Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#126 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2006
Hvor: Hedmarken
![]() |
Sv: 10 kg eller mindre?
Ja vann drikker jeg mye av. Glemte bare å føre det opp. På jobb drikker jeg bare vann. Er på kveldene jeg drikker noe annet. I går hadde jeg min første pepsi max frie dag på leeenge. Håper det hjelper etterhvert. Disse lappene inneholder jo bare egg, cottage cheese og litt ost. Og d er vel ja mat? Jeg har bestilt ketolyseboka. Skal sette meg mer inn i det når jeg får den |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, men heller vel mot Ketolyse
![]() |
![]() |
#127 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() |
Nå kommer du snart under 70... Det er stooooooort :-D Hurra! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#128 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 10 kg eller mindre?jeg vil også under 70! buuhuuu. vekta rikker seg ikke og i tillegg har jeg mens! :grine: |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse/fettfestivalen!
![]() |
![]() |
#129 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
![]() ![]() |
Sv: 10 kg eller mindre?Ja gleder meg til å komme under 70 igjen, harikke hvert der på 3 år. Det som undrer meg hver gang jeg går ned i vekt er hvor smale hofter jeg faktisk har, er der det legger seg, og først forsvinner.
![]() |
![]() |
#130 |
Medlem
![]() |
Jeg husker kjempegodt da nåla første gang viste 69 komma ett eller annet. Det var lissom første målet mitt, og det var heeerlig! Ikke snakk om å gå over 70 igjen nå..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Medlem
![]() |
Hvor langt er du unna da? |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Torkil: 20 gram karbohydrater/dag for menn - mer eller mindre? | raleksan | Ketolysekuren | 2 | 01-04-08 09:03 |
Har klesstr. blitt mindre eller større? | mam | Generell diskusjon | 15 | 28-04-07 12:19 |
Når man har mindre å ta av en 10 kg.... | Borealis | Lavkarbo generelt | 7 | 10-08-06 11:39 |
Insulinresistens kan den bli mindre. | pysa | PCOS og karbohydratkontroll | 7 | 18-05-05 21:27 |