Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Januar-starterne

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-01-14, 23:10   #126
vildenott
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 28
vildenott er på en erverdig vei

Sv: Januar-starterne

Opprinnelig lagt inn av Caffine, her.

Hvor i all verden har du det fra at man skal droppe masse ost, fløte og smør?? Det er jo fett du skal fokusere på å få i deg. "Kalorier" er et begrep som ikke eksisterer i mitt vokabular lenger. Det virker på meg som at det er vildenott som har skjønt det, og du som er helt ute og kjører.
La kroppen venne seg til å bruke fett som energi. Det har den jo ikke gjort så mye før :-)

Så du tror at jeg kan ha godt opp i vekt fordi kroppen ikke forstår hva jeg driver med og at jeg kommer til å gå ned etter hvert? Det du sier stemmer hvert fall mye mer med alt annet jeg har lest

vildenott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-01-14, 23:18   #127
Caffine
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 2
Caffine er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: Januar-starterne

Opprinnelig lagt inn av vildenott, her.

Så du tror at jeg kan ha godt opp i vekt fordi kroppen ikke forstår hva jeg driver med og at jeg kommer til å gå ned etter hvert? Det du sier stemmer hvert fall mye mer med alt annet jeg har lest

Ja, kroppen er jo vant med å bruke fett på en annen måte :-) stå på, det kommer til å gi seg utslag snart:-D

Caffine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-01-14, 00:06   #128
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Januar-starterne

Sånn jeg har forstått det er Nellie en av de få som må telle kalorier. Jeg har aldri telt kalorier og gått greit ned i vekt allikevel. Samtidig er nok 5000 kalorier og ta litt hardt i! Jeg spiser mye fett, lite karbo og en del proteiner, men siden jeg spiser mindre på ketolysw ligger jeg rundt 1900 - 2000 kalorier til daglig!
De fleste på lavkarbo trenger ikke tenke på kalorier så lenge man passer på karbohydratene og på ketolyse mister man mye av sultfølelsen og spiser derfor mindre, dette er noe som sikkert kommer etterhvert og vil gjøre at du naturlig spiser mindre kalorier

I ketolyseboken står det om forskjellige ting man kan gjøre om man ikke går ned i vekt, på siste plass finner du å skjerpe kaloriene (altså når du har prøvd alt det andre) så det er ikke helt på jorde, bare ikke så vanlig

Anbefaler alle og lese ketolyseboken, mye viktig informasjon der

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 11-01-14, 00:22   #129
vildenott
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 28
vildenott er på en erverdig vei

Sv: Januar-starterne

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Sånn jeg har forstått det er Nellie en av de få som må telle kalorier. Jeg har aldri telt kalorier og gått greit ned i vekt allikevel. Samtidig er nok 5000 kalorier og ta litt hardt i! Jeg spiser mye fett, lite karbo og en del proteiner, men siden jeg spiser mindre på ketolysw ligger jeg rundt 1900 - 2000 kalorier til daglig!
De fleste på lavkarbo trenger ikke tenke på kalorier så lenge man passer på karbohydratene og på ketolyse mister man mye av sultfølelsen og spiser derfor mindre, dette er noe som sikkert kommer etterhvert og vil gjøre at du naturlig spiser mindre kalorier

I ketolyseboken står det om forskjellige ting man kan gjøre om man ikke går ned i vekt, på siste plass finner du å skjerpe kaloriene (altså når du har prøvd alt det andre) så det er ikke helt på jorde, bare ikke så vanlig

Anbefaler alle og lese ketolyseboken, mye viktig informasjon der

Tusen takk for godt svar Jeg prøver en uke til med minimalt karbo, mye fett, men også mye grønsaker o.l., går jeg ikke ned noe da heller, så må jeg nok gjøre noen justeringer!

vildenott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-01-14, 00:27   #130
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Januar-starterne

Det høres ut som en god plan!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 11-01-14, 06:00   #131
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Januar-starterne

Ehm. Jeg er langt i fra den eneste som gjør det. Jeg gjør det ikke fordi jeg må. Gjør det for raskere resultater. Spiser forøvrig ikke stort mindre enn deg, Nupsida.

Det var da den som lurte som snakket om at man skulle begynne på 2000 kalorier og øke derifra, så da svarte jeg at det ikke stemte og at JEG spiser under 2000.

__________________

Sist redigert av nellie : 11-01-14 kl 07:03.
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-01-14, 06:08   #132
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Januar-starterne

Opprinnelig lagt inn av Caffine, her.

Hvor i all verden har du det fra at man skal droppe masse ost, fløte og smør?? Det er jo fett du skal fokusere på å få i deg. "Kalorier" er et begrep som ikke eksisterer i mitt vokabular lenger. Det virker på meg som at det er vildenott som har skjønt det, og du som er helt ute og kjører.
La kroppen venne seg til å bruke fett som energi. Det har den jo ikke gjort så mye før :-)

Jo, du, det har jeg blandt annet fra Torkild, som står bak kuren. "Spis naturlig fet mat" er hovedrådet hans, når det dukker opp "kan jeg spise ubegrenset med fløte og smør" tråder her. Noe det ofte gjør. Når man har spist vanlig mat og kommet opp i 5000 kalorier ved å spise masse fløte, smør og rømme, da har man overdrevet noe voldsomt. En annen ting han sier er at karbohydratene hovedsakelig skal komme fra grønnsaker. Fløte har? 3.2 pr 100 gram? Samme med rømme? Så nei. Man skal ikke pøse på med det.

Og jeg sa vel kanskje at hun skulle fortsette med litt av det, bare droppe "masse" delen?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-01-14, 09:37   #133
kulan
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 29
kulan har litt lumsk oppførsel i fortiden

Sv: Januar-starterne

Troll kommer i mange former...

La nå dette være en positiv tråd for oss januarstartere.

Og jeg vil oppfordre alle til å enten lese ketolyseboka eller i det minste være litt kildekritiske når man leser saker på internett.

Det går sakte nedover, må komme igang med den hersens styrketreningen snart.

__________________
Det skal knuses noen egg underveis.......


kulan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-01-14, 09:42   #134
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Januar-starterne

Jeg skrev ikke at du var den eneste, skrev bare at slik jeg har forstått er du en av de få som må telle kalorier, da misforsto jeg og legger meg flat for den

Spiser vi likt? Vet bare at du tidligere har kommentert at jeg spiser så mye, men det er jo bra da Som sagt teller jeg ikke kalorier, men havner rundt 2000 av og til 2500 pga. Jeg naturlig spiser mindre på ketolyse

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 11-01-14, 09:58   #135
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Januar-starterne

Opprinnelig lagt inn av Caffine, her.

Hvor i all verden har du det fra at man skal droppe masse ost, fløte og smør?? Det er jo fett du skal fokusere på å få i deg. "Kalorier" er et begrep som ikke eksisterer i mitt vokabular lenger. Det virker på meg som at det er vildenott som har skjønt det, og du som er helt ute og kjører.
La kroppen venne seg til å bruke fett som energi. Det har den jo ikke gjort så mye før :-)

Joda, men fett i form av 5000 kcal er det ingen som trenger. 2000 kcal er nok for de fleste friske kvinner som ikke trener som Marit Bjørgen.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 11-01-14, 10:30   #136
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Januar-starterne

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Jeg skrev ikke at du var den eneste, skrev bare at slik jeg har forstått er du en av de få som må telle kalorier, da misforsto jeg og legger meg flat for den

Spiser vi likt? Vet bare at du tidligere har kommentert at jeg spiser så mye, men det er jo bra da Som sagt teller jeg ikke kalorier, men havner rundt 2000 av og til 2500 pga. Jeg naturlig spiser mindre på ketolyse

Jeg ligger rundt 1800. Litt mindre, men vil ikke akkurat kalle det veldig begrenset. Jeg er av typen som aldri blir mett, så hadde ikke jeg begrenset meg kunne jeg spist både 3000 og 4000 kalorier hver dag.

Uansett ikke meningen å fokusere så ille på kalorier her, men 5000 er liksom ikke godt eller nødvendig for noen. Heller ikke å starte på 2000 og pøse på med fløte ut i fra det.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-01-14, 10:32   #137
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Januar-starterne

Tut tut!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-01-14, 10:42   #138
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Januar-starterne

Helt ute og kjører han her også.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-01-14, 10:55   #139
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Januar-starterne

Ja, helt tullerusk han der, hihi :P

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 11-01-14, 10:56   #140
JojoJulie
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 54
JojoJulie er på en erverdig vei

Sv: Januar-starterne

Jeg teller heller ikke Kcal, men begrenser meg absolutt! Spiser ikke ubegrenset av fløte, rømme, smør etc. Har gått fra "høykarbo" masse godis, brød, pasta etc. til ikke nesten ingen karbo. Bare byttet ut godisen med fett tipper jeg ikke har økt Kcal inntaket så veldig mye, men helt sikkert litt..

JojoJulie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-01-14, 10:58   #141
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Januar-starterne

Husk å se på filiosofiboksen til den dere gir råd til

Vildeknott har LCHF som filosofi.
LCHF er vel et ganske vidt begrep det også, slik som Lavakarbo er?

Ketolysekuren er en kur, innenfor LCHF, men med sine regler og rettesnorer. Og på Ketolysekuren skal man spise naturlig fet mat, og ikke overdrive. Akkurat slik som Nellie sier.
Husk at nybegynnere kan bli ganske forvirra viss det blir gitt uriktige svar som gjelder akkurat den kuren de driver med. Enten det gjelder Ketolyse, fedon, Skaldeman osv osv.
Så det er viktig at dere faktisk vet at rådene dere gir er innenfor den kuren det blir spurt om

(Denne tråden ligger under Ketolyse-delen av forumet)

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 11-01-14, 11:26   #142
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Januar-starterne

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Husk å se på filiosofiboksen til den dere gir råd til

Vildeknott har LCHF som filosofi.
LCHF er vel et ganske vidt begrep det også, slik som Lavakarbo er?

Ketolysekuren er en kur, innenfor LCHF, men med sine regler og rettesnorer. Og på Ketolysekuren skal man spise naturlig fet mat, og ikke overdrive. Akkurat slik som Nellie sier.
Husk at nybegynnere kan bli ganske forvirra viss det blir gitt uriktige svar som gjelder akkurat den kuren de driver med. Enten det gjelder Ketolyse, fedon, Skaldeman osv osv.
Så det er viktig at dere faktisk vet at rådene dere gir er innenfor den kuren det blir spurt om

(Denne tråden ligger under Ketolyse-delen av forumet)

Jeg må bare spørre da jeg er usikker, synes du jeg gir uriktige råd?

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 11-01-14, 11:35   #143
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Januar-starterne

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Jeg må bare spørre da jeg er usikker, synes du jeg gir uriktige råd?

Jeg skrev innlegget mitt på generelt grunnlag, at man gir råd utfra filosofien til den enkelte. Pga usikkerhet fra nye brukere.

Feks.: Denne tråden er startet av ei på Ketolyse, tråden ligger i ketolysdelen av forumet. Nybegynnerer tror ofte da at rådene gjelder Ketolyse.
I en slik tråd blir det ofte blandet etterhvert, av forskjellige dietter. Og rådene blir også blandet, siden det blir diskutert forskjellige dietter. Og da er det mange nye og usikre som rett og slett begynner å slite med hva som er rett og ikke.
Derfor er det også viktig at det står hvilken filosofi man har

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 11-01-14, 11:38   #144
engeljenta30
Medlem
 
engeljenta30 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2013
Innlegg: 350
engeljenta30 er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: Januar-starterne

jeg lager meg pannekaker til frokost og lunsj hver dag og bruker da 1,5 dl fløte, er det mye da?

engeljenta30 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo:) Svar med sitat
Gammel 11-01-14, 11:39   #145
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Januar-starterne

Okei, jeg gikk også utfra at personen gikk på ketolyse så da skal jeg bli flinkere til å sjekke det Ja, vet det ble sagt på generelt grunnlag og ble bare usikker om det var myntet på meg også for vil jo ikke gi feil råd!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 11-01-14, 11:53   #146
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Januar-starterne

Opprinnelig lagt inn av engeljenta30, her.

jeg lager meg pannekaker til frokost og lunsj hver dag og bruker da 1,5 dl fløte, er det mye da?

Nå ble jeg usikker på om du faktisk går på ketolyse Jeg mente du hadde ketolyse i filosofiboksen din, men ser jo at det står lavkarbo.

For meg er 1,5 dl fløte på 2 måltid ( slik oppfatter jeg at du spiser utfra spm. ditt) altfor mye. Men det er meg. Jeg vil heller bruke karbohydratene på grønnsaker, og velger heller oljer som fettkilde

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 11-01-14, 11:55   #147
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Januar-starterne

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Okei, jeg gikk også utfra at personen gikk på ketolyse så da skal jeg bli flinkere til å sjekke det Ja, vet det ble sagt på generelt grunnlag og ble bare usikker om det var myntet på meg også for vil jo ikke gi feil råd!

Som du ser av svaret mitt til englejenta, så gikk jeg også ut fra at det var ketolyse ...

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 11-01-14, 11:58   #148
engeljenta30
Medlem
 
engeljenta30 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2013
Innlegg: 350
engeljenta30 er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: Januar-starterne

må bruke fløte i de pannekakene, jeg går på ketolyse ja, har bare glemt å skifte fra lavkarbo til ketolyse

engeljenta30 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo:) Svar med sitat
Gammel 11-01-14, 12:07   #149
engeljenta30
Medlem
 
engeljenta30 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2013
Innlegg: 350
engeljenta30 er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: Januar-starterne

hva kan erstatte fløte da, gjerne kom med tips

i pannekakene bruker jeg 4 egg, 1,5 dl fløte, 2 ss seterrømme og 2 ss natrena

fint med tips

engeljenta30 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo:) Svar med sitat
Gammel 11-01-14, 12:26   #150
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Januar-starterne

I disse, siden det er søte pannekaker så kanskje fet kokosmelk? Det må du nesten prøve.
Soyamelk viss du bruker det. (ikke alle som er for soyaprod. men det er en annen diskusjon)
Uansette, begge de to har mindre karber enn fløte. Og kokosmelk er fet og god.
Soyamelk og fettinnhold husker jeg ikke, brukte det bare for å erstatte fløte da jeg begynte på ketolyse.

Jeg lager eggepannekake , den er nøytral, 2 egg 2ss fløte. Enkelt og greit og jeg syns det er godt.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
November-13-starterne sivmaria Ketolysekuren 226 04-02-14 17:07
Vekttråd for april 2011-starterne! Drømmepie Ketolysekuren 167 26-01-12 20:27
Mai-starterne 2011- den store veietråden Euphita Ketolysekuren 250 06-12-11 18:23
Går "Januar-starterne" mest ned i starten? Hasselnøtt Ketolysekuren 1 04-02-11 14:52
Vekt og mål for juni-starterne søtsaka Ketolysekuren 83 04-10-09 13:47


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no