Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-04-10, 16:23   #126
BlirFjong
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sandnes
Alder: 41
Innlegg: 595
BlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvel

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Dag 5 unnagjort her, halveis i level 1 da. Syns det gikk omtrent likt i dag som i går, men klarte kanskje litt bedre på et par av øvelsene. Armhevinger er derimot ikke noe jeg behersker særlig bra... hehe.

__________________
30/30 i Jillian Michaels 30 day shred!!


BlirFjong er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyseinspirert livsstilsendring :-) Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 19:51   #127
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Da var siste økt på nivå 1 gjennomført og så var det tid for måling. Fikk ikke de helt store resultatene jeg da, men så trente jeg jo en god del før jeg begynte med dette programmet.

Overarm: samme
Bryst: -2 cm
Midje: -0,5cm
rompe: samme
lår: -1 cm på hvert
legger: -0,5cm på hver

Vekta er den samme, den går bare ikke nedover om dagen.

Tydeligvis at dette programmet fønker på beina. Jeg jogga mye før og er OK trent i beina, men det er der jeg har tatt av. I overkroppen hvor jeg trenger trening og oppstramming har det skjedd lite. Men for all del jeg er jo blitt i enda bedre form. Spent på å begynne på nivå 2 i morgen, det er tøft ut

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 20:51   #128
Pandora
Seniormedlem
 
Pandora sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Akershus
Alder: 57
Innlegg: 514
Pandora er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

5te gang med Jillian and her best girls er gjennomført! (både mannen og jeg holder stand) Begynner å kunne litt utenatt av det hun sier nå...knerulling som er "old school" osv, men mest koselig at det begynner å bli så kjent, og selvfølgelig aller best å kjenne framgang i øvelsene

Leste på et amerikansk nettsted at en del reagerte på språket til JM...passe rett fram syns nå jeg; har ikke reagert på stygge ord for body-part el.l. enda ihvertfall...(kanskje det kommer masse bannord osv i level3!)

__________________
Jillian Michaels
Pandora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av hvert - normalvektig Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 21:08   #129
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Dag 9

Trening
Done!
Dagene flyr av gårde. Og det gjør treningsøkta også!
Syns det går veldig greit, har ingenting å klage på
Jeg avslutter de fleste hoppeøvelsene litt før Jillian, da jeg har problemer med anklene (sammenvoksing av bein og noe invikla greier),
men jeg pauser ikke, jeg gjør bokseøvelsen

Heia alle sammen, dere flinke

__________________


Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 21:09   #130
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pandora, her.

Leste på et amerikansk nettsted at en del reagerte på språket til JM...passe rett fram syns nå jeg; har ikke reagert på stygge ord for body-part el.l. enda ihvertfall...(kanskje det kommer masse bannord osv i level3!)

Ja, kanskje hun blir skikkelig ufin i språket på level 3, haha!

__________________


Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 21:28   #131
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

trening 9 avsluttet, gleder meg til å begynne på ny level på lørdag, er lei av denne nå!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-04-10, 11:54   #132
Guttem@mm@
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 13
Guttem@mm@ er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Opprinnelig lagt inn av BlirFjong, her.

Å trene når man er støl hjelper faktisk på stølheten er min erfaring

Du hadde helt rett. Jeg var mindre støl etter at jeg hadde trent med jillian. I dag skal jeg ta økt nummer 3. Har forresten vært flink denne uka. Gått tur hver dag (i skikkelig tempo- jogget småstubber av veien til og med ), samt at jeg har trent med jillian mandag, onsdag og skal i dag. Dette var målet mitt og jeg har klart å holde det! Jeg er stolt!

Vektnedgang denne uka er 1,9 kg og jeg kjenner stramme muskler i bena

__________________
Trener med Jillian! Spiser sunn mat og håper å gå ned 30 kg på sikt. Første delmål er 10 kg ned!
Guttem@mm@ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn kropp og mosjon! Svar med sitat
Gammel 23-04-10, 12:01   #133
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Er det 10 dager på hvert level?
Vil jo si dere har fått noen fine resulater så langt da, kjempebra!! Tross alt bare en og en halv uke det er snakk om.

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 23-04-10, 12:08   #134
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Vettel, her.

Er det 10 dager på hvert level?
Vil jo si dere har fått noen fine resulater så langt da, kjempebra!! Tross alt bare en og en halv uke det er snakk om.

10 dager på hvert nivå, akkurat nok til at man blir passe lei og nesten gleder seg til neste nivå

Skal begynne på nivå 2 i dag, må bare får lagd noen knekkebrød og litt kjøttkaker først

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 23-04-10, 14:09   #135
Alva87
Juniormedlem
 
Alva87 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Elverum
Alder: 36
Innlegg: 34
Alva87 er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Mosepjusk, her.

Dag 9

Trening
Done!
Dagene flyr av gårde. Og det gjør treningsøkta også!
Syns det går veldig greit, har ingenting å klage på
Jeg avslutter de fleste hoppeøvelsene litt før Jillian, da jeg har problemer med anklene (sammenvoksing av bein og noe invikla greier),
men jeg pauser ikke, jeg gjør bokseøvelsen

Heia alle sammen, dere flinke

Jeg slitter også litt med hoppingen og sprettingen Har noe som heter for jumpers knee. men pleier å jogge litt på stedet istedenfor å "hoppe tau" osv av en eller annen grunn så er det bedre

__________________


Alva87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 30 day shred Svar med sitat
Gammel 23-04-10, 14:10   #136
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Skal begynne på nivå 2 i dag, må bare får lagd noen knekkebrød og litt kjøttkaker først

Gleder meg til å lese rapport! Er spent på om det er VELDIG stor overgang til nivå 2.
Lykke til

__________________


Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 23-04-10, 17:36   #137
BlirFjong
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sandnes
Alder: 41
Innlegg: 595
BlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvel

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Dag 6 unnagjort. Gikk en god times tur med voffsen i rask gange før treningen. Var spent på om dette ville gjøre det hardere, men snarere tvert imot. Syns det gikk veldig bra i dag, slet ikke så mye som vanlig med armhevingene så det er fremgang

Voffsen syntes treningen min var veldig morsom i dag, hun kom å slikka meg i fjeset under situpsene... Heh.. Måtte ta en 5 sek pause for å få henne til å legge seg da

__________________
30/30 i Jillian Michaels 30 day shred!!


BlirFjong er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyseinspirert livsstilsendring :-) Svar med sitat
Gammel 23-04-10, 17:42   #138
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

dag 10 over! Er så glad for å begynne på noe nytt nå, trenger mer utfordring og ikke minst noe NYTT!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-04-10, 19:07   #139
HapiLatte
Juniormedlem
 
HapiLatte sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 56
Innlegg: 35
HapiLatte er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Skammer meg litt over å måtte innrømme at jeg sovnet fra hele treninga i går. Men har gjennomført økt 6 i dag. Jeg satt i gang så fort jeg kom hjem fra jobb, for hvis kroppen hadde truffet soffaen hadde jeg slokna igjen. Pollenallergien slår meg helt ut om dagen, vil bare sove og sove. Jeg har bestemt meg å trene litt ekstra i helgen som "staff" for i går.

5 kg til 17. mai: 3,9/5
30 days Shred: 6/30

__________________


HapiLatte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 23-04-10, 19:45   #140
Pandora
Seniormedlem
 
Pandora sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Akershus
Alder: 57
Innlegg: 514
Pandora er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

20% av Shred'en er gjennomført = 6/30

Begynner å glede meg litt til level 2 nå, og veldig spent på om det kjennes mye hardere for dere som er i ferd med å ta steget over i neste nivå.

Klarer alle øvelsene på "Natalie"-nivå uten stopp nå - bortsett fra armhevinger hvor jeg fortsatt holder meg på knærne.

PS! Mannen min rakk ikke å bli med meg idag - han får ta det alene mens jeg ser "Nytt på nytt"....lurer på om det blir noe av??

__________________
Jillian Michaels
Pandora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av hvert - normalvektig Svar med sitat
Gammel 23-04-10, 20:15   #141
Sisteinnsats
Medlem
 
Sisteinnsats sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 249
Sisteinnsats er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Nå har ikke jeg tatt meg tid til å lese hele tråden, så jeg beklager hvis jeg gjentar noe andre har skrevet.
Jeg gjennomførte The 30 Day Shred for noen måneder siden og syntes det fungerte bra. Nivå 2 og 3 har noen øvelser som jeg synes er ubehagelige og for tunge på feil måte, så jeg kjøpte kjapt Banish Fat, Boost Metabolism og No More Trouble Zones.
De er MYE bedre!
Det er 40 min da, men man kan velge selv hvilke sirkler man vil ta hvis man ikke orker alle.

Men når det er sagt blir jeg gjerne med på en runde 30 day igjen når jeg er godt i gang med Ketolyse og orker å trene igjen for å se om det har bedre effekt i kombinasjon med kuren. Men da får jeg lage en ny tråd, for ellers havner jeg langt bak dere andre..

__________________


Sisteinnsats er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 24-04-10, 10:00   #142
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Første gang på level 2 idag, første jeg gjorde når jeg sto opp. Det gikk veldig greit må jeg si, kjekt med noe nytt!

Oppsumering av de første 10 dagene:
Ned 200g, (vekta har ikke rikka seg på en måned)
Midje -2cm
Navle +2
hofter -1
legg +1
Arm 0
Lår 0

så 3 i pluss og 3 i minus med andre ord, *flire* Men så var jeg trent fra før av også, føles uansett godt på innsiden!

Lurer på om jeg skal prøve den som heter "no more trouble zones" i ettermiddag, ser kjekk ut!

Good luck!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-04-10, 10:27   #143
HapiLatte
Juniormedlem
 
HapiLatte sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 56
Innlegg: 35
HapiLatte er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Dag 7 gjennomført. Deilig og ta det tidlig, føler meg klar for en ny dag. Jeg har veiedag i dag og var spent om jeg så noe resultat av treningen denne uken. Ha gått ned 400 gr så jeg er fornøyd med at jeg går nedover. Ofte går jeg opp når jeg begynner å trene. Ha en strålende lørdag alle sammen.

5 kg til 17. mai: 4,3/5
30 days Shred: 7/30

__________________


HapiLatte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 24-04-10, 12:59   #144
BlirFjong
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sandnes
Alder: 41
Innlegg: 595
BlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvel

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Dag 7 fullført. Syns det gikk veldig fint i grunnen
Er spent for veiedag i morgen, jeg pleier ofte å gå litt opp når jeg begynner å trene jeg også så forsøker å ikke ha så høye forventninger til nedgang, men skal også måle meg

__________________
30/30 i Jillian Michaels 30 day shred!!


BlirFjong er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyseinspirert livsstilsendring :-) Svar med sitat
Gammel 24-04-10, 15:44   #145
Pandora
Seniormedlem
 
Pandora sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Akershus
Alder: 57
Innlegg: 514
Pandora er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Da er vi ferdige med dag 7! Gikk veldig greit idag, selv om jeg hadde vært på Elixia og trent step først

..og jammen gjennomførte mannen min sin økt igår kveld etter han kom hjem også, så da er vi fortsatt på samme

Godt å høre at level 2 ikke er så avskrekkende

__________________
Jillian Michaels
Pandora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av hvert - normalvektig Svar med sitat
Gammel 24-04-10, 17:48   #146
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Dag 10 (fikk ikke oppdatert i går)

Trening
Jepp, ferdig!
Siste økt på nivå 1, skal bli spennende med nivå 2 senere i dag.
Godt å høre at nivå 2 gikk greit for deg, Ferskenbeinet. Håper jeg også syns det

Skal måle meg etterpå, så oppdaterer denne posten da.

__________________


Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 24-04-10, 18:44   #147
HapiLatte
Juniormedlem
 
HapiLatte sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 56
Innlegg: 35
HapiLatte er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Det blir spennende å se resultatene dine etter 10 dager Mosepjusk. Vil også gjerne høre hvordan du synes nivå 2 er. Høres jo ut som det går greit for de som har kommet dit. Ikke lenge til jeg også er der. For en flink gjeng som er samlet her

__________________


HapiLatte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 24-04-10, 20:50   #148
Alva87
Juniormedlem
 
Alva87 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Elverum
Alder: 36
Innlegg: 34
Alva87 er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Har gått glipp av to dager nå, pga skikkelig hodepine Og jeg kan skrive under på at samvittigheten er Dårlig med stor D!
Mon tro om jeg må forlenge nivå 1 med to dager da? Må vel være det som blir mest riktig!
Har iallefall fått rørt meg litt på utstilling med hunden min da, og på turer ute i frisk luft! Så helt sofasliter har jeg jo ikke vært

__________________


Alva87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 30 day shred Svar med sitat
Gammel 24-04-10, 21:42   #149
Clucky
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 1
Clucky er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Ser dere er godt i gang med 30 Day Shred, en av mine favorittopplegg

Digger Jillian, og syntes språket hennes er forfriskende. Gjorde Shred'en først for et halvt års tid siden, men det fløt litt ut på slutten.. Kom aldri til lvl 3 for å si det sånn...

I mellomtiden har jeg brukt de andre videoene hennes, Banish Fat, Boost Metabolism og No More Trouble Zones, og syntes de er flotte. Nå er jeg i gang med andre runde Shred, og det går fint.. Har trent lvl'ene litt etter lyst hittil, av og til trent lvl 1 og lvl 2 etter hverandre... Lvl 3 har jeg kun gjort en gang

I dag unnagjorde jeg dag 5, så er halvveis i lvl 1. Har ikke tid hver dag, så er blitt litt i hytt og pine denne uka, men skal prøve å klare 5 dager etter hverandre neste uke.
Noen dager hvis jeg har god tid trener jeg flere videoer i tillegg, for jeg syntes kun lvl 1 blir for lett og for lite.. (Har trent godt de siste 3 mnd'ene)
Har måling i morra, er spent, men har ikke høye forhåpninger etter et ganske dårlig kosthold

Clucky er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 09:05   #150
Ana
Medlem
 
Ana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 394
Ana er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Jeg ble så nysgjerrig på dette så nå har jeg gjennomført dag 2 på level 1. Ble skikkelig svett, bør kanskje måle meg så jeg kan følge med på resultatene.

__________________
Julemålet



Ana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som har prøvd 30 days shred? Pearl75 Trening 59 19-07-11 07:55
Blir livet mitt perfekt om jeg blir tynn? Nille Generell diskusjon 28 30-07-10 16:23
Spm før start på kur Ella-A Ketolysekuren 8 26-11-09 12:02


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no