Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 27-09-12, 09:21   #16426
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Og jeg på hvorfor jeg måtte våkne kl 05 i morges...

Puteskrekk

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Og jeg lurer IKKE på det for mitt vedkommende, men katta mi burde kanskje gå i seg selv ...

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 27-09-12, 10:01   #16427
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia, her.

Her kommer et spørsmål om kalorier! Dette er kanskje ikke det rette stedet å spørre om denslags... men kanskje er det også nettopp derfor jeg spør her.

Jeg har, som mange andre her, gått ned mye på lavkarbo... men har i det siste stagnert. (Og med "i det siste", snakker vi måneder) I tillegg til å kutte ut meieriprodukter, har jeg som mange konkludert med at det også er lurt å se på kalorinivået for å gå ned ytterligere 5-6 kilo (ca). Spørsmålet er da hva som er det optimale kaloriinntaket for ei på 22 år og 168 cm i høyde. Gå ut i fra at jeg ikke mosjonerer noe særlig (nøyaktig hvorfor trenger vi ikke å ta for oss nå). Jeg vet det finnes en del kalorikalulatorer der ute, og dere må for all del linke til de også... men jeg vil først og fremst vite hva dere tenker.

Egentlig så har jeg ikke noe hastverk, men her sitter jeg altså og strikker en kjole som står i fare for å bli for trang

Ikke glem meg da.

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker
Gammel 27-09-12, 12:21   #16428
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Re: Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia, her.

Ikke glem meg da.

Hva med å ta utgangspunkt i hvor mange kalorier du spiser nå, og så trekke fra, la oss si 500? Hvor mange kalorier en trenger er så innmari individuelt, at selv sånne kalkulatore ikke kan gi et godt svar. Og du skriver ikke hvor mye du veier heller, en person på 96 kilo trenger en god del mer energi enn en på 66.

Edit: nå så jeg at du skrev hva du veier lenger bak i tråden. Men jeg holder fast på å gå ut i fra det du spiser nå, og så trekke fra litt.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening
Gammel 27-09-12, 16:36   #16429
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kva er beste måten å få opp jernnivået i kroppen? Blodmat, tablettar?

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 27-09-12, 17:06   #16430
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Kva er beste måten å få opp jernnivået i kroppen? Blodmat, tablettar?

Jerntilskudd intravenøst!
Selv om det er litt drastisk, da!

Noen tar ikke opp jern fra mat så godt, andre trenger spesielle typer jerntilskudd. Er liksom ikke noe fasitsvar.
En kombinasjon med mat og det tilskuddet man har best nytte av, er det aller beste!

Men det er også mange feller å gå i, som hva du spiser sammen. Er vel kalium som hindrer opptak av jern, så det må ikke spises samtidig om du vil ha nytte av jernet. C- vit sammen med jern er derimot veldig bra osv osv!
Har man lavt jern/-lagere, er det legens ansvar å hjelpe deg til å finne DIN måte å få det opp igjen på!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 27-09-12, 19:29   #16431
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Vil xanthan gum bli like "slimete" som JBK hvis jeg bruker det til å jevne med ?
JBK og jeg er nemlig bitre uvenner

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 27-09-12, 20:04   #16432
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Vil xanthan gum bli like "slimete" som JBK hvis jeg bruker det til å jevne med ?
JBK og jeg er nemlig bitre uvenner

Synes ikke XG er så slimete som JBK, men det har noe av det samme så det er mulig du ikke blir fornøyd dersom du absolutt ikke liker JBK. Nå koster det jo ikke så mye med en XG på Iherb da, så du kan jo prøve uten å bli ruinert

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 27-09-12, 20:17   #16433
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 39
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Kva er beste måten å få opp jernnivået i kroppen? Blodmat, tablettar?

På meg funker tabletter best! Kjøper noen tyggetabletter på matbutikken, som har C-vitamin i seg.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 27-09-12, 20:46   #16434
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Synes ikke XG er så slimete som JBK, men det har noe av det samme så det er mulig du ikke blir fornøyd dersom du absolutt ikke liker JBK. Nå koster det jo ikke så mye med en XG på Iherb da, så du kan jo prøve uten å bli ruinert

Har XG i skapet, bare ikke prøvd den ennå. Må ta sjansen en dag og teste det ut

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 27-09-12, 21:07   #16435
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Har XG i skapet, bare ikke prøvd den ennå. Må ta sjansen en dag og teste det ut


Min erfaring med XG er helt greie, men fant fort ut en ikke skal bruke for mye av det i sauser å sånt. Den måten jeg er mest fornøyd med er å blande det ut i kald veske å så varme gradvis opp. Men sier det igjen, bruk mindre en du tror du trenger

Lykke til

Elin

elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo
Gammel 27-09-12, 22:48   #16436
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av elien, her.

Min erfaring med XG er helt greie, men fant fort ut en ikke skal bruke for mye av det i sauser å sånt. Den måten jeg er mest fornøyd med er å blande det ut i kald veske å så varme gradvis opp. Men sier det igjen, bruk mindre en du tror du trenger

Lykke til

Elin

Takk, takk Jevner aldri noenting med JBK, for jeg greier ikke den slimete konsistensen. Det går greit i bakverk, men ikke supper og sauser. Skal teste ut XG neste gang noe skal jevnes.

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 28-09-12, 00:13   #16437
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg jevner oftest suppene med og rett og slett bruke stavmixeren og finmose grønnsakene. Pleier ofte og bruke rømme/CF eller fløte i suppen, og la det tykne videre med koking.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 28-09-12, 07:10   #16438
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ja, det er måten å jevne supper på BenteR, det gjør jeg også. I går hadde jeg en gryte basert på kokosmelt, og hadde lyst til å beholde alt i biter og ikke most. Tenkte å prøve XG, men var rett og slett for FEIG
Var sulten må vite - og veldig redd for slim

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 28-09-12, 07:29   #16439
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Ja, det er måten å jevne supper på BenteR, det gjør jeg også. I går hadde jeg en gryte basert på kokosmelt, og hadde lyst til å beholde alt i biter og ikke most. Tenkte å prøve XG, men var rett og slett for FEIG
Var sulten må vite - og veldig redd for slim

Går an å sile ut den porsjonen grønnsaker man ønsker å beholde hele og mose ned resten. Det skal også gå an å bruke eggeplommer (som man gjør i vaniljesaus), men da kan ikke suppa koke etterpå...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 28-09-12, 07:40   #16440
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Eggeplomme i supper har jeg aldri prøvd. Hm.... kanskje det ja. Smart å ta ut litt da, og mose resten. Eller bare koke litt ved siden av å mose og ha i. Men i går skulle alt gå fort, så jeg spiste gryteretten tynn som den var - og riktig god var den uansett

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 28-09-12, 08:09   #16441
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg tykner enten ved å bruke stavmikseren på litt av innholdet, ved å putte oppi et egg/plomme eller om det passer, putte opp i en type ost som kan gi både smak og jevning!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 28-09-12, 10:18   #16442
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ja ost er bra Kitt

Jeg lurer på hvor alt støvet kommer fra - og hvorfor jeg er tom for støvsugerposer

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 28-09-12, 10:54   #16443
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Og i samme slengen, HVORFOR i he..... greier ikke mennene i huset å sikte når de skal bimelim ????????????

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 28-09-12, 11:00   #16444
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Og i samme slengen, HVORFOR i he..... greier ikke mennene i huset å sikte når de skal bimelim ????????????

eller hvorfor de ikke sitter? bedre for alle, inkludert dem selv.

<3 min gjør det 99 an 100 ganger <3

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent
Gammel 28-09-12, 11:26   #16445
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Ja, det er måten å jevne supper på BenteR, det gjør jeg også. I går hadde jeg en gryte basert på kokosmelt, og hadde lyst til å beholde alt i biter og ikke most. Tenkte å prøve XG, men var rett og slett for FEIG
Var sulten må vite - og veldig redd for slim

Neste gang tar du bare litt av sausen/suppa og prøver litt XG oppi, så slipper du å ødelegge hele retten dersom du ikke liker det

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 28-09-12, 11:30   #16446
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Neste gang tar du bare litt av sausen/suppa og prøver litt XG oppi, så slipper du å ødelegge hele retten dersom du ikke liker det

Rapport kommer

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 28-09-12, 21:37   #16447
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er lut lei av den lille ruten som kommer opp med noe sånt som:
Internett explorer har sluttet å virke, og må avsluttes. ser etter en løsning på problemet. Et program har ført til at programmet må lukkes

Hva er det som skjer?

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 28-09-12, 23:10   #16448
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Er lut lei av den lille ruten som kommer opp med noe sånt som:
Internett explorer har sluttet å virke, og må avsluttes. ser etter en løsning på problemet. Et program har ført til at programmet må lukkes

Hva er det som skjer?

du åpner en nettside som får leseren til å kræsje.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 28-09-12, 23:13   #16449
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Er lut lei av den lille ruten som kommer opp med noe sånt som:
Internett explorer har sluttet å virke, og må avsluttes. ser etter en løsning på problemet. Et program har ført til at programmet må lukkes

Hva er det som skjer?

Er det samme siden du prøver å åpne hver gang? Det kan være et problem med nettsiden. Det er mange tunge flash-applikasjoner som gjør at browserne kræsjer for eksempel. Men Internet Explorer er ikke noen god nettleser... Last heller ned Opera, Firefox eller Chrome.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 29-09-12, 00:15   #16450
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det er ulike sider hver gang. Hm, får kanskje prøve en av de andre ja

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no