Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Bildetråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-09-10, 21:55   #126
ChristineSixteen
Medlem
 
ChristineSixteen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 40
Innlegg: 400
ChristineSixteen er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Oi Ivett, utrolig stor forskjell. Ser det utrolig godt i ansiktet! Du er jo en helt annen person blitt!

__________________
Delmål 1: Ned 30kg Delmål 2: Ned 10kg og under 100kg... Delmål 3: Ned 10 kg Delmål 4: Ned siste 8 kg


ChristineSixteen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 21:59   #127
aslaug
Seniormedlem
 
aslaug sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.251
aslaug har en fantastisk aura rundt segaslaug har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

Flotte bilder og store forandringer å se, du er ei kjempepen jente og må være veldig stolt av deg selv!!!

__________________


aslaug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 5-25-70 Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 22:10   #128
Borghild
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 738
Borghild har en fantastisk aura rundt segBorghild har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

Hei Ivett. Du har vært kjempeflink. Tar av meg hatten for deg. Lykke til videre.

__________________
Ned 21 og målet er nådd.
Jeg har god tid; resten av livet faktisk
Borghild er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Eat Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 22:16   #129
Krøllerellerei
Seniormedlem
 
Krøllerellerei sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 635
Krøllerellerei er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Ivett, utrolig bra! Det er nesten som om du er to forskjellige personer, enorm forandring!

__________________
Journalen min



Krøllerellerei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 22:16   #130
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

FOR en forandring Ivett!
Du ser gladere ut, mer selvsikker ut og rett og slett MYE yngre ut! For en prestasjon!

Du har virkelig motivert meg nå! Gleder meg så til å kunne se tilbake på bilder som er tatt av meg nå, og se noe av det samme du kan nå! Stå på videre! Dette kommer du til å klare 100%!!

*målløs!*

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 22:43   #131
Queen of Wands
Medlem
 
Queen of Wands sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 390
Queen of Wands er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Kjempeforandring Ivett! Nå ser du kjempeflott ut! Ikke at du så fæl ut før, men du har blitt så mye mer "typete" (vet ikke om det er et bare er et vestlandsuttrykk, men det betyr ca. stilig), og så ser du mer selvsikker ut.

__________________





5 kg til påske
Queen of Wands er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 06:53   #132
Benzo
Seniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 649
Benzo er en juvelBenzo er en juvelBenzo er en juvel

Sv: Bildetråden 30+

Utrolig forandring, Ivett. Bra jobba!

Benzo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tja.... Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 12:18   #133
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Bildetråden 30+

Wow Ivett. Du ser ut som du har blitt yngre. Ville tippa rundt 23 på de nyeste bildene og rundt 28 på dei eldre bildene. Du ser veldig bra ut! Syns du ser lykkeligare ut på dei nyaste.

Og ellers så syns eg alle er tøffe som legger ut bilder. Alle ser veldig flotte ut!

StineH: Eg va og ganske lei meg for at folk ikkje såg at eg hadde gått ned. En gong klaga eg på det til venninna mi og ho sa at ho hadde no sett at eg hadde gått ned, men visste ikkje om det var ok å sei det. For ho tenkte at eg kunne ta det på feil måte og føle at ho på en måte sa "du va så tjukk før, men no e du fin". Skjønna du? Vekt er et veldig ømfintelig (skrives det sånn?) tema. Men eg ser god forskjell. Men dersom eg hadde sett deg ofte er det ikkje sikkert eg hadde tenkt over det. For da ser du det så gradvis at du kanskje ikkje legger merke til det..

Her kan dokke sjå bilder av meg
Før: http://matvraksblogg.blogspot.com/20...fr-bilder.html

Underveis/no: http://matvraksblogg.blogspot.com/20...eisbilder.html og http://matvraksblogg.blogspot.com/2010/09/pics.html

Ansiktet før og "etter": http://matvraksblogg.blogspot.com/20...-ansiktet.html

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 13:03   #134
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Oi, for en forskjell, Vimsen85! Oppmuntrende også, for jeg ser det kjempegodt - og jeg er like gammel som deg, og har gått ned nesten akkurat like mye. Da får jeg jo nesten håp om at det synes like godt her!

Fantastisk å se bildene av alle i denne tråden, forresten, så fine mennesker!

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 13:07   #135
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Ivett, her.

Sant det du sier, bilder lyger vist ikke. Det har jeg oppdaga nå. Har fremdeles rundt 15-20 kg. igjen før jeg er nesten i mål...
Jeg er foresten 28 år for de som lurte og har vœrt overvektig så lenge jeg kan huske.

*imponert* Men når jeg ser på de nyeste bildene av deg skjønner jeg ikke helt hvor du skal gå ned de siste 20 kiloene altså... Du er jo kjempeflott!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 13:16   #136
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Oi, for en forskjell, Vimsen85! Oppmuntrende også, for jeg ser det kjempegodt - og jeg er like gammel som deg, og har gått ned nesten akkurat like mye. Da får jeg jo nesten håp om at det synes like godt her!

Fantastisk å se bildene av alle i denne tråden, forresten, så fine mennesker!

Takk Ser vi har gått ned omentrent samme i både kilo (du litt meir enn meg) og BMI Det vises mykje bedre når man faktisk begynne å sjå på bildene. Men eg vil sei at dei fleste menneske er jo flotte uansett om dei er smale eller breie. Men alle ser bedre ut med sjølvtillit. Og det får eg meir av med mindre kilo. Hadde du lagt ut bilder?

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 20:02   #137
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

Kjempeflott Ivett! Du er ei snases jente

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 20:50   #138
Life is good
Juniormedlem
 
Life is good sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Vestfold
Innlegg: 11
Life is good er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Ivett og Vimsen85 - Jeg er så imponert!! Og FOR en forskjell. En ting at dere blir seende yngre ut, men blikket sier noe helt annet nå enn på før-bildene :-)

Det er så mange her inne som er utrolig flinke - å se hvor flinke dere er motiverer meg virkelig! Gleder meg til å se mine egne etter-bilder når jeg har kommet meg i mål

__________________
Life is good er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 20:50   #139
pernille
Medlem
 
pernille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Innlegg: 120
pernille er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Ivett, du har vært fantastisk flink. Stor inspirasjon

__________________



Startet på lavkarbo 10 august 2010

http://http://forum.lavkarbo.no/show...light=pernille
pernille er avlogget   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 20:52   #140
Krøllerellerei
Seniormedlem
 
Krøllerellerei sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 635
Krøllerellerei er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

vimsen85, du ser kanonflott ut!

__________________
Journalen min



Krøllerellerei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 00:10   #141
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Life is good, her.

Ivett og Vimsen85 - Jeg er så imponert!! Og FOR en forskjell. En ting at dere blir seende yngre ut, men blikket sier noe helt annet nå enn på før-bildene :-)

Det er så mange her inne som er utrolig flinke - å se hvor flinke dere er motiverer meg virkelig! Gleder meg til å se mine egne etter-bilder når jeg har kommet meg i mål

Opprinnelig lagt inn av Krøllerellerei, her.

vimsen85, du ser kanonflott ut!

Ååååh. Tusen takk Det varmer

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 09:58   #142
malleleo
Medlem
 
malleleo sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Stjørdal
Alder: 36
Innlegg: 213
malleleo er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

helt fantasisk bra ivett du ser flott ut!

__________________
malleleo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 09:24   #143
MiniMe!
Juniormedlem
 
MiniMe! sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Innlegg: 27
MiniMe! er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Hei alle sammen og gratulerer enda en gang med alle de flotte resultatene!

Nå er jeg sååå fortvila at jeg trenger litt råd...
I den siste tiden har vektnedgangen gått veldig bra, og jeg hadde nesten gått ned 9 kg- utrolig fornøyd med det! Så dro jeg på ferie en uke, og hadde på forhånd bestemt meg for å slappe av og spise det jeg hadde lyst på enkelte av dagene. Det ble utskeielser i 3 dager, ikke uhemmet selvsagt men litt. Jeg visste jo at jeg kom til å gå opp men regnet med at mye var vann som kom til å forsvinne fort. Da jeg kom hjem hoppet jeg på vekta og den viste +1,5kg, ble selvsagt ikke noe glad for oppgangen men tenkte at det var ikke så ille heller. Dette var forrige søndag. Mandagen som var begynte jeg på streng ketogen kost igjen, drakk 3 liter vann hver dag, og ser at jeg er i ketose igjen. Men i dag klarte jeg ikke å holde meg unna vekta- dessverre. Den viste ytterligere opp 2,5 kg- etter en uke med LCHF kost!!!! hvordan er det mulig??? Hva har jeg gjort galt? Og hva må jeg gjøre for å gjøre det bra igjen?
Er så utrolig skuffet og umotivert akkurat nå... :'(

MiniMe! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 10:16   #144
Pangolina
Medlem
 
Pangolina sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 124
Pangolina er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av MiniMe!, her.

Hei alle sammen og gratulerer enda en gang med alle de flotte resultatene!

Nå er jeg sååå fortvila at jeg trenger litt råd...
I den siste tiden har vektnedgangen gått veldig bra, og jeg hadde nesten gått ned 9 kg- utrolig fornøyd med det! Så dro jeg på ferie en uke, og hadde på forhånd bestemt meg for å slappe av og spise det jeg hadde lyst på enkelte av dagene. Det ble utskeielser i 3 dager, ikke uhemmet selvsagt men litt. Jeg visste jo at jeg kom til å gå opp men regnet med at mye var vann som kom til å forsvinne fort. Da jeg kom hjem hoppet jeg på vekta og den viste +1,5kg, ble selvsagt ikke noe glad for oppgangen men tenkte at det var ikke så ille heller. Dette var forrige søndag. Mandagen som var begynte jeg på streng ketogen kost igjen, drakk 3 liter vann hver dag, og ser at jeg er i ketose igjen. Men i dag klarte jeg ikke å holde meg unna vekta- dessverre. Den viste ytterligere opp 2,5 kg- etter en uke med LCHF kost!!!! hvordan er det mulig??? Hva har jeg gjort galt? Og hva må jeg gjøre for å gjøre det bra igjen?
Er så utrolig skuffet og umotivert akkurat nå... :'(

Hei MiniMe,

Om du har kommet litt ut av ketose, og er på vei tilbake med rett kosthold, så vil jeg tro at dette er bare vann! Du skal se at det forsvinner fort igjen i løpet av neste uka. Ikke fortvil! Dette retter seg opp igjen!

__________________


Pangolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 15:00   #145
gakkemor
Juniormedlem
 
gakkemor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 12
gakkemor er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Dere er så utrolig flinke alle sammen, og dere gir meg motivasjon og inspirasjon! Håper jeg kan bli like flink som det dere er! Skal legge ut bilder jeg også når jeg har noe å vise frem!

gakkemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 21:10   #146
Ivett
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Alder: 42
Innlegg: 112
Ivett er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av ChristineSixteen, her.

Oi Ivett, utrolig stor forskjell. Ser det utrolig godt i ansiktet! Du er jo en helt annen person blitt!

Opprinnelig lagt inn av aslaug, her.

Flotte bilder og store forandringer å se, du er ei kjempepen jente og må være veldig stolt av deg selv!!!


Opprinnelig lagt inn av Borghild, her.

Hei Ivett. Du har vært kjempeflink. Tar av meg hatten for deg. Lykke til videre.


Opprinnelig lagt inn av Krøllerellerei, her.

Ivett, utrolig bra! Det er nesten som om du er to forskjellige personer, enorm forandring!

Tusen takk for fine kommentarer!!


Opprinnelig lagt inn av StineH, her.

FOR en forandring Ivett!
Du ser gladere ut, mer selvsikker ut og rett og slett MYE yngre ut! For en prestasjon!

Du har virkelig motivert meg nå! Gleder meg så til å kunne se tilbake på bilder som er tatt av meg nå, og se noe av det samme du kan nå! Stå på videre! Dette kommer du til å klare 100%!!

*målløs!*

Tusen takk søta
Ser kanskje en smule mer selvsikker ut, men jeg føler meg ikke noe mer selvsikker enda, sliter egentlig litt med det, noe jeg alltid har gjort :/

Du har gjort en fantastisk jobb selv, så du kommer også til å klare dette 101%

__________________
Ketolyse start - 7 januar 2010
Første delmål, -25,5 kg i boks 31/07/10

Ny MÅL:
Ivett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 21:18   #147
Ivett
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Alder: 42
Innlegg: 112
Ivett er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Queen of Wands, her.

Kjempeforandring Ivett! Nå ser du kjempeflott ut! Ikke at du så fæl ut før, men du har blitt så mye mer "typete" (vet ikke om det er et bare er et vestlandsuttrykk, men det betyr ca. stilig), og så ser du mer selvsikker ut.

Takk for det
Men jeg vet jeg såg forferdelig ut når jeg ser tilbake på de bildene


Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Wow Ivett. Du ser ut som du har blitt yngre. Ville tippa rundt 23 på de nyeste bildene og rundt 28 på dei eldre bildene. Du ser veldig bra ut! Syns du ser lykkeligare ut på dei nyaste.

Og ellers så syns eg alle er tøffe som legger ut bilder. Alle ser veldig flotte ut!

StineH: Eg va og ganske lei meg for at folk ikkje såg at eg hadde gått ned. En gong klaga eg på det til venninna mi og ho sa at ho hadde no sett at eg hadde gått ned, men visste ikkje om det var ok å sei det. For ho tenkte at eg kunne ta det på feil måte og føle at ho på en måte sa "du va så tjukk før, men no e du fin". Skjønna du? Vekt er et veldig ømfintelig (skrives det sånn?) tema. Men eg ser god forskjell. Men dersom eg hadde sett deg ofte er det ikkje sikkert eg hadde tenkt over det. For da ser du det så gradvis at du kanskje ikkje legger merke til det..

Tusen takk!
Jeg kan se en tydelig forandring hos deg!!
Kjempe flink!!
Jeg forstår hva du/dere mener om dette med at andre ikke kommenterer forskjellen. Senest på fredag traff jeg ei jente jeg ikke hadde sett på snart 1 år, hun sa absolutt ingen ting om at jeg hadde forandra meg, men jeg såg det sjokka blikket hennes.
Er sikkert ikke alle som vil kommentere det da det kan vœre et litt ømfintlig tema

__________________
Ketolyse start - 7 januar 2010
Første delmål, -25,5 kg i boks 31/07/10

Ny MÅL:
Ivett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 21:20   #148
Ivett
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Alder: 42
Innlegg: 112
Ivett er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Utrolig forandring, Ivett. Bra jobba!

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Kjempeflott Ivett! Du er ei snases jente

Opprinnelig lagt inn av Life is good, her.

Ivett og Vimsen85 - Jeg er så imponert!! Og FOR en forskjell. En ting at dere blir seende yngre ut, men blikket sier noe helt annet nå enn på før-bildene.

Det er så mange her inne som er utrolig flinke - å se hvor flinke dere er motiverer meg virkelig! Gleder meg til å se mine egne etter-bilder når jeg har kommet meg i mål

Opprinnelig lagt inn av pernille, her.

Ivett, du har vært fantastisk flink. Stor inspirasjon

Opprinnelig lagt inn av malleleo, her.

helt fantasisk bra ivett du ser flott ut!

Takk for det!


Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

*imponert* Men når jeg ser på de nyeste bildene av deg skjønner jeg ikke helt hvor du skal gå ned de siste 20 kiloene altså... Du er jo kjempeflott!

Tusen takk for kjempe fine ord!!
Vel, jeg må nok ned minst 20 kg. til for å kunne få dekket bukplastikk, tenker jeg.
Jeg er jo litt fornøyd om hvordan jeg ser ut med klœr, men når jeg kler av meg og ser meg i speilet så er hele dagen min ødelagt sliter veldig med det.. ser rett og slett ikke ut!!!

__________________
Ketolyse start - 7 januar 2010
Første delmål, -25,5 kg i boks 31/07/10

Ny MÅL:
Ivett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 15:59   #149
tette-nette
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 39
Innlegg: 89
tette-nette er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

SINNSYKT flinke dere alle er!!!! Skikkelig motiverede dette her.. Gleder meg til min offesielle start på søndag.. (har allerede begynt igår, men greit å ha faste veiedager og tenker det blir søndag :-))

__________________


tette-nette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 23:16   #150
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av malleleo, her.

du er ei tøff dame! og dette klarer du, så motivert som du er leste tråden din i sta men glemte å svare i forbifarten( blir litt sånn med barna som krever sitt her)

iset: dritkult! du har vært kjempeflink! du er jo en stor kilde til motivasjon . hr du mye igjen?

må være litt tøff jeg og da.. skjemmes sånn, men skal legge ut et førbilde med treningsklærene mine.. har jo uten klær også. dette bilde er fra dag 4 på 30 DS. 115,4 kg.


dette bildet er jeg 4 uker på vei. nettopp gått ned 10 kg på ketolyse, på vei til fest. 104,8 kg. så dette er første mål.

Wow! Du ser jo dødsbra ut! Du ser jo ikkje ut som du har nåken kilo ekstra.. Hawt!

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Inspirert av bildetråden Vimpane Ketolysekuren 9 18-08-10 15:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no