Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-05-10, 16:49   #1376
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Vi har ligget ganske likt i løypa vi, 65kgmamma, likt utgangspunkt, likt mål, likt vekttap. Det virker som om de aller fleste merket forskjell på vekttapet rundt omkring påske. Hvis jeg fortsetter å ligge på 500-600 gram i uka fortsatt fremover så er jeg ikke ferdig før i midten av september... Jeg har prøvd å være flink med trening igjen i fire dager nå, og har allerede vondere i bekkenet, så jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å få fortgang i dette her.:-S

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 16:58   #1377
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Men er det ikke en fordel å gå ned ca halvkiloet i uka? Sånn for at hud og kropp skal henge med? Jeg er også veldig utålmodig på å bli "ferdig" men er så redd for å fyke like fort opp igjen, så jeg synes ivertfall 5-600 gram er ok.
Men som sagt.. skulle gjerne tordna ned 2 kg i uka.

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 17:03   #1378
Myrull
Medlem
 
Myrull sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: barteby
Innlegg: 367
Myrull er ny på veien

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Så artig at så mange henger med enda i februartråden

Merker at det går litt saktere nå, men jeg er ganske overasket over meg selv for tar det helt med ro jeg.
Kunne jo ønske man bare kunne knipse med fingrene å bli ferdig, men jeg tror det er greit at hode greier å følge med også.

__________________


Dame med PCOS som vil spise seg frisk!
BLOGGEN
Myrull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 17:48   #1379
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Ja Namba vi har ett ganske likt løp. Men jeg føler ikke jeg går ned noe. Tror jeg veier meg for mye Klarer ikke å se helheten tror jeg Men håper pm gjør at jeg kommer i forbrenningsformen igjen
Jeg kom på en annen ting som helt sikkert ødelegger og det er rødvin. Jeg drikker rødvin hver helg stortsett.. Ikke på fylla altså, men koser meg med rødvin når vi griller eller lignende... Kan jo hende det gjør at det går så treigt også..!

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 21:11   #1380
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg får ikke med meg hodet ned i vekt uansett jeg, for jeg har få forvridd kroppsbilde (jeg har vel en atypisk spiseforstyrrelse). To dager har jeg faktisk SETT hva jeg har oppnådd, sett at jeg begynner å nærme meg normalvekt, men utenom de to dagene så føler jeg meg feit. Så jeg er uansett nødt til å bruke intellekt for å vite hvordan jeg ser ut. Men sånn helt objektivt sett er 0,5-1 kg det mest optimale for ukentlig vekttap. Det hadde ikke vært meg i mot å gå ned 800 gram-en kilo i uka. Jeg har også bestemt meg for å veie meg skjeldnere igjen, for jeg har samme følelsen jeg også, at jeg ikke går ned noe. Jeg har en tendens til å gå ned i fire dager i strekk for så å stå stille alt fra 3-11 dager. Det er lange dager mens jeg står stille.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 21:42   #1381
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

Jeg får ikke med meg hodet ned i vekt uansett jeg, for jeg har få forvridd kroppsbilde (jeg har vel en atypisk spiseforstyrrelse). To dager har jeg faktisk SETT hva jeg har oppnådd, sett at jeg begynner å nærme meg normalvekt, men utenom de to dagene så føler jeg meg feit. Så jeg er uansett nødt til å bruke intellekt for å vite hvordan jeg ser ut. Men sånn helt objektivt sett er 0,5-1 kg det mest optimale for ukentlig vekttap. Det hadde ikke vært meg i mot å gå ned 800 gram-en kilo i uka. Jeg har også bestemt meg for å veie meg skjeldnere igjen, for jeg har samme følelsen jeg også, at jeg ikke går ned noe. Jeg har en tendens til å gå ned i fire dager i strekk for så å stå stille alt fra 3-11 dager. Det er lange dager mens jeg står stille.

Huff, hodet mitt følger heller ikke med Men jeg håper det kommer etter snart Hihi

Ja, hadde jeg gått ned 1 kg i uka hadde jeg vært kjempe happy! Men må lære meg å kun veie meg en dag i uka, for da først klarer jeg å se helheten av uka. Jeg går gjerne ned og opp litt og ned litt og opp litt osv.. Så føler jo at jeg ikke går noe særlig ned. Men har jo iallefall begynt å gå nedover igjen etter påsken

Krysser fingrene for at å kutte pm hjelper og ikke drikke vin hvis jeg ikke skal noe. Har en del utdrikningslag jeg skal i og bryllup så der blir det sikkert nok vin

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 06:17   #1382
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Da var første dag uten Pepsi max over, har lidd av intens skallebank og en ekkel følelse i kroppen.
Nå er det dag to som gjelder, og utenom hodepinene og følelsen i kroppen så har det gått helt fint. Savner den ikke! Men tror det blir værre til helgen.. Men håper det også går fint

I dag skal jeg på jobbintervju rett etter jobb.! Kjempe spent for denne jobben har jeg virkelig lyst på Wish me luck!

Ha en flott dag alle sammen!

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 06:44   #1383
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Lykke til

Ned 200 gram under bestenotering for min del Og det MED mensen Dette har endelig løsna igjen!

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 08:00   #1384
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Lykke til på jobbintervju!

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 08:17   #1385
pheona
Medlem
 
pheona sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 145
pheona er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Lykke til med intervjuet!

Jeg var klar over at mai kom til å bli en helvetes mnd med tanke på utskeielsene.. to utdrikknings lag og bryllup... Så jeg har forberedt meg lissom... jeg har allerede tatt av 3 av de 5 kiloene. også kommer jeg jo sterkere tilbake etter bryllupet! Da skal jeg bli veldig streng, ikke spise så mye "snop" og holde meg på 15g grensa! (snakka med Torkil og han fortalte at man etterhvert kunne gå litt høyere på karbegrensa). Kanskje jeg til og med skal prøev å holde melke produktene på et minimum? tja... hvem vet hva fremtiden bringer...

Jeg har jo gått ned 13.4kg (på minste notering) syns ikke det er så himla mye selv (egentlig) ... men for å sette det i perspektiv... jeg har gått fra 52 til 44/46 i bukse og topp! (som jeg syns er kjempe bra!!!!)
OG jeg har gått fra å grine i prøve rommet fordi ingenting passer, til å kunne gå inn i nye butikker å smile når jeg ser i speilet i de fine klærne som passer!

__________________

pheona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 12:02   #1386
Myrull
Medlem
 
Myrull sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: barteby
Innlegg: 367
Myrull er ny på veien

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

Jeg får ikke med meg hodet ned i vekt uansett jeg, for jeg har få forvridd kroppsbilde (jeg har vel en atypisk spiseforstyrrelse). To dager har jeg faktisk SETT hva jeg har oppnådd, sett at jeg begynner å nærme meg normalvekt, men utenom de to dagene så føler jeg meg feit. Så jeg er uansett nødt til å bruke intellekt for å vite hvordan jeg ser ut. Men sånn helt objektivt sett er 0,5-1 kg det mest optimale for ukentlig vekttap. Det hadde ikke vært meg i mot å gå ned 800 gram-en kilo i uka. Jeg har også bestemt meg for å veie meg skjeldnere igjen, for jeg har samme følelsen jeg også, at jeg ikke går ned noe. Jeg har en tendens til å gå ned i fire dager i strekk for så å stå stille alt fra 3-11 dager. Det er lange dager mens jeg står stille.

Har slitt med bulimi tidligere jeg så har brukt mange år på å kunne se meg selv i speile, kunne ikke ha vekt i huset før.
Jeg står også stille lenge å så pluttselig går det ned, går ofte litt opp før det raser nedover å så stopper det opp igjenn.
Men ned går det.

__________________


Dame med PCOS som vil spise seg frisk!
BLOGGEN
Myrull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 12:28   #1387
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av pheona, her.

jeg har gått fra 52 til 44/46 i bukse og topp! (som jeg syns er kjempe bra!!!!)

WOW! Du har jo gått ned mange størrelser! Jeg har gått ned en jeg...

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Ned 200 gram under bestenotering for min del Og det MED mensen Dette har endelig løsna igjen!

Gratulerer!

Opprinnelig lagt inn av 65kgmamma=perfekt, her.

Da var første dag uten Pepsi max over, har lidd av intens skallebank og en ekkel følelse i kroppen.
Nå er det dag to som gjelder, og utenom hodepinene og følelsen i kroppen så har det gått helt fint. Savner den ikke! Men tror det blir værre til helgen.. Men håper det også går fint

I dag skal jeg på jobbintervju rett etter jobb.! Kjempe spent for denne jobben har jeg virkelig lyst på Wish me luck!

Ha en flott dag alle sammen!

Jeg håper jobbintervjuet går bra og at du får jobben.

Det er litt sykt å tenke på at man får abstinenser av å slutte med brus, seriøse abstinenser og ikke bare sug. Tenk at vi har i oss ting som faktisk påvirker oss så mye, ting som selges i dagligvarebutikker i den mengde man måtte ønske, som er tillatt for både liten og stor. Det er sykt å tenke på.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 12:32   #1388
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Myrull, her.

Har slitt med bulimi tidligere jeg så har brukt mange år på å kunne se meg selv i speile, kunne ikke ha vekt i huset før.
Jeg står også stille lenge å så pluttselig går det ned, går ofte litt opp før det raser nedover å så stopper det opp igjenn.
Men ned går det.

Hvordan går det nå med tanke på spiseforstyrrelsen din? Har du et realistisk kroppsbilde? Et greit forhold til mat og kroppen din?

Jeg merker at når ting er vanskelige så føler jeg veldig for å takle det med mat, men jeg kan ikke huske å ha hatt et så sunt forhold til mat siden ungdomsskolen. Jeg vurderer å fortsette på lkhf/ketolyse etter endt kur i håp om å kunne beholde det "avslappede" forholdet mitt til mat lenge.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 21:04   #1389
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Ned 200 gram under bestenotering for min del Og det MED mensen Dette har endelig løsna igjen!

Så bra Det er kjipt når vi står stille, men det er utrolig deilig når det endelig løsner.

Opprinnelig lagt inn av pheona, her.

Jeg har jo gått ned 13.4kg (på minste notering) syns ikke det er så himla mye selv (egentlig) ... men for å sette det i perspektiv... jeg har gått fra 52 til 44/46 i bukse og topp! (som jeg syns er kjempe bra!!!!)
OG jeg har gått fra å grine i prøve rommet fordi ingenting passer, til å kunne gå inn i nye butikker å smile når jeg ser i speilet i de fine klærne som passer!

Så mange str du har gått ned Kjempe flott!!

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

Det er litt sykt å tenke på at man får abstinenser av å slutte med brus, seriøse abstinenser og ikke bare sug. Tenk at vi har i oss ting som faktisk påvirker oss så mye, ting som selges i dagligvarebutikker i den mengde man måtte ønske, som er tillatt for både liten og stor. Det er sykt å tenke på.

Ja det er helt sykt!! Kan ikke fatte at det er tillatt å selge slike produkter! Men nå er jeg fast bestemt på å kvitte med med PM, men jeg kommer nok til å drikke light brus innimellom, men ikke PM, jeg må ha noe annet enn vann, og saft er jeg ikke noe særlig glad i, men håper jeg klarer meg mest mulig uten

Jobb intervjuet gikk kjempe flott, men det var mange søkerer og mange som skal på intervju så er litt usikker, men HÅPER virkelig jeg får den. Det hadde vært helt perfekt i min plan videre .. Hehe

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 23:35   #1390
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg drikker en halvliter zero på ei helg, ellers kun vann. Jeg liker ikke kaffe, te og synes heller ikke saft er godt, så det gjør seg med noe annet to dager i uka.

Krysser fingrene for at jobben blir din.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 06:11   #1391
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jippi Ned 500 gram

Nei jeg drikker ikke noe annet enn vann eller brus .. Liker ikke kaffe eller te noe særlig...! Men men, det skal nok gå bra, bare šbegrense inntaket.. Det har gått litt vell over styr..!

Takk jeg også håper jobben er min

Ha en flott dag alle sammen

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 06:32   #1392
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Lykke til

Ned 200 gram under bestenotering for min del Og det MED mensen Dette har endelig løsna igjen!

Ned nye 300g og ny bestenotering og nytt tall på vekta 67,9

Nå gjør jeg endelig noe rett igjen

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 08:35   #1393
pheona
Medlem
 
pheona sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 145
pheona er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Ned nye 300g og ny bestenotering og nytt tall på vekta 67,9

Nå gjør jeg endelig noe rett igjen

Flink du er!!!!!
jeg glemte å gå på vekta i dag, men har jo egentlig veiedag på mandager... bare så innmari spennende å følge vekta at jeg vanligvis ikek klarer å holde meg borte...

ÆSJ!!! tror dere ikke jeg har blitt sørpe forkjøla... kjempe morsomt å site i telefonen hele dagen og være kundeservice... NOT!!! halsen er på tur til å streike, og æsj æsj æsj!!!

__________________

pheona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 08:45   #1394
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Takk Pheona

Har stått stille en stund, og vippet opp og ned 300 gram liksom - men nå er det ned hver dag og det er deilig

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 08:52   #1395
pheona
Medlem
 
pheona sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 145
pheona er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

det var da så lite!!! Syns det er greit at du ikke går ned jeg.. for når du er ferdig slanka ( 7.9kg er jo nesten ingenting så fort som du går ned nå... ) Kommer du vel til å forlate oss *hylgriner*

__________________

pheona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 09:43   #1396
slektskap
Medlem
 
slektskap sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 48
Innlegg: 153
slektskap er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Det er litt travelt her - rekker nesten ikke å "henge" med dere jo!
Så flott å høre om minkende klesstr., bra jobbintervjuer og bestenoteringer!

Bittelitt ned igjen idag, det var bra etter et par dager opp og ned.

Igår kveld var jeg på byens beste restaurant sammen med jobben, dvs de jeg er utleid av, ikke der jeg jobber daglig. Veldig hyggelig og fantastisk god mat! Droppet en del av tilbehøret, og sjokoladefondanten lå pent igjen på tallerken, men måtte smake på alt, det er så altdor sjelden jeg har mulighet til å spise så herlig mat! Hadde hyret inn sjåfør og alt, så to glass vin til maten og en southern comfort gikk rett i hodet! Snakk om å være billig i drift!!

Ellers har snekkerne begynt å bygge huset vårt, jeg håper jeg er ferdigslanket til det er ferdig - så kan vi ha en heidundrende innflyttingsfest!!!

__________________


slektskap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 10:10   #1397
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av pheona, her.

det var da så lite!!! Syns det er greit at du ikke går ned jeg.. for når du er ferdig slanka ( 7.9kg er jo nesten ingenting så fort som du går ned nå... ) Kommer du vel til å forlate oss *hylgriner*

Er du gal - forlate dere nei..... Det er vel da jobben virkelig starter - nemlig med å holde vekta

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 10:39   #1398
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Halla damer! Jeg har et prosjekt gående. Jeg skal på en toukerstur over finnmarksvidda til høsten.. Å har tenkt å prøve å være lavkarbo hele veien. :O Det vanlige når man må tenkte vekt er jo å ha med seg Real turmat og havregryn.. Å det kan jeg jo da ikke spise. Så jeg er i full gang med å planlegge tørking og vakuumpakking av egen turmat.. Vet ikke helt hvordan jeg skal få i meg fett siden det ikke lar seg tørke og det er uaktuelt å bære med seg smør og fløte osv.. Men jeg skal i vertfall holde meg til selvfisket ørrett, tørkede grønnsaker og tørket reinkjøtt.. Er kjempespent på om jeg klarer å lage noen gode retter på denne måten.

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 10:52   #1399
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Grattis med mer ned steg for steg, 65kgmamma og slektskap. Jeg har også noe å rapportere. Jeg har bestemt meg for å ha veiedag to ganger i uka og ikke veie meg i mellom dem, og i dag viste vekta 73,3 kg. Ned 700 gram siden mandag! Nå er jeg det letteste jeg har vært på fire år, så nå er jeg glad. Nå er jeg 3,3 kg unna normalvekt etter bmi og jeg har gått ned 12,4 kg! Jeg kan nesten ikke tro det.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 11:00   #1400
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av wevi, her.

Halla damer! Jeg har et prosjekt gående. Jeg skal på en toukerstur over finnmarksvidda til høsten.. Å har tenkt å prøve å være lavkarbo hele veien. :O Det vanlige når man må tenkte vekt er jo å ha med seg Real turmat og havregryn.. Å det kan jeg jo da ikke spise. Så jeg er i full gang med å planlegge tørking og vakuumpakking av egen turmat.. Vet ikke helt hvordan jeg skal få i meg fett siden det ikke lar seg tørke og det er uaktuelt å bære med seg smør og fløte osv.. Men jeg skal i vertfall holde meg til selvfisket ørrett, tørkede grønnsaker og tørket reinkjøtt.. Er kjempespent på om jeg klarer å lage noen gode retter på denne måten.

Du er sprek altså. Tøffa! Du får spise masse ørret. Jeg har så lite peiling på sånt. Morrpølse? Du vil sikkert gå ned i vekt uansett på turen så lenge du lever lavkarbo, for du vil sikkert røre mer på deg enn vanlig.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skulle vi hatt en egen middagstråd/oppskriftstråd for ED? Titti Eurodiett 2 23-10-10 20:11
Æsj jeg har hatt sprekk....:( Iset Atkins kosthold 5 05-04-04 12:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no