Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-08-10, 12:42   #1701
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Hallo damer! Jeg har gått ned 20 kilo!! Jeg har bare 0,7 kg igjen til målet mitt. Jeg er ikke helt fornøyd med kroppen min enda, men aner ikke hvor mye mer jeg skal ned eller om det viser seg å være nok å endre på konsistensen. Jeg er jo slank nå.

I morgen reiser vi hjem, så i kveld skal jeg på Peppes å kose meg med pizza sammen med mannen med god samvittighet litt på forskudd for å nå målet mitt, for da kan jeg dra på Peppes uten barn. Jeg vet at jeg kommer til å nå målet mitt om ikke lenge uansett, så jeg unner meg denne med god samvittighet. Jeg gleder meg!

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 13:44   #1702
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Gratulere med 20 kg!!!!

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 17:28   #1703
mumfie
Medlem
 
mumfie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Hedmark
Alder: 36
Innlegg: 62
mumfie er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Gratulerer så mye! Kjempe bra jobba
Klart du kan kose deg litt, noe må man unne seg!

__________________


mumfie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 00:17   #1704
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Gratulerer så masse Namba og kos deg masse med pizza DET fortjener du virkelig Er kjempe stolt av deg, du har vært så utrolig flink

I morgen reiser jeg og mamma til sverige på roadtrip Gleder meg.. Tenkte jeg skulle kjøpe litt lowcarb mat der i fra også, så hvis noen har noen tips til noe jeg kan handle med meg hjem så speak out

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 00:25   #1705
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Gode grillpølser og ferdig bearnaisesaus pleier jeg å ta med. hmm.. Å så mengder med gode oster. Det er mye rimeligere. Og tubeostene finnes i mange mange flere varianter enn her. Og så bacon da så klart. Bor så nært svenskegrensa, så jeg tenker ikke over det, men det er nok mye annet godt. På godtebiten på nordby har de en egen avdeling med sukkerfritt. Det er to godtebitenbutikker, men den i andre etasje er størst. Helsekostene har ikke stort å by på der.. ingen meltyper eller no sånt, men de har sukrin da. Og så en karbovennlig rødvin som heter espelt som skal være god på det store polet i Strømstad. Ikke prøvd den selv enda. hmmm. Ja det var det som sto på toppen av hodet mitt sånn i farta nå.

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 19:28   #1706
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Takk for det.

Nå er vi endelig hjemme igjen! Vi reiste 19. juni og har vært hjemme to dager siden, vi som egentlig skulle ha to uker ferie i strekk og så ei uke til senere. Sånn ble det i sommer. Nå er vi akkurat ferdig å pakke ut, og jeg har sneket til meg å prøve drømmebuksa mi, den jeg bestilte for et par måneder siden som jeg ville passe i, i str 40. Da vi reiste på ferie fikk jeg akkurat presset meg inn i den og den satt som et pølseskinn. Nå er den passe!! Og den er ikke trang engang!! Beltet jeg kjøpte i 85 cm er også passe. Det er artig. Det er så uvant å være slank at jeg rett og slett har bilde av meg selv som bakgrunnsbilde på mobilen for å lære meg hvordan jeg ser ut for jeg tror jeg er større enn jeg er.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 01:15   #1707
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Gratulerer så masse namba =)

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 22:05   #1708
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Hvor har dere gjort av dere damer? Det er jo så stille her inne =kjedelig!!..

Jeg går bare opp og ned den samme halvkiloen på nytt og på nytt denne uka. :-S Boring.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 06-08-10, 14:52   #1709
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Hei hopp namba. Jeg er innom å titter, men skjer ikke så mye. Vi får håpe det tar seg opp etter ferien.
I dag har jeg bursdag! Spiste brødskive med jordbærsyltetøy og et digert glass melk til frokost! ;D I morgen blir bestevenninna 40 år og skal ha sytti gjester!! :O Så den her helga tar jeg rett og slett en liten pause. Tenkte jeg skulle begrense meg litt på mengder, men jeg skal smake både egen og hennes bursdagskake.

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 06-08-10, 19:46   #1710
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

GRatulerer så mye med dagen, Wevi! Jeg håper du har en fin dag og at du får en flott helg!

Ja, håper virkelig at det tar seg opp over ferien. Vi er i ferd med å pusse opp et par rom, for vi har bestemt oss for å flytte til Trøndelag til plassen jeg kommer fra. Jeg har bodd i Ålesundsområdet i 10 år og har ikke bodd i Trøndelag på 11 år, så nå skal jeg og familien starte et nytt liv. Det er både spennende og skremmende. Nå håper jeg bare vi får solgt huset for en god pris og at vi får kjøpt et hus vi vil trives i. Jeg håper og tror at vi har gjort det beste valget for jeg føler at jeg trenger å ha familien min rundt meg nå. Slitsomt med oppussing nå som jeg sover såpass dårlig, men forhåpentligvis viser det seg å være verdt investeringen av tid og penger.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 06-08-10, 19:54   #1711
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 46
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Gratulerer med strålende resultat Namba

Selv har jeg bare mer eller mindre vedlikeholdt vekta i sommer. Det har blitt endel pils som ikke har vært lavkarbo og rosevin på meg, så vannkiloene har kommet snikende på søndag/mandag.

Tenker som så at 1 september er jeg klar igjen til å starte på vektnedgangen min - og håper jeg har gått ned det jeg skal til 1 desember

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-08-10, 22:02   #1712
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Gratulerer med dagen wevi

Så kjekt namba, håper dere får en god pris

Nå er jeg tilbake igjen fra sverige.. Kjøpte ikke en dritt med meg hjem.. Skulle likksom det, men det ble visst ikke noe av.. Har levd på høykarb så og si hele turen Men jeg orker ikke å føle så mye på det. Men en ting kan jeg si og det er at jeg har vært oppblåst i magen hele turen! Men jeg tenkte jeg får kose meg nå i ferien så få rjeg starte på ann ordentlig igjen etter ferien. Sliter med motivasjonen og pga at jeg er jo blitt slank igjen og har ikke såååå mye igjen..

MEN når jeg starter å jobbe igjen så vet jeg at det går fint, må få tilbake rutinene :/

ps, har ikke turd å gå på vekta ennå... hehe

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 06-08-10, 22:24   #1713
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Takk for det.

Det er noe med å gjøre seg ferdig når man faktisk er slank igjen. Forrige torsdag var jeg nede på 65,7 kg, 700 gram fra målet mitt, og bestemte meg for å ut å feire på peppes mens jeg enda kunne gjøre det uten barn. Siden har vekta vært klin kokos. Jeg har vært nede på 65,8 siden, men neste dag var det 400 gram opp igjen uten at jeg aner hvorfor. Den fyker opp og ned uten mål og mening så jeg håper jeg kommer meg ned på minstevekt igjen (om ikke annet) til mandag når jeg har veiedag. Jeg må si jeg er veldig klar for å bli ferdig med denne slankingen og til å ta meg en liten sjokolade hver helg med verdens beste samvittighet. Om to dager har jeg holdt på i et halvt år! Det ville vært fantastisk å nå målet innen da. *drømmer*


Sist redigert av Namba : 07-08-10 kl 21:15.
Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 06-08-10, 23:55   #1714
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Gratulerer med dagen wevi=)
Jeg sjeiet ut en mnd og har lagt på meg nesten 3 kilo. Og det syns jeg er helt utrolig med tanke på at jeg VIRKELIG har tatt den ut ... Sjokoladekake til frokost.. is.. pomfri..hamburger.. sjokolade.. kakao.. temed sukker i.. jepp IKKE lavkarbo. Jeg gikk opp sakte på karbo så det ikke skulle bli helt sjokk for kroppen min, og det gikk kjempegreit. Være å komme inn i det igjen..
Tar det litt forsiktig det også med tanke på at jeg ble så svimmel sist. Jeg har mat messig levd lavkarbo i 2 dager men jeg har drukket litt med sukker i (med vilje) og litt frukt. Så ikke kroppen blir så sjokka. Men er (in the sone) Så håper å komme meg i ketose om noen dager=) Er egentlig ikke så stressa med vekta bare den ikke går mer opp for fingrene mine er VIRKELIG hovne igjen.. Så det er mitt tegn på å sjerpe meg. Og det viser meg også at jeg lever sunest på lavkarbo så kiloene må gjerne fyke av men vet jo at jeg egentlig skal leve på dette LENGE kansje til og med resten av livet + pauser seff.. Så det får ta den tiden jeg trenger

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 06-08-10, 23:56   #1715
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Hihi rakk gratulasjonen med 5 min..

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 07-08-10, 23:49   #1716
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Vil dere se bilder av meg, før og nå? I så fall så ligger det her; http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=20757533

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 03:26   #1717
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Flink du har vært namba!

Her jeg egentlig litt i sjokk.. tok av 700g fra i går.. og til tross for at jeg har drukket masse med karbo. Eksempel en boks med iskaffe 10g karb pr 100.
Og boksen er 2,5dl så er jeg nå i ketose.. Wow hadde aldri regnet med at det skulle være så lett ! Men hehe ikke snakk til meg for jeg er et skikkelig sinnatroll.. Stakkar de som vil krangle med meg eller ikke gjør som jeg ber om. Jeg har en knakende hodepine, og er sinnsykt irritabel.. Sikkert mangelen på sukker... Men jei har tatt av 700g allerede! Altså av de jeg tok på meg i pausen.. Det vil si at jeg har ca 2.2kg igjen av det jeg lapå

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 10:49   #1718
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Herregud! Herregud! Herregud! Jeg har nådd målet mitt!! Da jeg gikk på vekta i morges, akkurat seks måneder etter at jeg begynte så viste den 64,8 kg!! Jeg kan nesten ikke tro det. Jeg har gått ned 20,9 kg! Jeg har gått inn masse cm også;

Arm: -2,5 cm
Bryst: - 13,5 cm
Midje høy: - 11,5 cm
Navle: - 22 cm
Rumpe: - 17 cm
Lår: - 10 cm
Legg: - 3 cm

Jeg er så glad!!

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 12:38   #1719
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Aww gratulerer så mye !
Hva skal du gjøre nå som du er i mål?

Selv så er jeg igjen litt satt ut for jeg dobbelt målte meg i natt når jeg la meg da var jeg oppe i rosa på stiksene. Og det eneste jeg har spist\drukket siden da var vann. Nå er jeg ikke i ketose lenger??! Hvordan går det ann? grr
Men men har gått ned 100g til =)

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 16:32   #1720
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg har tenkt meg ned et par kilo til, men jeg vet ikke enda hvor mye. Til jeg er fornøyd med tykkelsen. Vekta er ikke så viktig lenger bare jeg blit kvitt litt mer fett. Jeg vil gjerne ha hoftemål på under en meter. Nå er det nøyaktig en meter. Jeg tar det som det kommer, men til helgen skal jeg unne meg en liten sjokolade igjen. Det har jeg sett frem til i et halvt år så det bare må bli bra.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 19:29   #1721
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

Jeg har tenkt meg ned et par kilo til, men jeg vet ikke enda hvor mye. Til jeg er fornøyd med tykkelsen. Vekta er ikke så viktig lenger bare jeg blit kvitt litt mer fett. Jeg vil gjerne ha hoftemål på under en meter. Nå er det nøyaktig en meter. Jeg tar det som det kommer, men til helgen skal jeg unne meg en liten sjokolade igjen. Det har jeg sett frem til i et halvt år så det bare må bli bra.


You go girl

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 20:34   #1722
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Fy flate Namba!! Så tynn du er blitt!! Herregd nå ble jeg virkelig inspirert her igjen altså Du ser jo helt fantastisk ut

Selv så har jeg ikke kommet tilbake til lavkarbo ennå.. Men veide meg i sted og vekta låg på det laveste som jeg har vært nede på Og i dag har sambo bursdag så har spist vaffel, sjokolade og annen fymat, men allikevel ikke gått opp ett gram så er fornøyd med det
Satser på å komme inn i rutinene igjen snart. Så da håper jeg på at jeg går ned i vekt litt raskt slik at jeg ikke mister motivasjonen igjen. Det er lett for når jeg ikke legger på meg når jeg spiser fymat

Men igjen Namba, du ser helt fantastisk ut og det gir meg motivasjon til å starte igjen

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 15:04   #1723
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Nå er det bare 1 kilo igjen så er jeg der jeg begynte =) på ferie=) Tatt av en kilo bare det siste døgnet. Har tatt av 500g bare siden kl 7 i morges Blir intressant å se om det fortsetter nedover eller om det stopper opp. .

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 19:40   #1724
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Så bra da! Har du noen formening om det er vann eller fett du har gått opp? Jeg tenker så det knaker på hva jeg skal gjøre når jeg er i mål med slankingen jeg altså, hvordan jeg skal leve for å ikke legge på meg igjen. Jeg vet jo at grunnen til at jeg var tykk var potetgull, brus og sjokolade daglig og pizza ofte. Det er det garantert slutt på. Jeg har fått god øvelse i å si nei til meg selv dette halvåret, så nå vet jeg at jeg er flinkere til det. Men så var det å velge hvordan man vil leve da... Jeg trives så godt i ketose, men så er det så innmari mye matlaging som må til for å leve sånn også. Det er en stor ulempe. Det hadde vært lettvindt å bare spise to knekkebrød til frokost liksom. Jeg så i tvil.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 22:36   #1725
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

Så bra da! Har du noen formening om det er vann eller fett du har gått opp? Jeg tenker så det knaker på hva jeg skal gjøre når jeg er i mål med slankingen jeg altså, hvordan jeg skal leve for å ikke legge på meg igjen. Jeg vet jo at grunnen til at jeg var tykk var potetgull, brus og sjokolade daglig og pizza ofte. Det er det garantert slutt på. Jeg har fått god øvelse i å si nei til meg selv dette halvåret, så nå vet jeg at jeg er flinkere til det. Men så var det å velge hvordan man vil leve da... Jeg trives så godt i ketose, men så er det så innmari mye matlaging som må til for å leve sånn også. Det er en stor ulempe. Det hadde vært lettvindt å bare spise to knekkebrød til frokost liksom. Jeg så i tvil.

Jeg tror nok det meste var væske.. Men nok litt mer en det også med tanke på hva jeg spiste.. Jeg har så å si BARE spist dritt mat.. kaker,sjokolade,poteter,pølsebrød osv osv..
Har ikke tenkt så mye på det for nå er jeg der du begynte +3 kilo.. hva jeg skal gjøre etterpå.. Men tror nok definetivt at jeg vil øke på karbene sånn at det går ann å leve.. Jeg skal jo begynne på ritalin også nå så da vil det jo bli intresant å se hva som sjer med kroppen min da..

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skulle vi hatt en egen middagstråd/oppskriftstråd for ED? Titti Eurodiett 2 23-10-10 20:11
Æsj jeg har hatt sprekk....:( Iset Atkins kosthold 5 05-04-04 12:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no