Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 07-05-12, 19:06   #14476
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

Joooda. Alle basseluskene kan klokka.

Til og med sommertida!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 07-05-12, 19:18   #14477
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Nå har jeg aldri hatt sansen for verken blomkålris eller blomkålsmos... Det smaker for mye....blomkål.

MEN jeg tenkte at jeg skulle prøve lage blomkålris for så å steke den heftig på panna i olje, tilsette sammenvispet egg og annet snadder for å få litt mer
asiatisk look og smak!

Testing testing i løpet av uka.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 07-05-12, 19:25   #14478
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Takk, Senka. Det blir nok hotell, ja.

Det finnes jo billigere hoteller enn 1000,- natta også. Jeg vet mamma bruker å bo på ett når hun er her på jobb som koster 600,- Klarer ikke huske hva det heter da.. Men det er helt greit

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 07-05-12, 20:04   #14479
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Det finnes jo billigere hoteller enn 1000,- natta også. Jeg vet mamma bruker å bo på ett når hun er her på jobb som koster 600,- Klarer ikke huske hva det heter da.. Men det er helt greit

Det eneste som var ledig var i Horten, altså en halv time fra Torp. Det kom på 845. Ikke fullt tusenlappen, men ikke så fryktelig langt unna.
Det billigste jeg fant ledig i Bergen sentrum på nettopp denne dagen kom på 1600 for en natt.
Hotell i Norge er DYRT!

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 07-05-12, 20:26   #14480
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

kan man ha med neglelakkfjerner i innsjekka bagasje når man flyr? og hvor spiser man i oslo? ikke asiatisk.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 07-05-12, 20:37   #14481
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Fins det blant oss på forumet - eller kjenner du ein (tidlegare) bibliotekarstudent som har ei brukt (norsk, så klart) DDK5 til salgs? PM meg om du kan hjelpe ein fattig stakkar som treng arbeidsverktøy.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve.
Gammel 07-05-12, 20:45   #14482
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

kan man ha med neglelakkfjerner i innsjekka bagasje når man flyr? og hvor spiser man i oslo? ikke asiatisk.

Du kan ha med neglelakkfjerner så lenge flasken ikke er på en dl. Også må den jo i den berømte, blanke posen...
Liker du indisk? Det er vel egentlig asiatisk, men jeg slenger det med: Indian house ved Jernbanetorget har fantastisk god mat som ikke er spesielt dyrt.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 07-05-12, 20:51   #14483
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

Fins det blant oss på forumet - eller kjenner du ein (tidlegare) bibliotekarstudent som har ei brukt (norsk, så klart) DDK5 til salgs? PM meg om du kan hjelpe ein fattig stakkar som treng arbeidsverktøy.

Send en pm til Licota, du!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 07-05-12, 20:53   #14484
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

kan man ha med neglelakkfjerner i innsjekka bagasje når man flyr? og hvor spiser man i oslo? ikke asiatisk.

Big horn Steakhouse har vel avdelinger både på Majorstua og på Aker brygge! Mye god kjøtt mat med valgfritt tilbehør er det vi liker når vi skal spise ut!
De har nemlig en super avdeling her i Asker også!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 07-05-12, 20:59   #14485
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Big horn Steakhouse har vel avdelinger både på Majorstua og på Aker brygge! Mye god kjøtt mat med valgfritt tilbehør er det vi liker når vi skal spise ut!
De har nemlig en super avdeling her i Asker også!

Jeg har ALDRI vært på Big Horn. Men nå skal det sies at vi er ute og spiser sånn ca en gang i året... Men jeg synes det ser ut som om prisene på Big Horn er litt høye?
Jeg betaler ALDRI mer enn 150-200 når jeg skal ut...

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 07-05-12, 21:02   #14486
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg synes Big Horn har tapt seg veeeldig. Bedre biff/kjøtt på Friday's, ca samme prisklasse, og de er alltid overmåte hjelpsomme med tilpasset grønnsakstilbehør. Ellers sliter jeg med å komme på noe sted å spise noe ikke-asiatisk.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 07-05-12, 21:03   #14487
Okie
Medlem
 
Okie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: lite tettsted
Innlegg: 276
Okie er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Skal snart til usa... og lurer på om jeg får med meg sukrin og fiberhusk i bagasjen eller om det er like lett å ordne det når jeg kommer frem?

Håper jeg får ok mat på flyet. Har fått ordnet null gluten og laktoseredusert.. Får jeg ha med eget mat tru?

__________________

Okie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF
Gammel 07-05-12, 21:08   #14488
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Nå har jeg aldri hatt sansen for verken blomkålris eller blomkålsmos... Det smaker for mye....blomkål.

MEN jeg tenkte at jeg skulle prøve lage blomkålris for så å steke den heftig på panna i olje, tilsette sammenvispet egg og annet snadder for å få litt mer
asiatisk look og smak!

Testing testing i løpet av uka.

Bruker karri krydder på blomkålrisen, da tar man knekken på blomkålsmaken

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 07-05-12, 21:10   #14489
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Okie, her.

Skal snart til usa... og lurer på om jeg får med meg sukrin og fiberhusk i bagasjen eller om det er like lett å ordne det når jeg kommer frem?

Håper jeg får ok mat på flyet. Har fått ordnet null gluten og laktoseredusert.. Får jeg ha med eget mat tru?

Når det gjelder egen mat på flyet, så varierer det fra selskap til selskap. Ring og hør.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 07-05-12, 21:10   #14490
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Tips til billig overnattingssted i Kristiansand / nærheten av kristiansand? I høysesongen. Gjelder bryllup, og dyrehavebesøk Regner med hotell tar tabbe på feriepengene.

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 07-05-12, 21:12   #14491
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Vurderer å prøve å lage meg fløtegratinerte jordskokker i morgen, med et eller annet kjøtt til. Noen som har prøvd seg på jordskokk og har tips å komme med når det gjelder tilberedning? og har de mye karber?

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 07-05-12, 21:18   #14492
Okie
Medlem
 
Okie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: lite tettsted
Innlegg: 276
Okie er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Når det gjelder egen mat på flyet, så varierer det fra selskap til selskap. Ring og hør.

Gjorde det. Fikk klarsignal men er gjennom sikkerhetskontrollen jeg lurer på...

__________________

Okie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF
Gammel 07-05-12, 21:23   #14493
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

mat går greit så lenge det ikke er flytende. hatt med sandwicher gjennom kontrollen mange ganger

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 07-05-12, 21:24   #14494
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Okie, her.

Gjorde det. Fikk klarsignal men er gjennom sikkerhetskontrollen jeg lurer på...

Bare det ikke er flytende går det bra. (Jeg har hvert fall aldri hatt noen problemer.) Men husk på at du ikke har lov til å ha med deg alle matvarer inn i ett annet land.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 07-05-12, 21:25   #14495
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Okie, her.

Gjorde det. Fikk klarsignal men er gjennom sikkerhetskontrollen jeg lurer på...

Kommer ann på hva det er du vil ha med det. Dette står i reglene:

Sitat:

Eksempelvis vann, brus, vin, smørepålegg, gelè, krem, deodorant, parfyme, lipgloss, mascara, tannkrem, barberskum, spraybokser, lighter og gjenstander med lignende konsistenser. Lista er ikke komplett. Er du usikker, ta kontakt med Luftfartstilsynet

Jeg ikke fått igjennom leverpostei og makrell i tomat, men har hatt med meg eggerøre/omelett med tomater og avocado. Ferdigsmurte brødskiver, muffins, atkins, grønnsaker/frukt m.m. går også fint men altså ikke dersom det er noe som regnes som "smørbart". Litt forskjell på hvem som er i security også da, noen ganger er alt greit og andre ganger kverulerer de på absolutt alt

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 07-05-12, 21:29   #14496
Okie
Medlem
 
Okie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: lite tettsted
Innlegg: 276
Okie er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

takk for svar dere. Jeg tenkte på "rundstykker" laget av frø med pålegg fra hotellet :-) Satser på at det går..

__________________

Okie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF
Gammel 07-05-12, 21:33   #14497
LaLa77
Medlem
 
LaLa77 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 355
LaLa77 har en fantastisk aura rundt segLaLa77 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Vurderer å prøve å lage meg fløtegratinerte jordskokker i morgen, med et eller annet kjøtt til. Noen som har prøvd seg på jordskokk og har tips å komme med når det gjelder tilberedning? og har de mye karber?

Vi har spist det en god del, også fløtegratinerte. Det kan lett bli en litt søtlig smak, så salt, pepper, løk og mye hvitløk er nødvendig for å få en god smak
Husker ikke næring, tror de hat rundt 15 g karb pr 100 g, men at en god del av de er insulin og ikke stivelse, så de ender opp på mellom 3 og 4 g. Det er flere tråder om det her inne så bruk søk funksjonen.....

__________________


LaLa77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som fungerer for meg :)
Gammel 07-05-12, 22:01   #14498
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

takk Lala77 :-) mente at det var noe med de karbene ja, at ikke alle ble regnet med.

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 07-05-12, 22:08   #14499
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av LaLa77, her.

Vi har spist det en god del, også fløtegratinerte. Det kan lett bli en litt søtlig smak, så salt, pepper, løk og mye hvitløk er nødvendig for å få en god smak
Husker ikke næring, tror de hat rundt 15 g karb pr 100 g, men at en god del av de er insulin og ikke stivelse, så de ender opp på mellom 3 og 4 g. Det er flere tråder om det her inne så bruk søk funksjonen.....

Inulin! Ikke insulin.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 07-05-12, 22:28   #14500
LaLa77
Medlem
 
LaLa77 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 355
LaLa77 har en fantastisk aura rundt segLaLa77 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Stavekontroll på iPhone er noe dritt

__________________


LaLa77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som fungerer for meg :)
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no