Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Den store håndarbeidstråden!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-10-10, 19:49   #126
katten
Medlem
 
katten sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Hordaland
Innlegg: 467
katten har en fantastisk aura rundt segkatten har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Jeg har ingen strikkeprosjekter på gang for tiden, men dette er det jeg driver med! Stolen forlot akkurat heimen og jeg er 500,- og en flaske vin rikere!

Åååå dei var fine!!!!

__________________


Aim with your heart, adjust with your head, and always, always, always, do all you can
katten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og Hexeberg i skjønn forening Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 21:20   #127
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Åh, flotte stolen!
Eg har blitt litt inspirert, eg også vil strikke klutar! (eller tvåger som eg vil kalle det..) Trur eg skal innom garnsjappa i morgon den dag. Veit ikkje om eg får sett om bomullen er mercedert eller kva det no heitte, men får vel sjå...

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 21:22   #128
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 40
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Jeg har ingen strikkeprosjekter på gang for tiden, men dette er det jeg driver med! Stolen forlot akkurat heimen og jeg er 500,- og en flaske vin rikere!

Wow så råflott! Tok du 500 for stolen og alt arbeidet??? Eller leverte dem inn stolen for maling??

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 21:25   #129
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 40
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Den store håndarbeidstråden!

husker hverken hvordan jeg strikker, syr eller hekler jeg :/ men jeg lager kaker litt jeg da.. ingen proff men syns jo det er gøy da http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._2687806_n.jpg

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._2181079_n.jpg

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._3800232_n.jpg

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 21:43   #130
Sjanten
Medlem
 
Sjanten sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 390
Sjanten er på en erverdig vei

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Utrolig fin stol, Kitt - skikkelig yndig! Tipper jenta som får den blir stolt

Her er mitt siste prosjekt; langstrømper til bruk i høye støvletter. De har et flettemønster og er gode og varme!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_2101.JPG (196,2 KB, 5 visninger)
Filtype: jpg IMG_2102.JPG (366,1 KB, 4 visninger)
Filtype: jpg IMG_2103.JPG (355,6 KB, 5 visninger)
__________________


Min journal
Sjanten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 21:44   #131
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Herlighet, så kule kaker har jeg aldri sett før tror jeg Spesielt nr 1, den digger jeg rått!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 21:45   #132
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

husker hverken hvordan jeg strikker, syr eller hekler jeg :/ men jeg lager kaker litt jeg da.. ingen proff men syns jo det er gøy da http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._2687806_n.jpg

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._2181079_n.jpg

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._3800232_n.jpg

Så kule!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 21:48   #133
Sjanten
Medlem
 
Sjanten sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 390
Sjanten er på en erverdig vei

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

husker hverken hvordan jeg strikker, syr eller hekler jeg :/ men jeg lager kaker litt jeg da.. ingen proff men syns jo det er gøy da http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._2687806_n.jpg

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._2181079_n.jpg

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._3800232_n.jpg

Å himmel, du har definitivt et talent ja

__________________


Min journal
Sjanten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 21:55   #134
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 40
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Hehe takk for det.. Har veldig mye utstyr og farger og alt, syns det er veldig gøy.. Men så er det det å ha tid.. Og så får jeg ikke øvd meg så mye, for jeg spiser jo ikke kake selv.. hehehe :P Men strikke skulle jeg gjerne gjort, men så har jeg heller lite med tid til sånt også... Kanskje senere.. engang

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 21:56   #135
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 40
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Herlighet, så kule kaker har jeg aldri sett før tror jeg Spesielt nr 1, den digger jeg rått!

Puppekaka var til pappa til bursdagen hans.. i Aalesund-fotball-farger, hehehe

Han flira godt og rødma til og med litt, hehehe men den var god

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 09:46   #136
Licota
Seniormedlem
 
Licota sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.521
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Så fine kaker, senorita! Har du sett programmet Cake Boss? http://www.tlcnorge.no/programmer/cake-boss

Jeg ble skikkelig kakesugen i går.

Nå har jeg begynt på et par selbuvotter, og det går tålelig greit. Strikker litt stramt, dessverre. men skal prøve litt til så får vi se hvordan det går.

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 11:13   #137
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Licota, her.

Så fine kaker, senorita! Har du sett programmet Cake Boss? http://www.tlcnorge.no/programmer/cake-boss

Jeg ble skikkelig kakesugen i går.

Nå har jeg begynt på et par selbuvotter, og det går tålelig greit. Strikker litt stramt, dessverre. men skal prøve litt til så får vi se hvordan det går.

Cake Boss er gøy, bortsett fra at han er litt slitsom, italienske(?) amerikanere pleier å være det synes jeg Han skriker sånn når han prater...men kakene er fine fordi om.

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 11:19   #138
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Takk for skryt, alle sammen!
Ja, jeg tok 500,- for alt! Hadde tatt mer om det var noen jeg ikke kjente så godt, da! Blir ikke akkurat god timebetaling, men det er vel så mye terapi for meg, så.......
Fikk en flaske vin også, da! Musserende med gull- flak i! Jeg drakk det på en hyttetur i sommer og hun husket at jeg likte den så godt!

Nå skal jeg finne frem garn og strikkepinner og se om jeg kan finne en oppskrift på sokker! Nabojenta så et par i butikkene i går, sånne høye/lange med litt mønster, men de kostet 150,- Fant ut at med alt garnet jeg har liggende , måtte vi da kunne få til noen billigere enn det, gitt!
Har strikket mye sokker før, men det er leeeeenge siden!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 11:20   #139
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

husker hverken hvordan jeg strikker, syr eller hekler jeg :/ men jeg lager kaker litt jeg da.. ingen proff men syns jo det er gøy da http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._2687806_n.jpg

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._2181079_n.jpg

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._3800232_n.jpg

Åhhh, så fine!
Jeg vil også kunne sånt......

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 14:13   #140
Licota
Seniormedlem
 
Licota sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.521
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Jeg er godt i gang med selbuvottene! Du kan lese mer om prosjektet inne på bloggen min.

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 14:14   #141
Licota
Seniormedlem
 
Licota sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.521
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Nå skal jeg finne frem garn og strikkepinner og se om jeg kan finne en oppskrift på sokker! Nabojenta så et par i butikkene i går, sånne høye/lange med litt mønster, men de kostet 150,- Fant ut at med alt garnet jeg har liggende , måtte vi da kunne få til noen billigere enn det, gitt!
Har strikket mye sokker før, men det er leeeeenge siden!

Har du funnet mønster?

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 15:00   #142
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Licota, her.

Har du funnet mønster?

Har tittet litt, men ikke bestemt meg for noe til henne. Tips?

Fant disse som jeg vil ha, da:

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 16:37   #143
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 40
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Nei, har ikke sett cake boss.. ser liksom aldri på tv.. hehe aldri tid til sånt.. og skulle jeg få tid, så sitter jeg heller foran pcen og surfer... :P

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 16:46   #144
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Sniker inn et spørsmål; jeg driver og strikker en hette (siden jeg ser så teit ut med lue ), og har akkurat litt bedrøvet raknet opp det som var "ferdig" ifølge oppskriften, fordi... vel, jeg har digert hode og tjukt hår også, konklusjonen var at jeg må doble størrelsen. Meen nå er strikkepinnene litt i korteste laget. Kan jeg jukseforlenge dem med å feste snøre mellom dem, kanskje?

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 17:30   #145
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Sniker inn et spørsmål; jeg driver og strikker en hette (siden jeg ser så teit ut med lue ), og har akkurat litt bedrøvet raknet opp det som var "ferdig" ifølge oppskriften, fordi... vel, jeg har digert hode og tjukt hår også, konklusjonen var at jeg må doble størrelsen. Meen nå er strikkepinnene litt i korteste laget. Kan jeg jukseforlenge dem med å feste snøre mellom dem, kanskje?

Er det stoppere på pinnene? Tror det er vanskelig å få snøre til å feste seg, men stoppere kan du lage av syltestrikker du surrer rundt eller stikke fast en vinkork eller noe på enden Kanskje du kan dytte maskene mere sammen da?

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 17:38   #146
Skautrollet
Medlem
 
Skautrollet sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østfold
Alder: 59
Innlegg: 341
Skautrollet er en juvelSkautrollet er en juvelSkautrollet er en juvel

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Fant denne tråden her nå etter lang tids fravær.

MAKAN! Så flinke dere er! Fikk så lyst selv til å lage noe, men innser at jeg først bør ferdigstille noen gamle prosjekter (æsj..).
Men inspirert, DET ble jeg

__________________
[i][color="YellowGreen"]15 kg minus i 2009
Skautrollet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 18:45   #147
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Zincite, her.

Er det stoppere på pinnene? Tror det er vanskelig å få snøre til å feste seg, men stoppere kan du lage av syltestrikker du surrer rundt eller stikke fast en vinkork eller noe på enden Kanskje du kan dytte maskene mere sammen da?

Ja, det er stoppere der... pinnene er str 12, det er et massivt strikketøy Så det ble litt trangt og vanskelig når jeg nå slapp helt opp for plass. Jeg får vurdere å gi det et par dagers pause og investere i noen lengre når jeg har råd igjen.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 19:04   #148
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: Den store håndarbeidstråden!

rusla inn her og det neste jeg gjorde var å ta fram strikketøyet om jeg blir ferdig så skal svogern få skjerf til jul.
Jeg har på en måte "oppdaget" strikking i år. Plutselig var det morsomt å holde på med
Har hatt kontinuerlige prosjekter siden juli og har faktisk gjort ferdig en bukse til nevøen også
Hekler litt også, særlig votter. Jeg strikker for løst til å få til ting med 5 pinner de bare sklir ut av maskene.......

Noen flere her inne som er på Ravelry.com? Der er mye snacksy håndarbeid.

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 20:30   #149
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av LineJM, her.

Noen flere her inne som er på Ravelry.com? Der er mye snacksy håndarbeid.

Ja, jeg liker å kikke rundt der. Utrolig mange fine ting og gratis mønstre.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 21:06   #150
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Sant. Må bare komme over terskelen som det er med oppskrifter på engelsk. blir alltid litt fornøyd når jeg finner dropsoppskrifter jeg liker for de finnes som regel på norsk også.

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet Svar med sitat
Svar

Emneord
hobby, håndarbeid


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noe godt for store og små? Cammis Spørsmål og svar 7 26-01-09 12:29
Store Ifa MokkMokk Lavkarbo generelt 2 23-03-08 14:20
Store IFA Angar Ketolysekuren 6 15-01-08 09:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no