Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 07-05-12, 23:46   #14501
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

og hvor spiser man i oslo? ikke asiatisk.

hvor i Oslo er det da? Styr unna big horn! De har blitt slakta i alle tester, dyrt og dårlig. Velg heller hereford steakhouse om du vil ha biff. Ellers finnes det en god del bra tapas plasser. San leandros har avdelinger i vika, på Grünerløkka og Majorstua. Delikatssen på løkka og majorstua... Olympen på Grønland er bra på sikringskost, og stilig lokale. Ali baba på Grønland har billig og god tyrkisk. Sjekk evt guidene på oslopuls.no for flere tips.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 08-05-12, 00:01   #14502
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

hvor i Oslo er det da? Styr unna big horn! De har blitt slakta i alle tester, dyrt og dårlig. Velg heller hereford steakhouse om du vil ha biff. Ellers finnes det en god del bra tapas plasser. San leandros har avdelinger i vika, på Grünerløkka og Majorstua. Delikatssen på løkka og majorstua... Olympen på Grønland er bra på sikringskost, og stilig lokale. Ali baba på Grønland har billig og god tyrkisk. Sjekk evt guidene på oslopuls.no for flere tips.

big horn har vi i trondheim og, så det er uansett uaktuelt. men vi skal bo i dronningens gate, på astoria tror jeg. oslopuls var et godt tips, sammen resten av dine og andres her. takk, alle! skriver ned alle tipsene jeg får

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 08-05-12, 12:22   #14503
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Tips til lunsjmat til å ha med på jobb som ikke lukter så mye? Med så lite karbo som overhode mulig?

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 08-05-12, 12:25   #14504
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

eggerøre med baconbiter og ønska grønt (jeg elsker vårløk og paprika)

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 08-05-12, 12:29   #14505
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Tips til lunsjmat til å ha med på jobb som ikke lukter så mye? Med så lite karbo som overhode mulig?

Kyllingsalat, ostesalat, hjemmebakte pannekaker med smør og ost.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 08-05-12, 14:06   #14506
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Har forskjellige typer proteinpulver forskjellige bakeegenskaper? Tenkte å kjøpe et nøytralt pulver til baking. Helst noe annet enn bakepro.

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 08-05-12, 17:19   #14507
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

nå er jeg så "heldig" at jeg har fått permitteringsvarsel. jeg blir permittert i opptil 30 uker, og da blir jo mest sannsynlig sommerferien forsvunnet i permittering..
men kan jeg regne med at jeg får feriepengene mine selv om jeg er permittert? eller blir de spist opp ett eller annet sted.. bedriften stenger jo egentlig 3 uker i juli, men hvis jeg er permittert, kan jeg da ta den når jeg vil, sånn egentlig?

må jo kontakte nav og sånn etterhvert, men jeg har masse tanker inni hodet mitt nå o.o

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 08-05-12, 17:38   #14508
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Vet ikke så mye om sånne regler, men du finner sikker masse på nav. no

Det jeg vet, er at ingen kan ta feriepengene dine! Det er DINE penger uansett!!!

Bedriften er jo ikke konk heller, den prøver jo å unngå å bli det ved å kun permitere i harde tider i håp om at det kommer bedre tider senere!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 08-05-12, 20:43   #14509
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Feriepengene ble opptjent i fjor så de skal du ha uansett be om å få de så fort som mulig så de ikke prøver seg på noe!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 08-05-12, 20:58   #14510
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

vi får dem som regel første uka i juli. tviler på at de prøver seg på noe tull, "røysla" står sterkt hos oss. omtrent all på gulvet er organisert bare masse tanker i huet som surrer da jeg aldri har vært med på dette før.
men det kom ikke som noen bombe egentlig, så jeg er ikke opprørt eller noe. bare håper pengene kommer når det skal og at det ikke blir tull med dagpenger. har tross alt lån og husleie som skal betales.

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 08-05-12, 21:29   #14511
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

nå er jeg så "heldig" at jeg har fått permitteringsvarsel. jeg blir permittert i opptil 30 uker, og da blir jo mest sannsynlig sommerferien forsvunnet i permittering..
men kan jeg regne med at jeg får feriepengene mine selv om jeg er permittert? eller blir de spist opp ett eller annet sted.. bedriften stenger jo egentlig 3 uker i juli, men hvis jeg er permittert, kan jeg da ta den når jeg vil, sånn egentlig?

må jo kontakte nav og sånn etterhvert, men jeg har masse tanker inni hodet mitt nå o.o

Hvis du ikke får feriepenger eller rettmessig lønn kan du rett og slett begjære bedriften konkurs.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 09-05-12, 00:21   #14512
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

borte


Sist redigert av Lava : 09-05-12 kl 01:40.
Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 09-05-12, 10:04   #14513
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 53
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan man ha hjernehinnebetennelse uten at utslettet synes godt?? Sös havna på legevakta i natt med kjempevond nakke, ukontrollert oppkast og bittelitt utslett uten at de kunne si hva det var.....

__________________



Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;)
Gammel 09-05-12, 10:14   #14514
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Catwoman, her.

Kan man ha hjernehinnebetennelse uten at utslettet synes godt?? Sös havna på legevakta i natt med kjempevond nakke, ukontrollert oppkast og bittelitt utslett uten at de kunne si hva det var.....

Ja. Har en venninne som hadde veldig svakt, nesten usynlig utslett.
Håper det ikke er det

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 09-05-12, 10:16   #14515
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan man med god samvittighet myrde en dame på Mva kontoret i Tønsberg ? Damen som ikke kunne jobben sin, og sa at mannens firma ikke var momspliktig, og dermed har lurt han for 75.000,- i fradrag for mva i fjor ? (Er nå advkokatmat)
Jeg føler STOOOOOR trang til å myrde !!!!!!!!!!!!!

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 09-05-12, 10:17   #14516
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 53
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Håper virkelig ikke det nei..... Nytt legebesök om noen få timer.

__________________



Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;)
Gammel 09-05-12, 10:43   #14517
LaLa77
Medlem
 
LaLa77 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 355
LaLa77 har en fantastisk aura rundt segLaLa77 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Kan man med god samvittighet myrde en dame på Mva kontoret i Tønsberg ? Damen som ikke kunne jobben sin, og sa at mannens firma ikke var momspliktig, og dermed har lurt han for 75.000,- i fradrag for mva i fjor ? (Er nå advkokatmat)
Jeg føler STOOOOOR trang til å myrde !!!!!!!!!!!!!

Det blir kjapt så mye søl av mord.
Har du vurdert noen harde slag og spark på velplasserte steder isteden?

__________________


LaLa77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som fungerer for meg :)
Gammel 09-05-12, 10:55   #14518
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Kan man med god samvittighet myrde en dame på Mva kontoret i Tønsberg ? Damen som ikke kunne jobben sin, og sa at mannens firma ikke var momspliktig, og dermed har lurt han for 75.000,- i fradrag for mva i fjor ? (Er nå advkokatmat)
Jeg føler STOOOOOR trang til å myrde !!!!!!!!!!!!!

Skjønner godt irritasjonen din, men mord kan vli noe sølete, og så kommer politiet og tar deg etterpå
Tragisk med slike mennesker som ikke kan jobben sin
Du får satse på at advokaten tar henne

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 09-05-12, 10:56   #14519
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 57
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Kan man med god samvittighet myrde en dame på Mva kontoret i Tønsberg ? Damen som ikke kunne jobben sin, og sa at mannens firma ikke var momspliktig, og dermed har lurt han for 75.000,- i fradrag for mva i fjor ? (Er nå advkokatmat)
Jeg føler STOOOOOR trang til å myrde !!!!!!!!!!!!!


Stakkars mann!

Ellers er jeg for en praksis der slike rådgivingsfeil automatisk degraderer en til gatefeier med kost. Tre års kostepraksis bør være passende for slike "forseelser"
Mangler man lokale veier, så finnes det milevis med fylkesveier osv. der man kan koste og plukke søppel i veikanten.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg.
Gammel 09-05-12, 12:47   #14520
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Har forskjellige typer proteinpulver forskjellige bakeegenskaper? Tenkte å kjøpe et nøytralt pulver til baking. Helst noe annet enn bakepro.

Ingen som vet? Tenkte å bestille pakke fra iherb i dag.

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 09-05-12, 12:52   #14521
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 57
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Ingen som vet? Tenkte å bestille pakke fra iherb i dag.

Er du misfornøyd med bakepro?

Torkil selger bakemix.
Jeg personlig synes Bakepro fungerer best.

Rune

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg.
Gammel 09-05-12, 13:05   #14522
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som har fått sendt pakke til Poste Restante By i Sverige og tatt med inn i Norge?

Ja for å spare toll og tull og tøys og ta med mer vitaminer/mineraler enn man får lov til via netthandel.

Går det greit og er det lovlig? Jeg er ikke ute etter å smugle noe som helst. Da dropper jeg det heller. Vet det er en grense på 3 mnd eget forbruk og maks for 3000 NOK. Noe mer jeg evt bør vite om jeg dirigerer en pakke dit?
3 mnd forbruk er det i henhold til helsemyndighetenes anbefalinger for maksdoser av vitaminer eller mineraler eller kan det være det jeg har fått anbefalt å ta - og sikkert høyere i massevis enn det helsemyndighetene anbefaler.

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert
Gammel 09-05-12, 13:10   #14523
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

Er du misfornøyd med bakepro?

Torkil selger bakemix.
Jeg personlig synes Bakepro fungerer best.

Rune

Har aldri prøvd bakepro. Ingen av nettbutikkene jeg pleier å bestille fra selger det, og det er så tiltak å sette opp ny konto bare for å bestille en ting Har også hørt fra andre at de syns det er overpriset til å være et standard proteinpulver, derfor jeg tenkte jeg kunne finne noe billig på iherb. Tenker f.eks. myseprotein eller eggehviteprotein, var noen her som skrev at de har forskjellige egenskaper..

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 09-05-12, 13:46   #14524
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av elien, her.

Hvilke rettigheter har en når NAV ikke holder frister, å hva bør en gjøre. Hu ene som egentlig er den eneste på det lokale NAV som det er tak i er ikke min saksbehandler, men hu tar nå tak i det. Hu beklager seg på NAV`s vegne. Men det hjelper ikke meg noe.

Fastlegen er heller ikke noe særlig imponert av saksbehandlingstid. Har søkt om Uføretrygd i august, fikk da beskjed på det tok ca 4 mnd. Har med gjevne mellomrom "mast" på saken. Fikk bare høre så lenge jeg hadde AAP så fikk jeg ikke vite noe før det går ut. Etter å ha snakket med hu jeg nevnte over her, så gikk hu inn i saken. Å ingen hadde sett på den (det var ca 14/3)
Snakket med hu på tirsdag, å hu beklager så mye. Men hu kunne se at saken var under behandling nå, det var den ikke sist. Å vis jeg ikke har hørt noe til begynnelsen av mai så måtte jeg ringe hu igjen.


Elin


Har nå fått bekreftet at det er i orden(innvilget), med stor beklagelse på at det har tatt alt for lang tid

En bør har blitt løftet av mine skuldre, å hu som egentlig ikke var min saksbehandler er nå min

Elin

elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo
Gammel 09-05-12, 13:57   #14525
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av LaLa77, her.

Det blir kjapt så mye søl av mord.
Har du vurdert noen harde slag og spark på velplasserte steder isteden?

Jeg starter kikck-box trening i dag Damen vet ikke hva hun har i vente





Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Skjønner godt irritasjonen din, men mord kan vli noe sølete, og så kommer politiet og tar deg etterpåTragisk med slike mennesker som ikke kan jobben sin
Du får satse på at advokaten tar henne

Ja, dere har rett Mye søl og besøk av politiet etterpå er vel ikke den beste løsningen. elv om det frister veldig

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

Stakkars mann!

Ellers er jeg for en praksis der slike rådgivingsfeil automatisk degraderer en til gatefeier med kost. Tre års kostepraksis bør være passende for slike "forseelser"
Mangler man lokale veier, så finnes det milevis med fylkesveier osv. der man kan koste og plukke søppel i veikanten.

Det var et strålende forslag Og mens damen går og koster, kan jeg nyte godt av kick-boxing treningen jeg har tenkt å starte med i dag. Kan bli myyyyyye moro ut av det. Hun som fyker rundt med kosten, og jeg som småsparkende følger etter

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no