Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 24-10-12, 09:45   #16951
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Jeg lurer på om jeg skal innføre litt kokt/stekt potet i kosten? Dere som måler blodsukkeret jevnlig, hvilken påvirkning har dette på blodsukkeret deres

Rett til værs!
Jeg får mer blodsukkerstigning av poteter enn av sjokolade!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 24-10-12, 09:58   #16952
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Jeg lurer på om jeg skal innføre litt kokt/stekt potet i kosten? Dere som måler blodsukkeret jevnlig, hvilken påvirkning har dette på blodsukkeret deres

Det gir nok bra stigning. Visstnok skal søtpoteter være et bedre alternativ, sånn blodsukkerkurvemessig. Blodsukker er en fasett av helse, men ikke hele bildet.
Men det beste er jo at du tester selv - hvordan det virker på deg.
Jeg spiser litt potet/ris, men holder mengden nede. Det fungerer på en måte for meg...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 24-10-12, 10:29   #16953
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av smgj

Men det beste er jo at du tester selv - hvordan det virker på deg.

Helt enig. Kroppen oppfører seg ikke alltid som den "burde". Vi er alle forskjellige! For meg går potet helt fint, med ris er det verre.

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 24-10-12, 10:33   #16954
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hvorfor kommer kan jeg gå 2-3 dager uten å spise uten å havne i ketose, men hvis jeg kutter ned på karbo og øker fett så går det knapt en dag?
Sånn rent teoretisk skal jo kroppen lage ketoner når det ikke er mer å forbrenne, som f.eks når man ikke spiser på lang tid. Beviser det at forbrenningen går ned når man ikke spiser?

Du er nok i ketose men har ikke målbare ketoner i urinen. Måler du derimot ketoner i blodet vil du nok få et helt annet svar. Økt fettmengde (lite kh og moderat protein) gir økt (optimal) ketonmengde i blodet (i følge kostdoktorn.se) og dermed har du nok mer å skille ut i urinene slik at du kan få det målt.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 24-10-12, 11:05   #16955
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Du er nok i ketose men har ikke målbare ketoner i urinen.

Skeptisk. Jeg kjenner det både på kroppen og ikke minst ånden/metallsmaken når jeg er i ketose. Måler ikke med stix. Kjenner ikke dette i det hele tatt når jeg ikke spiser.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 24-10-12, 11:21   #16956
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Skeptisk. Jeg kjenner det både på kroppen og ikke minst ånden/metallsmaken når jeg er i ketose. Måler ikke med stix. Kjenner ikke dette i det hele tatt når jeg ikke spiser.

Hvorfor går du 2-3 dager uten å spise?

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 24-10-12, 11:58   #16957
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Skal etterkvart til å vaske ned ei kjellarstove som består av heildekkande, lakka treverk frå 70-talet ein gong. Kva er det beste middelet å vaske med? Innspel, nokon? Kan grønsåpe bli klissete eller trasig på nokon måte?

Hvis dette skal males etterpå så er vel salmiak det beste? Vil ikke zaloen legge seg som en tynn hinne?

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 24-10-12, 12:08   #16958
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Re: Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Hvis dette skal males etterpå så er vel salmiak det beste? Vil ikke zaloen legge seg som en tynn hinne?

Nei, den gjør faktisk ikke det, i følge malemestervennen til svigerfar. Zalo er feak det beste til å vaske hus som skal males! Trenger ikke kjøpe dyr Kraftvask etc.
Dessuten har ingen sagt noe om å male her, bare vaske ned!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 24-10-12, 12:27   #16959
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: Sv: Re: Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Nei, den gjør faktisk ikke det, i følge malemestervennen til svigerfar. Zalo er feak det beste til å vaske hus som skal males! Trenger ikke kjøpe dyr Kraftvask etc.
Dessuten har ingen sagt noe om å male her, bare vaske ned!

Hehe bare jeg som er i malemodus, har stått de siste dagene og svimlet over salmiakkvann, for å vaske grundig ned . og vaske med rent vann etterpå. Min malermestervenn sa nemlig salmiakk eller kraftvask. Men så lenge det ikke skal males så er det jo ikke noe problem uansett. :-)

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 24-10-12, 12:46   #16960
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Hvorfor går du 2-3 dager uten å spise?

Gammel vane... Var hjemme med syk unge, og glemte det rett og slett.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 24-10-12, 15:01   #16961
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Hvilke har du bestilt? Link? Prøver det meste jeg nå for jeg har mista så mye hår at jeg måtte klippe helt kort hår nå

Turte ikke risikere stopp i tollen ved å bestille fra iherb, så jeg bestilte fra bigvits. Denne bestilte jeg. Den sterkeste dosen. Fordelen med b-vitaminer er jo at de er vannløselige, og et eventuelt overskudd går ut i urinen. Skal i følge flere artikler jeg har lest ikke være noen fare for overdosering av biotin. Spennende, altså. Jeg kan jo ikke gi opp! Har funnet en del ting som stopper opp hårtap og opprettholder det jeg har nå, så det i hvert fall ikke blir verre, men jeg har fortsatt etter så mange år tungt for å svelge at jeg skal leve med kanskje 1/4 av hårtykkelsen jeg hadde ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 24-10-12, 15:45   #16962
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Turte ikke risikere stopp i tollen ved å bestille fra iherb, så jeg bestilte fra bigvits. Denne bestilte jeg. Den sterkeste dosen. Fordelen med b-vitaminer er jo at de er vannløselige, og et eventuelt overskudd går ut i urinen. Skal i følge flere artikler jeg har lest ikke være noen fare for overdosering av biotin. Spennende, altså. Jeg kan jo ikke gi opp! Har funnet en del ting som stopper opp hårtap og opprettholder det jeg har nå, så det i hvert fall ikke blir verre, men jeg har fortsatt etter så mange år tungt for å svelge at jeg skal leve med kanskje 1/4 av hårtykkelsen jeg hadde ...

Takker, har flere ting som jeg må få bestilt derifra Har prøvd det meste og så langt har jeg ikke funnet noe som virker. Håret mitt har heldigvis ikke blitt så veldig mye tynnere ennå, men siden jeg mister så mye hår har jeg lenge hatt to lengder på håret og det ble ikke fin når man hadde langt hår. måtte bare bite i det sure eplet og klippe kort så alt ble samme lengden. Håret ser freshere ut, men jeg er ikke helt fornøyd

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 24-10-12, 16:54   #16963
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Takker, har flere ting som jeg må få bestilt derifra Har prøvd det meste og så langt har jeg ikke funnet noe som virker. Håret mitt har heldigvis ikke blitt så veldig mye tynnere ennå, men siden jeg mister så mye hår har jeg lenge hatt to lengder på håret og det ble ikke fin når man hadde langt hår. måtte bare bite i det sure eplet og klippe kort så alt ble samme lengden. Håret ser freshere ut, men jeg er ikke helt fornøyd

Krysser fingra for oss begge! Jeg kan ikke klippe håret kort. Ser absolutt helt dust ut ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 24-10-12, 17:33   #16964
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Gammel vane... Var hjemme med syk unge, og glemte det rett og slett.

Ta vare på deg selv også i blant da.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 24-10-12, 18:43   #16965
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Krysser fingra for oss begge! Jeg kan ikke klippe håret kort. Ser absolutt helt dust ut ...

Vet ikke hva som er verst, dust eller kjerring, hehehehe

Jeg har fått fall i håret på mine gamle dager og det ble veldig fremtredende da jeg klippa håret kort. Skikkelig kjerringfrisyre og klarer ikke å få gjort noe med det heller, til og med rettetanga er ikke effektivt på det der dømrade håret mitt

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 25-10-12, 09:59   #16966
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Vet ikke hva som er verst, dust eller kjerring, hehehehe

Jeg har fått fall i håret på mine gamle dager og det ble veldig fremtredende da jeg klippa håret kort. Skikkelig kjerringfrisyre og klarer ikke å få gjort noe med det heller, til og med rettetanga er ikke effektivt på det der dømrade håret mitt

Fordelen med hår, er at det vokser ut igjen, og visstnok får biotin håret til å vokse fortere også (ja, takk!). Det har jeg jo erfart tidligere også, at b-vitaminkompleks får håret til å vokse fortere, enn om det ikke har noe effekt på tykkelsen. Merker jeg er veldig spent på dette nå. Jeg har virkelig prøvd så og si alt. Det finnes liksom ingen grunn til at det ikke skal finnes noe der ute funker! (Synes jeg ...)

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 25-10-12, 12:42   #16967
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

hvorfor kan nav avlyse (info)møter uten å si ifra, mens jeg hadde blitt slaktet hadde jeg gjort det samme <.<
fikk hvertfall samtale med saksbehandler for første gang siden jeg meldte meg arbeidsledig i beg av juli >.>

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent
Gammel 25-10-12, 13:21   #16968
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av silje21, her.

hvorfor kan nav avlyse (info)møter uten å si ifra, mens jeg hadde blitt slaktet hadde jeg gjort det samme <.<
fikk hvertfall samtale med saksbehandler for første gang siden jeg meldte meg arbeidsledig i beg av juli >.>

Tror du finner svar på det og mye annet uforståelig i NAV-serien til Atle Antonsen

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 25-10-12, 13:24   #16969
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Tror du finner svar på det og mye annet uforståelig i NAV-serien til Atle Antonsen

hehe kanskje det

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent
Gammel 25-10-12, 13:28   #16970
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av silje21, her.

hehe kanskje det

Jeg hadde hvertfall mange aha-opplevelser av den!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 25-10-12, 13:45   #16971
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Tror du finner svar på det og mye annet uforståelig i NAV-serien til Atle Antonsen

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 25-10-12, 16:06   #16972
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvordan får man lagt til blogg her? Ser mange har det i nærheten av tickeren.

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 25-10-12, 17:13   #16973
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Hvordan får man lagt til blogg her? Ser mange har det i nærheten av tickeren.

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Du må bruke tegnet i signaturboksen.
Først må du kopiere adressen, så må du inn i signaturboksen.
Skriv feks Min blogg, marker dette, klikk på og lim inn adressen. Klikk ok og så skal det være i orden!

Håper jeg! Gjør det jo ofte, men å forklare det, det er en annen sak!

Prøv på denne måten! Har virket før!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 25-10-12, 18:43   #16974
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg er ikke så veldig flink teknisk.
Har en vanlig gammel tv med sånn stor boks bak. Denne skulle jeg gjerne hatt bedre lyd i. Skulle også gjerne hatt noe å koble i pc for å få bedre lyd.

Jeg hadde et stereoanlegg en stund med to høytalere, og dette koblet jeg til tv og pc med en ledning og noen fargerike plugger.

Men så gikk det i stykker.

Hva er det jeg trenger for å få lyd? Trenger jeg et nytt anlegg, et sånt suround anlegg, vanlige høytalere, forsterker, osv osv osv ? Vet rett og slett ikke hva jeg skal se etter. Tenkte å se om jeg kunne finne noe brukt. Men er redd for å få noe som bare blir halvveis fordi jeg mangler noe.

Har som sagt ikke noe god greie på slikt.

Hva er det som oppfyller mine ønsker?

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 25-10-12, 18:55   #16975
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg vil gi sambo en klokke i julegave. Noen som har tips om merke etc? Ca 1000 kr.
Den må være robust siden den må av og på flere ganger om dagen grunnet sikkerhetskontroller.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no