Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 10-06-12, 09:34   #15201
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Bakdelen med sekk på shopping er at de er veldig lette å stjele fra, evt klippe stroppene på og ta med hele sekken...

Jepp, helt riktig. Derfor har jeg bestandig mobil og lommebok i lomma når jeg virrer rundt på shopping

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 10-06-12, 09:34   #15202
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Liten ryggsekk er veldig praktisk det Har en i skinn om jeg bruker mye hvis jeg er ute på "shopping" etc. Da er det så praktisk å ha begge hendene frie, og ikke noe som henger over skuldra

Det er derfor jeg liker litt store vesker som kan henge på kryss over skrotten; får begge henda fri.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 10-06-12, 09:53   #15203
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Det er derfor jeg liker litt store vesker som kan henge på kryss over skrotten; får begge henda fri.

Ja, jeg er veldig glad i slike vesker også. På ferie bare jeg ha sånne. Spørs om ikke den jeg kjøpte i Cornwall i fjor sommer, blir med tilbake til hjemlige trakter i år. Der nede er det flere supre veskebutikker, og mer enn et år har jeg kjøpt flere (sammen med mye annet da), og måttet fylle de opp med ditt og datt (gjerne nyinnkjøpt garn) og sende hjem. Det er dritten med å fly med Ryanair, bare 15 kg i kofferten
I år har jeg vært smart da, og booket 20 kg på min koffert, selv om det kostet litt ekstra

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 10-06-12, 10:43   #15204
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Og jeg lurer på hvor lang tid det tar før man skjønner at besteforeldrene faktisk syns det er stas å passe poden og at det ikke er en belastning for dem. Min blir 2 om en drøy uke, og det er bare et par uker siden vi for første gang turte å spørre besteforeldra om de kunne være barnevakt, noe de ble overlykkelige over å få spørsmål om

Haha, mine foreldre hadde blitt blodig fornærma hvis de IKKE hadde fått sitte barnevakt OFTE. De er så klare for å bli besteforeldre at de snart betaler for kunstig befruktning for en av oss. De har fem barn i alder 17, 19, 27, 32 og 35. Null barnebarn. De hadde blitt overlykkelige hvis jeg eller en av søsknene mine kom hjem og sa at vi var gravide. Da lillesøstera mi (nå 19) spurte moren vår for to år siden da hun var 17 om hva Mor hadde sagt hvis lillesøstera mi ble gravid, svarte Mor:
"Det er litt tidlig. Jeg håper ikke at du får barn så tidlig. Men jeg hadde blitt glad!"

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg skal sy en kjortel i hvitt bomullslerret, men stoffet er veldig hvitt. Hvis jeg fyller en balje med vann og har noen teposer oppi (typ vanlig earl grey), til vannet får te-farge, og legger kjortelen oppi en stund og etterpå tørker den, vil den da får en mer gulnet farge? Har farga papir til "skattekart" i te, mener jeg. Eller funker kanskje litt utvanna kaffe også? Skal være til en middelalderlaiv, så kritthvitt blir litt feil, liksom.

Hvis stoffet er farget hvitt og ikke bleket hvitt, så blir den gul av å prøve å bleke med klor. Selverfart. Men jeg tenker at te bør også fungere.

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Går det an å bytte telefonnummer sånn raskt, eller må man få nytt abo i samme slengen?

"noen", har gitt mitt telefonnummer videre til noen som slett ikke skal ha det! Kjerringa er hysterisk redd for sitt eget nummer, men mitt skulle hun gi bort...

Tenker å ringe leverandøren på mandag og høre, men kanskje noen her vet

Du kan blokkere nummeret på telefonen din. Så kan ikke denne personen ringe deg.

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Noen som har gått på ketolysekuren og tatt disse anbefalte vitamintablettene, og som etter en god stund, feks et halvt år, har sluttet helt med de?

Jeg syns det er stress å ta de 4 ganger om dagen, og dyrt er det også... Tenker på å kutte de ut, men er redd for å stoppe å gå ned i vekt...

Noen med erfaringer?

Disse vitaminene og mineralene er jo helst med tanke på overgangen fra høykarbo til lavkarbo når man plutselig mister mye vann. Det er ikke noe man må spise hele tiden. Jeg har fortsatt noen få igjen siden jeg er så forferdelig dårlig til å huske å ta disse pillene (til tross for at de henger i bokser på kjøleskapet rett i glaningen), men etter at de er tomme kommer jeg ikke til å kjøpe krom-kalium eller selen-sink. Magnesium er fortsatt greit å få i seg da, og så sover jeg så godt hvis jeg tar en god dose av det. Jeg tar bare magnesium, D-vitamin og jod (siden jeg ikke spiser fisk) nå.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 10-06-12, 12:02   #15205
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg tenker på å investere i en anleggsgartner i jungelen min. Altså at h*n gjør grunnarbeidet og anlegger hagen for meg (og selvfølgelig gjør den lettstelt). Hagen min er nesten et blankt lerret nå. Tomta mi er under ett mål. Jeg har trær og bærbusker. Jeg trenger blomster, blomsterbed (gjerne fint laget med steinkanter), hekker (jeg har noen stygge, men vil ha nye), utepotter og sånt. Jeg vil ikke gi anleggsgartneren altfor stort spillerom, skal jo ikke ha noen superoverdådig hage. Men jeg vil ikke være for gjerrig heller slik at han bare kan velge billige blomster og sånt. Jeg vil jo ha en fin hage. Hvor mye ca tror dere dette kommer til å koste med arbeid, blomster, stein og sånt?

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 10-06-12, 12:28   #15206
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Supera, men personen kan fortsatt sende meldinger, eller hva?
Takk for svar

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 10-06-12, 12:45   #15207
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Supera, men personen kan fortsatt sende meldinger, eller hva?
Takk for svar

Jeg tror ikke det går an å blokkere numre på meldinger. Du får sjekke hva telefonen din kan, men jeg har aldri sett en funksjon for det. Kan hende det finnes en app for det da. Hva slags system har du? Android, windows mobile, symbian eller fruktgreiene?

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 10-06-12, 12:48   #15208
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Jeg tror ikke det går an å blokkere numre på meldinger. Du får sjekke hva telefonen din kan, men jeg har aldri sett en funksjon for det. Kan hende det finnes en app for det da. Hva slags system har du? Android, windows mobile, symbian eller fruktgreiene?

Ah! her er ingen fruktsalat eller noe annet, har kun en enkel samsung galaxy s.
Vet jeg kan blokkere nummer, men har ikke funnet ut noe mer, det vil selvsagt hjelpe godt at noen ikke kan ringe midt på natten

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 10-06-12, 12:58   #15209
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Ah! her er ingen fruktsalat eller noe annet, har kun en enkel samsung galaxy s.
Vet jeg kan blokkere nummer, men har ikke funnet ut noe mer, det vil selvsagt hjelpe godt at noen ikke kan ringe midt på natten

Ja, ikke sant. Noen våkner av melding også, men det er litt lettere å ignorere enn hvis telefonen ringer og ringer.

Android altså. Det var flere gratis-apps som kan blokkere numre på SMS. For eksempel "sms Blocker - Award Winner" eller "BlackList" (søk i play butikk).

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 10-06-12, 13:00   #15210
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Ja, ikke sant. Noen våkner av melding også, men det er litt lettere å ignorere enn hvis telefonen ringer og ringer.

Android altså. Det var flere gratis-apps som kan blokkere numre på SMS. For eksempel "sms Blocker - Award Winner" eller "BlackList" (søk i play butikk).

Takk takk!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 10-06-12, 13:10   #15211
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.


Disse vitaminene og mineralene er jo helst med tanke på overgangen fra høykarbo til lavkarbo når man plutselig mister mye vann. Det er ikke noe man må spise hele tiden. Jeg har fortsatt noen få igjen siden jeg er så forferdelig dårlig til å huske å ta disse pillene (til tross for at de henger i bokser på kjøleskapet rett i glaningen), men etter at de er tomme kommer jeg ikke til å kjøpe krom-kalium eller selen-sink. Magnesium er fortsatt greit å få i seg da, og så sover jeg så godt hvis jeg tar en god dose av det. Jeg tar bare magnesium, D-vitamin og jod (siden jeg ikke spiser fisk) nå.

Tusen takk Supera for tilbakemeldingen! Dette visste jeg ikke. Jeg trodde at det var anbefalt å ta disse forever jeg Jeg spiser mye valnøtter, så da slipper jeg vel å spise magnesium også vel? Skal prøve meg litt frem Takk igjen

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo.
Gammel 10-06-12, 13:17   #15212
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Tusen takk Supera for tilbakemeldingen! Dette visste jeg ikke. Jeg trodde at det var anbefalt å ta disse forever jeg Jeg spiser mye valnøtter, så da slipper jeg vel å spise magnesium også vel? Skal prøve meg litt frem Takk igjen

Man mister mye mineraler når man slipper vannet og så skal pillene være optimalt for fettforbrenningen. Som regel bedre med litt for mye enn litt for lite når det gjelder vitaminer og mineraler, så det skader sjeldent å ta slike kosttilskudd så lenge det ikke er snakk om enorme doser - noe det ikke var i ketolysepillene. Men nødvendig tror jeg ikke det er. Strengt tatt er det unaturlig for mennesket å ta kosttilskudd. Vi overlevde da helt fint på naturlige råvarer før. Og det er ikke som at vi ikke får i oss vitaminer og mineraler på lavkarbo. Vi får jo i oss mer vitaminer og mineraler enn de fleste som spiser høykarbo.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 10-06-12, 16:10   #15213
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Lastet ned sms-blocker. Og nå lurer jeg selvsagt på hva som skjer i andre enden. Hva skjer med den som er blokkert, vil de feks ringe og få opptatt signal, ingen kontakt eller?
Og samme med sms, vil de kunne sende, mens jeg bare ikke mottar den?

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 10-06-12, 16:16   #15214
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Noen som vet om en god hårspray som ikke lager hvite "støvkorn" i håret? Jeg har mørkt hår...

Matrix Vavoom er sånn ca. verdens beste hårspray. Har ei mørkhåra venninne som sverger til denne. Har aldri sett så mye som et hvitt "støvkorn" i håret på henne. (Den må kjøpes hos frisør, btw.)

Opprinnelig lagt inn av ElisaT, her.

Bare et lite tips, hvis du bor i nærheten av Sverige (eller kjenner noen som gjør det) kan du sende til poste restante på posten i Sverige, og da slipper du mva osv.!

Obs, gitt at varen er fra EU! Har nettopp erfart at varer fra USA sendt til Sverige IKKE blir momsfrie ...

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Hvis stoffet er farget hvitt og ikke bleket hvitt, så blir den gul av å prøve å bleke med klor. Selverfart. Men jeg tenker at te bør også fungere.

Funka greit med te, men ble ikke så farga som jeg ønska, forsåvidt, men mulig jeg tok kjortelen ut for tidlig. Kaffe neste gang! Og så aner jeg ikke om stoffet er bleka eller farga. Bomullslerret av aller billigste sort fra Rainbow fashion på Grønland.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 10-06-12, 16:39   #15215
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Lastet ned sms-blocker. Og nå lurer jeg selvsagt på hva som skjer i andre enden. Hva skjer med den som er blokkert, vil de feks ringe og få opptatt signal, ingen kontakt eller?
Og samme med sms, vil de kunne sende, mens jeg bare ikke mottar den?

Aner ikke, jeg har aldri brukt de programmene. Du får bare legge til et annet nummer midlertidig og teste fra det nummeret.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 10-06-12, 16:50   #15216
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Aner ikke, jeg har aldri brukt de programmene. Du får bare legge til et annet nummer midlertidig og teste fra det nummeret.

kanskje det ja. Ekke så farlig, bare lurte

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 10-06-12, 17:08   #15217
ElisaT
Medlem
 
ElisaT sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Telemark
Alder: 53
Innlegg: 383
ElisaT er en juvelElisaT er en juvelElisaT er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Obs, gitt at varen er fra EU! Har nettopp erfart at varer fra USA sendt til Sverige IKKE blir momsfrie ...
)

Sorry, det glemte jeg å ta med, det er bra det er noen som er våkne ! Har bestilt fra blant annet England og Tyskland med stor suksess, anbefales.

__________________
Best som gjest!
ElisaT er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 11-06-12, 22:18   #15218
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Prøver å finne ut litt om zon salve/gel og eventuelt hvordan den ikke skal brukes, men finner ingenting når jeg søker. Har muskelknuter både på rygg og brystkasse, kan jeg bruke den til det? Er ganske så vondt...

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 11-06-12, 22:26   #15219
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Prøver å finne ut litt om zon salve/gel og eventuelt hvordan den ikke skal brukes, men finner ingenting når jeg søker. Har muskelknuter både på rygg og brystkasse, kan jeg bruke den til det? Er ganske så vondt...

Er det ikke muskelverk den skal brukes mot da? Har du sett på denne? Her finner du forsiktighetsregler og bruksområder!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 11-06-12, 22:26   #15220
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Prøver å finne ut litt om zon salve/gel og eventuelt hvordan den ikke skal brukes, men finner ingenting når jeg søker. Har muskelknuter både på rygg og brystkasse, kan jeg bruke den til det? Er ganske så vondt...

Jeg ville heller satset på en god manuellterapeut....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 11-06-12, 22:36   #15221
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Er det ikke muskelverk den skal brukes mot da? Har du sett på denne? Her finner du forsiktighetsregler og bruksområder!

Tusen takk. Har jo verk i musklene så må jo prøve noe. Er det eneste jeg har tilgang til i kveld uansett. Håper det hjelper. Det som gjør meg forsiktig er at jeg skal smøre på brystkassen, og ville vite om det kunne være farlig. Men det ser ut som om det er trygt

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 11-06-12, 22:38   #15222
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg ville heller satset på en god manuellterapeut....

Finner nok ingen i kveld!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 11-06-12, 22:39   #15223
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Tusen takk. Har jo verk i musklene så må jo prøve noe. Er det eneste jeg har tilgang til i kveld uansett. Håper det hjelper. Det som gjør meg forsiktig er at jeg skal smøre på brystkassen, og ville vite om det kunne være farlig. Men det ser ut som om det er trygt

Masse muskelatur der! Mange som tar feil av muskelsmerter og hjerteinfarkt!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 11-06-12, 22:43   #15224
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Masse muskelatur der! Mange som tar feil av muskelsmerter og hjerteinfarkt!

Jeg er en av de som får lett noia når det gjelder det der... men fikk av en eller annen grunn for meg at zon trakk så langt ned i muskulaturen at det kunne bli farlig for hjertet. Heh. Takk for gode svar

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 11-06-12, 22:51   #15225
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Jeg er en av de som får lett noia når det gjelder det der... men fikk av en eller annen grunn for meg at zon trakk så langt ned i muskulaturen at det kunne bli farlig for hjertet. Heh. Takk for gode svar

Du trenger nok ikke uroe deg for det! Riktignok er hjertet en muskel, men sååå langt ned trekker det nok så absolutt ikke!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no