Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 15-03-10, 18:32   #1601
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 46
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Max, her.

Jeg lurer på om noen har et godt forslag til en som for n'te gang er matlei til tusen og ikke orker spise det hun bør. Ja, meg.

Er så lei både egg, salat og kokte grønnsaker, at jeg blir småkvalm med tanken. I dag har jeg momset babybel med skinke halve dagen, for jeg orker ikke lage meg noe. Og dette blir det dårlige vaner av. Har bare vært slik noen dager, men må snu det før det ender i noe katastrofalt (også er jeg visst i slik pms-modus også...).

Minstens chillisuppe

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 15-03-10, 18:55   #1602
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av blåbær, her.

Huff, ikke lett! Kanskje prøve å skrive en liste over mat du ikke er lei? Og se om det er noe som faktisk frister.

Jeg føler egentlig at jeg er lei alt, og spiser bare for å spise liksom. Ikke for at jeg har lyst på mat..

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Minstens chillisuppe

Og forresten tåler jeg ikke paprika/chili

Kom på at jeg egentlig er glad i en del sjømat, men spiser for sjelden. Tror jammen jeg skal legge en del scampi i marinade i kveld, så har jeg det til middag i morgen..

Føler det verste er at jeg er så lei grønt. Skulle fått tilkjørt deilige salater på døra, så hadde de vel gått ned

__________________
På tide å bytte signatur...?
Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse!
Gammel 15-03-10, 22:00   #1603
EmilyB
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 266
EmilyB har en fantastisk aura rundt segEmilyB har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det slik at man ofte blir trett, slapp og kvalm etter en dag uten sukker? Kanskje dumt spørsmål, jeg vet vel egentlig svaret
Er bare så lenge siden jeg trappet ned på denne måten, så jeg husker ikke helt hvordan det var, annet enn at første gangen jeg startet på lavkarbo da jeg levde på brus, godis og hvitt brød til daglig, var jeg slapp i et par dager etterpå før jeg kviknet til og fikk super energi.

I dag har jeg vært stappmett - til grensen til magevondt og vært kvalm innimellom og ble supertrøtt tidlig på kvelden, noe jeg aldri blir. Jeg har knapt spist karber i hele dag. De karbene jeg har fått i meg har vært via litt bær i en smoothie, brokkoli og løk til middag. Antagelig lenge siden jeg spiste så mye fett. Men søtsuget har jeg ikke hatt så mye av. Jeg har nesten ikke spist karber siden fredag, så rart at dette kommer nå.

__________________


EmilyB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 19-03-10, 20:41   #1604
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg synes denne søkefunksjonen er megadårlig!!! Jeg husker det var snakk om en film som het Dorothy Mills og søkte på den under søk. Opp kom alt mulig annet med mills enn filmen!!! Hva gjør jeg galt??

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 19-03-10, 21:16   #1605
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Om du går på Søk og "Uthvidet søk" og så skriver *Dorothy Mills* får du frem tråden du leter etter med en gang. Du bruker altså * før og etter det du søker etter....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins
Gammel 19-03-10, 21:21   #1606
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Om du går på Søk og "Uthvidet søk" og så skriver *Dorothy Mills* får du frem tråden du leter etter med en gang. Du bruker altså * før og etter det du søker etter....

Åhh * før og etter* det har ikke jeg fått med meg....

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 19-03-10, 21:34   #1607
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Åhh * før og etter* det har ikke jeg fått med meg....

Det forutsetter en del kunnskap folk ikke har. Dette er standard på Microsoft SQL. På Oracle er det % foran og bak.

Så ikke veldig lett å vite.

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil
Gammel 19-03-10, 21:35   #1608
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

Det forutsetter en del kunnskap folk ikke har. Dette er standard på Microsoft SQL. På Oracle er det % foran og bak.

Så ikke veldig lett å vite.

Takker!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 20-03-10, 09:40   #1609
Timona
Medlem
 
Timona sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 245
Timona er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som har tips til lavkarbo -vennlige grillpølser som smaker godt? (Gjerne fra sverige også, skal en tur over før påske)

Har Nannah's vafler lagd uten søtning i fryseren som blir "lomper" og hjemmelaget rekesalat på toppen. Det må da bli godt som påsketurmat

Timona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 20-03-10, 09:46   #1610
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jacobs pølser fra Meny.. Bratwürst eller Chorizo, de er veeeldig gode. Kjøpte noen som jeg ikke husker navnet på i Sverige, gode de også! Mener å huske at det var 0-1 karbo pr 100 gram.

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :))
Gammel 20-03-10, 09:47   #1611
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Timona, her.

Noen som har tips til lavkarbo -vennlige grillpølser som smaker godt? (Gjerne fra sverige også, skal en tur over før påske)

Har Nannah's vafler lagd uten søtning i fryseren som blir "lomper" og hjemmelaget rekesalat på toppen. Det må da bli godt som påsketurmat

I Sverige hamstrer jeg Bøklunder pølser i mange varianter. 0,5 karber pr 100g. Og det er skikkelige kjøttpølser med smak!

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 20-03-10, 09:49   #1612
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Var Bøklunder jeg hadde kjøpt, jeg også! Måtte i frysen for å sjekke...

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :))
Gammel 20-03-10, 09:50   #1613
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kjøper dere de på Max Mat ?

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 20-03-10, 09:52   #1614
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

De har de begge steder

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 20-03-10, 10:25   #1615
Timona
Medlem
 
Timona sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 245
Timona er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Supert, takk for svar ! Da blir det pølser på tur i påsken

Timona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 20-03-10, 13:14   #1616
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Nå har jeg lett og lett på nettet, men klarer ikke å finne et sånt stativ som man monterer på innsida av skapdøra til å feste søppelposer på. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt et sånt et?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 20-03-10, 13:33   #1617
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Brabantia har bossbøtter ein festar på innsida av skapdører, i alle fall. Men berre enkelt stativ...? Hm.. Byggmix kanskje? Eg veit kor eg skal leite her nede, men det er vel ikkje så mykje til hjelp, sorry

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 20-03-10, 13:38   #1618
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Brabantia har bossbøtter ein festar på innsida av skapdører, i alle fall. Men berre enkelt stativ...? Hm.. Byggmix kanskje? Eg veit kor eg skal leite her nede, men det er vel ikkje så mykje til hjelp, sorry

Det må nesten være stativ, for ellers går det ikke å lukke skapdøra på grunn av rør.
Jeg får fint plass til en søppelbøtte der inne, men det er for det første det røret som står i veien, samt at skapet er så senka nedover, på en måte, og gjør søppelbøtta litt vanskelig å nå ordentlig til, sånn at det er veldig lett for at søpla ramler utenfor bøtta.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 20-03-10, 13:42   #1619
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Det må nesten være stativ, for ellers går det ikke å lukke skapdøra på grunn av rør.
Jeg får fint plass til en søppelbøtte der inne, men det er for det første det røret som står i veien, samt at skapet er så senka nedover, på en måte, og gjør søppelbøtta litt vanskelig å nå ordentlig til, sånn at det er veldig lett for at søpla ramler utenfor bøtta.

Æsj, så teit da... Rør kan vere veldig i vegen til tider! Vi har ei diger Brabantia bossbøtte, typ 50 liter. Den står for seg sjølv på golvet og har trykklok, ganske praktisk. Vi har ikkje mykje plass i kjøkkenbenken til noko, har dobbel vask og veldig lite plass

Eg googla litt, og fann dette:

Trådkurv i kjøkkenbenk:
Nye abonnenter får trådkurv som
monteres i kjøkkenbenken eller andre
egnede steder. Her medfølger også
papirposer, dryppeskål og oppheng.
Papirposene tåler fuktighet godt og
den luftige løsningen bidrar til å
forhindre vond lukt.

Så då er det berre å flytte til Østre Toten kommune!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 20-03-10, 13:46   #1620
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.


Så då er det berre å flytte til Østre Toten kommune!

Ja, det tror jeg jammen meg jeg skal gjøre, men da må jeg finne meg en leilighet/hus med samme logistikkproblem .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 20-03-10, 13:49   #1621
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Godt poeng! Men kanskje Oslo kommune har noko liknande ...? Det var neimmen ikkje lett å finne på nett, eit slikt stativ. Ikea hadde noko dei kalte trådkurv, men dei var ikkje djupe nok.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 20-03-10, 14:59   #1622
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Godt poeng! Men kanskje Oslo kommune har noko liknande ...? Det var neimmen ikkje lett å finne på nett, eit slikt stativ. Ikea hadde noko dei kalte trådkurv, men dei var ikkje djupe nok.

Ja, så det, men jeg kan liksom ikke ha kurven heller, kun det stativet -altså den stanga som man fester posen på ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 20-03-10, 15:25   #1623
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ja, så det, men jeg kan liksom ikke ha kurven heller, kun det stativet -altså den stanga som man fester posen på ...

Få nokon til å sveise deg eit slikt stativ??
Blir det ikkje forresten sjanse for lekkasje etc om det ikkje er bøtte under posen?

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 20-03-10, 16:18   #1624
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg tror jeg har sett noe slikt på Jernia?

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf
Gammel 20-03-10, 16:45   #1625
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Få nokon til å sveise deg eit slikt stativ??
Blir det ikkje forresten sjanse for lekkasje etc om det ikkje er bøtte under posen?

Det blir for mye strev. Jeg må jo ha noe form for system, noe klemmere for å holde posen på plass også!
Og, jeg tror ikke det, egentlig. Vi hadde det årevis hjemme (men med kildesortering, forsåvidt), og jeg kan ikke huske at det var noe stort problem.

Opprinnelig lagt inn av Areola, her.

Jeg tror jeg har sett noe slikt på Jernia?

Takk! Det skal jeg sjekke

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 3 (0 medlemmer 3 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no