Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Stoffskifte / hormonproblemer

Mensblødninger

Stoffskifte / hormonproblemer Har du problemer med hormoner eller stoffskiftet? Her kan du snakke med likesinnede og dele erfaringer.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-01-10, 00:26   #126
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Mensblødninger

Stress kan gjøre sånne greier med kroppen, ja!
Uansett greit å holde et øye med ting som at mensen forsvinner. Er jo som regel et tegn på at noe uvanlig skjer. På den ene eller andre måten!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 14:47   #127
A-p-o-c
Medlem
 
A-p-o-c sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Innlegg: 65
A-p-o-c er på en erverdig vei

Sv: Mensblødninger

Opprinnelig lagt inn av petchy, her.

Hadde vært skikkelig interessant å høre hva det er med lavkarbo som påvirker hormonene sånn og på hvilken måte etc. Synes sånn er kjempeinteressant jeg

JA! Er helt enig, spesielt etter å ha opplevd tullete syklus etter to uker på lavkarbo - hva skjer med oss damer på lavkarbo egentlig?

:mågoogle:

__________________


A-p-o-c er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/ketolyse nå i starten... Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 15:48   #128
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Mensblødninger

Jeg tror det er så enkelt som at vi lagrer hormoner i fettvevet, og når fettet blir borte, så frigjøres dette.. Dvs, jeg "vet" at vi lagrer endel hormoner på denne måten, resten er gjetting, ispedd en bit logikk. Sååå er det jo det at kroppene våre ikke nødvendigvis er så logiske, men den biten tar vi en annen gang

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 16:46   #129
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Mensblødninger

Opprinnelig lagt inn av A-p-o-c, her.

JA! Er helt enig, spesielt etter å ha opplevd tullete syklus etter to uker på lavkarbo - hva skjer med oss damer på lavkarbo egentlig?

:mågoogle:

Det som skjer er at kroppens hormoner som allerede er tullete, begynner å normalisere seg
Meeget enkelt sagt.

men det ligger tråder hvor dette er diskutert her på forumet

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 16:54   #130
A-p-o-c
Medlem
 
A-p-o-c sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Innlegg: 65
A-p-o-c er på en erverdig vei

Sv: Mensblødninger

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Det som skjer er at kroppens hormoner som allerede er tullete, begynner å normalisere seg
Meeget enkelt sagt.

men det ligger tråder hvor dette er diskutert her på forumet

Nå har jeg søkt og søkt etter tråder på forumet hvor dette er diskutert og hvor det eventuelt finnes en konklusjon men jeg finner ingen. Det vil si, jeg finner ikke svar på hvorfor for syklusen oppfører seg annerledes hos friske kvinner. PCOS eller økt fertilitet blir et annet kapittel (det finner jeg forøvrig også bare som faktum, ikke med begrunnelse). Jeg finner dog en god del synsing...

Jeg har lyst å vite mer enn bare at "hormonene normaliserer seg", det er et for lettvint svar om en så intressant sak, synes jeg. Og at det virkelig skjer, har jeg jo personlig erfaring med. Er det noen derute som har en god henvisning?

__________________


A-p-o-c er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/ketolyse nå i starten... Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 22:06   #131
Michelin
Seniormedlem
 
Michelin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sunnmøre
Alder: 52
Innlegg: 592
Michelin er en juvelMichelin er en juvelMichelin er en juvel

Sv: Mensblødninger

Hurra...2 uker med nuvaring, så kom mensen som ei kule-igjen Visst det er noen her som har litt erfaring med nuvaring på ketolyse så blir æ kjempeglad visst dere vil dele erfaringene med mæ Nevnte for gynekologen min at dietten lagde krøll i blødningsmønsteret, og han syntes det hørtes veldig rart ut...og det synes jo æ og, men æ vet jo at syklusen følg "oppskrifta" når æ ikkje e på lavkarbo. Kan jo selvfølgelig droppe heile ringen, men da får æ jo ei uke i mnd med styrtblødninge og hvitt ansikt

__________________



.....det er i motvind en drage flyr.....
Michelin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 23:13   #132
ThereseA
Seniormedlem
 
ThereseA sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Mjøndalen
Alder: 37
Innlegg: 604
ThereseA er ny på veien

Sv: Mensblødninger

Opprinnelig lagt inn av Michelin, her.

Hurra...2 uker med nuvaring, så kom mensen som ei kule-igjen Visst det er noen her som har litt erfaring med nuvaring på ketolyse så blir æ kjempeglad visst dere vil dele erfaringene med mæ Nevnte for gynekologen min at dietten lagde krøll i blødningsmønsteret, og han syntes det hørtes veldig rart ut...og det synes jo æ og, men æ vet jo at syklusen følg "oppskrifta" når æ ikkje e på lavkarbo. Kan jo selvfølgelig droppe heile ringen, men da får æ jo ei uke i mnd med styrtblødninge og hvitt ansikt


jeg har gått på nuvaring i 3mnd nå og jeg har fått mensen en gang mens ringen har vært inne, men jeg har sykt vondt i hoftene mine da, har hatt det hele tiden mens jeg har den inne.... skal ikke være sånn så kan hende det er noe galt med kroppen... prata med gynokologene på jobben og de syntes det var rart.... er det 2 uker totalt du har gått eller lengre? for det tar tid for kroppen og bli vant til et nytt prevansjonsmiddel

__________________


ThereseA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 20:55   #133
Michelin
Seniormedlem
 
Michelin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sunnmøre
Alder: 52
Innlegg: 592
Michelin er en juvelMichelin er en juvelMichelin er en juvel

Sv: Mensblødninger

Har brukt den ca 1.5 år nå, men har brukt den tidligere og. Har aldri uventa blødninger unntatt når æ e på lavkarbo Sist ble æ så sur at æ bare tok den ut så det fikk blø ferdig, men no står det en sydentur på planen om 3 uke, så æ må prøve å få kontroll på det her til da. Har jo lyst å hoppe i havet mens (hihi-bra ordvalg!) æ har muligheta

__________________



.....det er i motvind en drage flyr.....
Michelin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 21:01   #134
ThereseA
Seniormedlem
 
ThereseA sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Mjøndalen
Alder: 37
Innlegg: 604
ThereseA er ny på veien

Sv: Mensblødninger

kan høre med legen din og du kan få sånne piller som stopper det da..

__________________


ThereseA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 18:51   #135
elsemor83
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østfold
Alder: 41
Innlegg: 25
elsemor83 er på en erverdig vei

Sv: Mensblødninger

Godt å lese at det er flere i samme bås. Jeg har også gått på p-piller i mange år men har nå fått en rar mens på tvers av sykluser.. Litt irriterende, men håper det gir seg snart.

__________________
elsemor83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 11:22   #136
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Mensblødninger

Glad jeg fant denne tråden nå, for jeg har blødd i sammenhengede 3 uker nå, første ukene bare pittelitt rødt ferskt blod, men har nå hatt styrtmens i 3 dager. Skal begynne på nytt brett på pillene på onsdag så da håper jeg det gir seg...

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 14:50   #137
agurken
Medlem
 
agurken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 46
Innlegg: 187
agurken er på en erverdig vei

Sv: Mensblødninger

DonŽt count on it, p-piller er ingen hindring for min del i alle fall... Sorry demotiveringen her altså, men det kan hende de pillene ikke vil hjelpe deg å bli kvitt den. Jeg ble ferdig med min menstruasjon på torsdag morgen. Bare for å starte påŽn igjen i dag!! AAAHHH, jeg blir litt sprø!!!!

__________________


agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 15:05   #138
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: Mensblødninger

Her er syklusen helt normal. Faktisk mer stødig enn den har vært på lange tider. Muligens litt mer menssmerter, men om det har med lavkarbo å gjøre, aner jeg ikke.

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 15:14   #139
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Mensblødninger

Opprinnelig lagt inn av Vettel, her.

Her er syklusen helt normal. Faktisk mer stødig enn den har vært på lange tider. Muligens litt mer menssmerter, men om det har med lavkarbo å gjøre, aner jeg ikke.

Rart at du sier det, for hos meg er det helt motsatt med smerter
Jeg har alltid vært sterkt plaget av menssmerter men etter at jeg begynte på lavkarbo har jeg hatt mye mindre smerter. Den første mnd hadde jeg ett par dager med ekstra blødning men ellers så har den vært veldig punktelig!

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 15:59   #140
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: Mensblødninger

Logisk sett så burde smertene bli mindre tenker jeg. Men det er muligens bare spekulasjoner og ville ideer fra meg! haha!
Eller så har jeg hatt EL hele veien, men nå har det blitt "skikkelig EL", og dermed litt mer smerter?!

Er det ingen gynekologer på forumet da?

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 17:43   #141
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Mensblødninger

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Hei

Har jo prøvd meg på atkins lignende mat et par uker. Har ikke sjekket vekta ennå , men har gjort andre erfaringer.
Jeg har kunnet slutte med vanndrivende medisiner
meeeen har også fått mensen tilbake!!!!! DET ville jeg ikke da! Går jo på p-sprøyte for å slippe det. Har ikke hatt mens på tre år jeg og så kommer den nå når jeg spiser lavkarbo???

Kan virkelig lavkarbo få kroppen til å overstyre "tilført hormongreier" for å få kroppen i naturlig gjenge igjen?? Og virker sprøyta fremdeles eller er den utradert av denne lavkarbokosten???

Håper Torkil kan svare meg, er jo litt småfrustrert da

Jeg har det samme probleme Fikk tilbake mensen etter 3 år på p-sprøyten.. har ikke had noe form for blødninger på de 3 årene heller.. Men nå er jeg nettopp ferdig med OVER 3 uker med mensen..
Skjønner ingen ting jeg

__________________
DELMÅL 1 FØR 22.april

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 18:06   #142
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Mensblødninger

Opprinnelig lagt inn av Bollemor, her.

Jeg har det samme probleme Fikk tilbake mensen etter 3 år på p-sprøyten.. har ikke had noe form for blødninger på de 3 årene heller.. Men nå er jeg nettopp ferdig med OVER 3 uker med mensen..
Skjønner ingen ting jeg

P-sprøyte og lavkarbo gikk ikke i lengden. Jeg skifta ut til kobberspiral og har nå mensen på dagen hver 4. uke og den varer i nøyaktig 3 dager.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 18:15   #143
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Mensblødninger

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

P-sprøyte og lavkarbo gikk ikke i lengden. Jeg skifta ut til kobberspiral og har nå mensen på dagen hver 4. uke og den varer i nøyaktig 3 dager.


vart det ikke stabilisert eller?

__________________
DELMÅL 1 FØR 22.april

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 18:18   #144
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Mensblødninger

Opprinnelig lagt inn av Bollemor, her.

vart det ikke stabilisert eller?

Jeg prøvde vel et halvt års tid, men uvissheten om sprøyta virkelig funka eller ikke ødela mer enn all den uventa mensen.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 18:51   #145
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Mensblødninger

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg prøvde vel et halvt års tid, men uvissheten om sprøyta virkelig funka eller ikke ødela mer enn all den uventa mensen.

uff.. har jo vært så fornøyd med det, jaja.. får se hvordan det går med meg

__________________
DELMÅL 1 FØR 22.april

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 13:07   #146
juppjupp
Nytt Medlem
 
juppjupp sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Hedmark
Innlegg: 3
juppjupp er på en erverdig vei

Sv: Mensblødninger

Jeg har lest på forumet ang menstrasjoner ol... føler de fleste der har fått mensen i tide og utide...men min er borte...og det har den aldri vært visst jeg ikke har vært gravid da...
Jeg går ikke på prevasnjon, men samboeren min har ordnet det delen
Men nå er jeg fortvilet fordi jeg ikke har fått mensen, og jeg hadde jo aldri trudd det skulle bli noe jeg savnet...hehe...

Håper noen kan dele sine erfaringer med meg på dette punktet...så kanskje jeg ikke trenger bekymre meg lenger...hehe...

__________________





juppjupp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 19:26   #147
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mensblødninger

Min første mens på ketose nå: ikke smerter(hadde litt før), merker den ikke på kroppen i det hele tatt så jeg glemmer at jeg har den når jeg ikke er på do. Kommer mindre blod enn ellers. Når det kommer til at mensen er rensende er jeg ikke så sikker på om jeg er enig. Om man har fått eggløsning er det klart at materialet til forberedelsene til en befrukning må renses ut, men om man hindrer eggløsning ser jeg inggen grunn til at mensen er viktig. I taoismen er det oppfordret til å gjøre øvelser for å hindre eggløsning så lenge man ikke ønsker barn for å spare på livsenergien som går tapt når egget støtes ut.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 19:37   #148
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Mensblødninger

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

om man hindrer eggløsning ser jeg inggen grunn til at mensen er viktig.

Jeg har ikke eggløsning og ikke mensen vanligivs. For noen år siden gik jeg til gynekolog etter lang periode uten sjekk, da hadde jeg nesten en kg oppsamlet slim og avfallsstoffer i livmora. Når dette samler seg over tid kan det føre til unormal celledeling o.l (også kjent som kreft). Jeg er som du sikkert forstår ikke enig i det du sier...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 14:36   #149
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Mensblødninger

Tror jeg legger inn håndkle snart. Fikk mensen i overgår. Litt sik som gradvis ble større og større utover dagen i går. I natt har jeg blødd gjennom tampongen som var så inntrukket i blod at den var på vei ut. Unødvendig å si hvordan jeg så ut mellom beina selv med to store bind som forsikring for tampongen og bestemortruse. Det var bare å skifte sengklær i dag. Heldigvis har jeg lært meg å sove på plastlaken under vanlig laken under disse dagene.

I dag har jeg blødd ut intet mindre enn 3 truser og 1 bukse. Tampongen greier ikke å ta unna alt og må skiftes hver halvtime. Står på badet og vasker meg og det drypper på gulvet og det ramler sånne store klumper her og der.

Men smertene er verst. Jeg merker at de blir gradvis verre for hver mens og om 3-4 måneder kommer jeg sikkert til å være det trollet på denne tiden

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 17:48   #150
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Mensblødninger

Sover du med tampong??? Det er ikke akkurat anbefalt pga faren for "tampongsyken", en infeksjon som i verste fall kan gå over til en form for blodforgiftning!

Dersom dette med så store blødninger er totalt uvanlig for deg, syns jeg du skal snakke med en lege!
Dette høres så absolutt ikke normalt ut og bør vurderes av en lege/gynokolog!

Ellers kan jeg anbefale Menskoppen i hvert fall om natten!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no