Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Togtråden!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-08-11, 21:17   #1326
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Togtråden!

Har hatt 2 runder i treningsvognen i dag.
Første runde i treningsrommet på jobb, og nå nettopp en skikkelig opptur på en fjelltopp
Matinntaket har nok vært litt lite, men væskeinntaket er det ingenting å si på
Resten av kvelden går nok med i sløvevognen, bare slappe av og gjøre ingenting

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 21:34   #1327
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Nå har jeg nettopp vært å bestilt meg ny forlovelsesring Det er nattåpent på senteret her og i et akuttbesøk innom pga en trøblete fugl her hjemme, så stoppet jeg innom en gullforetning og falt totalt for en ring. Billig ring, ja, men hadde jeg hatt penger og den kostet 40.000 kr så hadde jeg nok valgt den samme da også. Den kostet 260kr, men de hadde ikke min størrelse inn så jeg bestilte den inn jeg Skummelt, men godt føler jeg. Endelig har jeg noe å brife med! Håper bare størrelsen er grei for jeg var temmelig varm og litt hoven når jeg sto å prøvde ringene i butikken.. De kunne evt stramme den inn for meg da. Har ikke sagt det til sambo enda hehe, men tviler på at han tar det så tungt. Han vet at den andre forlovelsesringen jeg kjøpte meg er blitt for liten så at jeg brukte litt mer penger på en ny behøver vel ikke å ha noe å si.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 21:37   #1328
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av tora trollmor, her.

Sender deg en bukkett full av . Mye blomster gir glede, glede som gir styrke til å motstå alle fristelser Ha en fin dag å nyt kvelden med blomster

Takk for blomstene

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 21:55   #1329
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Vil bare advare om at den koselige vognen som står på sidesporet ikke blir koplet til...!!
Har ventet lenge på lokfører og bilettmann men det kommer ingen
Så jeg har innsett at denne vognen ikke er i drift... Går ut av vognen og leter etter ett tog som faktisk er i drift

(tror der går ett tog utpå høsten, men er ikke sikker)

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 22:03   #1330
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

huff så leit da, Lava. Håper ikke jeg sitter i samme vogn Jeg har akkurat satt meg på toget igjen etter en lang tid på stasjonen, og om denne vogna ikke er i drift så må jeg nok gå av jeg også.. Venter et par uker til for å se om det dukker opp en sånn bilettmann..

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 22:03   #1331
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Nå har jeg nettopp vært å bestilt meg ny forlovelsesring Det er nattåpent på senteret her og i et akuttbesøk innom pga en trøblete fugl her hjemme, så stoppet jeg innom en gullforetning og falt totalt for en ring. Billig ring, ja, men hadde jeg hatt penger og den kostet 40.000 kr så hadde jeg nok valgt den samme da også. Den kostet 260kr, men de hadde ikke min størrelse inn så jeg bestilte den inn jeg Skummelt, men godt føler jeg. Endelig har jeg noe å brife med! Håper bare størrelsen er grei for jeg var temmelig varm og litt hoven når jeg sto å prøvde ringene i butikken.. De kunne evt stramme den inn for meg da. Har ikke sagt det til sambo enda hehe, men tviler på at han tar det så tungt. Han vet at den andre forlovelsesringen jeg kjøpte meg er blitt for liten så at jeg brukte litt mer penger på en ny behøver vel ikke å ha noe å si.

Grattis!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 11:31   #1332
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Togtråden!

Driver og snikveier meg for tiden(fy fy), men må bare dele at jeg er endelig på vei nedover igjen.

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 14:38   #1333
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Åh !

Såååå deilig, Nnem !!!

Og kanskje sees vi på treffet i oktober !

Jippiiii !

Godt å ha deg PÅ igjen !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 18:53   #1334
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

aww gullforetningen kontaktet meg akkurat.. det var ikke mulig å få ringen i min størrelse Så fortsetter jeg letningen..

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 22:00   #1335
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Jeg er nesten tom for cocosa, så jeg kjøpte en ny i dag på helsekost, jeg betalte den fine summen av 178 kr og ikke 5 minutter senere en gang så finne sønnen min denne i vogna og pælmer den rett i bakken og i tusen knas gikk den..... Jeg eier ikke råd til en ny, så nå må jeg velge å risikere å spise glassbiter, eller la være å spise cocosa til jeg får penger igjen.. æsj altså. Sambo vil ikke at jeg skal spise glassbiter så det er mulig han kjøper kokosolja de selger på iherb fra Jarrow Lov å håpe! men uansett må jeg gå en stund uten olje..

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 21:58   #1336
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 46
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

i dag har jeg vært i svømmekupeen igjen. varmebassenget var stengt pga kluss med renseanlegget og det var kø på bøblebadet. da var det en ting igjen å gjøre der og det var å svømme med fullada mp3 spiller klarte jeg faktisk å svømme 2000 m i dag og er kjempestolt

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 19:20   #1337
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Jeg våkner frisk og pigg hver morgen og funderer på hvorfor jeg er sykemeldt.. Det går knapt en time før jeg er i knevogna... Jeg blir like satt ut hver morgen..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 19:21   #1338
tora trollmor
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
Innlegg: 2.279
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt

Sv: Togtråden!

Nå har jeg vært inne i lesevogna, har kun lest det som dere har skrevet. Dere er så utrolig flinkeSÅ gratulere alle sammen.

Nå vil jeg i vannvogna og gånedivektvogna. Min søster kommer på besøk. Hun bor i Tromsø å det er veldig lenge siden vi har sett hverandre. Når jeg nå samler så mye vann blir jeg så stor i magen. Er det noen som har forslag til hva jeg kan gjøre for å få vann ut av kroppen. Har bestemt meg for å drikke 3 liter vann vær dag. MEN jeg ønsker også forslag til mere fett i kosten, Begynner å bli lei rømme.
Tror nå at jeg ikke går ned i vekt pga for lite fett.

__________________
Min journal
tora trollmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-08-11, 07:37   #1339
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Sjekk fettfestivaltråden, tora trollmor.

Og jeg kjører ufortrødent videre. Skal veie i morgen.

Og på dere som ennå er på toget.

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-08-11, 16:03   #1340
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 46
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

juhuuu
jeg har akkurat sovet en liten halvtime å våkna opp igjen til et klissbløtt bad og to veldig rene hunder etter at dattera mi har lekt hundefrisør i badekaret (og tømt hele flaska med hundesjampo) så nå har jeg bestilt ny sjampo på iherb- måtte jo benytte anledningen til å kjøpe noe atkins-snop også, da

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 19-08-11, 18:19   #1341
tora trollmor
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
Innlegg: 2.279
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Sjekk fettfestivaltråden, tora trollmor.

Og jeg kjører ufortrødent videre. Skal veie i morgen.

Og på dere som ennå er på toget.

Takk A6 Der var det mye å lese, så jeg skla lese meg opp i helga å prøve fra mandag

__________________
Min journal
tora trollmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 03:46   #1342
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

I dag kom jeg over noe helteit for andre (høykarboere), såpass at jeg fant det på artige.no som består av KUN idiotiske bilder og lignende, men selv om bildet kanskje ikke skulle taes seriøst så ga det meg en utrolig herlig lavkarbofrokost for i morgen! Derfor tenkte jeg at jeg måtte dele den med dere også Det er da mye mat for ingen karber what so ever, kun bacon og ost

Man fletter baconet, steker det i ovn på 200 grader, fyller med ost, ruller den og jeg tror man skal ettersteke den litt også slik at den forblir som en rull. Kjempesimpelt! Denne kan man jo fylle med noe annet også om man vil det, gjør det jo mye lettere å lage en frokost når man egentlig bare er drittlei av eggsmaken.

Om bildet jeg la inn her blir for vanskelig å tyde så kan man zoome mer på DENNE

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 10722.jpg (272,8 KB, 13 visninger)
__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 09:49   #1343
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Guuuud, - det der var jo direkte lekkert !

Vi kjører vel videre her ?

Tuuuuuuuuuuuut !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 12:14   #1344
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 46
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

tut tuuuut
klart vi kjører videre
jeg har spist en pakke lobnobs hver dag i det siste i tro om at hvit fisk med smakstilsetning umulig kan inneholde så mye karber. satt å spiste sånne rett fra pakka nå nettopp og kom til å lese bakpå. 8,4 karber gitt må visst finne meg noe annet lettvint jeg kan spise når jeg er sulten, da

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 04:26   #1345
Drømmepie
Støttemedlem
 
Drømmepie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Buskerud
Alder: 42
Innlegg: 6.953
Drømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Er fortsatt med

Imorgen blir det en tur i treningsvogna!

__________________
Journalen

Startvekt 29.03..2021 89.3 kilo

Vekt per 03.08.2021 81.2
Drømmepie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunnere mat og mer aktivitet Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 11:01   #1346
KimPossible
Seniormedlem
 
KimPossible sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 2.632
KimPossible er en juvelKimPossible er en juvelKimPossible er en juvel

Sv: Togtråden!

Har ikke vært i lavkarbovogna denne helga, men trimturvogna derimot.... men hopper nok inn på toget igjen i dag (må sjekke skapene for mat først).
Har akkurat vært i Jillian Michaels-vogna, det ble det svett, skal jeg si dere!!!

Ha en fin uke, alle sammen!

__________________
Kim
Journalen: http://forum.lavkarbo.no/showthread....37376&page=131
KimPossible er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo -stoffskiftetrøbbel Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 08:47   #1347
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 46
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

god morgen alle sammen
så deilig at skolen har starta igjen. jeg få ungene ut døra på morran og kan sitte for meg selv med kaffe og pc før jeg går tur med hunden. og jeg kan gå hvor langt jeg vil uten at noen ringer etter 10 min og lurer på om jeg kan komme hjem snart pga søskenkrangling. jeg klarer tilogmad å rydde og vaske- noe jeg har problemer med da ungene er hjemme og roter ut igjen fortere enn jeg rekker å rydde og kostholdet er jo mye bedre når jeg kan lage meg noe ketosemat uten å tenke på at ungene skal ha mat samtidig og ikke liker ditten eller tåler datten, så kan jeg heller lage felles middag til de kommer hjem fra skolen
og med all den tiden jeg plutselig hadde til rådighet nå, så tror jeg at jeg skal gå en tur til hundeparken. det er laaaangt å gå

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 16:12   #1348
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av halkatlala, her.

god morgen alle sammen
så deilig at skolen har starta igjen. jeg få ungene ut døra på morran og kan sitte for meg selv med kaffe og pc før jeg går tur med hunden. og jeg kan gå hvor langt jeg vil uten at noen ringer etter 10 min og lurer på om jeg kan komme hjem snart pga søskenkrangling. jeg klarer tilogmad å rydde og vaske- noe jeg har problemer med da ungene er hjemme og roter ut igjen fortere enn jeg rekker å rydde og kostholdet er jo mye bedre når jeg kan lage meg noe ketosemat uten å tenke på at ungene skal ha mat samtidig og ikke liker ditten eller tåler datten, så kan jeg heller lage felles middag til de kommer hjem fra skolen
og med all den tiden jeg plutselig hadde til rådighet nå, så tror jeg at jeg skal gå en tur til hundeparken. det er laaaangt å gå

Ja, det er hæææærlig å være hjemmeværende..

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 10:20   #1349
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

God helg, kjære alle sammen !

Vi kjører videre ! (men jeg kjører litt sakte, kjenner jeg )

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 16:21   #1350
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Jøje meg, går dette toget enda

Skal se det blir en togtur på meg etterhvert og da jo....

God tur , alle sammen

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no