Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Eurobabbel - og journaler og blogger!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 08-04-08, 22:19   #1601
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

wow... veldig bra asså Robyn! og du er jo utrolig pen da!

jeg har ikke bilder fra jeg var på det største tror jeg... godt er vel det

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 22:36   #1602
Robyn
Seniormedlem

Robyn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Alder: 50
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

wow... veldig bra asså Robyn! og du er jo utrolig pen da!

jeg har ikke bilder fra jeg var på det største tror jeg... godt er vel det

Tusen takk.

Egentlig er jeg glad for at jeg ramlet over det bildet, for selv om det er grusomt at jeg har vært så stor er det moro å se hva jeg faktisk har klart å få til.

Gammel 08-04-08, 22:38   #1603
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Robyn: for det første, så pen du er
ser kjempestor forskjell jo!!!! fantastisk

Gammel 08-04-08, 23:23   #1604
indi
Seniormedlem

indi sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Enig med de andre, du er jo kjempesøt jo, i alle størrelser!
Jeg har bilder fra bryllupet til eldstejenta, 29 mai i fjor... egentlig er det lassevis av motivasjon bare i det... men tror ikke jeg tør å vise dem fram da...

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 00:03   #1605
Mitamor
Nytt Medlem

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Alder: 48
Mitamor er på en erverdig vei

Heisann helt ny her men jeg tenkte jeg skulle si hei.
Er så glad jeg har funnet denne siden, trenger litt motivasjon under denne dietten.... ganske så tøft til tider.

Litt om meg jeg er gift to barn og har nå gått på Eurodietten i 3 mnd. Har til nå gått ned 16 kg, har enda ca 10 igjen. Syns maten kan til tider være ensformig men heldigvis har søtsuget gitt seg, men jeg drømmer om epler og bananer og alt mulig "sunn" mat som jeg kan spise når jeg ikke er i ketose.

Skal til legen på kontroll i morgen, blir spennende å se hva vekta sier da (den viser alltid to kg mindre enn hjemmevekta så det er jo positivt bare det... hehe) Håper jeg kan gå over i en ny fase, er jo rene jul og nyttår på samme dag når det skjer.. rart en kan bli såå glad for to kokte egg

Eurorstart 14.02.08
Nå -18 kg
Mitamor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 05:37   #1606
Dilly
Seniormedlem

Dilly sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Uff ja, viljestyrken går så bra i alle sammenhenger unntatt på utenlandsferie.
Var en uke i syden i høst med de beste hensikter, og jammen ble det ikke en uke med fine rundstykker, pasta og pommesfrites. Hjalp ikke akkurat at jeg var kvalm store deler av turen, da frister ikke akkurat kjøtt særlig. (Gikk på ketolyse da.)

Tenkte jeg ville vise dere resultatet av snart ett års lavkarbo. Ser dere noen forskjell?
Kommer til å fjerne bildene igjen om noen dager.

Jeg synes du er nydelig på begge bildene jeg, og du var blitt kjempeslank på det ene bildet. Nesten rart om det bare er 19 kilos forskjell, for det ser mer ut.

Så gøy og motiverende å se slike bevis. Gratulerer med nedgangen.

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 05:39   #1607
Dilly
Seniormedlem

Dilly sin avatar

Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Mitamor, her.

Er så glad jeg har funnet denne siden, trenger litt motivasjon under denne dietten.... ganske så tøft til tider.

Litt om meg jeg er gift to barn og har nå gått på Eurodietten i 3 mnd. Har til nå gått ned 16 kg, har enda ca 10 igjen. Syns maten kan til tider være ensformig men heldigvis har søtsuget gitt seg, men jeg drømmer om epler og bananer og alt mulig "sunn" mat som jeg kan spise når jeg ikke er i ketose.

Skal til legen på kontroll i morgen, blir spennende å se hva vekta sier da (den viser alltid to kg mindre enn hjemmevekta så det er jo positivt bare det... hehe) Håper jeg kan gå over i en ny fase, er jo rene jul og nyttår på samme dag når det skjer.. rart en kan bli såå glad for to kokte egg

Hei Mitamor Velkommen i babbelgjengen.
Så flink du har vært som har holdt ut med all den ekle posematen i 3 måneder alt og gått ned masse..

Gammel 09-04-08, 07:57   #1608
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Hei Mitamor Velkommen til oss

Jeg tok faktisk bilde av meg selv i undertøyet den dagen jeg startet ED... Skummelt, og jeg har skrevet det ut, låst det ned, og skal ikke se på det på mange kg enda... mulig det blir lagt ut en gang, men ikke sikkert jeg tør...

Gammel 09-04-08, 09:24   #1609
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

goood morgen!

Velkomme til oss Mitamor
Godt du fant oss, for det er en god motivasjon å være flere

ogå er det flotte jenter her

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 10:36   #1610
indi
Seniormedlem

indi sin avatar

indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Kjekt med nye fjes Velkommen, og gratulerer med flott nedgang da, du har jo vært kjempeflink!
Kjenner meg igjen i drømmen om sunn mat ja... Jeg tror jeg drømte, tenkte, snakte om mais og avocado når jeg startet... Når jeg smakte det igjen var det ikke så godt...!
Her er det bare å hive seg på bablingen

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 10:41   #1611
Tulla 81
Medlem

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Tigerstaden
Alder: 44
Tulla 81 er på en erverdig vei

Hei Nitamor. Henger meg på med en hilsen jeg også!!
-16 kilo på 3 mnd!!!! Utrolig flott og inspirerende for oss andre.
Jeg har kun vært ED-jente i 1 1/2 uke, men allerede mistet 4 kilo. Hvilken fase har du kommet i?

Robyn: Utrolig stor forskjell på 19 kilo!!! Ser nesten ut som ei ny dame!!! Gleder meg så sinnsykt til det vises på meg også.
Til nå er det kun samboer som har sett at jeg har gått ned noe, men han bemerker det hele tiden og sier hvor flink jeg er og hvor fin og frisk jeg ser ut.. Morsomt å høre.

Ha en fin onsdag.

Tulla 81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent kosthold Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 10:51   #1612
indi
Seniormedlem

indi sin avatar

Dette er et kjempeinspirerende sted å være for tiden! Flinke jenter Tenk så utrolig kult at til sommeren kan alle se tilbake på STORE forandringer i livet... Syns det er en deilig tanke, og kjekt å glede meg sammen med alle dere

Gammel 09-04-08, 13:14   #1613
Robyn
Seniormedlem

Robyn sin avatar

Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

Robyn: for det første, så pen du er
ser kjempestor forskjell jo!!!! fantastisk

Tusen takk Jeef.

Håper du legger ut bilder etterhvert og, bilder er gøy!

Opprinnelig lagt inn av indi, her.

Enig med de andre, du er jo kjempesøt jo, i alle størrelser!
Jeg har bilder fra bryllupet til eldstejenta, 29 mai i fjor... egentlig er det lassevis av motivasjon bare i det... men tror ikke jeg tør å vise dem fram da...

Tusen takk Indi.
Ja, ikke sant det er motiverende å se at det faktisk skjer noe. Ikke så lett å se forskjellen fra dag til dag, men når man ser på bilder ser man faktisk at ting skjer.

Hei, og velkommen hit!

Du har jo vært kjempeflink og har et flott resultat! Håper du vil trives her hos oss.

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Jeg synes du er nydelig på begge bildene jeg, og du var blitt kjempeslank på det ene bildet. Nesten rart om det bare er 19 kilos forskjell, for det ser mer ut.

Så gøy og motiverende å se slike bevis. Gratulerer med nedgangen.

Tusen takk Dilly!

Svigermor sier hele tiden at jeg er jo halvert, men siden jeg ikke har veid 40 kg siden jeg var barn stemmer jo ikke det helt. Men det syns nok godt nå.

Opprinnelig lagt inn av Tulla 81, her.

Robyn: Utrolig stor forskjell på 19 kilo!!! Ser nesten ut som ei ny dame!!! Gleder meg så sinnsykt til det vises på meg også.
Til nå er det kun samboer som har sett at jeg har gått ned noe, men han bemerker det hele tiden og sier hvor flink jeg er og hvor fin og frisk jeg ser ut.. Morsomt å høre.

Tusen takk! Føler meg som ei ny dame og.

Om ikke lenge vil nok andre begynne å se det og, i mellomtiden får du kose deg med søte kommentarer fra samboeren.

Håper dere alle får en fin onsdag!

Gammel 09-04-08, 13:40   #1614
Ruska
Medlem

Ruska sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Ruska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snill

Robyn: hvor er bildene?? Jeg ser ingen bilder er inne noe sted
Ble nyskjerrig nå skjønner du - og vil så gjerne se

Ruska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 19:47   #1615
Robyn
Seniormedlem

Robyn sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Ruska, her.

Robyn: hvor er bildene?? Jeg ser ingen bilder er inne noe sted
Ble nyskjerrig nå skjønner du - og vil så gjerne se

Å nei, hadde du ikke sett de... Tok en kjapp opptelling og trodde alle hadde vært innom.
Skal legge de inn på nytt så du får se, men bildene ligger selvsagt på den andre PC'n så det får bli senere.

Gammel 09-04-08, 21:58   #1616
Dilly
Seniormedlem

Dilly sin avatar

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

Hei Mitamor Velkommen til oss

Jeg tok faktisk bilde av meg selv i undertøyet den dagen jeg startet ED... Skummelt, og jeg har skrevet det ut, låst det ned, og skal ikke se på det på mange kg enda... mulig det blir lagt ut en gang, men ikke sikkert jeg tør...

Ha ha ha jeg også, både med og uten tøy. Forfra, bakfra og fra siden. De bildene ligger kun på pc + et hemmelig sted på nettet, og selvsagt skikkelig kryptert med Kremlin. Det var bare i tilfelle at jeg skulle klare å gå ned noen kilo igjen, selv om det føles litt tungt og tregt for tiden.

Gammel 10-04-08, 10:36   #1617
indi
Seniormedlem

indi sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Ha ha ha jeg også, både med og uten tøy. Forfra, bakfra og fra siden. De bildene ligger kun på pc + et hemmelig sted på nettet, og selvsagt skikkelig kryptert med Kremlin. Det var bare i tilfelle at jeg skulle klare å gå ned noen kilo igjen, selv om det føles litt tungt og tregt for tiden.

Oppmuntringsklem til Dillyvennen! Det løsner nok igjen!

Førstemann på vektrapportering i dag jeg, og det var ikke bra... 80,2 (hvor ble sjutallet mitt av!!!) I to hele uker har jeg vandret rundt på 79 og sneiet innom 78 og, og bortsett fra vin har jeg ikke gjort noe feil.
Så jeg skylder på medisiner... Listen over bivirkninger er laaaang, og jeg har noen av dem, definitivt, vektøkning og vannansamling tror jeg nok... Typisk nok står vekttap og anoreksi på listen og, men det ville jo være for lettvint om jeg skulle havne i den kategorien...
Så konklusjonen er nok å fortsette som før, kutte litt ned på medusin, og se om ikke det hjelper...
Uansett har jeg god tid!
Klem til alle godjentene

Sist redigert av indi : 10-04-08 kl 19:19.
Gammel 10-04-08, 19:11   #1618
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Av og til føles det som vi jobber oss ihjel og får null uttelling for det Jeg har ikke veid meg siden fredag, men må vel til pers i morgen... ser ikke så lyst på det

Gammel 10-04-08, 19:18   #1619
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

skal mye jobbing til ja... har merket det! jeg må kjøre HEEEELT strengt for å gå ned. Nå gjør jeg jo stort sett det så det går nedover.
men alikevel blir jeg litt frustrert de dagene jeg har skeiet ut med LOVLIGE greier... og vekta da sier litt opp.

men... får bare kjøre strengere enn strengest

Det blir sikkert bra neste uke, indi!!! det stemmer jeg for!

Lykke til i morgen Jeef! *krysser fingrene*

Gammel 10-04-08, 19:23   #1620
indi
Seniormedlem

indi sin avatar

Jeef, det blir jo spennende da, har du kjørt helt streit? Lykke til uansett!

Og Distrea, det går heldigvis rette veien nå da, så er det jo greit å tenke på at du nok ikke skal slanke deg hele livet...
Og du er flink!

Gammel 10-04-08, 19:26   #1621
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

takk, det er du også!.... veeeeeldig, flinkere enn meg
men jeg fornøyd med min egen innsats jeg asså!,,,, heeeelt klart!
Selv om jeg i dag har spist tre (150 g) lavkarbopølser

er godt med noe som SMAKER litt annet enn søtt

Gammel 10-04-08, 20:01   #1622
indi
Seniormedlem

indi sin avatar

Har fortalt om mine synder i matbekjennelsestråden jeg... men selv om dagen ikke akkkurat gikk som planlagt, er det greit nok! Det er bra å klare å "skeie ut" med ting som ikke ødelegger for oss... lavkarbopølser er bedre enn marsipanbrød!
Nå fikk jeg lyst på det og ja...

Gammel 10-04-08, 20:57   #1623
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

har ikke vært så innmari streng i det siste... mister litt piffen når det går opp i steden for ned, og mister motivasjonen totalt. Da blir det lett å spise en fiberrik eller et rugsprøknekkebrød, men lavkarbo har jeg vært i allefall... Nå venter jeg på pakken med masse capuchino og kakao Da blir det strengere tenker jeg

Gammel 10-04-08, 21:29   #1624
Robyn
Seniormedlem

Robyn sin avatar

Stor oppmuntringsklem sendes til de som trenger det.

Denne uken ga en nedgang på 0,8 kg for min del, får si meg fornøyd med det.

I dag har jeg bakt to kaker, eldstemann har bursdag på lørdag.
Bakte en gulrotkake som han bestilte og så har jeg bakt en lavkarbo ostekake. Den har jeg tenkt å ta et lite stykke (eller to) av.
Er utrolig spent, håper den er god.

Ostekaka skapte litt frustrasjoner her, var på butikken og kjøpte ingrediensene jeg trengte etter jobben. Kom hjem og fant ut jeg hadde glemt rømme, så da måtte jeg pakke minsten i bilen og ta en tur til i butikken.

Kommer hjem igjen og skal blande sammen kremost og rømme og syns konsistensen ble så rar. Fant da ut at kremosten var sur. Ut igjen for å kjøpe ny boks kremost og ny boks rømme.

Så den kaka burde være god, den har nærmest kostet blod, svette og tårer.

Gammel 10-04-08, 21:36   #1625
indi
Seniormedlem

indi sin avatar

Enig, etter så masse arbeid bør den være mega! De jeg har smakt at lavkarbo-ostekake har vært helknall... men krydderkakeoppskrifter og sånn her inne har jeg ikke helt sans for, blir gjerne for mye fett i oppskriftene her...
Lykke til med smakingen!
Og gratulerer med enda mer nedgang! Kanonbra!

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:27.