Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Den store håndarbeidstråden!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-06-12, 22:45   #1351
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Fikk dilla på hekling i fjor høst jeg. Selvlært fra internett.
Begynte i det små med luer og bestemorruter. Nå hekler jeg mest dukkeklær. Elsker å hekle fine dukkekjoler og har mange av dem

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-06-12, 23:03   #1352
Fancy
Medlem
 
Fancy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 34
Innlegg: 282
Fancy er ny på veien

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av TigerTove, her.

Egentlig kunne vi kanskje bytta navn på denne tråden til "den store hobbytråden" ?

Det hadde vært noe, er sikkert fler hobbyer ute å går, enn bare håndarbeid

__________________


Fancy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-06-12, 23:26   #1353
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Lag en egen hobbytråd, da vel!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 17-06-12, 23:30   #1354
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av milena, her.

Mitt nyeste prosjekt. Er ikke helt sikker ennå om jeg liker den, men den begynner å føles litt "meg"!




Veldig stilig veske altså og så flott du har foret den.

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 17-06-12, 23:34   #1355
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Lag en egen hobbytråd, da vel!

Tenkte det samme

Navnebytte har vært diskutert før, men flertallet ville fortsatt ha det som "håndarbeidstråden" (noe jeg er litt glad for, for det er liksom noe eget med en tråd for bare håndarbeid synes jeg, selv om jeg absolutt liker og utøver andre kreative "grener" også). Det er jo bare fint med flere kreative tråder!

(Ellers er det vel egentlig litt fritt frem mht hva man vil kalle håndarbeid - det er mer enn bare strikking og hekling i denne tråden også )


Sist redigert av Huldr : 18-06-12 kl 00:05.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 00:01   #1356
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Huldr, her.

Det er jo bare fint med flere kreative tråder!

Tiltredes!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 14:22   #1357
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Veldig stilig veske altså og så flott du har foret den.

Takk Dietta, jeg er sånt typisk menneske som pleier å legge utrolig mye arbeid i å lage noe og så ikke gidde å gjøre det "helt" ferdig. Men, nå tvang jeg meg til å sy inn for. Hekla vesker fungerer jo egentlig ikke uten for (nøkler forsvinner, småting henger seg fast...).

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 14:34   #1358
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Utrolig kul veske! Har du oppskrift? Har en rund pute uten trekk, og kan se for meg at det kan funke på den også ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 15:11   #1359
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Utrolig kul veske! Har du oppskrift? Har en rund pute uten trekk, og kan se for meg at det kan funke på den også ...

Takker. Ingen oppskrift. Bare begynner med 6 masker og øker med en ekstra maske 6 ganger hver runde.

Da blir det vel:

runde en - 6 masker
runde to - to single i hver maske (12)
runde tre - en single og så to single annenhver (18 masker)
runde fire - en single to ganger og så to single i tredje maska hele runden (24 masker)

Men dette er kasnkje bedre forklart her:
http://crochet.about.com/od/learntoc...he-round_5.htm

Jeg avslutter ikke hver runde med slipstich og begynner på ny runde, men hekler bare rundt og rundt.

Håper det hjalp, og dette funker gullfint som mutetrekk!

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 15:16   #1360
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Så fine ting du lager, Milena! Fargerike ... det liker jeg

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 15:48   #1361
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Kult, Milena! Takk.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 30-06-12, 03:15   #1362
aatinka
Medlem
 
aatinka sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Steinberg
Alder: 60
Innlegg: 349
aatinka har en fantastisk aura rundt segaatinka har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Da har jeg fått tatt bilder igjen! Først et skjerf som er den beste måten å få brukt opp restegarn jeg har truffet på :-)



Flere bilder av skjerfet i bloggen min.

Og så har jeg heklet et sjal. Dette er et Mystery CAL (Crochet along) på Ravelry, litt morsomt å lage noe man ikke helt vet hvordan blir :-)





Flere bilder av sjalet i bloggen min.

__________________
-aatinka
Journalen min
Bloggen min

aatinka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-06-12, 03:32   #1363
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Så lekkert aatinka Det skjerfet kunne jeg tenkte meg å kopiere
Forøvrig var det moro at jeg ikke var helt alene her midt på svarte natta

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 30-06-12, 09:17   #1364
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Flotte ting! Tenker det samme om skjerfet, det der vil jeg også teste!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 30-06-12, 23:45   #1365
aatinka
Medlem
 
aatinka sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Steinberg
Alder: 60
Innlegg: 349
aatinka har en fantastisk aura rundt segaatinka har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Skjerfet er genialt, jeg kommer til å strikke mange flere av de. Holder på å samle restegarn og sortere i tykt og tynt. Jeg la opp på vanlig måte, men siden det er så mange masker så brukte jeg to tråder, fra to ulike nøster. Da trenger man ikke å "gjette" hvor lang "hale" man skal beregne når man legger opp :-) Jeg lager først en løkke (slip-knot) med begge trådene som jeg bare slipper ned og løsner når jeg er ferdig med opplegget

__________________
-aatinka
Journalen min
Bloggen min

aatinka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-06-12, 23:46   #1366
aatinka
Medlem
 
aatinka sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Steinberg
Alder: 60
Innlegg: 349
aatinka har en fantastisk aura rundt segaatinka har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Så lekkert aatinka Det skjerfet kunne jeg tenkte meg å kopiere
Forøvrig var det moro at jeg ikke var helt alene her midt på svarte natta

Hihi, lakenskrekk!!?!

__________________
-aatinka
Journalen min
Bloggen min

aatinka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-07-12, 23:05   #1367
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Det var et nydelig skjerf, og jeg forsto heldigvis oppskriften på et vis . har lagret den til senere.. tusen takk

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-07-12, 13:05   #1368
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Jeg kom over en annen måte for å spare seg trådfesting. Ser veldig smart ut i teorien i alle fall russian join

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-07-12, 13:33   #1369
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Zincite, her.

Jeg kom over en annen måte for å spare seg trådfesting. Ser veldig smart ut i teorien i alle fall russian join

Så mye jobb gidder ikke jeg. Jeg splitter endene og tover sammen mellom hendene.

En annen metode er legge trådene omskarves og strikke med to trder i 5-7 masker, men jeg synes dette blir mere synlig.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 17-07-12, 20:36   #1370
Jammo
Medlem
 
Jammo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Haugesund
Alder: 37
Innlegg: 386
Jammo er ny på veien

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Har strikket noen babyklær Må nesten begynne igjen, men må nesten finne tid til det også. Har lagt ut resultatene på bloggen min

__________________
Hjalmfrid's Verden - Bloggen min
"Livet er som en skoledag, med sorg og glede som hovedfag. I gledens time best å være, i sorgens time mest å lære."
Jammo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Livstilsendring Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 11:26   #1371
ElisaT
Medlem
 
ElisaT sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Telemark
Alder: 53
Innlegg: 383
ElisaT er en juvelElisaT er en juvelElisaT er en juvel

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Jeg er en "periodestrikker", har strikket hele livet, men nå strikker jeg bare når jeg har lyst på noe. Jeg strikker mye forskjellig, som dere ser av bildene!

Jeg har strikket en jakke, den heter Minimissimi Sweater Coat på Ravelry. Veldig fornøyd med resultatet, jeg kan nesten ikke vente til det blir kaldere i været! Garnet er Nepal fra Garnstudio, og jakken var lett å strikke. Eneste minuset er at alt strikkes på jakken, så det blir veldig mye strikketøy i fanget etterhvert!

Jeg har også strikket en "cowl" som det heter på engelsk. Rundt skjerf på norsk? Garnet er også Nepal, liker blandingen av alpakka og ull. Og så er prisen ganske snill . Det ene bildet er av cowl'en på, og det andre er et nærbilde av mønsteret. Mønsteret heter Stockholm scarf på Ravelry, og er tosidig.

I tillegg legger jeg ved et bilde av julekulene og påskeeggene mine. Jeg har et par gamle trau som er morsomme å fylle med slikt. Jeg bruker de også til gaver, det er veldig koselig å gi bort noe hjemmelaget.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 2012-07-02 11.33.12.jpg (125,0 KB, 4 visninger)
Filtype: jpg Jakke.jpg (49,2 KB, 15 visninger)
Filtype: jpg 2011-11-15 08.43.03.jpg (53,8 KB, 5 visninger)
Filtype: jpg 2012-03-28 10.02.58.jpg (62,8 KB, 3 visninger)
Filtype: jpg 2012-07-02 11.33.27.jpg (58,3 KB, 1 visninger)
__________________
Best som gjest!
ElisaT er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 12:13   #1372
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av ElisaT, her.

Jeg er en "periodestrikker", har strikket hele livet, men nå strikker jeg bare når jeg har lyst på noe. Jeg strikker mye forskjellig, som dere ser av bildene!

Jeg har strikket en jakke, den heter Minimissimi Sweater Coat på Ravelry. Veldig fornøyd med resultatet, jeg kan nesten ikke vente til det blir kaldere i været! Garnet er Nepal fra Garnstudio, og jakken var lett å strikke. Eneste minuset er at alt strikkes på jakken, så det blir veldig mye strikketøy i fanget etterhvert!

Jeg har også strikket en "cowl" som det heter på engelsk. Rundt skjerf på norsk? Garnet er også Nepal, liker blandingen av alpakka og ull. Og så er prisen ganske snill . Det ene bildet er av cowl'en på, og det andre er et nærbilde av mønsteret. Mønsteret heter Stockholm scarf på Ravelry, og er tosidig.

I tillegg legger jeg ved et bilde av julekulene og påskeeggene mine. Jeg har et par gamle trau som er morsomme å fylle med slikt. Jeg bruker de også til gaver, det er veldig koselig å gi bort noe hjemmelaget.

Utrolig fine ting! Sinnsyk tålmodighet!

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 12:39   #1373
ElisaT
Medlem
 
ElisaT sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Telemark
Alder: 53
Innlegg: 383
ElisaT er en juvelElisaT er en juvelElisaT er en juvel

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av milena, her.

Utrolig fine ting! Sinnsyk tålmodighet!

Takk

__________________
Best som gjest!
ElisaT er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 22:59   #1374
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av ElisaT, her.

Jeg er en "periodestrikker", har strikket hele livet, men nå strikker jeg bare når jeg har lyst på noe. Jeg strikker mye forskjellig, som dere ser av bildene!

Jeg har strikket en jakke, den heter Minimissimi Sweater Coat på Ravelry. Veldig fornøyd med resultatet, jeg kan nesten ikke vente til det blir kaldere i været! Garnet er Nepal fra Garnstudio, og jakken var lett å strikke. Eneste minuset er at alt strikkes på jakken, så det blir veldig mye strikketøy i fanget etterhvert!

Jeg har også strikket en "cowl" som det heter på engelsk. Rundt skjerf på norsk? Garnet er også Nepal, liker blandingen av alpakka og ull. Og så er prisen ganske snill . Det ene bildet er av cowl'en på, og det andre er et nærbilde av mønsteret. Mønsteret heter Stockholm scarf på Ravelry, og er tosidig.

I tillegg legger jeg ved et bilde av julekulene og påskeeggene mine. Jeg har et par gamle trau som er morsomme å fylle med slikt. Jeg bruker de også til gaver, det er veldig koselig å gi bort noe hjemmelaget.

Her var det mye lekkert! Flinka!

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 09:33   #1375
aatinka
Medlem
 
aatinka sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Steinberg
Alder: 60
Innlegg: 349
aatinka har en fantastisk aura rundt segaatinka har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av ElisaT, her.

Jeg er en "periodestrikker", har strikket hele livet, men nå strikker jeg bare når jeg har lyst på noe. Jeg strikker mye forskjellig, som dere ser av bildene!

Den jakken var lekker! Ja, det andre også, men den jakken må ha vært tidkrevende Kan se for meg at det ble varmt med hele den i fanget ja

__________________
-aatinka
Journalen min
Bloggen min

aatinka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar

Emneord
hobby, håndarbeid


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noe godt for store og små? Cammis Spørsmål og svar 7 26-01-09 12:29
Store Ifa MokkMokk Lavkarbo generelt 2 23-03-08 14:20
Store IFA Angar Ketolysekuren 6 15-01-08 09:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no