Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Eurobabbel - og journaler og blogger!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-04-08, 21:07   #1651
Ruska
Medlem
 
Ruska sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 426
Ruska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Heisann girls'a - da er jeg hjemme fra 4 dager på Dr Holms i Geilo.
Derfor har jeg vært borte, sånn hvis noen lurte...

Jeg var kjempespent før jeg dro med tanke på maten, fordi det var seminar med jobb og familier, med 3 retters middag, buffet osv.
Jeg skal prøve å gjøre rede for hva jeg spiste i Våre ED-dager tråden.
Men kort fortalt spise jeg bare vanlig mat, men da lavkarbo og helt uten brød, ris, poteter, pasta og sånn. Litt saus og diverse puree-greier som fulgte med spiste jeg, men shit la gå.
Ble litt vel mye rødvin lørdagskvelden, etterfulgt av en sånn mini-pose med vanlig potetgull på rommet.

I dag var jeg så tilbake hos fysioterapeuten og lurte meg på vekta igjen, selv om veiedag er torsdag. Gikk på med øynene lukket før jeg tittet ned Og så ser jeg til min store glede at jeg har gått ned 800 g siden onsdag Da ble jeg glad. For det ble ingen ED-produkter i helgen, men tok en Atkins bar om dagen.
Så nå håper jeg vekten fortsetter nedover. Så ut til at den ble glad for litt skikkelig mat igjen gitt.

Har bare lest fort igjennom her, men ser at dere er like flinke fortsatt.
Distrea og Robyn - snart ser dere 80-tallet, det må føles superduperherlig. Jeg hper snart å se 90-tallet jeg da...men det tar nok enda noen uker vil jeg tro.

Jeef: går det bedre? har du fått noe fortgang i nedgangen? hørtes snålt ut...he he Uansett - masse lykke til videre

Jeg lurer også på hvordan det blir i fase 3. Skal egentlig begynne på den fra 1. mai, men tror jeg vil fortsette i fase 2 litt lenger. Har tross alt mye igjen. Skal til Lindbergs i neste uke, så da får vi høre hva hun sier.
Hun mente sist gang at jeg kanskje måtte kjøre på med litt mer mat litt fortere enn antatt siden jeg gikk ned så mye i fase 1 (10 kg, hvorav nesten 7 kg fett). Skal fortelle om erfaringen fra helgen og høre hva hun mener om det.

Distrea: tusen takk for suppene - de lå her og ventet på meg da jeg kom hjem, sammen med hentelappen for ED-produkter, så nå er skapene fulle igjen Tar et par fase 1 dager tror jeg, spratt ut av ketosen i helgen...kan det ha vært all den vinen mon tro

Håper dere har det bra alle sammen!

__________________
Start Eurodiett 04.02.08: 47 kg skal vekk
23 kg av og nå er 20 av dem tilbake....
2010 skal bli mitt år!!!!! Skjerpings
Ruska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 21:24   #1652
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

oioioi... ja, det er full uke det. Men jeg må tenke positivt! må jo klare såpass?
det er ca 5 år siden jeg tok fagbrevet

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 21:26   #1653
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

godt å se deg hjemme igjen Ruska!

også såååå bra med vekttap til tross for mye deilig mat og vin!

men godt du har ny rasjon nå,,,, så du veit hva som gjelder fremover nå!

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 21:32   #1654
Ruska
Medlem
 
Ruska sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 426
Ruska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

godt å se deg hjemme igjen Ruska!

også såååå bra med vekttap til tross for mye deilig mat og vin!

men godt du har ny rasjon nå,,,, så du veit hva som gjelder fremover nå!

Takk og takk Distrea - deilig å være hjemme igjen Håper vekta fortsetter nedgangen - fått blod på tann nå vet du, hi hi

Jepp - nå er det ED-dager så det suser. Skal på den slemme-vekta hos Linbergs igjen i slutten av neste uke - så gjør en liten innspurt nå - dvs prøver på en liten innspurt, så får vi se hvordan det går.

Når skal du forresten over i fase 3?

klem klem

__________________
Start Eurodiett 04.02.08: 47 kg skal vekk
23 kg av og nå er 20 av dem tilbake....
2010 skal bli mitt år!!!!! Skjerpings
Ruska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 22:03   #1655
Robyn
Seniormedlem
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 49
Innlegg: 805
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Velkommen hjem fra hva høres ut som en kjempekoselig helg Ruska.

Godt at vekta var snill med deg, det hjelper på humør og motivasjon.

Mindor: Tusen takk for at du deler din erfaring med fase 3!
Det bekrefter langt på vei det jeg er redd for, så jeg drøyer nok med å starte opp siden jeg har såpass mye igjen.
Vurderer å innføre ett måltid til for å se, men stoppe der foreløpig.

Utfordringen blir de 4 dagene i Barcelona i mai. Spania burde kunne diske opp med lavkarbo mat til meg, de er vel verdenskjent for sin tapas er de ikke? Det spørs vel mer på viljestyrken i en sånn setting...

Men ambisjonen er å i allefall spise ED til frokost og kjøre på lavkarbo resten. Så får vi nå se...

__________________
Endelig i mål.
Robyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 2 Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 09:06   #1656
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Heia og velkommen tilbake ruska Kjempebra at vekten er snill med deg! Det kan vi like Høres herlig ut med reising, jeg er jo bare hjemme og savner litt ut på tur igjen, men london i mai Blir bra!

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Utfordringen blir de 4 dagene i Barcelona i mai. Spania burde kunne diske opp med lavkarbo mat til meg, de er vel verdenskjent for sin tapas er de ikke? Det spørs vel mer på viljestyrken i en sånn setting...

Men ambisjonen er å i allefall spise ED til frokost og kjøre på lavkarbo resten. Så får vi nå se...

Robyn, jeg trodde jo også at spania var lavkarbohimmelen... men sleit fælt gjennom min uke i februar. Alle måltider starter jo med brød... I tillegg hadde jeg med meg gubben, som nok etterhvert ble ganske irritert over meg som nileste menyene for å finne ja.mat. Så det endte med total kapitulasjon. Veldig greit, for jeg fant ut at kroppen ikke er spesielt glad i karbohydrater, så det var jo lærdommen i det. I tillegg til brød, er det ganske masse sukker også i syden
Barcelona er forresten er stilig by, må gå å spise på markedet, litt oppover på ramblas. Og så må du passe deg for stygge menner, jeg har blitt ranet tre ganger i mitt liv, alle gangene i Barcelona... (og jeg reiser mye!)

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 09:10   #1657
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

oioioi... ja, det er full uke det. Men jeg må tenke positivt! må jo klare såpass?
det er ca 5 år siden jeg tok fagbrevet

Ja du klarer det! Det er noe helt annet å gjøre sånt når du er voksen, enn å sløve passe demotivert gjennom det med titusen hormoner og kjærester og sånn når en er 17
En annen ting, hvis det er samsvar mellom det du vil gjøre i fremtiden, og det du har av yrkeserfaring, bør du se på muligheten for å søke opptak med bakgrunn i realkompetanse. Har du for eksempel jobbet med psykisk utviklingshemma og vil søke vernepleie, kan det være at du kan komme inn fordi du har erfaring. Søknadsfristen er tidligere enn vanlig, lurer på om det er 1 februar, og alle disse søknadene vurderes individuelt. Og noen slipper gjennom hvert år. Personlig kontakt med skolen er viktig da... så her må du jo bare stille opp med ditt vinnende smil og sprudlende motivasjon

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 11:35   #1658
Robyn
Seniormedlem
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 49
Innlegg: 805
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av indi, her.

Og så må du passe deg for stygge menner, jeg har blitt ranet tre ganger i mitt liv, alle gangene i Barcelona... (og jeg reiser mye!)

Da får jeg passe godt på verdisakene.

Vi har blitt ranet i Paris og Singapore, og pappa ble forsøkt ranet i Roma. Men det er første gangen jeg hører om noen som har blitt ranet i Barcelona. Takk for advarselen, jeg har en tendens til å være litt for lite påpasselig.

Nå må jeg komme meg på jobb. Har vondt i halsen og kroppen generellt, så jeg kunne mest av alt tenkt meg å bli hjemme under dyna. Men den gang ei...

Får håpe minsten får skyss til og fra trening i dag så kan jeg i allefall slappe av litt etter jobb. (Er gressenke denne uka og.)

__________________
Endelig i mål.
Robyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 2 Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 13:23   #1659
Ruska
Medlem
 
Ruska sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 426
Ruska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Uff ja, Barcelona er en fantastik by, men de har gjenger med tyver som holder på der så man må passe på sakene sine.
Jeg visste det veldig godt da jeg var der for en del år siden, men de klarte likevel å smette inn i bilen og stjele en bag mens vi holdt på å lempe ut bagasjen foran et hotell. Helt utrolig, vi trodde ikke det var mulig, men det var det altså.

Så pass på pass på.

Jeg tror cluet md sånne turer er å ikke bli helt besatt av å skulle finne den maten vi skal ha, men heller tenke at vanlig mat går fint, bare man kutter ut pasta, ris, poteter og friterte saker. Be om ekstra grønnsaker osv. I Barcelona spiser de ikke brød sånn som vi gjør, og vi skal jo IKKE ha brød. Jeg tror helt sikkert at du finner brukbar mat dere nede Robyn De har jo masse tapas - der kan man velge og vrake hva man vil spise.

__________________
Start Eurodiett 04.02.08: 47 kg skal vekk
23 kg av og nå er 20 av dem tilbake....
2010 skal bli mitt år!!!!! Skjerpings
Ruska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 23:25   #1660
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk
Thumbs up

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Heisann
Hiver meg på her og jeg - det er forresten imponerende så mange kilo dere har tatt av! Lurer på hvor de blir av, alle kiloene? I sluken på dusjen? I atmosfæren? Kanskje vi er en del av årsaken til klimaendringene?
Som dere ser er jeg i fase 3, og har aldri vært i noen andre faser. I fase 3a og b gikk jeg ned 4 kg på 5 uker (hadde krangler meg ned 7 kg siden juli 2007). Nå er jeg i fase 3c, og blir spennede å se! Jeg merker at det er vesentlig for nedgangen å trene styrketrening. Når jeg trener to ganger i uka, samt fjelltur og andre turer de andre dagene, går jeg ned. Ellers står jeg stille selv med fase 3a og metformin.
Jeg håper virkelig jeg ikke stopper opp selv om jeg spiser en frukt ekstra om dagen.... Men tror ikke det egentlig.
Ellers synes jeg det er mye mat som skal introduseres nå denne fasen. Også har jeg det veldig travelt på jobben og har egentlig ikke tid til å fokusere så mye på dette. Jeg har til nå trivdes veldig godt med maten i fase 3b. Jeg elsker linser, og synes det er topp med bønner. Så jeg har vel bestemt meg for å strekke denne fasen i 3c med en ekstra frukt litt lenger.
Skal snart legge meg - natta!

CU

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 23:38   #1661
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

hallo og velkommen Vibeke

jeg har ikke satt meg så inn i videre faser, så det er kjempe spennende det du skriver!
Viste ikke det var faser A B C heller jeg

jeg går ned såpass sakte at jeg ikke tør starte med større inntak av hverken kcal eller karber.

Og målet mitt er over i mer generell lavkarbo når jeg er ved målet.
Usikker på om jeg tør ta inn så mye frukt.... men laaaangt frem i tid for meg dette, mange mnd igjen å tenke på

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 10:29   #1662
mindor
Juniormedlem
 
mindor sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 37
mindor er på en erverdig vei

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Hei og velkommen Vibeke.

I dag var jeg endelig ikke 100 kg lengre men i dag var er jeg 99,8.

Håper alle får en fin ED dag.

mindor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: skal begynne på lavkarbo igjenn snart Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 10:40   #1663
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av mindor, her.

Hei og velkommen Vibeke.

I dag var jeg endelig ikke 100 kg lengre men i dag var er jeg 99,8.

Håper alle får en fin ED dag.

Gratulerer

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 11:22   #1664
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av mindor, her.

Hei og velkommen Vibeke.

I dag var jeg endelig ikke 100 kg lengre men i dag var er jeg 99,8.

Håper alle får en fin ED dag.

Endelig!

Jeg har ikke gått ned ett gram denne uka.... og er litt frustrert.

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 11:34   #1665
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Litt småfrustrert jeg også, i går viste vekten 79,3 og jeg tenkte hmmm, jaaa, dette var jo bra, men i dag viste den 80,2. Ikke gjør jeg noe feil heller, og syns tanken på å spise bare fase en er ganske frustrerende! Men for meg kan det være at virkningen av de tullete medisinene ennå sitter i, og jeg må nok gi det ei uke til i alle fall! Håper på resultater til da... Ellers tror jeg at jeg tar en pulverpause!
Men det er ingen logikk i at vi plutselig ikke går ned da!

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 11:37   #1666
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Alle flinke edjenter, hive dere på denne tråden
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=18909

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 12:25   #1667
mindor
Juniormedlem
 
mindor sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 37
mindor er på en erverdig vei

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av indi, her.

Alle flinke edjenter, hive dere på denne tråden
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=18909


Men hva med oss gutta da ? he he

mindor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: skal begynne på lavkarbo igjenn snart Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 12:34   #1668
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av mindor, her.

Men hva med oss gutta da ? he he

Hiv deg på med en gang! Hvordan skulle jeg vite det da!??
Så kjekt, en mann!!! Nå lo jeg godt her for meg sjøl ja

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 12:49   #1669
Robyn
Seniormedlem
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 49
Innlegg: 805
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Vibeke: Velkommen hit! Spennende å lese dine erfaringer med fase 3, kommer nok til å prøve med et ekstra måltid om et par uker men drøyer resten en stund til.

Distrea og Indi: Kjipe vekter. Har ikke gått ned noe på noen dager jeg heller, men har nettopp fått det månedlige så jeg kan kanskje håpe det har litt å si.

Mindor: Grattis med under 100! Husker følelsen, det var utrolig deilig.
Og så morsomt med en mann her inne da.

__________________
Endelig i mål.
Robyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 2 Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 14:36   #1670
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

hei og takk - ser at man raskt stiger i gradene her, i går var jeg nytt medlem, nå er jeg juniormedlem. Jeg trives godt med å være junior....
Skal liksom jobbe nå jeg - men blir så lett distrahert!
Kan jo ikke være like flink og standhaftig med alt heller, skeie ut litt...

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 15:46   #1671
Ruska
Medlem
 
Ruska sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 426
Ruska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Hei og velkommen Vibeke - helt enig med Robyn, veldig fint å få høre litt erfaringer fra fase 3. Jeg skal vel begynne på det om 2 uker, egentlig.

Kjipt med vekta da jenter - det tar seg nok opp igjen, det stopper litt opp for alle og enhver til tider
Jeg har vært heldig derimot, først var det ned 800 gr fra onsdag til mandag, og i dag viste den ytterligere ned 1 kg
Det kan se ut som om kroppen min liker at jeg spiser litt mer mat og litt feil mat (potetgull bl.a) av og til - da setter den opp farta etterpå liksom.
Dette er andre gangen at det samme skjer. Interessant

Ellers så streiker PC'n hjemme og jeg kommer meg ikke hit om kveldene før den har blitt reparet Men jeg skal nok komme innom mens jeg er på jobb, men får kanskje ikke tid til å skrive så mye. Så vet dere det

Stå på videre jenter - vi er så flinke så

__________________
Start Eurodiett 04.02.08: 47 kg skal vekk
23 kg av og nå er 20 av dem tilbake....
2010 skal bli mitt år!!!!! Skjerpings
Ruska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 18:17   #1672
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Innom og heier litt.

Ruska, det kan godt hende kroppen din får et lite kick når den får litt ekstra karber, vet at de som følger EAT kan skeie ut en gang i uka og fortsatt gå ned....

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 21:26   #1673
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 45
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

jeg har vært litt fraværende, så hei til dere "nye"...

Jeg er i gang med capuchino-drikkingen min. Har med meg bar på skolen for å gjøre det lettere, men det er max en pr dag. er fortsatt tyngre nå enn da jeg startet på ED, så det er nok ikke vannvekt, men jeg prøver en gang til, og går det ikke nå, så får jeg bare kaste inn håndkle tror jeg, for det koster litt for mye til at jeg har råd til dette om jeg ikke får noe uttelling for det.

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 22:29   #1674
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Kjøre knallhardt nå da Jeef!! heier på deg

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 22:39   #1675
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

jeg, skal heie på deg!
Kjør knallhardt med de nye produktene... og hvis det ikke betaler seg, ville jeg faktisk droppa hele greia hadde jeg vært deg.
Men det er litt viktig å ha en PLAN...
akkurat som du ikke veit alt dette ... må bare bry meg litt for det veit du

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no