Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 06-06-12, 22:24   #15151
Lich
Seniormedlem
 
Lich sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 607
Lich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ja 4s er den jeg har også husket det nå,så morsom
Erstatter kamera og notisbok også.

Lich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 07-06-12, 01:53   #15152
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Jeg må desverre bytte ut min kjære sonyericson w995 som har tatt kvelden. Og tenkte på en sånn flat sak, med stor skjerm.

Jeg har aldri hatt sånn telefon, så jeg aner ikke hvordan de virker, eller hvem som er bedre enn andre.

Så det er vel lurt å leke litt detektiv og prøve å finne ut noe, og ikke bare kjøpe første og beste

De er både dyre og avanserte disse flate moderne.

Jeg trenger en telefon med
* godt og enkelt kamera
* som jeg kan bruke å høre musikk på f.eks med wimp
* bruke på internett
* lett å bruke, skrive på
* tåle noen turer i gulvet, for det hender fingrene mine ikke samarbeider.

Noen som utmerker seg da?

De aller fleste smartmobiler har de fleste funksjonene du etterspør. Det er litt tilvenning å skrive på touchmobil, men jeg synes touchmobil med god og stor skjerm er mye lettere å skrive på enn den siste tastetelefonen jeg hadde (som jeg kasserte etter noen måneder på grunn av dette).

De tre topptelefonene akkurat nå er visstnok Samsung Galaxy S3 med HTC One X og en annen jeg ikke husker hårfint bak. Jeg har HTC One X og er så langt strålende fornøyd. Har bare hatt den noen uker da. Min HTC One X kom med et flott etui med innebygget stativ på:


__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 07-06-12, 12:21   #15153
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Når man skal lage dobbel posjon vanlige hveteboller, skal man doble gjæren også? Jeg mener å ha hørt et sted at det kan bli for mye gjær?

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 07-06-12, 13:00   #15154
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Når man skal lage dobbel posjon vanlige hveteboller, skal man doble gjæren også? Jeg mener å ha hørt et sted at det kan bli for mye gjær?

Du trenger bare en halv gang så mye gjær, ja.

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 07-06-12, 13:11   #15155
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Du trenger bare en halv gang så mye gjær, ja.

Takk, søteste Kitt.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 07-06-12, 14:33   #15156
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som har god peiling på retro/vintage-varer, som kan si meg hva et respatex-bord i grei stand kan gå for? Kan nevnes at jeg bor midt i hipstergryta på Grünerløkka, og har sett sånne gå for opp til 3000 spenn, men vet ikke hvor reellt det faktisk er. (Fant et i bakgården min, utrolig hva folk for det første er villig til å kaste, og for det andre tror kan gå for restavfall. )

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 07-06-12, 14:37   #15157
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Noen som har god peiling på retro/vintage-varer, som kan si meg hva et respatex-bort i grei stand kan gå for? Kan nevnes at jeg bor midt i hipstergryta på Grünerløkka, og har sett sånne gå for opp til 3000 spenn, men vet ikke hvor reellt det faktisk er.

Sjekk på finn!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 07-06-12, 14:43   #15158
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Sjekk på finn!

Hehe, kom på det selv. Ser de går fra alt fra 300-1500 kroner. Men alle er sånne klassiske, dette er faktisk litt spesielt. Får lage en annonse etterhvert og se!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 07-06-12, 14:59   #15159
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

3000,- for respateks. Hleeeeelp

Er helt forfjupset. Dette er forhåbentligvis et østlandsfenomen.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg.
Gammel 07-06-12, 15:01   #15160
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

3000,- for respateks. Hleeeeelp

Er helt forfjupset. Dette er forhåbentligvis et østlandsfenomen.

Jeg vet! Det er galskap. Men det har blitt kasta så mange av dem, at de er på grensen til unike, og folk er ville etter funkis-retro her i byen ... (Jeg ville aldri betalt det for et, men jeg synes de er dødsfine. Heldigvis fikk jeg reddet et klassisk et fra mormor og morfar før det ble til malingsbord.)

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 07-06-12, 15:27   #15161
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg vet! Det er galskap. Men det har blitt kasta så mange av dem, at de er på grensen til unike, og folk er ville etter funkis-retro her i byen ... (Jeg ville aldri betalt det for et, men jeg synes de er dødsfine. Heldigvis fikk jeg reddet et klassisk et fra mormor og morfar før det ble til malingsbord.)


Kjenner jeg får respateksutslett
Skulle jeg hatt noe mer retro, kunne jeg tenkt meg gamle teakmøbler. Det er nydelig det

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg.
Gammel 07-06-12, 18:41   #15162
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Vil dette funke?: Jeg skal sy en kjortel i hvitt bomullslerret, men stoffet er veldig hvitt. Hvis jeg fyller en balje med vann og har noen teposer oppi (typ vanlig earl grey), til vannet får te-farge, og legger kjortelen oppi en stund og etterpå tørker den, vil den da får en mer gulnet farge? Har farga papir til "skattekart" i te, mener jeg. Eller funker kanskje litt utvanna kaffe også? Skal være til en middelalderlaiv, så kritthvitt blir litt feil, liksom.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 07-06-12, 18:46   #15163
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Vil dette funke?: Jeg skal sy en kjortel i hvitt bomullslerret, men stoffet er veldig hvitt. Hvis jeg fyller en balje med vann og har noen teposer oppi (typ vanlig earl grey), til vannet får te-farge, og legger kjortelen oppi en stund og etterpå tørker den, vil den da får en mer gulnet farge? Har farga papir til "skattekart" i te, mener jeg. Eller funker kanskje litt utvanna kaffe også? Skal være til en middelalderlaiv, så kritthvitt blir litt feil, liksom.

Jepp, burde funke. Men det finnes noen tips der ute med eddik og slike ting for at fargen skal sitte. Og det du i alle fall må huske er å dynke stoffet i vann før du har det inn i teen sånn at det teen farger stoffet jevnt. Jeg tar forbehold om at det er lenge siden jeg har lekt meg med te og kaffe farging...

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet
Gammel 07-06-12, 19:00   #15164
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av milena, her.

Jepp, burde funke. Men det finnes noen tips der ute med eddik og slike ting for at fargen skal sitte. Og det du i alle fall må huske er å dynke stoffet i vann før du har det inn i teen sånn at det teen farger stoffet jevnt. Jeg tar forbehold om at det er lenge siden jeg har lekt meg med te og kaffe farging...

Ikke så farlig i denne omgang om den holder, altså. Men takk for tips om å bløtlegge først!

Hvor mange teposer på en vanlig oppvaskvask, mon tro?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 07-06-12, 19:22   #15165
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ikke så farlig i denne omgang om den holder, altså. Men takk for tips om å bløtlegge først!

Hvor mange teposer på en vanlig oppvaskvask, mon tro?

Legg oppi til fargen er passe mørk. Til det ligner det du har lyst på. Og så blir det jo alltid lysere enn det ser ut. Og så kan du jo alltid gjøre det om igjen hvis det ikke er mørkt nok.

Et hint jeg plukka opp fra Project Runway er å tørke et lite stykke med hårføner og så ser du om det er det du vil ha...

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet
Gammel 07-06-12, 19:48   #15166
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av milena, her.

Legg oppi til fargen er passe mørk. Til det ligner det du har lyst på. Og så blir det jo alltid lysere enn det ser ut. Og så kan du jo alltid gjøre det om igjen hvis det ikke er mørkt nok.

Et hint jeg plukka opp fra Project Runway er å tørke et lite stykke med hårføner og så ser du om det er det du vil ha...

Flotte greier! Takk skal du ha!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 07-06-12, 23:39   #15167
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Sånn når man får barn... Hvor lang tid tar det før man slutter å føle at man passer på det for noen som kommer og henter det snart, og faktisk innser at dette er for life? Etter et år burde det vel gå over snart?...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 07-06-12, 23:45   #15168
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Sånn når man får barn... Hvor lang tid tar det før man slutter å føle at man passer på det for noen som kommer og henter det snart, og faktisk innser at dette er for life? Etter et år burde det vel gå over snart?...

Tror jeg sluttet å tenke sånn da førstemann var ca 3 år. Når han brått ikke var et lite barn, men ble et lite menneske som klart viste at han tenkte selv, hadde fornuftige meninger og tanker som hang på greip!
Nr 2 trengte ikke vekke noe morsinnstinkt, da var det jo allerede der og jeg følte allerede da hun bare var et lite frø i magen min, at hun var min for keeps!
Rare greier, det der!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 08-06-12, 09:28   #15169
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Sånn når man får barn... Hvor lang tid tar det før man slutter å føle at man passer på det for noen som kommer og henter det snart, og faktisk innser at dette er for life? Etter et år burde det vel gå over snart?...

Og jeg lurer på hvor lang tid det tar før man skjønner at besteforeldrene faktisk syns det er stas å passe poden og at det ikke er en belastning for dem. Min blir 2 om en drøy uke, og det er bare et par uker siden vi for første gang turte å spørre besteforeldra om de kunne være barnevakt, noe de ble overlykkelige over å få spørsmål om

Det var godt å få lufta seg på date med mannen for første gang på 2.5 år

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 08-06-12, 12:23   #15170
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Snille Cyan, du må sette guttungen på legd litt oftere.
Sundt for gutten, sundt for besteforeldre, sundt for deg og ikke minst gravøren

Mine var under året første gang de blei "leid ut" til mamma og pappa.
ortsett fra at pappa kan dulle ihjel en hver liten tass, har det gått aldeles udmerket.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg.
Gammel 08-06-12, 12:32   #15171
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg er ikke redd for å "sette bort" gutten, men jeg vil liksom ikke være til bry Det skal sies at besteforeldrene bor langt unna og vi har ikke noe nettverk i byen - så da blir det til at vi gjør voksenting hver for oss mens den andre er hjemme med Arvingen.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 08-06-12, 13:09   #15172
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har bare sukrin melis, hvordan bruker jeg dette i forhold til vanlig sukrin?

Regner med det er en vanlig type som minner mer om sukker enn melisen.

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 08-06-12, 13:16   #15173
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Jeg har bare sukrin melis, hvordan bruker jeg dette i forhold til vanlig sukrin?

Regner med det er en vanlig type som minner mer om sukker enn melisen.

Du kan bruke det på akkurat samme måten som vanlig sukrin, som ganske riktig er nesten som sukker!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 08-06-12, 13:18   #15174
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Du kan bruke det på akkurat samme måten som vanlig sukrin, som ganske riktig er nesten som sukker!

Thank you!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 08-06-12, 15:08   #15175
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

Kjenner jeg får respateksutslett
Skulle jeg hatt noe mer retro, kunne jeg tenkt meg gamle teakmøbler. Det er nydelig det

Og jeg synes teak er gyselig. Må enda litt lengre tilbake i tid før jeg faller pladask for noe egentlig.

Har en gammel lenestol fra 40-tallet kanskje - den er stilig den! Står på hytta da, de lager ikke så solide møbler lenger gitt!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 4 (0 medlemmer 4 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no