Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-07-10, 01:40   #1651
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av 65kgmamma=perfekt, her.

Hei hei
Her går det ikke ned. Står bomstille! Men har fått igjen matlysten i hverfall Men står helt stille... Og reiser til Spania på lørdag og skulle så gjerne ønske at jeg var gått ned mer.. Men men, kommer til å leve lavkarbo sånn ca i Spania. (kommer sikkert til å skjeie litt ut) Kommer jo til å innta en del rødvin der så blir vel ikke akkurat forbrenning av fett, men alkohol.... :/ men men..

Mona K, har du bestem deg for om du skal ta pause?

Nei egentlig ikke men har fristet sjebnen.. hehe uten å være helt klar over det ..
så bak på sjokolade prinsen\s sjokolade at det var noe med 12 karbo men jeg så ikke pr gram så jeg gikk automatisk ut fra at det var 100g..
Men så så jeg i dag at det var pr posjon 25g hehe andre gang på to uker at jeg spiser hele 50 gram(størelsen på platen) så jeg har med andre ord spist nærmere 24 karber bare i sjokolade 2 ganger denne uka..er fortsatt i ketose..hei på med en go bolle med jordbær og et lass med halvpiska krem og kanel.. men har kke sjekka meg.. har vel kommet frem til at jeg skal prøve å kose meg med den maten jeg kommer over.. men helst se etter gode lavkarbo løsninger... men antar at jeg kommer til å havnte av ketosen.. men? det vil tiden vise=) skal ihvertfall prøve å ta vær en utfordring med så ro jeg bare klarer.. ikke lett.. Men en ting som er 100% sikkert? at nå rykker det i rockefoten Dere må kose dere jenter regner vel egentlig ikke med å kome inn her på ca 2-3 uker men vet ikke.. skal først på norway rock så skal jeg til gudvangen å leke viking Håper på å se mangen flinke jenter med bra resultater her inne masse klemmer til jeg ser dere igjen ... sukk... det verste er at jeg kommer til å savne dere..

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 06-07-10, 10:13   #1652
slektskap
Medlem
 
slektskap sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 48
Innlegg: 153
slektskap er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Hei-hei dere!
skulle bare si at jeg er såvidt innom, gleder meg til ferie, tror det blir lettere å komme på rett kjøl med maten igjen da jeg. Nå er det mer generell lavkarbo her og stillstand. til og med en liten utskeielse og to. Men jeg skal videre ned altså, må bare få hodet og viljen med meg igjen tror jeg...

__________________


slektskap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig Svar med sitat
Gammel 06-07-10, 11:50   #1653
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

God ferie slektskap, og rocke vilt Mona K.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 06-07-10, 18:48   #1654
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Hei hopp folkens, og god ferie til slektskap og mona! Har vært på tusenfryd i dag og det var kjempegøy! Men det såfryyyktelig godt ut med en is i varmen.. Stod imot, men skulle ønske de hadde en sukkerfri is ett eller annet sted der inne. Spiste buffet, så det gikk fint, men nå begynner jeg virkelig å slite med motivasjonen... må ta et skikkelig tak i nakken!

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 06-07-10, 19:24   #1655
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Huff, nå sliter jeg max altså. Jeg tror aldri jeg har hatt så lyst til å sprekke som det jeg har i dag. Jeg er sliten og deppa og drømmer om alt jeg ikke har godt av. Jeg var på butikken for å kjøpe meg en zero tidligere og vurderte SERIØST om jeg skulle kjøpe meg en liten sjokolade. Men jeg har en avtale med meg selv om at det ikke er verdt det, at jeg skal vente til jeg er ferdig slanket. Så nå freser biffen i stekepanna og jeg venter utålmodig og håper at en bedre middag skal gjøre meg like tilfreds som jeg vet at en sjokolade ville gjort.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 06-07-10, 20:47   #1656
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

God ferie slektskap. Og kos deh kjempe mye Mona

Tror vi er kommet til ett punkt der det er vanlig å bli lei og kjenner at motivasjonen forsvinner litt. Jeg gikk i dag og klaga til sambo om at jeg ikke ville leve sånn resten av livet.. Hadde sååååå lyst på mc'n mat i dag!! Ikke spør meg hvorfor.. Kjøpte meg salat mens han kjøpte seg litt mat på mc'n.. Men jeg kommer nok til å tillate meg sånne ting når jeg er ferdig slanka. Hvis ikke så kommer jeg til å sprekke så inn i hel.... og sikkert fråtse vilt, så er nok bedre for meg å heller har dager der jeg får "lov"....

Men ang rollerbladesen namba.. Fant dem ikke igjen hos mamma og de.. De trodde kanskje de hadde gitt dem vekk.. Men men jeg sykler en del med tøtto mi bakpå, og går lange og til tider ganske harde turer, så jeg trener jo en del. Så trener jeg litt på treningssenteret også.. Men men, håper pausen hjelper på slik at vekta begynner å tikke ned over igjen

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 06-07-10, 21:53   #1657
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Du har nok rett 65kgmamma. Jeg føler meg samtidig så nært at det ikke er fullt så viktig lenger for jeg føler meg ikke lenger feit og ekkel. Jeg har ikke fått veid meg på en stund heller, og det å se vekta gå nedover hjelper på motivasjonen. De første månedene på ketolyse tenkte jeg veldig på om jeg skulle unne meg en liten sjokolade når jeg kom ned på 70 kilo, men har vel i grunn slått fra meg tanken (fordi jeg har så innmari lyst til å se sekstitallet og nå målet mitt fort som fy), men tanken på sjokoladen har boomerang effekt. Den vender tilbake. Nå er vi på ferie hos svogeren min og familien hans, og det står alltid godteri, potetgull, popcorn fremme og de koser seg med is, pizza, chips, sjokoladekake og alt annet som frister. Jeg motstår, men det blir vanskeligere for hver dag som går merker jeg. Jeg har koset meg med ei flaske zero, en god biffmiddag etterfulgt av bacongull i kveld, og nå går det bedre igjen heldigvis. I morgen skal jeg på shopping i Gjøvik. forhåpentligvis finner jeg igjen motivasjonen der når jeg kan handle klær i mindre størrelser. Jeg har tenkt å leve lkhf når jeg er ferdig slanket tror jeg, men jeg kommer til å unne meg å skeie ut en gang i uka (så lenge det ikke påvirker vekta).

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 06-07-10, 22:37   #1658
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Ja det er noe med at man føler seg endelig normalvektig igjen.. Jeg føler at jeg ikke feit lenger og da er det ikke så nøye lenger. Men jeg vet at jeg skal komme ned i 65 kg om ikke litt mindre før jeg sier meg ferdig slanket.. Men tror jeg skal ha en dag i uka, når jeg er ferdig slanket, der jeg kan kose meg med litt ris til maten eller noe, hvis jeg klarer å holde vekten sånn For jeg vet jo nå hvor pyton det er å måtte gå den lange veie ned igjen etter man spiser seg opp

Det hjelper å spise god mat med fett da forsvinner suget etter noe annet Så stortsett går det fort over, men det hender jeg bare vil gi fa** å spise det jeg vil...Men som sagt så tror jeg det har en del med at jeg har holdt på så lenge og føler meg normalvektig...

I tillegg til det, så står jeg bomstille på vekta og det gir jo ikke akkrat noe mere motivasjon det heller, så jeg håper at jeg får litt ekstra boost etter ferie.

Svigermor ville at jeg skulle bake knekkebrødene og a de med til Spania, så det kommer jeg til å gjør. Og jeg har en liten hemmelig plan om å få ho til å spise lowcarb der, slik at ho ser hvor lett det egentlig er.. ( ho har lagt på seg en del kg den siste tiden. Mannen hennes døde 1 sept. 09 og han var bonde, men ikke odelsmann så ho mista huset og gården så ho har ikke fått tid til å tenke så mye på seg selv, så derfor har ho da kjøp mye ferdigmat oppi all flytting og rydding) Ho er generelt veldig skeptisk til denne livvstilen, men ho ser jo virkningen av den så håper jeg kan lure ho litt innpå denne stien

Håper du finne masse klær som gir deg ekstra motivasjon Og dessuten er du utrolig flink som klarer å stå i mot alt snop og pizza som de andre koser seg med!!

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 06-07-10, 23:31   #1659
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Du ER jo normalvektig etter bmi du også nå. Jeg føler meg ikke normalvektig, men vet at jeg er det og i tillegg tenker jeg at folk som ser meg vil se på meg som normalvektig, og det hjelper. Hvor lenge har du stått stille på vekta nå 65kgmamma? Håper som sagt at det kommer et dump på vekta snart og at du får overbevist svigermor om at lavkarbo er tingen.

Takk for at du sier at jeg er flink som motstår alt de andre spiser. Jeg tror aldri før jeg har følt meg så flink for så å få så lite kredit for det. Jeg sa til mannen tidligere at jeg hadde så lyst til å kjøpe meg en sjokolade. Ikke gjør det, sa han. Det er lett for deg å si!! glefset jeg tilbake. Han forsyner seg jo av alt som serveres her. Det er tydelig at han ikke forstår hvor vanskelig det er for meg. Men men, vi får håp dé bli' likar i mårra.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 09:42   #1660
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

SE TICKEREN MIN JEG HAR GÅTT NED 400 GRAM I DAG =) endelig skjedde det noe. Enda jeg spiste to stk atkins sjokoer i går og drakk to glass vin Hehe.. Jaja.. Kan jo hende vekten er feil da.. meeeeeeeeen....

Jeg har stått stille i nesten hele juni... og frem til dag

Jeg håper også at jeg klarer å få svigermor over på lavkarbo

Ja det er egentlig utrolig hvor lite folk ser hvor tøft det er. For det er ikke bare sjokolader og digg vi må så i mot, men alt brød og pasta og slik og. Og det er ikke alltid lett det heller..! Så ja vi får håpe det blir bedre i dag

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 10:35   #1661
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Gratulerer 65kgmamma. Da var det sannelig på tide at det løsnet igjen.

Det er sant som du sier. vi var på besøk hos ei overvektig barndomsvenninne av meg som begynte så smått å slanke seg på forrige mandag. Hun ga uttrykk for at hun syntes det var så urettferdig at jeg kan spise så god mat og gå ned i vekt. Det var som om hun nektet å innse at jeg faktisk velger bort mye (sånn som pizzaene de andre spiste) nettopp for å kunne spise god mat og gå ned i vekt. Og jeg ofrer også mye på mengden jeg spiser. Jeg prøvde å si det til henne, men hun syntes for synd på seg selv til å høre.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 11:29   #1662
slektskap
Medlem
 
slektskap sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 48
Innlegg: 153
slektskap er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Hurra for nedgang 65kgmamma!

Opprinnelig lagt inn av 65kgmamma=perfekt, her.

Men som sagt så tror jeg det har en del med at jeg har holdt på så lenge og føler meg normalvektig...

I tillegg til det, så står jeg bomstille på vekta og det gir jo ikke akkrat noe mere motivasjon det heller, så jeg håper at jeg får litt ekstra boost etter ferie.

Akkurat som her! For min del har det gjort at jeg tar litt pause nå, det skal ikke være pyton og tvang liksom, jeg har valgt dette selv...
Men, derfor skal jeg nok ikke fortelle hva jeg spiste igår, da blir jeg nok jaget ut herfra...

Neeeeeesten ferie nå ja!

__________________


slektskap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 13:51   #1663
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av slektskap, her.

Hurra for nedgang 65kgmamma!

Akkurat som her! For min del har det gjort at jeg tar litt pause nå, det skal ikke være pyton og tvang liksom, jeg har valgt dette selv...
Men, derfor skal jeg nok ikke fortelle hva jeg spiste igår, da blir jeg nok jaget ut herfra...

Neeeeeesten ferie nå ja!

Det kan jo være at en pause kan hjelpe på litt? Men jeg kommer sikkert til å skjeie ut litt i ferien, men vil prøve å begrense det selvfølgelig.

Du blir nok ikke jaget ut, men skjønner hva du mener hehe, håper du får fortgang på vekta di snart

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 13:55   #1664
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

Gratulerer 65kgmamma. Da var det sannelig på tide at det løsnet igjen.

Det er sant som du sier. vi var på besøk hos ei overvektig barndomsvenninne av meg som begynte så smått å slanke seg på forrige mandag. Hun ga uttrykk for at hun syntes det var så urettferdig at jeg kan spise så god mat og gå ned i vekt. Det var som om hun nektet å innse at jeg faktisk velger bort mye (sånn som pizzaene de andre spiste) nettopp for å kunne spise god mat og gå ned i vekt. Og jeg ofrer også mye på mengden jeg spiser. Jeg prøvde å si det til henne, men hun syntes for synd på seg selv til å høre.

Takk takk

Ja mange som bare tenker at dette er enkelt, men jeg må jo si at det er flott vei å slanke seg på når man kan ete alt vi kan, men det er fortsatt vanskelig å stå i mot pizza og slike enkle ting.. Men ikke alle som klarer å sette seg inn i andres promblemstillinger
Har en venn som også bare klager over hvor mye fett jeg spiser, og ikke kan forstå at dette kan være sundt. Har prøvd å forklare det 100 ganger, men det vil ikke inn! Hehe, men men kunne nok trengt en liten runde selv med lavkarbo

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 14:17   #1665
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Lagde meg lasagne i går, med dreamfields lasagne plater. Smakte jo akkurat som vanlig jo! Føltes nesten ulovlig å spise det! *fnis* Savner egentlig ikke så mange ting, får liksom erstatninger for det meste en har lyst på. Når jeg nå er sugen tar jeg meg en t-skje med peanøttsmør. Det hjelper mye!
Hm hvitløksbaguetter er en ting jeg kjenner jeg har lyst på av og til foresten...

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 22:41   #1666
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jippi SPANIA vant Det kommer til å bli helt vilt i Spania på søndag når finalen spilles og DA er vi der Gleder meg ennå mer no,(hvis det er mulig ) Tar kveld no å håper på en aldri så liten vektnedgang i morgen tidlig og

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 08-07-10, 12:10   #1667
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

I dag har jeg gått fem måneder på ketolyse (uten så mye som en smakebit av andre ting). Stolt ja! Siden vi er på ferie så får jeg jo ikke veid meg, så nå har jeg ikke veid meg på ei og ei halv uke!! Det hadde vært artig å visst hvor mye jeg har gått ned på nøyaktig fem måneder, men jeg fikk målt meg med målebånd i det minste.
Navle: - 20 cm!!!!
Hofter: - 13 cm.
Lår: - 9 cm
Jeg synes kiloene rundt hoftene sitter vel fast, men jeg håper de løsner om ikke lenge altså. Jeg er veldig fornøyd med å ha gått inn 20 cm rundt navlen, og det på bare 5 måneder.

Slekstap: du er like velkommen uansett hva du spiser. Jeg tror de fleste av oss begynner å bli lei og det er annerledes nå som det er sommer og ferietider. Det er ikke like lett nå.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 08-07-10, 15:21   #1668
slektskap
Medlem
 
slektskap sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 48
Innlegg: 153
slektskap er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

Slekstap: du er like velkommen uansett hva du spiser. Jeg tror de fleste av oss begynner å bli lei og det er annerledes nå som det er sommer og ferietider. Det er ikke like lett nå.

Snilt av deg! Men du er jo så fantastisk viljesterk!!! Grattis med god "krymp" både på mage og rumpe og lår! Når jeg ikke synes jeg har minket så mye selv så stiller jeg bare målebandet på det største jeg var og ser hvor vidt det er. Visualisering er bra!

__________________


slektskap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig Svar med sitat
Gammel 08-07-10, 20:52   #1669
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av slektskap, her.

Snilt av deg! Men du er jo så fantastisk viljesterk!!! Grattis med god "krymp" både på mage og rumpe og lår! Når jeg ikke synes jeg har minket så mye selv så stiller jeg bare målebandet på det største jeg var og ser hvor vidt det er. Visualisering er bra!

En kombinasjon av viljesterk og drittlei av å være tykk eller på slankern tror jeg vi kan si. Jeg har rett og slett fått nok av å være tykk. Jeg har slanket meg så mange år, gått opp og ned i vekt i år etter år, så det er bare det at jeg ser på dette som siste gang jeg slanker meg. Jeg har ikke vært slank på sikkert ti år, og jeg lengter så innmari etter å være slank og ikke skamfull av kroppen min. Det motiverer meg til å fortsette selv når jeg har mest lyst til å gi opp. Jeg ser ikke bort i fra at jeg kommer til å unne meg en Min Daim før jeg når målet mitt, for jeg tror kanskje at det vil gjøre meg godt. Faktisk. Vi får se. Jeg må få veid meg først. Vi skal i bryllup den 31. juli også, så da blir det en planlagt sprekk i alle tilfelle.

Jeg bruker også å måte på meg målbåndet med målene jeg hadde før. Jeg blir overrasket hver eneste gang.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 08-07-10, 22:19   #1670
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

En kombinasjon av viljesterk og drittlei av å være tykk eller på slankern tror jeg vi kan si. Jeg har rett og slett fått nok av å være tykk. Jeg har slanket meg så mange år, gått opp og ned i vekt i år etter år, så det er bare det at jeg ser på dette som siste gang jeg slanker meg. Jeg har ikke vært slank på sikkert ti år, og jeg lengter så innmari etter å være slank og ikke skamfull av kroppen min. Det motiverer meg til å fortsette selv når jeg har mest lyst til å gi opp.

Kvitterer på den!
Har slitt litt med motivasjonen etter at jeg spiste marsipankake i brylluyp forrige helg, men nå når man er skikkelig i gang igjen så går det fint igjen. På vekta i mårrest var jeg minstenotering, så da setter man noen kluter til og ser fremover, ikke bakover. Skal være halvannen måned på ferie i år, så her må man bare hive seg i baking av Nannah-knekkebrød. Er så kjempeglad for den tråden her, selv om jeg ikke skravler så fælt her for tida, så er det trivelig og stikke innom å lese om fremgangen. Gir et puff i den digre rompa.

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 08-07-10, 22:57   #1671
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Kjempe bra namba Flotte resultater ) Ja tror det er godt å unne seg litt innimellom både for psyken og for motivasjonen
Wevi, det er bra du hiver deg på igjen
Det er flott å se at de fleste fortsatt henger med Det hjelper å ha denne tråden fordi de gir ekstra motivasjon å lese om de som fortsetter å gå ned og holder ut, når en selv ofte kunne tenkt seg å gi opp, eller ta en laaaaang pause
Nannah's knekkiser skal jeg også ha med meg og så tar jeg med meg noen sånne solsikker fiberrik. Jeg syns de er gode jeg da ...

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 09-07-10, 00:35   #1672
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Ja, det er godt å ha denne tråden. Jeg håper alle blir mer aktive igjen etterhvert.

Vi er på ferie på ubestemt tid vi (skulle egentlig hjem igjen på søndag som var), vi tar det som det kommer. Men jeg merker at jeg begynner å bli helt på tuppa av å ikke få veid meg. Det føles så bortkastet nå som jeg ikke får SE resultatet av innsatsen jeg gjør. Hadde jeg visst at jeg føler at jeg ikke har kontroll når jeg ikke får fulgt med på vekta så hadde jeg tatt den med meg på ferie. Jeg har slitt med en atypisk spiseforstyrrelse i flere år og jeg har blitt mye bedre de siste månedene, men i dag ble kroppsbildet mitt forvridd igjen og jeg føler meg tykk. Vekta bidrar til at jeg har et mer realistisk bilde av hvordan jeg ser ut.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 09-07-10, 11:12   #1673
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

mange karber er det i sånne fiberriker da? Vært lit okei å hatt noe å variere med. Begynner å bli inderlig lei av oopsier, selv om de er veldig kjekke.

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 09-07-10, 22:49   #1674
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Det er 2,7 g mener jeg pr plate i de med solsikker Jeg har spist mye av de når jeg ikke har orket å lage knekkisene til nannah.. Hiver på med masse pålegg så holder jeg lenge på en sånn

I morgen reiser vi til Spania Gleder oss utrolig masse no Kommer sikkert ikke til å være aktiv her inne de 16 dagene vi skal være borte.. Sååååååååå dere må kose dere masse videre og miste masse kg Jeg går sikkert opp, men jeg hiver meg på en ny runde med ketolyse etter ferien

Hasta la vista :X

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 09-07-10, 22:54   #1675
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

masse god tur!

Har akkurat laga meg lavkarbo oreo kake, fytti grisen så dårlig samvittighet jeg har! Men den var jo LOV! wohooo

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skulle vi hatt en egen middagstråd/oppskriftstråd for ED? Titti Eurodiett 2 23-10-10 20:11
Æsj jeg har hatt sprekk....:( Iset Atkins kosthold 5 05-04-04 12:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no