Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

20 kg ned?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-04-11, 21:12   #151
Lisa-pyon
Medlem
 
Lisa-pyon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Japan, Togane city
Alder: 33
Innlegg: 192
Lisa-pyon er ny på veien

Sv: 20 kg ned?

Skjønner at det er slitsomt ja, hadde sikkert krangla en del med far i huset jeg hvis jeg hadde vært i samme situasjon:/ De som ikke har ansvar for alt i hjemmet har en tendens til å undervurdere hvor mye slit det faktisk er!

JEg er også lite tålmodig, derfor jeg hopper til og fra nye prosjekt hver uke, kanskje derfor jeg ikke går ned i vekt;p men ja, det med vann er viktig og alt, og jeg liker ikke vann, men har blitt lettere å drikke det om jeg tenker jeg skal bælme i meg en halv liter hvert måltid, og en halvliter i shaken min om morran og en halvliter til vitaminene om kvelden og da ble det plutselig 2,5 l men det tissinga er helt forferdelig, blir så lei av å sitte på biblioteket og må gå helt ned i kjelleren for å gå på do, noen gangen sitter jeg hjemme og tisser 3 ganger på 30 min:O blir så lei!

Jeg kjente en liten sult klokka 18 som gikk over ganske fort, og ellers har jeg ikke vært sulten i hele dag:O men om du blir sulten på kvelden er det jo liksom greit om du tar å spiser siste måltidet sent da, er jo samme når man har den så lenge det er 14-16 timer faste og man spiser på faste tidspunkt hver gang Har veiedag i morra da, tviler på at det har gått ned, men blir gla hvis det har gått ned;D Føler meg strammere da, for jeg trener jo en del for tida og jeg bygger muskler så sykt fort, også har jeg tatt litt solarium og brun hud ser mye fit'ere ut enn hvit;p så sikkert bare brunfargen som gjør det,ikke treninga

__________________
Delmål: 70kg nådd!


Lisa-pyon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Larkarbo:) Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 03:14   #152
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: 20 kg ned?

møkk altså.. Jeg sovnet rundt klokken 23, men jeg sov tydeligvis ikke tungt for når mannen la seg kl 00.30 så var jeg lys våken igjen. Jeg rullet i sengen i håp om å få sove fram til klokken tre, men nå har jeg gitt opp.. Jeg er skrubbsulten faktisk nå, men prøver å holde meg unna mat, så nå sitter jeg her med en kopp te og skal prøve å legge meg igjen om en times tid for et nytt forsøk.
Jeg veide meg nå når jeg sto opp og vekta stoppet igjen på 71,4 kg.. ikke et lite rykk en gang, men håper fortsatt på at noe skjer innen jeg står opp om morgenen etterpå.

EDIT:
04:06: Jeg hadde såvidt fått sendt den øverste teksten her i det guttungen min våknet. Ble visst våkennatt her, så jeg regner ikke med å greie å faste helt til klokken 13 lengere, men drøyer det så lenge jeg kan allikevel.

__________________

Regrets nye dagbok!

Sist redigert av Regret : 12-04-11 kl 04:07.
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 04:59   #153
Lisa-pyon
Medlem
 
Lisa-pyon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Japan, Togane city
Alder: 33
Innlegg: 192
Lisa-pyon er ny på veien

Sv: 20 kg ned?

Tror ikke du skal gi opp jeg! tvinge deg selv til å ikke spise før 13.00, bestem over deg selv, ikke la magen styre deg, for den bare lurer deg! Har gode nyheter som forhåpentligvis er motiverende for deg, har liggi på 73 kg hele veien her jeg, og idag er det veiedag og jeg veide 71,7kg og jeg har kommet under 30% fett! Og det etter 1 dag med å gjøre denne fasten ordnetlig! Så ikke hør på magen din uansett, for det er du som bestemmer ikke den!

Ikke gi opp døgnrytmen heller, i går klarte ikke jeg å stå opp når jeg skulle, men sov ikke så lenge sm vag vanligvis gør forde, ta det gradvis. La meg klokka 21.45 igår og våkna 10 på 5 idag(av meg selv) så nå er det tid for joggetur Så du må bare gradvis jobbe med kroppen din, ikke gi opp!

__________________
Delmål: 70kg nådd!


Lisa-pyon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Larkarbo:) Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 05:11   #154
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: 20 kg ned?

åneida jeg gir ikke opp Bare at jeg kommer nok ikke til å greie meg til kl 13 uten søvn, eller mat. Og slik du sier å bestemme over meg selv på den måten, er farlige tanker for meg å gå tilbake til da jeg har hatt spiseforstyrrelser av den grunn, så såpass bestemt kan jeg ikke tillate meg å bli igjen da jeg ender med å kutte ut å spise helt.
I verstefall så spiser jeg etter 12 timer i stedenfor 15, så jeg gir ikke opp nei.

Jeg sitter fortsatt oppe med gutten, men tror jeg skal få han i seng snart, og da skal jeg sove noe timer selv. Har ikke spist enda, bare drukket te, og det til tross for fristelsene ved å lage megatidlig frokost til lillemann. Så jeg er stolt jeg allerede
Skal få det til skikkelig ved neste natt!

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 09:17   #155
Lisa-pyon
Medlem
 
Lisa-pyon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Japan, Togane city
Alder: 33
Innlegg: 192
Lisa-pyon er ny på veien

Sv: 20 kg ned?

Merka det selv da jeg fasta i 1 uke, for da slo tanken meg at jeg kunne jo bare fate til jeg nådde 60kg, for det var så lett å faste, seriøst. Menda innså jeg nettopp hvor tynn den linjen mellom spiseforstyrrelse og slanking og diett osv er. Er farlig, regner med at de fleste som utvikler spiseforstyrrelser, ikke skjønner det selv. Men å bestemme over kroppen sin på en usunn og på en sunn måte er to forskjellige ting da. JEg bestemmer at jeg bare skal spise disse mengdene mat, men samtidig så vet jeg at disse mengdene mat er bra for kroppen min, å bestemme seg for brae ting er jo bare positivt tror jeg SÅ er jo derre med den fasten at man kommer jo til å kjenne sult i starten, men man skal overse den og spise til faste tider, for kroppen er ikke alltid sulten selv om den gråter. Magen er som en oppmerksomhetssyk unge

men du må for all del bare gå roligere frem, det er jo du som kjenner på kroppen din aller best!

__________________
Delmål: 70kg nådd!


Lisa-pyon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Larkarbo:) Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 10:50   #156
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: 20 kg ned?

haha ja magen er som en oppmerksomhetssyk unge, du har så rett i det og godt sagt var det
Jeg har enda ikke spist, ikke sovet heller så jeg er fortsatt med jeg Lukas (sønnen min) sovnet igjen kl 05.30, og jeg fikk dubbe litt av fram til klokken 06.15 cirka, og siden da har jeg bare ligget på sofaen foran tv mens han løp rundt. Han sovna på sofaen selv et lite øyeblikk, men ikke lenge nok til at jeg fikk sove også. Så nå tvinger jeg pappan opp så jeg får sovet i det hele tatt. Bare en time eller to hadde gjort veldig godt akkurat nå.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 12:09   #157
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: 20 kg ned?

Woho! Det fungerer! 200g ned siden veiingen i natt ÅH! så godt det var å se et annet tall for første gang på 6 dager! 1 time til frokost/lunsj, akkurat når vi skal ut av huset, så jeg får pakke med meg niste
Så da ble det 0 søvn, masse dubber, en hyper unge som ikke ville sove og en laaaaaang dusj i natt. Jaja da blir det lettere å sovne i kveld

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 14:26   #158
Lisa-pyon
Medlem
 
Lisa-pyon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Japan, Togane city
Alder: 33
Innlegg: 192
Lisa-pyon er ny på veien

Sv: 20 kg ned?

Så bra! :-P tror dette er greia as! Slipper å tenke å hva jeg skal spise heletia
bra at du voldt ut til klokka 13 da;-)

__________________
Delmål: 70kg nådd!


Lisa-pyon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Larkarbo:) Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 18:10   #159
LilleNøtt
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Ungarn
Alder: 39
Innlegg: 18
LilleNøtt er på en erverdig vei

Sv: 20 kg ned?

Tenkte jeg skulle dele en liten historie

Ser enkelte er utrolig opptatt av hva tallet på vekta viser og at selv døgnforskjeller kan få dagen til virke håpløs. Kvinner spesielt er sånn laget at hvis vi er på et visst punkt i vår menstruasjonssyklus så samler vi mer vann enn normalt, som f.eks ved eggløsning og menstruasjon.
Når jeg startet å gå ned i vekt med ketolyse var jeg helt håpløst opptatt av å se grammene på vekta tikke nedover og at stixŽen var lilla. Når det et par dager gikk tregt falt hele verden min sammen, jeg trodde det ikke ville fungere og forbannet alt bare påp grunn av den vekta. Jeg kuttet ut ditt og datt, og plutselig en dag datt det 200g og jeg var overlykkelig. Til slutt ble det til at jeg ikke kunne kose meg med maten min og glemte helt at klærne mine ble løsere, kroppen strammere, betennelsene borte og huden mye klarere og finere.
Jeg bestemte meg til slutt for å kaste hele vekta og kun fokusere på cm. For det er faktisk cm som synes. Selv om man går opp 2kg kan man gå ned i cm, for muskler veier mer enn fett, men tar mindre plass.

Jeg legger ved en link til oppmuntringstråd ang hvorfor vi jenter er så voldsomt opptatt av det tallet....for det er ikke annet enn ett tall. Bruk energien på å glede dere over cm, bedret energinivå og alle de andre fordelene...så skal dere se at vekta begynner å gå nedover også (og kun bruk den en gang i uka....da er nemlig gleden enda større hvis det har blitt noe borte og ikke glem å måle).

__________________
Minus totalt 24kg siden 2008
LilleNøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 18:11   #160
LilleNøtt
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Ungarn
Alder: 39
Innlegg: 18
LilleNøtt er på en erverdig vei

Sv: 20 kg ned?

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=10705

__________________
Minus totalt 24kg siden 2008
LilleNøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 18:39   #161
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: 20 kg ned?

Vekta er veldig viktig for meg, selv om cm blir mindre, og jeg måler jo hver uke, så må jeg bli lettere. Jeg greier nesten ikke å holde opp min egen vekt i tillegg til å løfte ungen min, og jo tyngere jeg blir jo mindre orker jeg. Så jeg MÅ ned i VEKT for å greie det, samme hvor sterk jeg er, så spiller min egen vekt kjempestor rolle. Så for meg er det bare bull at man kun skal gå etter cm, men selvsagt det er en sunn tanke og mange har nytte av den, men jeg snur meg heller en annen vei som jeg selv vet er hva jeg trives med.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 22:15   #162
Lisa-pyon
Medlem
 
Lisa-pyon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Japan, Togane city
Alder: 33
Innlegg: 192
Lisa-pyon er ny på veien

Sv: 20 kg ned?

Er veldig sant det du sier, jeg sitter å regner ut hvor mye jeg må ned i uka for å nå 60kg til jeg reiser til japan ;p Men for meg så trener jeg så mye og ser så godt forskjeller(har stor benbygning og bygger muskler fort, så ser med engang markering av muskler og at jeg har fått kragebein igjen f.eks Jeg veier meg en gang i uka, om det går ned eller opp er mye avhengi av trening, for jeg vet jeg spiser riktig Men har bare lyst å komme ned i 60 siden jeg ikke kan huske sist jeg var under 70 og pappa kjøper syden-tur til meg om jeg kommer meg til 60kg(og jeg må betale tilbake pengene om jeg legger på meg illøpet av et år;D)..så dette kostholdet begynte jeg i hovedsak med pga ADHD og ikke slanking, men så gikk jeg ned i vekt så ble det litt morsomt å bruke kroppen min litt som prosjekt. Med trening og dette kostholdet, hvordan kan jeg forme kroppen min? Forskjellig trening fører til forskjellige kropper osv. Har fått lyst å trene slik bodybuildere gjør fordi det er facsinerende liksom Selvfølgelig vil jeg ned i vekt(jeg skal jo til Japan, får ikke kjøpt klær om jeg ikke slanker meg) og jeg vil ha sydentur, og jeg vil se hvordan det er å ha en lettere kropp

Og fordi vi nybegynnere oss i mellom snakker mye om det, så (iallefall for min del) stresser jeg ikke. Så lenge det går nedover, litt og litt, så går det bra, har jo masse tid, er jo bare 20 år Men det er et viktig tema det du tar opp, man skal ikke ha det travelt med sin egen kropp for det er hverken bra for den, eller for psyken.

__________________
Delmål: 70kg nådd!


Lisa-pyon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Larkarbo:) Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 11:06   #163
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: 20 kg ned?

hurra hurra! Jeg har gått ned 400g siden vi begynte med fastingen endelig rikker vekta seg. Resten av målene kan man lese i dagboka HER

2,1 kg ned på 3 hele uker nå!

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 23:28   #164
Lisa-pyon
Medlem
 
Lisa-pyon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Japan, Togane city
Alder: 33
Innlegg: 192
Lisa-pyon er ny på veien

Sv: 20 kg ned?

suuupert! JEg vet ikke jeg, idag spiste jeg sjokolade på jobb, er sånn gratis greier. Men bryr meg ikke så mye om det lever ketogent og sunt ellers så noen biter på jobb(som er gratis) av og til skader ikke så mye. Senker kanksje vektnedgangen min , men skader ikke kroppen min
Har veiedag på tirsdag, så da kommer jeg med update om hvordan det står til her. Men har jobb hver dag fram til onsdag, så er redd det er litt mye gratis sjokolade på jobben Får se om jeg kanksje klarer å styre meg

Men supert at vekta de går nedover igjen da, så stiger kanksje motivasjonen enda litt mer;D

__________________
Delmål: 70kg nådd!


Lisa-pyon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Larkarbo:) Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 08:27   #165
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: 20 kg ned?

0.9 ned denne uka

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 08:31   #166
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: 20 kg ned?

Opprinnelig lagt inn av nisse, her.

0.9 ned denne uka

Hurra for en fin vektnedgang! Gratulerer!

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 08:43   #167
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: 20 kg ned?

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Hurra for en fin vektnedgang! Gratulerer!

takk. det hjalp å kutte på kalorier. er på 1100 -1200. og 15 karb. og en del fett

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 21:41   #168
Lisa-pyon
Medlem
 
Lisa-pyon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Japan, Togane city
Alder: 33
Innlegg: 192
Lisa-pyon er ny på veien

Sv: 20 kg ned?

Opprinnelig lagt inn av nisse, her.

takk. det hjalp å kutte på kalorier. er på 1100 -1200. og 15 karb. og en del fett

grattis! prøver å se litt på kalorier jeg også Selv om de sier at når kroppen kommer i ketose og begynner å forbrenne fett, så bruker kroppen mye mer energi enn når du forbrenner vanlig karbohydrater osv. men har ikke noe tro på at man bare kan ignorere kalorier og spise så mye man klarer av alt som er lov! SUpert at du fant løsningen din

__________________
Delmål: 70kg nådd!


Lisa-pyon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Larkarbo:) Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 21:44   #169
Lisa-pyon
Medlem
 
Lisa-pyon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Japan, Togane city
Alder: 33
Innlegg: 192
Lisa-pyon er ny på veien

Sv: 20 kg ned?

Har lyst på en treningspartner, gjerne gutt som kan litt om kroppsbygging og vekter osv! Har så lyst å trene kroppsbygging (men ikke til det nivået hvor jeg bodybuilder kropp da), men personlig trener er for dyrt, og jeg kan ikke teknikkene osv selv! JEg går i en klasse med nerder(jeg er jo en av de) som ikke kan noe om kroppsbygging. Føler at jeg ikke får jobbet hardt nok med musklene på gruppetrening, eller alene på de dumme aparaene. Aparatene isolerer jo den muskelgruppen man trener. Mens på generell trening med vekter, vil en øvelese som trener ryggen, også trene andre deles av kroppen... ååååh, vil ha treningskompis!:O *whine*

__________________
Delmål: 70kg nådd!


Lisa-pyon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Larkarbo:) Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 21:51   #170
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: 20 kg ned?

Sjekket på treningsforumene da? kanskje du kommer overens med en der fra nærområdet

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 21:54   #171
Lisa-pyon
Medlem
 
Lisa-pyon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Japan, Togane city
Alder: 33
Innlegg: 192
Lisa-pyon er ny på veien

Sv: 20 kg ned?

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Sjekket på treningsforumene da? kanskje du kommer overens med en der fra nærområdet

vet ikke, not to be judgemental, men....føler at dette er et forum for folk som vil slanke seg, og noen av grunnene til det er kaaaaanskje fordi de ikke har drivi noe særlig med trening før og spist feil(mange med heeeelt andre grunner også da) og en del folk som er eldre enn meg, så vet ikke om dette er riktig sted å lete, men kan jo gi det en sjangs da (håper jeg ikke får noe refs for denne meldingen nå da, ikke slemt ment(a)

__________________
Delmål: 70kg nådd!


Lisa-pyon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Larkarbo:) Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 22:09   #172
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: 20 kg ned?

Tenkte mer på treningsforum slik som Treningsforum og lignende jeg da Har ingen erfaring derifra igrunn, men merker at når jeg søker på google etter diverse treningstips så havner jeg ofte på deres side.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 22:11   #173
Lisa-pyon
Medlem
 
Lisa-pyon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Japan, Togane city
Alder: 33
Innlegg: 192
Lisa-pyon er ny på veien

Sv: 20 kg ned?

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Tenkte mer på treningsforum slik som Treningsforum og lignende jeg da Har ingen erfaring derifra igrunn, men merker at når jeg søker på google etter diverse treningstips så havner jeg ofte på deres side.

ah, tenkte du mente.....trenings-siden innpå her jeg ;p hehe, men ja, takk for tipset, ska sjekke ut både her og der!;D

__________________
Delmål: 70kg nådd!


Lisa-pyon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Larkarbo:) Svar med sitat
Gammel 20-04-11, 00:09   #174
trultemamma
Medlem
 
trultemamma sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 44
Innlegg: 147
trultemamma er på en erverdig vei

Sv: 20 kg ned?

Jeg lurer veldig på om alle veier og regner ut karber i maten sin?
Og om dere trener? og hvor mye?

Jeg sliter litt med å gå ned selv om jeg er i ketose (ifølge stixen og hodepine, svimmelhet og kvalme). Hva gjør jeg galt da?

__________________

Vi kommer i mål alle som en, bare ikke gi opp.
Har startet mitt nye og bedre liv for siste gang - en kostholdsendring, ikke mer jojo.
trultemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life <3 Svar med sitat
Gammel 20-04-11, 00:21   #175
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: 20 kg ned?

Ketose er ingen magisk tilstand hvor man går ned i vekt Så å være i ketose, betyr ikke at man kommer til å gå ned i vekt.
Jeg veier mat jeg er usikker på og fører det opp på diett.no for å regne ut karbo innholdet.
Jeg trener litt hver dag (før skaden jeg fikk nå), men hardere en 1-2 ganger i uka.

Prøv periodevis fasting om du står helt stille i vekta, det løsnet litt for meg. Men jeg er ikke en som raser ned i vekt, den tar seg gooood tid, men igjen så går jeg ikke mye opp om jeg først går opp så vekta er stabil selv om den stopper opp.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no