Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Flere som skal ned 30 kg?

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-03-11, 23:33   #126
LeneM
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 36
LeneM er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Opprinnelig lagt inn av Kisser, her.

Hei igjen utolmodig og kanskje og takk for oppskriften. Problemet er bare at det er den samme som jeg fikk av ernæringsspesialist dr. Hexeberg og jeg får så uendelig halsbrand av det brødet så er det noen der ute som har oppskrift på et annet brød eller tips om hvilke kjøpebrød som anbefales setter jeg pris på det

Heisann,

Frida har et deilig Solikke brød på LCHF-bloggen.
http://lchf-bloggen.blogspot.com/201...lsikkebrd.html
Ta en titt der. Hun har også et sesam og oste brød som er fantastisk, og en god kilde til fett er det og =)
http://lchf-bloggen.blogspot.com/2010/01/sesambrd.html

Kanskje noe for deg?

__________________


LeneM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman - 50+ Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 14:38   #127
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Hei alle sammen.

Da skriver jeg litt her jeg også.
Er en jente på 25 som har endelig tatt vett i meg for å finne meg selv og for å være et godt forbilde for mine barn.

Begynte på lavkarbo 3 januar og har til nå gått ned 7,9 kg.
Vært mye opp og ned i vekt i disse ukene, men klart å holde motivasjonen oppe.

Gleder meg til å bli bedre kjent med alle sammen og så flinke vi alle er

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 20:57   #128
avokado
Medlem
 
avokado sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Århus
Alder: 35
Innlegg: 60
avokado er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Hei til dere nye, og velkommen! :-)
Nå er jeg helt og holdent på banene igjen, virkelig god følelse i magen. Ikke oppblåst og kvalm, men passe mett og frisk!
Har ikke turt å gå på vekten enda, er litt redd for å se et høyere tall en jeg noen gang har sett før!! Så jeg tror jeg venter til mandagen, og veier meg ukentlig fra da.
Men en ting som skremmer meg virkelig, er hvor lite oppmerksom jeg er. I påsken i fjor veide jeg 10 kg mindre enn i dag, og jeg har ikke merket oppgangen i det heletatt før nå de siste ukene. Mine klær har blitt en god del trangere, og ansiktet rundere. Men likevel ser jeg det først 10 kg for sent. Og det er den verste følelsen som finnes omtrent, det å kjenne at klærne krymper rundt deg. Nei, nå er det virkelig min tur til å krympe. Har en del karboabstinenser i dag, slik at jeg har gått å tygget på tyggis. Men det er vel egentlig heller ikke så bra, eller hva? Jeg tenker jeg kan spise tyggis nå i overgangsfasen, men så kan jeg heller prøve å slutte med det også når jeg er litt mer trygg på meg selv og kostholdet.
Ha en god kveld alle sammen!

__________________
avokado er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman 50+ Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 08:58   #129
sjokolademomsen
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 81
sjokolademomsen er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Meiner å ha lest at tyggis inneheldt ein del karbohydrat, men kor masse det er i kvar tyggis husker eg ikkje. Men ein tyggis kan vel ikkje skade så mykje

__________________


Sankthans mål:
sjokolademomsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 18:56   #130
sjokolademomsen
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 81
sjokolademomsen er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Såg på ei pakke med tyggis i dag. 1 gram pr tyggis, så var ikkje så gale som eg trudde.

__________________


Sankthans mål:
sjokolademomsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 20:52   #131
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Jeg går ikke ned i vekt jeg. Har ikke gått ned på flere uker. Gikk ned første og andre uken bare sa 4-5 kg til sammen

Driver og må forsvare meg selv til alle, fordi jeg lever på denne feite kosten - for å gå ned i vekt ..... og så går jeg ikke ned i vekt

har fremdeles 54 kg å gå ned Og nå er det gått et par måneder alt. Håpet var at jeg kanskje gikk ned 4-5 kg i mnd, og fikk tatt av 30 kg til sommeren.... men neida.

Jeg blir skikkelig demotivert av dette. Hører og leser om alle andre som går ned så masse måned for måned ..... Jeg gjør sikkert noe helt feil .

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 22:29   #132
avokado
Medlem
 
avokado sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Århus
Alder: 35
Innlegg: 60
avokado er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Å, 1 g pr tyggis, ja det er vel ikke så galt om man spiser en om dagen - men jeg er litt tyggis-oman. Så 1 tyggis, blir gjerne 5 stk - på en gang, flere ganger om dagen. Så nå har jeg pakket vekk tyggisene (og jeg som kjøpte så mange pakker forleden). Ikke noe mer tyggis på meg nå.
Kanskje - kjenner til det der med å skulle forsvare hvorfor man spiser slik man gjør, det at man faktisk kan gå ned ved å spise mye fett, og dermed ikke går ned i vekt. Det er så skuffende, og så føler man seg så dum i andres øyne. Jeg har heller ikke hatt det så "lett" å gå ned i vekt, så nå har jeg begynt å være veldig nøye på å kun spise når jeg er sulten, ikke småspise noe på kvelden og slikt. Tror det er det som ødelegger for meg, rett og slett for mye energi som kommer inn.
Men har enda ikke gått på vekten. Synes mandager er veldig greie å ha som veiedag, så jeg venter nok til da.

__________________
avokado er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman 50+ Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 15:11   #133
Rianna
Medlem
 
Rianna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Arendal
Alder: 43
Innlegg: 95
Rianna er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Jeg går ikke ned i vekt jeg. Har ikke gått ned på flere uker. Gikk ned første og andre uken bare sa 4-5 kg til sammen

Driver og må forsvare meg selv til alle, fordi jeg lever på denne feite kosten - for å gå ned i vekt ..... og så går jeg ikke ned i vekt

har fremdeles 54 kg å gå ned Og nå er det gått et par måneder alt. Håpet var at jeg kanskje gikk ned 4-5 kg i mnd, og fikk tatt av 30 kg til sommeren.... men neida.

Jeg blir skikkelig demotivert av dette. Hører og leser om alle andre som går ned så masse måned for måned ..... Jeg gjør sikkert noe helt feil .

Måler du deg?

Da jeg gikk på EasyLife (vet det ikke er det samme som ketolysekuren ), da gikk ikke jeg ned i nærheten av hva jeg hadde forventet etter å lest flere EasyLife blad. Men, jeg krympet mange cm rundt livet

__________________



~Min Dagbok~Min Blogg~iHerb kode: ESO978~
Rianna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo/LCHF'ish :) Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 17:35   #134
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

ja jeg måler meg og har gått ned litt rundt håndleddene og litt rundt magen, men det virker som om magen heller har seget nedover, hehe. Valken har liksom blitt større.

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 19:48   #135
avokado
Medlem
 
avokado sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Århus
Alder: 35
Innlegg: 60
avokado er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Jeg har tenkt å prøve å spise skaldeman 50+ nå i et par måneder. I håp om at det skal få igang et vakttap. Så da gjelder det å holde seg innenfor 3 g karbo pr måltid. Er virkelig motivert for det! Og har virkelig troen på at det skal løsne kiloene. Da skal jeg også holde meg helt unna søtningsmiddel tenker jeg. Nå er det hardkjør fram mot sommeren. Vet jo at det fungerte for meg i fjor, så da håper jeg at det fungerer for meg i år også.
Håper dere har hatt en flott helg!! :-)
da blir det veiing i morgen, gleder meg til å komme ordentlig igang igjen!

__________________
avokado er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman 50+ Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 19:57   #136
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Opprinnelig lagt inn av avokado, her.

Har en del karboabstinenser i dag, slik at jeg har gått å tygget på tyggis. Men det er vel egentlig heller ikke så bra, eller hva? Jeg tenker jeg kan spise tyggis nå i overgangsfasen, men så kan jeg heller prøve å slutte med det også når jeg er litt mer trygg på meg selv og kostholdet. Ha en god kveld alle sammen!

Tyggis inneheld visstnok søtstoff som er bra for tennene men ikkje for resten av kroppen.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 20:26   #137
avokado
Medlem
 
avokado sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Århus
Alder: 35
Innlegg: 60
avokado er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

men bra for tennene er ikke bra nok om det ikke er bra for kroppen - så da er det adios tyggis! :-) :-)
og forresten, ost (meieriprodukter) er jo en kjent vektstopper, men så lurer jeg på om gräddost går under den kategorien også? Vet jo at det en en ost, men siden den har så høyt fettinnhold og ikke det høye proteinninholdet som andre oster har? For det en noe jeg kunne godt ha spist en del av (ca 100 g daglig) fremover på skaldemanskostholdet, så derfor håper jeg at det ikke er en stopper for meg.

__________________

Sist redigert av avokado : 06-03-11 kl 22:53.
avokado er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman 50+ Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 22:47   #138
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Opprinnelig lagt inn av avokado, her.

Jeg har tenkt å prøve å spise skaldeman 50+ nå i et par måneder. I håp om at det skal få igang et vakttap. Så da gjelder det å holde seg innenfor 3 g karbo pr måltid. Er virkelig motivert for det! Og har virkelig troen på at det skal løsne kiloene. Da skal jeg også holde meg helt unna søtningsmiddel tenker jeg. Nå er det hardkjør fram mot sommeren. Vet jo at det fungerte for meg i fjor, så da håper jeg at det fungerer for meg i år også.
Håper dere har hatt en flott helg!! :-)
da blir det veiing i morgen, gleder meg til å komme ordentlig igang igjen!

Hvordan i alle dager skal du vite at du spiser bare 3 gram karber pr måltid da?? Det er jo karber i alt mulig, er vel ikke lett å lage mat som ikke får mer enn tre karber?

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 22:57   #139
avokado
Medlem
 
avokado sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Århus
Alder: 35
Innlegg: 60
avokado er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Skaldeman 50+ går ut på å spise kjøtt og fett med noe grønt som pynt. Det er derfor det er mulig å holde det lave karbnivået. Men jeg er veldig glad i grønnsaker, så denne ekstreme varianten skal jeg nå holde i minimum 3 måneder, for så å se hvordan vektnedgangen er, så får jeg se hva jeg gjør videre derifra, om jeg fortsetter eller øker i karber :-)

__________________
avokado er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman 50+ Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 23:00   #140
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Opprinnelig lagt inn av avokado, her.

Skaldeman 50+ går ut på å spise kjøtt og fett med noe grønt som pynt. Det er derfor det er mulig å holde det lave karbnivået. Men jeg er veldig glad i grønnsaker, så denne ekstreme varianten skal jeg nå holde i minimum 3 måneder, for så å se hvordan vektnedgangen er, så får jeg se hva jeg gjør videre derifra, om jeg fortsetter eller øker i karber :-)


men, betyr 50+ at man spiser over 50 gram karber om dagen?? Dette er jo masse i forhold til 15 gram på ketolysekuren

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 23:46   #141
avokado
Medlem
 
avokado sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Århus
Alder: 35
Innlegg: 60
avokado er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Nei, 50+ betyr bare at man har mye overvekt som skal vekk, over 25 kg omtrent. Nå husker jeg ikke helt (lenge siden jeg har lest bøkene hans) men det finnes også 25+ og 10+, da 50+ er for de med mest overvekt, minst karbo (altså 3 g pr måltid), 25+ for de som vil ta det litt roligere eller har litt mindre enn den forrige kategorien de vil vekk med, litt mer karbo (6 g pr måltid), og 10+ en moderat variant (9 g karbo, husker ikke helt).

__________________
avokado er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman 50+ Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 23:53   #142
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Opprinnelig lagt inn av avokado, her.

Nei, 50+ betyr bare at man har mye overvekt som skal vekk, over 25 kg omtrent. Nå husker jeg ikke helt (lenge siden jeg har lest bøkene hans) men det finnes også 25+ og 10+, da 50+ er for de med mest overvekt, minst karbo (altså 3 g pr måltid), 25+ for de som vil ta det litt roligere eller har litt mindre enn den forrige kategorien de vil vekk med, litt mer karbo (6 g pr måltid), og 10+ en moderat variant (9 g karbo, husker ikke helt).

Jeg har rundt 50 kg som skal av. kanskje jeg burde lese litt om skaldemann da :-)

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 11:57   #143
biggy
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Vadsø
Innlegg: 57
biggy er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.


Jeg blir skikkelig demotivert av dette. Hører og leser om alle andre som går ned så masse måned for måned ..... Jeg gjør sikkert noe helt feil .

Det hørtes rart og forstår godt at det er demotiverende. Hvor mange karber legger det opp til å spise om dagen? Har du sjekket at det ikke er noen hull i gjerdet som holder karboene ute (skumle produkter som juice, melk, øl )?

Ikke gi opp, det kommer og husk å ha med hode på ferden - være positiv og offensiv i tanker og handlinger, og ikke la andres mistro påvirke deg.

__________________


biggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egennkomponert Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 12:28   #144
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Jeg skal prøve fremmover med mindre fløte, rømme og CF. Kan hende det er det som stopper det opp. Og så prøve å få litt mer grønnsaker.

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå Svar med sitat
Gammel 11-03-11, 08:31   #145
avokado
Medlem
 
avokado sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Århus
Alder: 35
Innlegg: 60
avokado er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Oi, nå var det en stund siden jeg har vært her inne. Har hatt en veldig travel uke, men likevel holdt med helt til kostholdet. Er virkelig godt å være helt igang i gjen, og da ha en bestemt retning man følger presist, og ikke bare sånn mixer den slev synes jeg. Føler meg mye mindre oppblåst, og letter rett og slett. Så jeg er veldig spent på vekten på mandag. Håper det går fint med alle dere andre her! :-) Gleder meg til veiedag!

__________________
avokado er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman 50+ Svar med sitat
Gammel 11-03-11, 17:41   #146
Tirililltove
Medlem
 
Tirililltove sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 169
Tirililltove er ny på veien

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Kan anbefale skaldemanns bok, det gir mer forståelse og gode råd.
Men Kansjke, du dropper fett og legger til karber, er ikke det bort fra ketolyse ?

Så flott Avokado at du er på den riktige sti igjen, føles sikkert godt.

Jeg har så godt av denne maten, kjenner kroppen er fornøyd, men synes jo som de fleste at kiloene skulle rase av men det tok tid å få dem på, så får vel prøve og ta det rolig.

Men det blir mer skaldemanns 50+ så ser jeg hva som skjer, er nok ganske der allerede.

Hvor er der alle, går det bra?

__________________


Tirililltove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-03-11, 20:15   #147
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Opprinnelig lagt inn av Tirililltove, her.

Kan anbefale skaldemanns bok, det gir mer forståelse og gode råd.
Men Kansjke, du dropper fett og legger til karber, er ikke det bort fra ketolyse ?

Så flott Avokado at du er på den riktige sti igjen, føles sikkert godt.

Jeg har så godt av denne maten, kjenner kroppen er fornøyd, men synes jo som de fleste at kiloene skulle rase av men det tok tid å få dem på, så får vel prøve og ta det rolig.

Men det blir mer skaldemanns 50+ så ser jeg hva som skjer, er nok ganske der allerede.

Hvor er der alle, går det bra?

Tja, for mye fløte og slikt er jo partyustoppere, så derfor tenkte jeg prøve å begrense det for å se om vekten går nedover.

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 11:29   #148
avokado
Medlem
 
avokado sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Århus
Alder: 35
Innlegg: 60
avokado er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Jeg tror min kropp kun vil gå ned i vekt om jeg spiser skaldeman 50+, for i dag når jeg gikk på vekten viste den 91,2 kg, så det var en oppløftning! Men jeg tror ikke at den vekten på mandag var reel egentlig. For da i ca 1 uke i forveien hadde jeg annenvær dag spist lavkarbo - høykarbo, slik at jeg tror jeg samlet veeeldig mye vann (var i hvert fall veldig oppblåst). Men jeg håper nå at om jeg holder med til dette kostholdet i minimum 3 måneder eller halverer overvekten, slik som skaldeman sier, slik at jeg går ned en del i vekt! :-)
Tirililltove - så lenge det holder en viss regelmessighet over lang tid vekttapet ditt, så går det jo riktig vei :-) det er jo mye bedre enn å ikke komme noen vei!
Håper også for deg kanskje, at du finner det kostholdet som din kropp går ned i vekta av. Jeg har selv brukt mye tid på å finne det ut selv, så det er ikke alltid så lett! Men det er fint du prøver ulike ting/sammensetninger, så finner du nok ditt kosthold også snart! :-)

__________________
avokado er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman 50+ Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 01:40   #149
solsikke123
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 74
solsikke123 er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Jeg synes jeg er så flink jeg....
Så utrolig store endringer jeg har gjort i forhold til godteri og alt, også går det bare så usigelig tregt....
Høres ut som skaldeman kan være noe....må lese om det imorgen
Gratulerer avokado...hvor mange kg ble det egentlig?

solsikke123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 07:56   #150
avokado
Medlem
 
avokado sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Århus
Alder: 35
Innlegg: 60
avokado er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Det med å finne mengden karbohydrater osv i forhold til at egen kropp skal gå ned i vekt, det er vanskelig. Jeg også har brukt mye tid på å prøve ulike retninger innen lavkarbo. Men stå på, så kommer nok resultater tilslutt! :-)
i dag viste vekten 90,8 kg. Det er godt, så er det ikke så lenge til jeg er under 90 kg. Men forrige mandag veide jeg 95,5 kg, men det er absolutt ikke realistisk. Kan gå med på at jeg veide noe rundt 93 kg - for jeg har kvittet meg med mye overflødig vann disse dagene. Så jeg vet virkleig ikke hvordan det har gått for seg. Men men, nå veier jeg i hvert fall 90,8 kg, så får vi se hva det blir neste uke :-)
Lykke til videre solsikke!!

__________________
avokado er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman 50+ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Flere i 20-årene som skal ned 15 kg? Elanessë Spørsmål og svar 47 13-02-11 23:16
Flere som skal ned ca 15-18 kg, og vil "følge" meg på veien? Fofa Generell diskusjon 29 02-12-10 10:55
Er det flere enn meg som går på vekta flere ganger om dagen? marjusen Ketolysekuren 15 08-09-10 11:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no