Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Maistarternes veietråd!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-06-10, 22:19   #126
siri0109
Medlem
 
siri0109 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: solkysten
Alder: 38
Innlegg: 88
siri0109 er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

hei kan jeg henge meg på maistarterne? startet egentlig den 31 mai, så føler meg litt som en liten maiblomst har ikke veid meg ennå, og gikk på ketolyse i fjordt 9 kilo ned på 2 mnd, har gått på lavkarbo siden og har stått stille...heldigvis, nå¨skal jeg ned ihvertfall 10 kilo til, men må få veid meg så jeg vet hva startvekten er er 24 år og mor til 2 små jenter på 1,5 og 3,5 år mine veiedager blir mandager, har også målt cm på hele kroppen, så kommer til å både måle på nytt og veie hver mandag

__________________


siri0109 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 22:42   #127
Paris
Seniormedlem
 
Paris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 48
Innlegg: 812
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Maistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av siri0109, her.

hei kan jeg henge meg på maistarterne? startet egentlig den 31 mai, så føler meg litt som en liten maiblomst har ikke veid meg ennå, og gikk på ketolyse i fjordt 9 kilo ned på 2 mnd, har gått på lavkarbo siden og har stått stille...heldigvis, nå¨skal jeg ned ihvertfall 10 kilo til, men må få veid meg så jeg vet hva startvekten er er 24 år og mor til 2 små jenter på 1,5 og 3,5 år mine veiedager blir mandager, har også målt cm på hele kroppen, så kommer til å både måle på nytt og veie hver mandag

Velkommen!! Klart du er en mai-blomst

__________________


Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 22:46   #128
siri0109
Medlem
 
siri0109 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: solkysten
Alder: 38
Innlegg: 88
siri0109 er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av Paris, her.

Velkommen!! Klart du er en mai-blomst

takk for det

__________________


siri0109 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 00:11   #129
imorgen
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9
imorgen er på en erverdig vei
Post

Sv: Maistarternes veietråd!

Har gått litt opp etter uke 3, 200gram . Sikkert på grunn av mens.

Men har gått ned 3,8 kg til sammen så jeg er fornøyd.

Men jeg har veldig liten matlyst for tiden og sliter med å få i meg mat. Kan være grunnen til at det har stoppet litt. Må prøve å skjerpe meg.

__________________



imorgen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 08:07   #130
*Mali*
Nytt Medlem
 
*Mali* sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 8
*Mali* er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

18 mai: 60.1
26 mai: 58.1 Har aldri hatt problemer med å fly opp og ned to kilo, så det er nå kampen begynner, i`m ready
2 juni: 58.6- føler det ikke er så enkelt det her nei. Har mensen, samtidig som det har vært sen middag og litt sjokolade og brød på lørdag og søndag. Føler at magesekken er bitteliten, og blir veldig fort mett. E redd for at kroppen går helt i sparemodus, om det e muligheter for det....

*Mali* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo- egen vri Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 10:20   #131
hanne42
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Hellas
Innlegg: 211
hanne42 er ny på veien

Sv: Maistarternes veietråd!

Hei Mali

hvorfor onsker du a velge en egen vri pa lavkarbkostholdet ditt? Det er ofte vanskelig for en nybegynner a kjore egne vrier og for a sikre en sunn vektnedgang er det ofte lurt a velge en av variantene som er utviklet av f eks en lege (Atkins, Fedon, Ketolyse). Jeg ser du inkluderer brod og sjokolade i kostholdet ditt. Hvor mange karboer ligger du pa daglig?

Det er fint at du er mett. Sorg for at du blir mett pa sunne ting som masse gronnsaker, masse salat, nok protein (1 gram per onsket kroppsvekt, dvs ca 55 (?) gram per dag for deg, mer hvis du trener hardt flere ganger i uka) og nok fett.

Lykke til denne uka!

Hanne

__________________


hanne42 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 11:10   #132
Mammamiia
Medlem
 
Mammamiia sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Kapp
Innlegg: 144
Mammamiia er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Status etter 3 uker for meg: Ned 4,4 kilo fra 82 til 77,6! Det gikk fort ned i starten (vann ut av kroppen) Men nå ser det ut som det skal stabilisere seg på 0,5-1 kilo pr. uke. Akkurat passe synes jeg!

Jeg har ikke kjøpt stix, tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller, for jeg tikker ned i vekt, - beltereima er stramma inn to hakk og jeg er konstant mett. Deilig å ikke kjenne sult under "slanking" gitt! Så i følge det jeg leser om symptomene rundt omkring på forumet her, - så er jeg i ketose.

Digresjon: Jeg spiste en maiskolbe da vi grilla på mandag (skeia litt ut, hehe) og den smakte utrolig SØTT! ?? Noen andre som har oppdaga at det søte blir fryktelig søtt etterhvert?

Anbefaler forresten denne tråden: Om ketose

Mammamiia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Ketolyse til egenkomponert Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 11:24   #133
Matgud
Medlem
 
Matgud sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 326
Matgud er ny på veien
Wink

Sv: Maistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

Hei,
Det er ytret ønske om hjelp til å starte en egen veietråd for oss mai starterne, den er herved offisielt åpnet!

Lykke til!

Spennende!!! Startet nettopp selv. Har ikke vekt i hus, men må vel kanskje kjøpe meg

__________________
Matgud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 12:01   #134
siri0109
Medlem
 
siri0109 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: solkysten
Alder: 38
Innlegg: 88
siri0109 er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

hohoho klarte ikke dy meg, men måtte gå på vekta idag....og wow ned 1 kilo på 3 dager vet det bare er vann og dritt, men alikavel er det minus 1 kilo, og jeg er i ketose

__________________


siri0109 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 12:12   #135
emgra
Juniormedlem
 
emgra sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Stavanger
Alder: 37
Innlegg: 31
emgra er ny på veien

Sv: Maistarternes veietråd!

Uke 1: -1,3kg og 11cm
Uke 2: -700g og 7cm
= -2kg og 18cm

__________________
Livet er en lek, hvis du husker reglene!


emgra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for gravide Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 19:19   #136
Paris
Seniormedlem
 
Paris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 48
Innlegg: 812
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Maistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av emgra, her.

Uke 1: -1,3kg og 11cm
Uke 2: -700g og 7cm
= -2kg og 18cm

18 cm?? Det er jo helt rått!!!! måler for å prøve å finne 1 cm jeghehe

Grattis- dette er jo helt enormt!

__________________


Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 20:40   #137
emgra
Juniormedlem
 
emgra sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Stavanger
Alder: 37
Innlegg: 31
emgra er ny på veien

Sv: Maistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av Paris, her.

18 cm?? Det er jo helt rått!!!! måler for å prøve å finne 1 cm jeghehe

Grattis- dette er jo helt enormt!

Takk!
Ja, jeg er glad jeg måler meg. Ellers hadde jeg nok vært kjempeskuffa over "bare" 2kg! Jeg ser virkelig resultater, ære være Ketolyse!!

__________________
Livet er en lek, hvis du husker reglene!


emgra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for gravide Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 20:04   #138
Matgud
Medlem
 
Matgud sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 326
Matgud er ny på veien
Unhappy

Sv: Maistarternes veietråd!

Hoi hoi! Nå blir det veiedag for meg på lørdag! Regner ikke med jeg har gått ned noe særlig! I dag kjenner jeg at jeg spiste for mye til middag huff!

__________________
Matgud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-06-10, 09:29   #139
meretely
Juniormedlem
 
meretely sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 63
Innlegg: 38
meretely er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Endelig på sporet igjen etter en og en halv ukes stopp !! ned 1 kg på to dager...
Skal ikke bruke noe særlig Cocosa eller Bakemix mer.
Laget et brød etter oppskriften på bakemix-boksen, det fikk magen min til å omtrent stoppe opp

__________________


meretely er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-06-10, 09:30   #140
meretely
Juniormedlem
 
meretely sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 63
Innlegg: 38
meretely er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av Matgud, her.

Hoi hoi! Nå blir det veiedag for meg på lørdag! Regner ikke med jeg har gått ned noe særlig! I dag kjenner jeg at jeg spiste for mye til middag huff!

Klarer du å la være å veie deg hver dag??? Da har du STYRKE!

__________________


meretely er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-06-10, 09:56   #141
kurt.merethe
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 5
kurt.merethe er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Hei.
Startet på ketolysekuren for snart 4 uker siden, har gått ned fra 97,4 - 89,2, er kjempefornøyd med dette.
Trenger alt av gode oppskrifter da jeg føler at jeg kun spiser egg, bacon, kylling og salat. Ikke flink til å variere.

kurt.merethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-06-10, 11:40   #142
hanne42
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Hellas
Innlegg: 211
hanne42 er ny på veien

Sv: Maistarternes veietråd!

Hei Kurt.Merethe!

Det finnes masse gode tips til lunsj og middagsretter pa oppskriftraden!

Jeg er heller ikke sa flink til a variere, men her er noen av mine retter som jeg spiser relativt ofte:

Blaskjellgryte med gronnsaker: Kutt varlok, purre, persille, fersk chili, hvitlok etc i biter og varm dem noen minutter i olje. Tilsett blaskjellene (etter a ha vasket dem og kastet de som ikke lukker seg under rennende kaldt vann). Damp dem i gronnsakene noen minutter til de har apnet seg. Varier med a tilsette flote. Varier med indiske krydder.

Fiskeform: Tin frossen fisk eller bruk fersk. Legg fisken i smurt ildfast form. Tilsett gronnsaker etter smak. Tilsett flote og topp med ost. Varier med knuste tomater fra boks (NB sjekk karboinnhold).

Kjottdeig og ost: Stek kjottdeig og tilsett krydder og knuste tomater fra boks/tomatpure (NB sjekk karboinnhold). Tilsett brokkoli/blomkal/squash eller andre gronnsaker i biter. Legg alt i en smurt ildfast form og topp med ost. Stekes i ovnen til osten har smeltet og gronnsakene har onsket konsistens. Varier med a tilsette bacon, skinkebiter etc. Varier med flote i stedet for tomater.

Grillmat: Grill kjott eller fisk. Lag blandet gronn salat. Tilsett oljedressing (sjekk karboinnhold). Ha gjerne romme pa fisken.

Svinefilet: Kjop ferdig oppskjart svinefilet eller kutt selv filetene i biter. Stek i olje eller smor. Tilsett gronnsaker etter smak (f eks brokkoli, gronn paprika, purre, hvitlok) og ha over knuste tomater fra boks (NB sjekk karboinnhold). Varier med flote og revet ost.

Pakistansk lam: Skja lammekjott i store biter (helst fra lar eller bog slik at bein og marg er med). Legg i gryte. Skjar lok i skiver og legg pa toppen av kjottet (NB karboinnhold). Bland tomatpure (NB karboinnhold) med vann og hell over slik at det star rett oppunder kjottet/loken. Tilsett en god dasj piripiri/knust chilipulver. La koke pa svak varme til kjottet er mort og faller fra hverandre, ca 2 timer.

Kjottkaker i brun saus: Bland kjottdeig med 1 egg og en god dasj flote, salt og pepper. Form til store kjottkaker og brun dem i smor (de blir lose, sa behandle dem forsiktig). Ha dem over i en kjele og kok ut panna med varmt vann, tilsett i kjottkakekjelen. Lag brun saus av pulversjysaus (NB karboinnhold) og hell over kjottkakene. La trekke ca 10 min til kjottkakene er ferdige. Server med kokte gronnsaker (brokkoli, blomkal).

Andre tips:
Stekte koteletter (nakkekoteletter er billige og mye mat. Kan spises kald til lunsj og frokost)
Stekt flesk med salat eller kokte gronnsaker
Lammegryte fra pose (frossen i kjoledisken) med gronnsaker og flote

Hanne

__________________


hanne42 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-06-10, 11:55   #143
rik
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Nord-Norge
Innlegg: 39
rik er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Takk til alle som bruker forumet. Dette gir motivasjon for å være med på dette opplegg som er meget, meget bra med mye gode resultater.
Er inne i uke 3: 1. uke -4 kg. 2. uke -2 kg. Veldig spent på fortsettelsen.
Takk til alle som har innlegg her inne. Meget spennende!

rik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-06-10, 17:36   #144
Benedictee
Medlem
 
Benedictee sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 204
Benedictee er på en erverdig vei
Smile

Sv: Maistarternes veietråd!

Hei alle sammen! Håper også å få være med i denne gruppen. Jeg startet med Ketolyse Tirsdag 25/5, på 91,9 kg. Håpet er å komme såvidt innunder 70, men har ikke satt meg noe spesielt mål på nøyaktig kilo da jeg ikke er ute etter å bli det ene eller det andre, bare slankere og mer riktig formet i forhold til høyde.

Den første uka gikk jeg på to sjokoladesmeller, så har prøvd å utelukke uka fra kuren, men gikk da ned 0,6kg til tross for to store melkesjokolader :P

NÅ, derimot, er jeg skikkelig motivert. Har bestilt startpakken fra Ketolyse.no og er igang med stix og kosttilskudd. MEN, sliter med to ting: Pepsi max er min avhengighet. Det står at denne er tillatt, men samtidig leser jeg om søtningsmiddel som ikke er lov, aspertam er vel ett av disse som var tillatt. Trenger jeg å kutte ut min kjære pepsi for å få bedre resultat?

Det andre er tyggis. Jeg jobber helt oppi ansiktene til folk og røyker i tillegg så jeg er helt avhengig av tyggis for ikke å sitte med ufattelig dårlig smak i munnen. Har ikke sjans til å pusse tenna stadig vekk på jobb, men kan gurglevann være aktuelt? Leste meg til at 1 stk extra tyggis faktisk er halvannet karbohydrat! 3-4-5 slike iløpet av en arbeidsdag så er jo det strengt tatt halve dagskvoten :P

Så til noe jeg bare lurer på: Jeg prøver å ikke være "hysterisk", men jeg kjenner jo at jeg ser veldig nøye etter på alt jeg kjøper og mye kan derfor bli litt lite variert. Jeg er fryktelig glad i kylling og svinekjøtt, og disse er jo mager..så hvilke tips har dere som er mer erfaren i gamet for at jeg kan øke fettet?

Ellers en vanlig dag: Omelett til frokost med sopp, paprika, tomat og skinke/bacon
Til lunsj spiser jeg mest salat med kylling og/eller egg og reker.
Middag er oftest kyllingfilet med salat, svinekjøttdeig med smeltet ost og salat, biffstrimler med brokkoli og blomkålgrateng..osv
Spiser ikke særlig mye kveldsmat.

Jeg har hund og går tur 2-3 ganger om dagen avhengig av skiftet på jobb, vanligvis i minimum en time pr tur. Prøver å gå raskt, men jeg har en hannhund..såeh..hehe, han skal stadig stoppe og snuse/markere..Har ikke samvittighet til å gå ekstra turer uten ham.

Jeg 'scorer' bare 10% på ketostixen, men har jo som nevnt bare hatt 5 dager siden siste "utskeielse" forrige uke så håper dette tar seg opp! Noen nybegynnertips dere vil komme med for å øke motivasjonen ytterligere?

Har forøvrig ikke tatt mål, bare vekt..vet jeg burde målt også, men glemmer stadig å finne ett sted jeg kan kjøpe ett målebånd..

Ellers, morsomt å lese alle som får så gode resultater og skulle ønske jeg greide det også!

Benedictee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-06-10, 23:30   #145
whynn
Medlem
 
whynn sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: langesund
Alder: 36
Innlegg: 237
whynn er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

hiver meg på her jeg å begynnte 26 mai vel... er min andre runde med ketolyse hadde en runde på samme tiden i fjord, da gikk jeg ned 12 kilo fra 4 mai til 2 juli
men så blei jeg gravid..! nå er jeg igang igjen.. starter på 90 kg.! og vil ned te ca 75 i første omgang ser at det blei veldig likt deg som skrev inn over meg her hehe

har gått ned 3 kg alt.. veldig forrnøyd med det.. bare og holde på nå

__________________
here we go again!

whynn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøve meg på lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-06-10, 11:43   #146
Benedictee
Medlem
 
Benedictee sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 204
Benedictee er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Kjempebra med 3 kilo!! Skulle ønske denne uka hadde syntes på vekta mi også! Jeg kjenner at uniformen på jobb strammer mindre og det er bra for det er jo de typiske håpløs-passform-uniformene som man merker med en gang blir større Men, nå er det lørdag og vi har veiedag på tirsdager og vekta står bom på 90, skal prøve å kutte ut paprika for den har visst ganske høy kh faktisk, og heller bruke mer agurk og tomat. Spiser forholdsvis lite så kan ikke tenke meg at jeg går over dagens kvote. Skal kjøpe en matvekt for sikkerhets skyld Kjempegøy å lese andres erfaringer her, da får jeg skikkelig lyst til å konkurrere. I tillegg er både mor og far med på kuren sammen med meg, og da de bor ca 200 meter unna er det enkelt for oss å sammenligne/jobbe sammen. Hadde dog håpet på litt mer kickstart, da jeg har lest de utroligste historier om de første par ukene hos andre. Men, jeg har tålmodighet!..iallefall pittelitt :P

Benedictee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-06-10, 12:18   #147
Paris
Seniormedlem
 
Paris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 48
Innlegg: 812
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Maistarternes veietråd!

Velkommen til dere nye!! Dette skal vi klare

__________________


Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-06-10, 12:53   #148
Benedictee
Medlem
 
Benedictee sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 204
Benedictee er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Definitivt!

__________________


Benedictee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-06-10, 12:55   #149
hanne42
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Hellas
Innlegg: 211
hanne42 er ny på veien

Sv: Maistarternes veietråd!

Jeg tar veiedagen i dag i stedet for søndag.

Startvekt 68 kilo
Uke 1: ned 3,5 kilo
Uke 2: ned 400 gram
Uke 3: ned 500 gram
Uke 4: ned 300 gram
Uke 5: ned 700 gram
Nå-vekt: 62,6 kilo

Hanne

__________________


hanne42 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-06-10, 19:58   #150
whynn
Medlem
 
whynn sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: langesund
Alder: 36
Innlegg: 237
whynn er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

i dag har vært en fantastisk dag mat messig asså.. ! hehe.. fant denne "sjokoladeprinsen" i dag..! og herreminljå. det var jo ordentgi sjokolade jo..!! og bare 6 karber i hele plata..! 50g. går ann og unne seg i ny og ned,,

også var jeg så grusomt lei av den vanlige kjøtt cf og brokkoli middag så i dag har jeg laget:

revet grillet kylling stekt med litt fløte for og få litt "gryte" over det hele, med sjampinjong og frisk spinat stekt med hvitløk. smakte nyydlig ;*

veiedag til mandag for min del.. ser frem til det nå. spent

__________________
here we go again!


Sist redigert av whynn : 05-06-10 kl 20:04.
whynn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøve meg på lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Veietråd for 30+gruppen Supramundane Mer enn 30 kg overvekt 2235 17-03-15 20:38
Aprilstarternes veietråd! R0SA Ketolysekuren 307 02-11-10 15:49
Lørdag-veietråd supha Fysisk og mental helse 2 09-06-10 23:49
~ Juli - veietråd ~ Frk.Sunshine Ketolysekuren 91 08-02-10 09:23
Veietråd Lil@ Mer enn 30 kg overvekt 1 02-07-07 00:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no