Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Spis deg slank

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-04-10, 11:32   #126
Pocahonta
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 21
Pocahonta er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank

Så flink du er Maya77, gratulerer med fantastisk resultat

Jeg er på den 10. dagen idag, og her er det minus 2 kg nå.
Fornøyd med det

__________________


Pocahonta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 08:54   #127
sunroad
Medlem
 
sunroad sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Alder: 59
Innlegg: 150
sunroad er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank

Nå veier jeg det samme som før påske, mistet en del dager med nedgang fordi jeg "koste" meg et par dager i påsken.
Samler mye vann på kort tid men nå er det borte igjen. Er nede på 82,4 kg igjen.Så nå er det 2 uker igjen med spis deg slankjeg skal ned til 79 kg....regner med at dette kan ta litt tid fordi jeg vet at jeg er på en vekt terskelmen nå er jeg godt i gang igjen

__________________
Vær deg selv-alle de andre er opptatt
sunroad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon aktig Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 11:32   #128
Maya77
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 27
Maya77 er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank

Takk Pocahonta Sliter med motivasjonen akkurat nå. Skikkelig dårlig form gitt. Fikk forbud fra legen om å trene i dag Skal hente ny 2 ukers forsyning i kveld. Håper å bli frisk i en fei, så motivasjonen kommer tilbake.

God helg

Maya77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: spis deg slank Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 09:53   #129
sunroad
Medlem
 
sunroad sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Alder: 59
Innlegg: 150
sunroad er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank

Nå er jeg godt i gang med spis deg slank igjen, men jeg går ikke ned på dette kosholdet gikk ned 3,5 kg de første ti dagene (som da er kun vann)og der står jeg på stedet hvil,(hadde en liten sprekk i påsken)men har fulgt alt til punkt og prikke etter det så jeg har bestemt meg for å spise maten jeg har igjen ,ca 10 dager og så går jeg over på Fedon Lindberg mat, var det jeg gikk på før og hadde det kjempe fint. På Spis deg slank kostholdet har jeg alt for mange cravings..... Litt rart for jeg trodde det ville være motsatt, men i følge Foseid så vil man bruke flere mndr på å bli kvitt suget.....ja jeg har i allefall ingen planer om å vente så lenge på dette kosholdet. Men når det er sagt det eneste jeg vil fortsette med er brødet det er fantastisk godt og inneholder bare to karber pr skive.

__________________
Vær deg selv-alle de andre er opptatt
sunroad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon aktig Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 21:37   #130
tattoogl
Medlem
 
tattoogl sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Aurskog/Høland
Alder: 48
Innlegg: 172
tattoogl er ny på veien

Sv: Spis deg slank

Opprinnelig lagt inn av sunroad, her.

Nå er jeg godt i gang med spis deg slank igjen, men jeg går ikke ned på dette kosholdet gikk ned 3,5 kg de første ti dagene (som da er kun vann)og der står jeg på stedet hvil,(hadde en liten sprekk i påsken)men har fulgt alt til punkt og prikke etter det så jeg har bestemt meg for å spise maten jeg har igjen ,ca 10 dager og så går jeg over på Fedon Lindberg mat, var det jeg gikk på før og hadde det kjempe fint. På Spis deg slank kostholdet har jeg alt for mange cravings..... Litt rart for jeg trodde det ville være motsatt, men i følge Foseid så vil man bruke flere mndr på å bli kvitt suget.....ja jeg har i allefall ingen planer om å vente så lenge på dette kosholdet. Men når det er sagt det eneste jeg vil fortsette med er brødet det er fantastisk godt og inneholder bare to karber pr skive.

Det sies at man kan staa stille i vekt i 3 uker... Saa ha taalmodighet. Staar stille selv, saa jeg vet hvordan det er.. Men vi klarer dette

tattoogl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Max 40 g karbohydrater Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 22:15   #131
sunroad
Medlem
 
sunroad sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Alder: 59
Innlegg: 150
sunroad er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank

Ja du har sikkert rett, er utålmodig, men jeg spiser ferdig det jeg har nå uansett

__________________
Vær deg selv-alle de andre er opptatt
sunroad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon aktig Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 07:07   #132
sunroad
Medlem
 
sunroad sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Alder: 59
Innlegg: 150
sunroad er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank

Endelig nå er alle cravings borte....har hatt vondt i hodet og vært kvalm noen dager ,men nå har det endelig sluppet taketså jeg er sikkert i ketose.....er litt mer behagelig å være her....skal egentlig på jentefest på lørdag men jeg tror jeg lar være å gå orker ikke å komme ut av ketose igjen, er skikkelig ubehagelig å komme inn igjen

__________________
Vær deg selv-alle de andre er opptatt
sunroad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon aktig Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 07:16   #133
sunroad
Medlem
 
sunroad sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Alder: 59
Innlegg: 150
sunroad er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank

Jeg er en utålmodig person men jeg har vært standhaftig og jammen har jeg gått ned 1,4 kg til så nå er det 4,6 kg ned tilsammen...uhuuu2 kg til så er jeg i mål vil veie 79 kg... er fortsatt ingen sylfide men er absolutt trivselsvektetterpå begynner jobben med å stabilisere og holde vekten.....skal i et bryllupp og to konfirmasjoner i mai.....

__________________
Vær deg selv-alle de andre er opptatt
sunroad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon aktig Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 07:44   #134
sunroad
Medlem
 
sunroad sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Alder: 59
Innlegg: 150
sunroad er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank

Her var det ikke mye liv om dagen!!!! har alle gitt opp?

__________________
Vær deg selv-alle de andre er opptatt
sunroad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon aktig Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 09:53   #135
tattoogl
Medlem
 
tattoogl sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Aurskog/Høland
Alder: 48
Innlegg: 172
tattoogl er ny på veien

Sv: Spis deg slank

Neida, har ikke gitt opp Jeg er uten data... sitter på jobb og sniktitter her inne.
Jeg har gått opp 1/2 kg og der står jeg den siste uka.. Ingen utskeielser..
MEN... gir ikke opp!!!

tattoogl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Max 40 g karbohydrater Svar med sitat
Gammel 18-04-10, 18:36   #136
Pocahonta
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 21
Pocahonta er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank

Heisann

Har nå kommet meg gjennom 3 uker og er kvitt 3 kg.
Deilig det!
Ser ganske bra forskjell på kroppen, og jeans som det ikke var snakk om å få igjen brukte jeg i helga- følte meg så bra

Rart hvordan 3 kg kan utgjøre såpass stor forskjell, både på klær og humør.

Tenker endel på hvor lenge jeg skal gå på denne dietten, og hva jeg skal spise etterpå. Vil ikke gå opp igjen!! Gikk på eurodiett i sommer, minus 13 kg på 2,5 mnd, men opp igjen 10 da jeg gikk i fella og spiste vanlig mat igjen etterpå.
Noen sverger til Fedon Lindberg etterpå, hva med dere andre?

__________________


Pocahonta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-04-10, 20:43   #137
sunroad
Medlem
 
sunroad sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Alder: 59
Innlegg: 150
sunroad er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank

Hva man vil bruke etterpå er opp til hver enkelt men å begynne å spise masse karber og den type mat som man legger på seg av i utgangspunktet er jo ikke lurt....men jeg vet hvor lett det er å gå i den fella
Jeg skal begynne på Fedon mat etterpå, har brukt det før og det funker bra for meg, men jeg skal ikke spise ikke pasta, poteter ris og vanlig brød, men det er lov i moderate mengder.

__________________
Vær deg selv-alle de andre er opptatt
sunroad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon aktig Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 21:39   #138
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Spis deg slank

Da har jeg tatt en råsjans og bestilt mat for en uke..Fordi vi skal på Riksen neste uke med Dokka vår og de klarer ikke å fikse skikkelig mat( jeg gidder bare ikke å mase på de og prøve å forklare hva jeg kan spise).
Så da får jeg håpe at jeg klarer å stable mat for 3 dager i kjøleskapet på hotellrommet. Mye av det kommer jo til å være frossen og da, så maten for tirsdag kan være i romtemperatur noen timer mens de tiner. Tar med meg en kladd smør( fordi det er ALT for lite fett på maten), og litt ost mm for å fylle opp proteinkvota.. Rettene inneholder så lite protein at det er tragisk.. Ofte ikke mere enn 10g pr porsjon, og det er jo 1/2 av mitt behov( 80-100g omdagen for å vedlikeholde musklene)..

Si at grøten, omelettene, lasagne, biffsnadder, kylling i karri, orientalsk kylling og pizzabolle smaker ok.. Og jukseriskrem o.l.l

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 07:18   #139
sunroad
Medlem
 
sunroad sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Alder: 59
Innlegg: 150
sunroad er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank

Av de tingene du listet opp der så liker jeg jukseriskrem,biffsnadder og lasagne.Det andre liker ikke jeg med alt det der er jo en smaksak.
Ja selvfølgelig må man fylle opp med proteiner!!!det har jeg gjort hele veien.
Lager egen lavkarbomiddag jeg nå og spiser dietten ellers.....
Lykke til

__________________
Vær deg selv-alle de andre er opptatt
sunroad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon aktig Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 15:22   #140
dontomazo
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2
dontomazo er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank

Hei
Jeg har også bestillt spis deg slank kuren, hadde aldrig hørt om dem, men en kompis ringte å sa att kona hadde tatt av 7 cm rundt livet på like mange dager, så da begynnte jeg sjekke.
Er egentlig ikke bekymmra over om det er for lite mat, da mitt kost hold idag er helt på tryne, spiser 1 gang om dagen, men det jeg i etter tid har lest meg till er muskelsvinnet som skjer i ketose diet med for lite proteiner og fett.
Altså, jeg trenger gå ned mye i vekt, helst 40-50 kilo, men gå å bekymmre meg om tap av muskler ved siden av fett er jo nedtur.
Kan dette justeres på noen måte i kuren ? smør på brødet, proteinshake eller pålegg av noe slag? Altså hva kan jeg spise enten med eller ved siden av for å ikke få feil effekt.
Noen erfaringer om dete ? Vill jo ikke ødelegge kuren om den er ment å fungere på kun 1 måte, må jo gi den en sjanse hvert fall.

Uansett kommer med resultat osv de neste 14 dagene.
Jeg går på den passive, det vill si den mest radikale varianten og jeg kommer enten sykkle, gå eller trene på noen måte 3ggr 1 time i uken.
Funker dette, så blir det stående ovationer.

Ill keep u posted

dontomazo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ingen, men prøver herbalife Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 07:32   #141
sunroad
Medlem
 
sunroad sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Alder: 59
Innlegg: 150
sunroad er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank

Du mister ikke muskler i ketose men fett!!!du må tilføre ekstra proteiner på dette kostholdet,du kan bruke, ost, egg og skinke feks. fine protein kilder. Cottage cheese med en dæsj av lavkarbosyltetøyet til spis deg slank er også fin protein kilde
Lykke til

__________________
Vær deg selv-alle de andre er opptatt
sunroad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon aktig Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 07:53   #142
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Spis deg slank

Opprinnelig lagt inn av sunroad, her.

Du mister ikke muskler i ketose men fett!!!du må tilføre ekstra proteiner på dette kostholdet,du kan bruke, ost, egg og skinke feks. fine protein kilder. Cottage cheese med en dæsj av lavkarbosyltetøyet til spis deg slank er også fin protein kilde
Lykke til

Spis deg slank markedsfører seg ikke med at man må tilføre noe ekstra, de sier maten er komplett slik den er. Det reagerer jeg på, for mat til en med bmi på 28 og en på 50 kan ikke gi nok næring til eller for mye til en av de( helt klart det første).
Og spiser man ikke nok protein, så spiser kroppen av både fett og muskelmasse.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 08:05   #143
sunroad
Medlem
 
sunroad sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Alder: 59
Innlegg: 150
sunroad er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank

Må tilføre pålegg!!!protein!!!

__________________
Vær deg selv-alle de andre er opptatt

Sist redigert av sunroad : 21-04-10 kl 08:11.
sunroad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon aktig Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 08:16   #144
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Spis deg slank

Opprinnelig lagt inn av sunroad, her.

Må tilføre pålegg!!!protein!!!

Ja, det skjønner jo jeg og, men poenget er at spisedegslank sier at man ikke trenger og driver med villedning.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 08:24   #145
sunroad
Medlem
 
sunroad sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Alder: 59
Innlegg: 150
sunroad er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank

Ja er med på den....men de burde absolutt hatt litt mer veiledning!! Det er mye å lure på, nå står det mye på nettsidene, men alikevel ...
Jeg var på det kurset de har og ble litt klokere der

__________________
Vær deg selv-alle de andre er opptatt
sunroad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon aktig Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 08:40   #146
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Spis deg slank

Opprinnelig lagt inn av sunroad, her.

Ja er med på den....men de burde absolutt hatt litt mer veiledning!! Det er mye å lure på, nå står det mye på nettsidene, men alikevel ...
Jeg var på det kurset de har og ble litt klokere der

Ja, jeg har jo kun lest det som står på nettsidene deres. Og hadde jeg vært helt ny på ketogen kost, kunne jeg jo trodd at man MÅ spise lite fett og så mye kaloriunderskudd.Men jeg liker konseptet deres, bare litt dyrt for en vanlig familieøkonomi. Men hadde jeg vært alene kunne jeg nok vært typen som kunnet finne på å ha noen av deres retter i fryseren.
Nå tar jeg med meg den maten på riksen og fyller på med smør og cottage cheese på grøt, pannekaker mm.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 10:42   #147
sunroad
Medlem
 
sunroad sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Alder: 59
Innlegg: 150
sunroad er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank

Lykke til på sykehuset Imse
han sier at fett ikke er skadelig og at vi må spise det men ikke så mye når man skal ned i vekt. MEN jeg MÅ ha mere fett-proteiner ellers så er jeg mye sulten. Jeg er enig i mye av det han sier men slett ikke alt, det er mange kloke folk på dette forumet som vet og har prøvd mye forskjellig lavkarbo, så lurt å høre litt på de og.
Jeg liker nok best Fedon sitt kosthold og har prøvd det før, men jeg bruker ikke fruktose! men det er vel sånn det er at noe liker man, noe ikke, og noe funker, og funker ikke. Ketolyse høres supert ut men så mye fett orker jeg ikke , men tenker at det metter mer.

__________________
Vær deg selv-alle de andre er opptatt
sunroad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon aktig Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 21:08   #148
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Spis deg slank

Å, herlighet, jeg smakte på en belgisk fløtevaffel.. Må jo prøve om maten er spiselig Og den smakte helt som belgisk vaffel! Åt den med cottage cheese på da såklart Farlig godt, nesten så man får lyst til å bare krysse av for belgisk vaffel på frokost, lunsj, middag og kvelds og fylle fryseren med de..

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 07:48   #149
sunroad
Medlem
 
sunroad sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Alder: 59
Innlegg: 150
sunroad er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank

hehe...ja den er kjempegod...jeg har bestilt masse av de for å ha når man har lyst på noe godt....smoothiene er også kjempe gode, alle tre smakene

__________________
Vær deg selv-alle de andre er opptatt
sunroad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon aktig Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 13:41   #150
tattoogl
Medlem
 
tattoogl sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Aurskog/Høland
Alder: 48
Innlegg: 172
tattoogl er ny på veien

Sv: Spis deg slank

Nå er jeg ferdig med 4 uker med Spis deg slank. Og for neste periode har jeg bare bestilt smoothies, pizzatoast og muffins, formkake og cappucinokrem.
Jeg har tenkt å spise toast til frokost, lage lunsj selv, smoothie til mellommåltid på jobb, lage middag selv og muffins/kake/krem til kvelds..


Blir litt mer fett og proteiner til lunsj og middag enn på Spis deg slank ihvertfall... Så får vi se..

tattoogl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Max 40 g karbohydrater Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Spis Deg Slank - igjen! Sommerglad Spørsmål og svar 2 14-03-10 14:06
Spis deg slank Fat lemmy Lavkarbo generelt 2 28-05-09 00:16
Spis deg slank Heksehilda Spørsmål og svar 0 04-11-08 19:21
spis deg slank Flax Lavkarbo generelt 6 10-03-06 21:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no