Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Medlemsområdet > Min journal > Åpne dagbøker

Paprika er i gang igjen!

Åpne dagbøker Har du lyst å kunne linke til dagboken din fra hjemmesiden din? Da er her plassen! Dagbokforumet ligger ikke synlig for uregistrerte brukere, men en kan ved å følge en direkte lenke lese dem uten registrering. OBS, dagboken kan gi treff via google ;)

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 05-05-08, 13:19   #126
paprika
Medlem

paprika sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Sandnes
Alder: 47
paprika er en juvelpaprika er en juvelpaprika er en juvel

Sv: Paprika er i gang igjen!

Våken (klokka 13.06) etter en laaang natt. Tuppa pleier å komme inn i senga vår ca 01.00. (hun er faktisk utrolig presis, når jeg tenker meg om). Noe jeg synes er bare hyggelig i og med at hun ligger stille (under dyna mi) og sover. I alle fall, klokka 03.30 våkner jeg av at senga er våt, og da mener jeg våt! Det gikk en stund før det gikk opp for meg at jeg sov i tiss. Lille jenta vår hadde tisset minst en liter. Fatter ikke at det er mulig å tisse ut en så stor overflate. Ungen var også klissvåt fra topp til tå, stakkars. Det endte med at jeg måtte vekke både kone og barn for å kunne gå til aksjon. Kunne jo ikke la jentungen ligge og sove innhyllet i urin, og dessuten ville jeg gjerne redde overmadrassen (og heldigvis at vi har overmadrass, jeg ser bare for meg dramaet ved å skulle slenge ut rammemadrassen midt på natten). Kan tro vi var et rart syn der vi, kun iført morgenkåper, kom dragende med en diger overmadrass ut på verandaen. Den ble hengt opp og sprayet med enorme mengder Vanish, og den henger der ennå. Håper den er ok til natten.

Ellers er det lite nytt å melde. Været er bra og jeg er glad. Dessuten er jeg i gang med et nytt manus, og inspirasjonen er der. Digg!

Paprika, mamma til to
paprika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 15:56   #127
Tuppen
Seniormedlem

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 41
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

oi da... uhell skjer vettu!

godt å høre at du er glad og at inspirasjonen er på plass

- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 09-05-08, 00:32   #128
StineK
Seniormedlem

StineK sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Utenfor Bergen
StineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastisk

Fillern med den jobben.

Men så fint det går med kiloene!

Det er alltid hyggelig med besøk i Journalen min - StineK uten sukker, takk!
StineK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 13:22   #129
Pearl
Seniormedlem

Pearl sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 67
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Hvor er du blitt av? Savner deg her inne.

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Og der kom mensen igjen gitt ... janine75 Ketolysekuren 6 07-12-07 23:51
Nå begynner jeg på Atkins intro igjen! donjuanwannabe Atkins kosthold 11 03-03-04 12:33

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:15.