja! Har fortalt meg selv i hele dag at jeg ikke kan spise de hver dag og derfor holdt meg unna

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 22:21   #1346
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Da har jeg vært på bryggedans og grilling. Var flink og overså glatt alle kakene, spiste grillribbe og salat med fetaost og avokado. Danset isteden når kakene kom fram. Begynner å få litt mer energi nå, det er ganske deilig. Den første tiden jeg var i ketose ble jeg utslitt etter to danser, men nå holder jeg mye lenger. Håper alle har hatt en koselig st.hans feiring

Så gøy!=) Og så flink som ikke rørte kakene Kjempebra du begynner å kjenne energien også, er så fantastisk å kjenner overskudd Håper været var i godt lynne og, men du fikk vel uansett danset deg varm

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 22:25   #1347
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

takk Bente1. Jeg kan ikke huske annet enn at jeg har vært "fryssinj" jeg. Så det er ganske normalt ja; ble bare så skeptisk da jeg så at en blir varm i ketose... Men stixen gir utslag ja; godt er det.

Gubben tok mot til seg en dag og sa at jeg hadde svært dårlig ånde, og hadde hatt det en stund. Dere skulle sett ansiktet hans da jeg jublet Han trodde jeg "gikk på noe" sa han, siden lukten var så snodig. Aceton sa jeg, og han ble enda mer skeptisk

Dagens inntak her i gården er ganske heftig:
2992 kcal (har spist MYE majones idag)
Fett 275 g (83%)
KH 16 g (2%)
Protein 110 g (15%)

Nå er snart literen med vann med smak inntatt og det er på tide å finne senga og begynne "tømmeturene". Mye rensel men kjennes som en renselse Skal lage matpakke til i morgen først, så jeg sier goodnight nå og vi treffes i morgo igjen!

  Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 22:27   #1348
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God natt Dollsine

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 22:30   #1349
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Ja, kjempekjekt, jeg elsker å danse, blir altltid så glad når jeg danser, glemmer alt kiipt. Dere får komme en tur på besøk til meg så skal jeg ta et salsakurs med dere -Garantert lavkarbo kost og losji i et koselig lite gammelt hus som jeg driver og pusser opp

Jeg elsker de lappene akkurat som de er jeg - kan nesten ikke få nok av de

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 22:37   #1350
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Ja, kjempekjekt, jeg elsker å danse, blir altltid så glad når jeg danser, glemmer alt kiipt. Dere får komme en tur på besøk til meg så skal jeg ta et salsakurs med dere -Garantert lavkarbo kost og losji i et koselig lite gammelt hus som jeg driver og pusser opp

Jeg elsker de lappene akkurat som de er jeg - kan nesten ikke få nok av de

Så bra!=) Salsakurs med lavkarbo høres jo sååå gøy ut!

Signerer en million ganger på det om lappene.. Jeg har lappe-cravings!! Gleder meg allerede til frokosten imorgen

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? Fofa Trening 1875 27-01-15 16:10
6. juni thomas71 Generell diskusjon 6 06-06-11 20:57
Noen som starter i morgen 8. juni? Thida Ketolysekuren 24 13-06-09 19:16
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no