Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Togtråden!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-04-11, 12:41   #126
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Togtråden!

Tut tut.

Er på min tredje dag nå og har trent hver dag.
Enda ikke turt å veie meg etter påske, føler meg så oppblåst, så venter til i morgen.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 14:11   #127
nadine
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 48
nadine er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Har trent zumba både i går og i dag.

nadine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 14:14   #128
nadine
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 48
nadine er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Må bare spørre,er dere på vekta hver dag?

nadine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 14:18   #129
tora trollmor
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
Innlegg: 2.279
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av nadine, her.

Må bare spørre,er dere på vekta hver dag?

Kun lørdag's vekt for meg ja

__________________
Min journal
tora trollmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 14:51   #130
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av nadine, her.

Må bare spørre,er dere på vekta hver dag?

Jeg er på vekta hver dag, men noterer bare 1 gang i uka. Så lenge jeg ikke lar meg stresse av den, er det greit. Jeg vet for eksempel at jeg går opp 1 - 2 kg ved menstider, og har litt mer vann i kroppen ved eggløsning. Synes det er greit - så lenge jeg ikke forventer mirakler hver gang jeg går på vekta.

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 14:53   #131
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

I dag finnes jeg ikke sulten enda, venter på hjemmeeksamen som begynner om en times tid. Tror kanskje jeg skal ta en kopp kaffe med fløte, så holder jeg noen timer. Blir sen middag i dag - eller kveldsmat. Har avtalt med ungene at vi lager nachos etter kl. 20 når jeg er ferdig med eksamen. Uten nachips for min del, men med massse ost og rømme

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 15:06   #132
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av nadine, her.

Må bare spørre,er dere på vekta hver dag?

Har blitt turer på vekta nesten hver dag etter påske. Mest for å bekrefte at det jeg gjør nå virker. Men skal etterhvert prøve å holde meg til bare søndager. Uansett så er det den vekta jeg oppdaterer tickerne mine etter.

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 15:10   #133
hernon
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 109
hernon har en fantastisk aura rundt seghernon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

Stopper toget i London også? Kanskje best å vente til etter det store bryllupet i kmorgen.
Jeg tror jeg må plassere meg i Vannvogna - for den finnes vel? Jeg har 7 kg som jeg mistenker limes fast av god vin

hernon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 15:25   #134
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

Kanskje vi rett og slett må ta en pause i London i morgen. Blir jo fullt av kongelige å se på Og så hopper du lettere på

Du får se om du finner en lim-løser

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 15:31   #135
tora trollmor
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
Innlegg: 2.279
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt

Sv: Togtråden!

Da ble denne dagen brukt til en runde til legen, fikk noe som vi tror hjelper på formen min. Tar plass i sovevogna æ ja

__________________
Min journal
tora trollmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 15:32   #136
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

*Når trollmor har lagt sine elleve små troll....*

Sov godt, tora trollmor!

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 15:33   #137
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av nadine, her.

Må bare spørre,er dere på vekta hver dag?

Jeg trenger den kontrollen, hvis jeg ikke veier så blir jeg stresset og ender bare med å gå mye opp i vekt i stedenfor Og jeg må veie for å bli trygg på maten så jeg vet at jeg gjør alt rett. Livredd for å gå opp i vekt.. Så japp her veies det hver eneste morgen, men jeg oppdaterer nok ikke alltid tickerene hver dag.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 15:42   #138
tora trollmor
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
Innlegg: 2.279
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Hevingen, her.

*Når trollmor har lagt sine elleve små troll....*

Sov godt, tora trollmor!

Takk takk

__________________
Min journal
tora trollmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 16:18   #139
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Jeg veier hver dag, og nå i det siste har jeg begynt å veie om kvelden óg for å ha kontroll med vannet. Fryktelig irriterende å ha en kropp som er så sensitiv for vann inn/ut at jeg ser det på ansiktet om morgenen hvis jeg ikke har fått ut vannoverskuddet over natten........

Nå har mensen startet igjen etter at jeg i forrige uke tok tabletter for å utsette den (måtte jo ha litt kos når HAN kom på besøk, og mens er ikke kos).
Tar noen dager før vannnivået har normalisert seg, men jeg er fornøyd med at hormonene fungerer som de skal. Kunne jo vært uheldig og ikke fått mensen tilbake på ukesvis, og uvisshet er det verste jeg vet.....

Syns togturen er en sann fryd....... Nå går jeg i vaskevognen og gjør min plikt som en god husmor...

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 16:48   #140
monja
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Rock City
Alder: 46
Innlegg: 325
monja er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Jeg skal ikke veie meg hver dag, men siden jeg begynner arbeidsdagen på et legekontror klarer jeg aldri å gå forbi vekta Huff, jeg burde virkelig det. Vi har ikke vekt hjemme så jeg har alltid veid meg med klær og sko, men differansen er jo det som teller
Men 200 gram opp fra i går. Jaja, litt mye fløte kanskje? Ble to kaffekopper med fløte (den ene med litt cocosa og). Den som lever får se

__________________
Min MUP

monja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/LCHF Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 17:03   #141
Orkide
Seniormedlem
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 3.961
Orkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt likt

Sv: Togtråden!

Har tilbrakt dagen hittil i arbeidsvogna, og der blir jeg ca en time til.

Dagen har forøvrig gått kjempe bra

Er litt tung i hode, men det gir seg vel etter hvert.

__________________
Orkide -64

Start 16/6-13, (3/7: -1,8), (31/7: +1,7), (14/8 -1,5), (4/9. -1) (11/9: +0,4), (18/9: -1,1), (2/10: -0,7), (19/11: +0,6),
Orkide er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 17:12   #142
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Jeg vil gjerne være med toget jeg! Sånn loffetog med behagelige små kupeer..

Ikke fordi jeg har noen store ambisjoner, men jeg vil i første omgang bare komme meg i riktig retning..

Jeg spiser lavkarbo hele tiden, men kan ikke trimme ennå. Det eneste jeg får lov å gjøre i trimveien er å stå på alle fire og fjotte med bekkenet frem og tilbake som jeg skulle ha vært mann under en viss aktivitet... Føler meg megateit for å si det sånn når jeg trener på det viset på helsestudioet...

Men SNART blir det hurtigtog!!!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 19:12   #143
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Bare bli med kanutten, må innrømme jeg dro på smilebåndet da jeg leste om treningen din, håper det er greit

Til spørsmål om veiing hver dag, jeg veier meg overhodet ikke hver dag til vanlig, kun av nysgjerrighet nå etter en ukes utskeielse. Blir til vanlig stresset av å veie hver dag, så jeg har fredager som veiedager, det er den vekten som gjelder uansett om jeg har en periode med oftere veiing.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 19:29   #144
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Bare bli med kanutten, må innrømme jeg dro på smilebåndet da jeg leste om treningen din, håper det er greit

Helt greitt!!! Ler hele tiden jeg også mens jeg trener!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 19:35   #145
tora trollmor
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
Innlegg: 2.279
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt

Sv: Togtråden!

DA har jeg sovet lenge - å det var godt, nå føler jeg for å finne frem til vaskevogna. Sikkert noen kaffekopper som har hopet seg opp Tar dem i kveld jeg Så må jeg se litt på tv vogna. tv2 Sporty må jeg se - kanskje jeg får litt inspirasjon til trening

__________________
Min journal
tora trollmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 19:46   #146
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: Togtråden!

I dag fant jeg heldigvis frem til zumbakupeen og fikk tatt en økt på 55 min. Har ellers trasket mye frem og tilbake i dag så er egentlig fornøyd med dagens trim.
Snikveide meg nå og det ser ut allerede nå at det å bli med på togreisen har gitt utslag på vekta Nøyer meg med å oppdatere 1 gang i uka

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 19:59   #147
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

Da har jeg vært ute av kontorvogna en stund, og nå er det inn i tv-kupeen. Skal se Farmen sammen med familien. Lillebror er i seng, og det blir spennende å se hvordan det går, for han har bursdag i morgen.

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 20:25   #148
monja
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Rock City
Alder: 46
Innlegg: 325
monja er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Har drevet og ryddet på toget jeg. Og jammen fikk jeg fylt en søppelsekk, og er utrolig fornøyd Elsker å rydde og kaste på våren. Utrolig hva man samler på gjennom mange år. Nuvel, nå er jeg skikkelig sulten. Lurer på om jeg skal smelle sammen en omelett. Det er bare å finne veien til spisevogna.

__________________
Min MUP

monja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/LCHF Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 20:27   #149
Cassiopeia
Seniormedlem
 
Cassiopeia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 582
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Jeg har skrubba og spylt perrongen i dag. det var litt av en jobb, men nå er det gjort. Mulig jeg bør ta ei runde til, men først får den tørke, og så ser jeg i morra. Det var i alle fall dagens trim. Vekta beveger seg nedover igjen nå, så jeg håper jeg endelig blir kvitt litt vann.

Jeg lurer forresten på om jeg spiser for lite til å gå ned...

__________________



Journalen min
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 20:28   #150
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Etter at jeg hadde vært i kontorvogna i heledag, måtte jeg innom dyrevogna å stelle litt med hunden til dattern...måtte på tredemølle
Godt det ikke var langt til spisevogna etterpå

Nå er det litt avslapning og sosialt resten av kvelden....med ett glass vann eller tre. Skål!

Mat og trim som etter planen. Likeså kosttillskudd og vann....og hodepinen(selv om jeg vel ikke har tenkt å være i ketose)

Håper dere koser dere

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no