Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 01-06-12, 12:48   #15026
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Men skal jeg la det være et lite vannbasseng igjen i bunnen, slik at plantene har reserver å ta av år det er mye sol og varme, eller drenere så alt renner ut?

Jeg bruker slike reservoarer i tomatpottene mine og det fungerer finfint. Holder en dag eller to mens vi er på sjøen og ikke hjemme og vanner. Anbefales absolutt. Bruk grus/leca under i "vannvasenget" og gjerne en gammel håndduk som jordskilleduk og så jord til planten på toppen.

Vannlaget trenger ikke å være mer enn 5-7cm høyt før dreneringshullet. Husk å lage hullene kun på én side fordi vannet lager brune spor ned krukka så dette bør være på den diskré siden.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 01-06-12, 13:03   #15027
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Må man levere biinntektsdelen av skattekortet (36%) når man tar en enkeltjobb mens man er på aap?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 01-06-12, 13:23   #15028
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

må man levere biinntektsdelen av skattekortet (36%) når man tar en enkeltjobb mens man er på aap?

Ja!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 01-06-12, 13:27   #15029
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Ja!

Ja, det var i grunn det jeg visste ...Takk for kjapt svar, Kitt!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 01-06-12, 13:29   #15030
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ja, det var i grunn det jeg visste ...Takk for kjapt svar, Kitt!

Bare hyggelig!
Kjipt nok, lite penger å hente på AAP, skyhøy skatt på en liten ekstrajobb gjør at man nesten går i minus om man jobber noen timer. Altså om man fører opp hele den jobben på kortet, da!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 01-06-12, 13:30   #15031
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Bare hyggelig!
Kjipt nok, lite penger å hente på AAP, skyhøy skatt på en liten ekstrajobb gjør at man nesten går i minus om man jobber noen timer. Altså om man fører opp hele den jobben på kortet, da!

Som korrekturleser o.l. er man sånn sett oftest prisgitt at man får side/oppdragsbetalt. Ettersom jeg har såpass erfaring så blir det ikke så mange timene som det jeg faktisk får betalt for, hadde lønna vært timesbetalt. Men døvt å betale over en tredjedel av en lønn på noen få tusen lell.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 02-06-12, 00:56   #15032
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg skal prøve og lage denne kaka
http://www.healthyindulgences.net/20...th-secret.html
som jeg fant på det amerikanske diabetesforumet,
men jeg reagerer på mengden stevia som er i den. Jeg er vant meg og bruke en knivsodd eller to. Har amerikanerne en annen type stevia enn oss, eller tror dere jeg skal gå for og bruke så mye som det står i oppskrifta?

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 02-06-12, 01:54   #15033
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Jeg skal prøve og lage denne kaka
http://www.healthyindulgences.net/20...th-secret.html
som jeg fant på det amerikanske diabetesforumet,
men jeg reagerer på mengden stevia som er i den. Jeg er vant meg og bruke en knivsodd eller to. Har amerikanerne en annen type stevia enn oss, eller tror dere jeg skal gå for og bruke så mye som det står i oppskrifta?

Det står spesifikt at det er NuNaturals sin stevia de bruker, kjøpt på iherb. Det er vel en av de vanlige typene? Kanskje det må så mye til i en kake?

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 02-06-12, 12:09   #15034
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Takk for svar; får teste ut litt.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 02-06-12, 12:50   #15035
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det noen som vet hvor de selger startpakker for telenor kontant abonnement? Netcom klarer ikke alltid å gi dekning...

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert
Gammel 02-06-12, 14:08   #15036
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Zincite, her.

Er det noen som vet hvor de selger startpakker for telenor kontant abonnement? Netcom klarer ikke alltid å gi dekning...

Stort sett i alle dagligvarer og kiosker (7/11, Narvesen etc) så vidt jeg har sett.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 02-06-12, 18:24   #15037
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Stort sett i alle dagligvarer og kiosker (7/11, Narvesen etc) så vidt jeg har sett.

Takk for svar, her hadde de bare NetCom startpakke. Det hjelper liksom ikke så veldig mye Men elkjøp skal også ha, og det finner vi på veien til mer urbane strøk Og da er det jo tydligvis flere muligheter jo nærmere bråket vi kommer

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert
Gammel 02-06-12, 20:33   #15038
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Siden du jobber foran skjermen er det veldig liten sjanse for at du ikke har det... men få noen til å massere skuldrene dine, de musklene som går fra nakken langs toppen. Smerteintensiteten sier noe om stramheten, jo vondere jo strammere.

Ah, stramme muskler og ikke stiv nakke. Da er jeg med. Det tror jeg nok at jeg har, ja. Hm, får ta meg en tur i massasjestolen i natt kanskje. Nei forresten, den står inne på et soverom og jeg vet at han ene kollegaen min skal sove på det rommet i natt.

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Jeg sliter med gnikkelår og må ha noe tøy på lårene når jeg går i skjørt og kjoler. Noen som vet hvor jeg kan få tak i tights og/eller undertøy som går til ca midt på låret eller litt lengre og som er stort nok (str 48 per nå)? Har saumfart butikker, og finner bare tights som går under knærne, men jeg vil ha noen som ikke synes under kjoler, men som likevel er lange nok til at jeg ikke får gnagsår mellom lårene. De kjolene jeg går med er typisk litt over kneet.

Jeg bruker en boxer. Noe a la denne:

Men den glir ofte opp, så jeg skulle helst hatt noe litt lengre...

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Jeg hadde i alle fall regnet med at han kunne sjekket om ørene mine var fulle av dritt..

Du kan jo sjekke selv om du har glemt å ta ut bomullsdotter. Det gjorde storebroren min nemlig en gang. Hvis vi hadde vondt i ørene, så stappet moren vår en bomullsdott med varmt smør på i øret. Disse glemte han altså å ta ut... Noen uker senere gikk han til legen fordi han hørte så dårlig, og foreldrene våre var jo bombesikre på at det var den høye musikken hans som hadde tatt knekken på hørselen (han gikk på ungdomsskolen da). Det ble en kort legetime.

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Finnes det stroppeløse bher som faktisk holder puppene oppe hvis de er litt tunge?

Jepp, som de andre sier, da må det være riktig størrelse. De fleste bruker for stor størrelser rundt. Det er reima rundt som skal holde mesteparten på plass, ikke stroppene.

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Jeg skal prøve og lage denne kaka
http://www.healthyindulgences.net/20...th-secret.html
som jeg fant på det amerikanske diabetesforumet,
men jeg reagerer på mengden stevia som er i den. Jeg er vant meg og bruke en knivsodd eller to. Har amerikanerne en annen type stevia enn oss, eller tror dere jeg skal gå for og bruke så mye som det står i oppskrifta?

Når jeg lager limeonade så søter jeg bare med stevia og bruker ca 1/2 ts til to liter væske, hvis jeg ikke husker feil. Jeg bare slumper.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 02-06-12, 23:42   #15039
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hva er egentlig forskjellen på hermetisk bogskinke og picnikskinke?

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 03-06-12, 01:03   #15040
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Hva er egentlig forskjellen på hermetisk bogskinke og picnikskinke?

Bog, er frempart.
Hvor pcknikken sitter kan du bare spekulere på

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg.
Gammel 03-06-12, 09:43   #15041
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

Bog, er frempart.
Hvor pcknikken sitter kan du bare spekulere på

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 03-06-12, 09:58   #15042
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Hva er egentlig forskjellen på hermetisk bogskinke og picnikskinke?

Ta en titt på innholdsfortegnelsen, jeg har ikke spist sånt siden jeg fant ut at de gjerne inneholder 10-15 e-stoffer... Jeg vil ha rent kjøtt når jeg spiser kjøtt, ikke en kjemikalieguffe! Salami inneholder til sammenligning 1-2 e-stoffer.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 03-06-12, 12:10   #15043
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kastet boksen i går så jeg er usikker på hva de inneholder, men husker det faktisk stod karbohydrater. Den ene bokser inneholdt mer enn den andre.
Er bogskinken renere kjøtt enn picknik skinken?
Synes dette er greit å spise en gang i blandt, og billigere enn f.eks småskjært skinke i slike pakker.

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 03-06-12, 12:25   #15044
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Veldig greit å ha på lur. Det står vel renskåret kjøtt på begge!
Og mange e- stoffer er naturlige stoffer, de har bare eget e-nr i tillegg!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 03-06-12, 12:53   #15045
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Både Picknikk og Bog går helt greit å spise.
Jeg bruker dem i Aspik av og til.
Det eneste negative er at de er veldig kjedelige på smak.

PS, min datter, fjortissen, kommer aldri mer til å spise biffsnadder.
Far holdt foredrag om hvor snadden sitter på oksen.

Hun fikk sånn delikat lysegrønn ansiktsfarve.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg.
Gammel 03-06-12, 13:07   #15046
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har funnet ut at slik skinke er veldig god å dyppe i majones og spise. Noen staver med dette gjørt at et evt sug etter salt forsvinner (nr andre f.eks spiser chips), det metter også hvis jeg bare er litt småsulten.

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 03-06-12, 13:17   #15047
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

Både Picknikk og Bog går helt greit å spise.
Jeg bruker dem i Aspik av og til.
Det eneste negative er at de er veldig kjedelige på smak.

PS, min datter, fjortissen, kommer aldri mer til å spise biffsnadder.
Far holdt foredrag om hvor snadden sitter på oksen.

Hun fikk sånn delikat lysegrønn ansiktsfarve.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 03-06-12, 13:37   #15048
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Jeg har funnet ut at slik skinke er veldig god å dyppe i majones og spise. Noen staver med dette gjørt at et evt sug etter salt forsvinner (nr andre f.eks spiser chips), det metter også hvis jeg bare er litt småsulten.


Sist blodprøve viser at jeg er litt lav på natrium. Er egentlig ikke så flink å spise salt. Så nu går det endel i Øffe fleskevær, den salte varianten.

Nyyyyydelig

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg.
Gammel 03-06-12, 14:13   #15049
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvor er det rimelig å kjøpe vitaminer og jeg slipper å tenke på for høy styrke?

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg
Gammel 03-06-12, 14:59   #15050
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Hvor er det rimelig å kjøpe vitaminer og jeg slipper å tenke på for høy styrke?

www.bigvits.co.uk. Du må fremdeles tenke på 200-kronersgrensa.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no