Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Noen andre oktober-startere her?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-11-09, 12:27   #126
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Opprinnelig lagt inn av Jolly, her.

HEI BOLLEMOR
Endelig noen som er i samme båt som jeg. Jeg har nå gått ned litt, men på 3 uker, så tok jeg 3 kg. Bare det at de siste to ukene, så har jeg gått opp og ned den 3.kiloen flere ganger. Senest nå på onsdag, da var jeg igjen 1 kilo opp, og i dag har jeg tatt av halve av den igjen. Så, nå er det 2,5 kilo ned på 3 uker.

Men, jeg føler sååå med deg. Vi får holde sammen du og jeg Bollemor, så kanskje vi bli klok på ta her sammen etterhvert.

Hei Bollemor. Den kiloen du har gått opp og ned, skyldes det at du har skeiet ut, eller er det bare kroppen din som reagerer sånn? Jeg tror ikke jeg har mer enn 2,5 kilo på tre uker,jeg heller.

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 15:10   #127
Jolly
Medlem
 
Jolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Møre og Romsdal
Innlegg: 180
Jolly er ny på veien

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Vet ikke hva Atkins sier om vin, men på Ketolyse, så er det iallefall ikke totalforbud mot hverken rød eller hvitvin. Anbefalt å sjekke ut antall kcal på vinen, å ta den med minst kcal mener jeg at jeg leste. Øl var ikke så bra, og ice var vel fy fy. For den er jo full av sukker. Noe brennevin var også okei. Så, vi kan, om vi vil, ta oss ei fest. Bra, med tanke på julebord sesongen som er like om hjørnet

Har forresten også veie dag på onsdager, men jeg må innrømme at min utålmodighet gjør at jeg entrer vekta, minst annenhver dag, hehe. Men, nå har jeg lovet meg selv at jeg ikke skal dit før på mandag igjen. Siden jeg tross alt skal i bursdag i kveld, og i selskap i morgen. Tvi tvi

Jolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 15:12   #128
Jolly
Medlem
 
Jolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Møre og Romsdal
Innlegg: 180
Jolly er ny på veien

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Den kiloen jeg har gått opp og ned, tror jeg ikke skyldes at jeg har skeiet ut nei. Ikke bevisst iallefall. Jeg har ikke rørt sukkerholdig mat siden jeg startet, og prøver å være veldig bevisst på hva jeg spiser. Jobber på for å få nok fett og vann iallefall. Ellers blir det mye kcal, men det skal visstnok ikke være så veldig mye å bry seg med. Den siste 0,5 kiloen var der fortsatt i morges iallefall. Satser på at den er borte til onsdag

Jolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 01:12   #129
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Det er vel ikke antall kcal i vinen som kan gi problemer, men for de på lavkarbo som lever restriktivt, antall karbohydrater. Problemet, kanskje spesielt for oss nye, som gjerne ikke er mentalt forberedt på denne effekten, er at alkoholen skal skilles ut gjennom leveren. Og så lenge leveren jobber med alkoholen, så forbrenner den ikke fett. Kan ta noen dager før fettforbrenningen er skikkelig oppe og går igjen..

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 17:48   #130
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Hei alle sammen. Er så glad for å ha funnet dette forumet! Startet for snart tre uker siden, etter to uker var det ned 2,4 kilo, har ikke turt å veie meg siden, tror jeg gjør det i morgen (hvis magen virker). Men jeg får veldig kick av å lese om alle flinke her, skikkelig oppmuntring til å gå videre, selv med min innebygde redsel for fett .... Med mitt høye kolesterol - som er normalt på piller - så ligger det der ... Men jeg har jo heller ikke gått ned i vekt på fettfrie dietter heller. Dette blir spennende. gleder meg til å følge med dere alle sammen. Tar meg en kosestund med karbo.no hver dag.

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 20:07   #131
trollmo
Seniormedlem
 
trollmo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Vestfold
Alder: 61
Innlegg: 576
trollmo er ny på veien

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Opprinnelig lagt inn av pleiadene, her.

Hei alle sammen. Er så glad for å ha funnet dette forumet! Startet for snart tre uker siden, etter to uker var det ned 2,4 kilo, har ikke turt å veie meg siden, tror jeg gjør det i morgen (hvis magen virker). Men jeg får veldig kick av å lese om alle flinke her, skikkelig oppmuntring til å gå videre, selv med min innebygde redsel for fett .... Med mitt høye kolesterol - som er normalt på piller - så ligger det der ... Men jeg har jo heller ikke gått ned i vekt på fettfrie dietter heller. Dette blir spennende. gleder meg til å følge med dere alle sammen. Tar meg en kosestund med karbo.no hver dag.

Hyggelig og se deg her:-)
Det er veldig koselig og stikke innom og lese litt , og få litt tips og inspirasjon:-)
Håpe atkins dieten blir bra for kolestrolen din, har lest at det kan være veldig bra:-)
Lykke til:-)
Vi snakkes.

__________________


trollmo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 10:33   #132
ketto
Medlem
 
ketto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 261
ketto er på en erverdig vei

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Hvordan har det gått med de som har veiedag i dag??

Ellers vil jeg dele et tips med dere. Iallefall de som har litt tregere mage om dagen Ta 1-2 spiseskjer fiberhusk og svelg ned med vann! Knallbra for magen. Fiberhusk får du i noen butikker sammen med varer fri for gluten, og i helsekost. Jeg tar vannet bak i ganen og heller fiberhusken på og svelger så fort jeg kan. Litt ekkelt, men magen fungerer, og vekta går nedover!!

I morgen er min offisielle veiedag.

__________________
Vil i gang etter pause og kilo på 😔
ketto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 21:53   #133
trollmo
Seniormedlem
 
trollmo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Vestfold
Alder: 61
Innlegg: 576
trollmo er ny på veien

Sv: Noen andre oktober-startere her?

600 gr ned:-) Kjempe deilig:-) Tror jeg snart er ned en bukse str, og det blir deilig:-)

__________________


trollmo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 22:39   #134
beate
Medlem
 
beate sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 50
Innlegg: 364
beate er ny på veien

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Jeg bør vel melde meg inn her jeg også. Jeg startet rolig den 21.10.09 bare for å se om jeg har noen mulighet for å gå ned noen kg. Er ikke i ketose, ammer litt fortsatt. Men i og med at lisjtuppa nå spiser fast føde 3 ganger for dagen så vil jeg etterhvert vurdere om jeg skal prøve det. Vet ikke om det er ammingen eller andre ting som gjør det, men er helt for jævlig snopesyk og har vært det i mange måneder nå. Kan spise omtrent alt jeg kommer over, og ikke noe problem med å kjøre i meg en 200 grams sjokoladeplate om lysten er der. Slik hadde jeg det imidlertid ikke før siste graviditet så noe har skjedd etter at jeg begynte å amme. Gikk ned alle svangerskapskiloene ganske kjapt. Så sto jeg rolig en stund selv om jeg spiste alt jeg kom over før jeg sakte, men sikkert begynte å gå opp igjen slik at jeg ved oppstart på karboredusert kosthold var 3-3.5 kilo tyngre enn minstevekt etter fødselen. Tror dette har litt sammenheng med at jeg begynte med mat til vesla rundt 4 måneder for det er etter dette at jeg begynte så smått å bevege meg oppover i vekt. Altså mindre amming- kiloene kommer på!

Som sagt er jeg usikker på hvordan jeg skal gjøre det framover. Fortsette som nå, eller gå inn i ketose. Vi får se etterhvert tenker jeg. Jeg trimmer ikke heller så her har jeg en jobb å gjøre. Men jeg har så lite overskudd og all min tid har så langt gått til lisjtuppa og den andre datteren min på snart 4 år, og jeg har hatt minimalt med avlastning med minsta så langt. Kanskje bare rundt 10 timer totalt på nesten 7 måneder så det sier seg selv egentlig. Men jeg håper dette blir bedre med tid og stunder da.

Vekten er som følger (veiedag på onsdager):
Ved oppstart 21.10.09: 79.5 kg
Uke 1: Nedgang 600 gram
Uke 2: Nedgang 700 gram
Uke 3: Nedgang 200 gram

Totalt 1.5 kg på 3 uker. Vekt nå: 78 kg.
Altså ikke så mye, men litt er bedre enn ingenting

__________________

Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!!
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
beate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 23:39   #135
Jolly
Medlem
 
Jolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Møre og Romsdal
Innlegg: 180
Jolly er ny på veien

Sv: Noen andre oktober-startere her?

hei hei Beate og velkommen inn i "klubben" vår.

Jeg skulle hatt veiedag i dag, men glemte hele greia i morges. Har bestem meg for å fokusere litt mindre på vekta og de ketose sticksa, blir så skuffa hele tia over at det lyser litt rosa og vekta står stille, så jeg prøver å tenke kosthold og litt mindre på alt det andre.
Det positive er at jeg iallefall snart må ut å kjøpe meg nye bukser, og det i en str mindre. For de jeg nå har er faktisk så vide at jeg må ha belter på, og det er liksom ikke så mye fasong i dem lengre :-) Kan ikke si at jeg er så skuffet over akkurat det da, koster noen peng, men helt greit faktisk.

Så, får vi se om vekta kan være litt snill med meg i morgen. Nå er jeg inne i uke 4, og vekta har ikke beveget seg på 2 uker, snufs snufs. Hadde håpet på noen få kilo til før julebordet 11.desember, men....vi får se. 4 uker igjen å gjøre det på. For den kvelden da skal jeg spise "normal" mat og karbohydrater, men ikke poteter...kanskje litt potetsalat. En kveld kan ikke gjøre så mye skade, og i jula da skal jeg også spise normalt. Så, får jeg pense inn på lavkarbo igjen over nyttår, for å stabilisere eller gå ned noen kilo til. Jeg må ned minst 4 til for at bunaden skal bli grei nok men helst 6 for at den skal bli behagelig.

Jolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-11-09, 00:23   #136
nile75
Juniormedlem
 
nile75 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Alder: 48
Innlegg: 10
nile75 er på en erverdig vei

Sv: Noen andre oktober-startere her?

koselig å lese på den her sia,man får liksom ett ekstra puff av d å man treng


er den støtta man kan få..man e faktisk ikke aleina i verden

__________________


nile75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-11-09, 08:16   #137
ketto
Medlem
 
ketto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 261
ketto er på en erverdig vei

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Hurra!!! 1,7 kg denne uka. Deilig 100 gram til -8 kg.

__________________
Vil i gang etter pause og kilo på 😔
ketto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-11-09, 10:10   #138
mamma87
Medlem
 
mamma87 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: trondheim
Innlegg: 412
mamma87 har en fantastisk aura rundt segmamma87 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Opprinnelig lagt inn av ketto, her.

Hurra!!! 1,7 kg denne uka. Deilig 100 gram til -8 kg.

gratulerer

__________________
mamma87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-11-09, 18:58   #139
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen andre oktober startere her?

Opprinnelig lagt inn av mamma87, her.

Startet på mandag.gikk ned 20kg på ketolyse,og har holdt vekten nesten i 1år, men nå skal resten bort

Supert at du har holdt vekten, ikke minst gått ned 20 kilo!!! Men har du holdt deg på ketolyse i det året du har holdt vekta? Eller har du hatt noen utskeielser innimellom?

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-11-09, 19:56   #140
Jolly
Medlem
 
Jolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Møre og Romsdal
Innlegg: 180
Jolly er ny på veien

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Opprinnelig lagt inn av ketto, her.

Hurra!!! 1,7 kg denne uka. Deilig 100 gram til -8 kg.

Grattis til deg Ketto. Kjempebra resultat på ei uke da. Får jeg lov å spørre om hvordan din dagsmeny kan se ut? For jeg går også på Ketolyse, men jeg står helt stille, og greier ikke å finne ut hvor jeg evt. gjør feil. Derfor hadde det vært kjekt å sett hva andre har til meny, slik at jeg kunne sammenlignet litt.

Jolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 11:14   #141
ketto
Medlem
 
ketto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 261
ketto er på en erverdig vei

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Opprinnelig lagt inn av Jolly, her.

Grattis til deg Ketto. Kjempebra resultat på ei uke da. Får jeg lov å spørre om hvordan din dagsmeny kan se ut? For jeg går også på Ketolyse, men jeg står helt stille, og greier ikke å finne ut hvor jeg evt. gjør feil. Derfor hadde det vært kjekt å sett hva andre har til meny, slik at jeg kunne sammenlignet litt.

Jeg har også stått stille litt, men nå har det løsnet heldigvis!! Så jeg tror egentlig at det bare er å være tolmodig :klemme:

Jeg tar 1-2 teskjer med fiberhusk og svelger ned med vann på morran da. Og det har virkelig holdt magen i orden :nikker: Et tips??

Ellers spiser jeg gjerne:

Frokost: Egg og bacon til frokost.
Lunsj: 1 knekkebrød (fra ketolyse.no) med gulost. (hender også jeg hopper over denne))
Middag kjøtt som kylling, svin osv. Og broccoli og blomkål gratinert med ost og fløte.
Og kanskje et knekkebrød og litt valnøtter til kvelds

Hvordan er din meny??

__________________
Vil i gang etter pause og kilo på 😔
ketto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 22:59   #142
beate
Medlem
 
beate sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 50
Innlegg: 364
beate er ny på veien

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Opprinnelig lagt inn av Jolly, her.

hei hei Beate og velkommen inn i "klubben" vår.

Jeg skulle hatt veiedag i dag, men glemte hele greia i morges. Har bestem meg for å fokusere litt mindre på vekta og de ketose sticksa, blir så skuffa hele tia over at det lyser litt rosa og vekta står stille, så jeg prøver å tenke kosthold og litt mindre på alt det andre.
Det positive er at jeg iallefall snart må ut å kjøpe meg nye bukser, og det i en str mindre. For de jeg nå har er faktisk så vide at jeg må ha belter på, og det er liksom ikke så mye fasong i dem lengre :-) Kan ikke si at jeg er så skuffet over akkurat det da, koster noen peng, men helt greit faktisk.

Så, får vi se om vekta kan være litt snill med meg i morgen. Nå er jeg inne i uke 4, og vekta har ikke beveget seg på 2 uker, snufs snufs. Hadde håpet på noen få kilo til før julebordet 11.desember, men....vi får se. 4 uker igjen å gjøre det på. For den kvelden da skal jeg spise "normal" mat og karbohydrater, men ikke poteter...kanskje litt potetsalat. En kveld kan ikke gjøre så mye skade, og i jula da skal jeg også spise normalt. Så, får jeg pense inn på lavkarbo igjen over nyttår, for å stabilisere eller gå ned noen kilo til. Jeg må ned minst 4 til for at bunaden skal bli grei nok men helst 6 for at den skal bli behagelig.

Takk for det! Selv om vekta står stille som du sier så må du jo ha gått inn litt på kroppen da ettersom klærne er blitt såpass mye for stor? 2.5 kg ned gir ikke meg så mye endring på klærne mine ihvertfall. Du skal se at det slipper etterhvert igjen. Like viktig at cm forsvinner vettu!

__________________

Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!!
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
beate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 01:07   #143
Jolly
Medlem
 
Jolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Møre og Romsdal
Innlegg: 180
Jolly er ny på veien

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Min dagsmeny kan være som følger:
Frokost: Proteinshake m/Udo's og psyllium husk
Lunsj: Omelett av 3 egg, fløte, norvegia m/bacon, laks, kylling el. lignende. Noen ganger litt brokkolig og blomkål, alt etter hva jeg har i hus.
Middag: varierer alt etter hva som finnes i hus, og hva familien har til middag. Men, kjøtt eller fisk, stekt i meierismør med grønnsaker eller frosen miks. Må noen ganger ty til det om det ikke er så mye grønnsaker i kjøleskapet, eller tidsklemma kommer. Prøver å få lagt inn enten fløte, seterrømme eller creme fraich i middagen for å få nok fett.
Kvelds: noen skiver norvegia, og noen skiver skinke.

Så, blir det noen kopper med te i løpet av dagen, også prøver jeg så godt jeg kan å få i meg nok vann.

Skjønner ikke helt at dette ikke skal funke??

I går gikk jeg ned mot lys rosa, i dag fikk jeg null utslag på ketose. Så, merkelig nok så er jeg helt ute av ketosen.... så nå lurer jeg på om jeg rett og slett får altfor lite fett. Det som jeg vet, er at jeg spiste over 3000 kcal pr. dag, første uka jeg gikk på kuren. Så, leste jeg her inne etter uke 2 og jeg var bekymret for at jeg ikke hadde gått ned, at jeg trolig hadde for mange kcal. For å komme ned i kcal så måtte jeg kutte ut noe fett. Nå tror jeg kanskje jeg rett og slett må prøve å få i meg mer fett igjen, og heller glemme kcal. For det funka nå første uka, iallefall. Lell om de 2,5 kg trolig var mest vann.

Jolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 11:13   #144
ketto
Medlem
 
ketto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 261
ketto er på en erverdig vei

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Hvordan går det med oktorbergjengen?? Lite aktivitet i tråden...

Selv har jeg veiedag i morgen og er spent Men siden jeg hadde så stort vekt-tap forrige uke så er jeg ikke så optimistisk..

Jolly: Du er jo på normal BMI så da kan det kanskje gå senere??? Men skjønner jo at du ikke vil høre at du skal være tolmodig Nesten som å si til en som er på overtid i sv.skapet om at den kommer når den er klar

__________________
Vil i gang etter pause og kilo på 😔
ketto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 11:24   #145
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Er på så mange steder/tråder, at jeg nok har "glemt bort" denne. Nådde første delmål idag (dvs første etter start på ketolyse), og er bare happy, happy

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 12:04   #146
ketto
Medlem
 
ketto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 261
ketto er på en erverdig vei

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Opprinnelig lagt inn av frifuggel, her.

Er på så mange steder/tråder, at jeg nok har "glemt bort" denne. Nådde første delmål idag (dvs første etter start på ketolyse), og er bare happy, happy

Gratulerer med 2-siffret!! Gleder meg til det er min tur!!

__________________
Vil i gang etter pause og kilo på 😔
ketto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 15:15   #147
beate
Medlem
 
beate sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 50
Innlegg: 364
beate er ny på veien

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Ja, da har det vært veiedag her også. Har hatt litt utskeielser, men resultatet denne uka ble - 800 gram så er fornøyd med det tross alt

Ved oppstart 21.10.09: 79.5 kg
Uke 1: Nedgang 600 gram
Uke 2: Nedgang 700 gram
Uke 3: Nedgang 200 gram
Uke 4: Nedgang 800 gram

Totalt: 2.3 kg.

__________________

Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!!
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
beate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 20:50   #148
trollmo
Seniormedlem
 
trollmo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Vestfold
Alder: 61
Innlegg: 576
trollmo er ny på veien

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Happy Happy feeling i dag: ned 1,8 siste uke:-)))
Helt utrolig deilig da...

__________________


trollmo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 10:04   #149
ketto
Medlem
 
ketto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 261
ketto er på en erverdig vei

Sv: Noen andre oktober-startere her?

-700 gram på meg. Men det er jeg fornøyd med! Hadde jo så stort tap forrige uke

Grattis med nedgang til beate og trollmo også!

__________________
Vil i gang etter pause og kilo på 😔
ketto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 00:22   #150
mor til to tette
Juniormedlem
 
mor til to tette sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 41
mor til to tette er på en erverdig vei

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Gratulerer til alle som har gått ned. Jeg tørr ikke veie meg mer siden jeg har stått stille i 2 uker men vet ikke om det har noe sammenheng med at jeg er blitt syk med influensa.

Har drukket pepsimax og spist 2 atkins barer i løpet av de to ukene og det er kanskje en stopper for meg. Skal kutte det ut og se om det kanskje er en stopper for meg. Jeg er frustrert siden vekten i dag var på +300 gr enn for to uker siden og jeg har spist mindre enn ellers.

__________________


mor til to tette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Handleliste til startere K`s choice Ketolysekuren 93 10-09-11 16:23
September-startere! Lillevoff Ketolysekuren 184 14-01-10 23:29
Er det noen andre Skaldeman'ere her? Merete A Spis deg ned i vekt med Skaldeman 38 29-11-09 16:25
Noen andre som er HELT NYE? Nok_er_nok Spørsmål og svar 13 26-11-09 19:21
Noen her som startet oktober -08? Stellamor Ketolysekuren 15 23-11-09 21:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no